35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    mmmm ik heb wel lekkere woorden gevormd hierboven. Zo ben ik de kluts kwijt van dit vreselijke forum.
    Qua uiterlijk bedoel ik dan he.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Lotuss: ja, dat klopt, mijn vriend komt uit Turkije. Ik hoop ook heel erg dat dat terug te zien is straks in een beebje: hij heeft zulk prachtig dik zwart haar en wimpers waarvoor ik een vermogen uitgeef en nog niet half in de buurt kom qua dikte en lengte! En we hebben allebei hele donkere ogen, dus dat zal ook wel terug komen denk ik. Het heeft iets moois, zo'n mix-kindje! Maar net wat je zegt: eerst maar eens heel goed mijn best doen! :) Aan mij ligt het niet hoor: ik wacht iedere maand met smart op roze...

@Coto: wat een plaatje zeg! Daar mag uje wel vaker mee spammen hoor! En fijn dat je een beetje ritme hebt gevonden en dat Djemi haar krampjes wat afnemen!

@SanRob: wat een luxe! Heerlijk dat Mika nu zo lekker doorslaapt, ik neem aan dat een goede nachtrust voor jullie ook wel welkom is met zo'n kleintje!

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Yesss.. Bebek!! een Kitten!!

en Mika.. knappe vent!!

Coto.. Onze Dop deed het qua krampjes erg goed op de cinnababy van VSM.. druppeltje op zijn speen ;)

Hier nog maar weer eens een witte test.. het wordt wel saai zo :)

Ik ga naar de eieren.. anders kunnen we er straks een raam mee ingooien (zo hard :) )
    Iedereen een fijne paas!!

(ow ja.. en Ruben is mijn man inderdaad ;) )

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Coto wat een moppie zeg !!!

Bebek gefeliciteerd met het katje, je hebt het toch maar mooi voor elkaar.

Nienke weer wit, he verdorie had je graag anders gegund.

Allemaal vrolijk pasen met mooi weer (alhoewel het er hier maar somber uitziet)

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord

Fijne paasdagen allemaal

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Lieve meiden,

Bedankt voor al jullie antwoorden wat betreft het wassen. Ik heb ook alle kleertjes tot nu toe gewassen en mijn moeder heeft ze gestreken. Maar het vervelende is dat er daarna nog wat kleertjes en spuugdoekjes en hydrofiele luiers e.d. bij zijn gekomen. Van verschillende kleuren en niet genoeg om een wasmachine mee tevullen... :rolleyes:
    Oh ja, en what about (hoes)lakens en aankleedkussenovertrekjes enzo?

Coto, zo liehieeefff!! :D

Bebek, gefeli met je kleine katje! :D

Lotuss en Bebek, mijn vriend is Arubaans en ik Indisch (zie abum)...ook wel grappig!

Nieuwe (dikke) buikfoto in mijn album! :confused:
    Ik schrik van mezelf... :oops:

Iedereen hele fijne paasdagen!!

Liefs, Daantje

7. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Hier helaas klonten oud bloed :evil: We zullen zien of het doorzet. Vreemd, ik heb helemaal geen heksengedrag ;) vertoond voordien en heb ook geen krampjes gehad.
    Jammer is wel dat ik de volgende ronde in zuid-frankrijk zit en mijn donor natuurlijk niet, dus ik sla een keer over. Hmmm, betekent ook dat ik deze vakantie nog gezellig met m'n vriendinnetje mee kan drinken. Elk nadeel heeft z'n voordeel, zeggen ze wel.... Maar ik drink liever 9 maanden niet....
    Ik laat mijn banner nog even staan, zeg ik hoopvol....

@Iedereen: Hele fijne paasdagen. Hier breekt het zonnetje al bijna door dus we gaan lekker buiten ontbijten.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Daantje wat een prachtig stel zijn jullie en een prachtbuik hoor niks om je voor te schamen.

Wat die paar dingetjes betreft (ja ook hoeslakentjes kun je het beste even wassen, liggen ze toch met het gezichtje op) doe die even in een emmertje met een beetje wasmiddel , het gaat er maar om dat ze gespoeld zijn, prachtig weer om ze ff buiten te hangen.

Suzanneke jammer meis, maar ik duim nog ff door.

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ben benieuwd wat voor mooie mengelmoesjes er hier nog geboren worden! Mijn man en ik hebben beiden een tikkie indisch bloed.. zie je overigens bij Dop niets van terug met zijn blonde "petje" en grijsblauwe ogen :)

WAAAAH Daantje.. Wat een BUIK.. meid.. ik kan me voorstellen dat je niet zoveel meer kan/doet.. wat een vracht heb je mee te zeulen!
    En die spulletjes.. heb je geen 'kortprogramma' op je machiene.. en anders inderdaad even door een klein sopje.. gewoon voor de frissigheid...

