35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd MaMa2x! 18 jaar! Hele leeftijd he..ik heb ook een zoon van 18.

Inez ook gefeliciteerd!

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hè Mamax2.. Bálen... Evengoed een hele fijne dag bij je dochter en van harte gefeliciteerd! Mijn oudste is 16.. wat een kánjers zijn het dan al hè? ;)

Inez.. ocherm dat meiske van jou toch.. weet niet of ik het al gevraagd had, maar is ze al eens op allergie getest? *edit* ik haal twee meiskes door elkaar... Dochter van Inez was steeds ook ziek... sollie

Coto... jij gefeliciteerd met meneerCoto!

Hier geen nieuws... weer een witte test vanmorgen.. en dat op mijn NOD ... Ik ga er maar vanuit dat de duivels komen vandaag... ik heb nog nooit een cyclus van langer dan 28 dagen gehad en ik heb nog nooit wit getest óp NOD als ik zwanger was.. altijd op NOD al een VETTE streep... kan me om één of andere reden niet voorstellen dus dat ik zwanger ben en toch negatief test :)
    Straks eerst lekker paardrijden en vanmiddag bandje kijken. Vrienden spelen hier in de buurt op een buitenpodium.. daar is het ècht weer voor.. dusss..
    Iedereen een fijne dag!!

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Natas wat verschrikkelijk sneu die kleine ook al ziekjes.... Beterschap er mee.

Nienke geen bloed geeft moed he, blijf nog ff duimen.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez gefeliciteerd met je mannetje en Mama2x met je dochter!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Inez: gefeliciteerd met je mannetje!

Pff ben er even niet en jullie schrijven stug door ;)

Ik zag een heel schattige Djemi voorbij komen en het gaat sowieso wel beter , Coto!

Duivels bij Mamax2 en bij Nienke nog steeds een witte test. Hang in there, ladies!
    Mamax2 ook alvast gefeliciteerd met je dochter!

Natas: wat een narigheid dat Danique zich zo rot voelt.Ik hoop, dat ze snel weer opknapt.

Sanrob gaat ook lekker zag ik..met een Mika die goed doorslaapt.Fijn!

Hoest met Susanneke???

Ik was gister een dagje met Lief bij mijn ouders. Ze hebben het Mozesmandje gezien en waren er ook helemaal wég van. Vervelend genoeg heb ik wel wat pijn steeds rechtsonderin mijn buik. Ik vermoed, dat het iets te maken heeft met mijn blindearm litteken. Het kan echt gemeen zeer doen af en toe. Zal het donderdag maar es aan de gyn vragen.
    Wurm heeft zo zijn/haar stille momenten en dat vind ik jammer. Maar ja..ik ben ook nog niet zo ver dat ik het de hele dag kan voelen. Dus pak ik af en toe toch de angelsounds nog even om te luisteren, hoewel junior dat niet altijd kan waarderen. Pff...vind het toch nog steeds spannend, die controle's. Hoewel ik er ook ergaar kan uitzien, omdat de gyn elke keer een echo maakt en ik dus wurm kan bekijken. Donderdag weer...wachten duurt lang.

Ga ik zo maar eens een lekkere paasbrunch maken voor Lief en mij. Even een beetje rust en aandacht voor elkaar.

Fijne dag iedereen!!

6. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Inez: Gefeliciteerd met je mannetje.

Mama2x: Is je dochter al 18 jaar? Gefeliciteerd! Hoe vindt zij het dat mamma het nog een keer probeert? Of weet ze het niet?
    Heel jammer dat die duivels weer roet in het eten gooien...

Nienke: Het is óf een erg vreemde cyclus óf er zal binnekort toch echt eens roze moeten verschijnen...

Hier nog geen duivels. Gisteren een vleugje bruin en de hele dag verder niets. Vandaag weer een ietsiepietsie. Geen kramp of ander ongi gevoel. Alhoewel ik volgens mijn dochter de laatste dagen beslist niet de gezelligste was (kan natuurlijk ook aan haar gedrag liggen ;) ) heb ik me ook niet als een sprookjesheks gedragen, dus wie weet...

Ik heb trouwens erg veel mooie foto's gezien van lieve kindjes, prachtige buiken, schattige katten en hele mooie mozesmandjes. Ik zal eens kijken of ik een mooie foto van mijn kindeke kan inscannen, want ookal is het nu een 12 jarige puber met (lichte) Gothic neigingen :rolleyes: ze was en is een bijzonder mooi mensenkind. Mijn mensenkind....

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Balen MaMa2X :(

Ze halen overigens niet pas bij 2 jaar de neusamandelen eruit.
    Mijn jongste was net 1 toen ze de neusamandelen eruit hebben gehaald en 8 weken later hebben ze buisjes in de oren gezet.

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    deze ticker wou ik graag plaatsen,helaas te veel tekens.
    Ik zal dan maar elke week hem es hier plaatsen.Dan zie ik hem ook

Oeps lukt niet,kan iemand mij helpen

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    DAnk je meiden voor de felicitaties....

@giegel wel fijn dat ze het bij jouw jongste wel zo jong opereerde hier in Emmeloord doen ze dat niet , wel jammer hij was dan wel eerder van dat gesnotter afgeweest.
    Nou ja nu is hij er ook van af.

Iedereen een fijne pasen gehad????
    Mijn dag met mijn dochter was heerlijk morgen krijgt ze dr 1ste, gratis aangeboden, van de opleiding een rijles

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @all, dank voor de felicitaties voor mannetje. Niet echt veel visite gehad vandaag ivm ziekte, vakantie en andere verjaardag, maar evengoed was het wel gezellig. En ... heerlijk buiten kunnen zitten.

MaMa2x, jij van harte gefeliciteerd met je dochter. 18 al weer. Grote meid al.
    Maar verdorie, van die :evil: :evil: was niet afgesproken.

Nienke, hmmm. Witte test, nog geen duiveltjes. En Suzanneke, ook bij jou nog geen echt bloed. Het blijft dus nog even spannend.

Alyssa is gelukkig niet ziek geworden, heeft wel verdikte amandelen, maar volgens de huisarts hoort dat bij de leeftijd ivm opbouw van weerstand. Maar mocht ze nu te vaak achter elkaar ziek hebben met meedere dagen koorts, dan zullen eventueel de amandelen eruit worden gehaald.

Ik weet niet meer wie het vroeg of ze getest was op allergieën en of het nu voor Alyssa was bedoeld of toch voor een ander kindje. Alyssa is niet getest, ze heeft in ieder geval wel zodra het warm wordt last van warmte-exceem en het zal ons niet verbazen als ook zij hooikoorts oid zal gaan krijgen, aangezien mannetje en ik daar beiden last van hebben.
    Maar voorlopig ga ik nog niet uit van allergieën, maar dat het allemaal gewoon te maken heeft met het feit dat ze op het KDV waar ze sinds een half jaar komt van alles oploopt en met het opbouwen van afweersystemen.

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meurning lady's..

Hier is de spanning (voorlopig ;) ) voorbij.. Vanmorgen bezoek van de duivels.. Jammer maar helaas