Suus.. hè getsie.. wel een korte cyclus... toch nog maar even duimen voor een alcoholvrije vakantie? ;)

Meiden.. ik ben serieus verbaas elke keer bij die witte test.. té raar.. maar het zou me echt verbazen als de duivels langs zouden komen.. echt.. Ik heb al twee weken al vaag het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden.. de laatste dagen lijkt het wel erger te worden.. Normaal heb ik dat nooit voor NOD.. dan spot ik gewoon opeens en is het kláár... Áls de duivels komen, dan ben ik niet heel verdrietig, want dan scheelt het me een behoorlijk dilemma op mijn werk ;)
    Maar goed.. geen bloed geeft moed ;)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Het is en blijft een mooie buik Daantje, je bent heel mooi zwanger! Zullen vast twee schatjes worden..

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    @Coto wat een heerlijk moppie heb je zeg. Spam gerust door, ik krijg geen genoeg van dat soort foto's.

@Bebek, gefeliciteerd met je kitten. Mooi ras is dat zeg, en ook mooie naam.

@Nienke, spannend!!!!

@Daantje, meid wat een buik. Hoe krijg je het allemaal meegezeuld? Gisteren reed ik langs een huis hier vlakbij waar een roze en blauwe slinger hing en 2 ooievaars. Een tweeling dus en ok een meisje en jongetje. Je bent blijkbaar niet alleen in de buurt ;)

@Susanneke, getsie we willen geen bloed :(

@SanRob, leuk fietsen met Mika!

En verder wens ik iedereen hele fijne paasdagen. Hier nog geen zon maar hopelijk komt dat nog.

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh ja, iemand enig idee waar die Chinese kalender is gebleven? Ik vond het altijd wel grappig om te kijken wat die voorspelde voor het geval ik zwanger zou raken.

13. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Vrolijk Pasen iedereen!
    @Miss Daantje : Woooo :confused: , wat een mooie (maar inderdaad wel grote) buik zeg! O ik heb wel alles gewassen van te voren, maar weer bijna niks gestreken behalve de lakentjes. Wel met Neutral trouwens. We gaan straks gewoon wasmiddel testen…
    Maar als je genoeg kleertjes hebt gewassen voor de eerste week, laat je de kraamzorg toch dat nieuwe ook gelijk wassen? Die strijken ook dus ideaal!
    @Nienke : Toch spannend!

Verder gaat het goed hier. Wel weer gisteravond krampjes en vaker aanleggen maar uiteindelijk viel ze om 1:15 in slaap naast mijn man en die heeft haar in de wieg gelegd. Ze heeft geslapen totdat ik haar om 06:00 maar wakker heb gemaakt voor een voeding :) (YES). Daarna weer doorgeslapen tot 9:30! Dus wij ook…
    Helaas had ik wel enorme hoofdpijn ineens vannacht dus ik was ook nog wakker tussen 3 en 4. Maar goed het gaat de goeie kant op met onze prinses!
    Doei

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah shit wat heb ik hier een hoop gemist zeg :(
    Ik was van de week alleen donderdag even online. Zag dat er na de verhuizing alweer een hoop geschreven was en dat Inez alles van het weekende had gekopieerd. Toen ben ik niet verder gegaan, te weinig tijd voor alles, en wilde dat op m'n gemak nu allemaal bijlezen. Balen!

Maar nu ga ik eerst Coto es feliciteren : van harte met je dochtertje!
    Wat een prachtig mooi meisje hebben jullie gemaakt.

Bebek, als je je zorgen maakt om de combi roken/drinken en vruchtbaarheid, waarom stop je daar dan niet mee?

Liesben, ik begrijp dat je inmiddels een curettage hebt gehad.
    Ik heb aan je gedacht van de week. Ik heb destijds ook een curettage gehad en weet hoe zwaar dat is. Ik hoop dat je uitstapje je goed heeft gedaan en goed dat je nog niet meteen gaat werken.

Veronika, je zet nu een grote stap in het onbekende en dat kan eng zijn. Je weet nu wat je hebt maar het is moeilijk in te beelden wat gaat komen. De een twijfelt meer dan de ander, maar het hoort er denk ik wel een beetje bij.
    Ik weet dat er enkele uitzonderingen zijn, maar op het moment dat ouders hun kindje daadwerkelijk in de armen hebben houden ze er zielsveel van en willen het nooit meer missen.

MissDaantje, wat zul je het nu zwaar hebben meid (letterlijk en figuurlijk). Veel sterkte!
    Ik heb voor Danique's geboorte alles gewassen wat direct haar huid zou raken (rompertjes, sommige kleertjes, sokjes, lakens, hydrofiels, etc.). Die kleintjes zijn nog zo teer en hebben heel gevoelige huidjes, vandaar dat wassen beter is. Strijken heb ik nauwelijks gedaan hoor, en je brandt ook trouwens je vingers met die ieniemienie kleertjes ;)

Nienke, wat spannend!

Suzanne, de hormonen zijn hard aan het werk in je lijf en dat heeft ook z'n weerslag op je gemoedstoestand. Maar bij mij werd de zwangerschap en het idee dat er echt een baby aan kwam ook tastbaarder na echo's, het is voor jou nu nog zo ongrijpbaar.

Benthe, IVF lijkt mij ook spannend en eng tegelijk. Probeer maar niet meer te gaan zoeken op internet, daar wordt je denk ik soms wijzer maar vaak ook onrustiger van.

Ik ben donderdagmiddag naar de HA was geweest met Danique. Ze heeft een kleine vergroeiing van haar bovenlip, zit aan de binnenkant een beetje aan het kaakje vast. Klinkt enger dan het is hoor, je ziet het nauwelijks en ze heeft er helemaal geen last van. Maar daardoor kunnen de voortandjes niet op elkaar aansluiten en zit er een groot gat tussen.
    Ik heb een doorverwijzing voor de Kaakchirurg, op 23 april gaan we erheen. Er zal tzt wel in gesneden moeten worden, alleen geen idee wanneer.

Sinds zaterdag is ze ziekjes. Verkouden, snotneus, 39 graden koorts, is schor, voor haar doen veel huilen, slecht slapen, wil niet eten, drinkt ook de BV slechter en het speeksel stroomt uit haar bekkie.
    Kan een virusje zijn, kan zijn dat er weer een tandje op komst is (en dan de eerste waar ze last van heeft), kan ook een combi van beiden zijn. Geen idee, maar weet wel dat het zielig is.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daantje, allereerst: prachtige buik meid! En daar zitten jouw 2 wondertjes in. Geweldig!!!

Ik heb alles uitgewassen. En zoals een ander al opperde, doe anders alles voor de eerste week en laat de rest door de kraamhulp doen. Hoeft zij zich ook niet te vervelen, voor zover dat mogelijk is bij een tweeling! ;)

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Veronika, wat geweldig zeg, dat je je vriendin hebt helpen bevallen.

Graag gedaan voor wat betreft het opzoeken. Meid, ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen. Sterkte meid!

Nienke, je houdt het nog steeds spannend zeg.

MaMa2x. Helaas een witte test, maar ... ik zie je banner nog op overtijd staan. Geen bloed geeft moed.

Bebek, wat leuk een kitten van een Noorse Boskat. Mooie poezen, wel vrij pittig qua karakter.

Ach Natas, wat ontzettend sneu zeg, Daniqueje ziek. Hoop dat ze snel weer beter wordt.

Coto, fijn dat het zo goed gaat met je meisje. Wel sneu van de krampjes. Hoop dat ze daar snel geen last meer van heeft!

Heb veel mooie foto's gezien. Hier rechtstreeks geplaatst, in albums. Prachtige kindertjes, lieve huisdieren. Leuk hoor.

Zo, ga nu zo eerst maar eens even de honden uitlaten en daarna naar bed. Morgen mannetjes verjaardag en we hebben morgenochtend nog een hoop te doen.

Tot later!

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Inez: Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje! :)

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    :evil: :evil: :evil: Nou de duivels zijn door gebroken zoals ik zelf al dacht.

Op naar ronde 18. :evil: :evil: ](*,) ](*,)

Inez wat sneu is ze al weer ziek.
    Ik ben met de kleine jongen van mij na bijna 2 jaar aan sukkelen naar de KNO arts geweest en zijn neus amandelen zijn weggehaalt en toen was het over. Hij was erg gevoelig voor weers verandering, en daardoor werd hij steeds verkouden.

Misschien is het voor daniqeu ook een oplossing maar ze doen het pas als je kindje 2 jaar is.
    Ik wens je sterkte met je kleine meid.

@missdaantje ik heb ook hoeslakens en aankleed-hoezen gewassen.

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    *ego bericht*

Mijn kleine meissie wordt morgen 18 jaar, wat is de tijd snel gegaan zeg.Ik ben super trotst op haar we gaan vandaag naar haar toe(ze woont op kamers) in Almere.

*einde ego bericht*

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    MaMa2x een dikke knuf, ook al verwacht je het toch baal je.....
    Veel plezier vandaag bij je dochter.

Inez gefeliciteerd met je mannetje !

Deel Deze Pagina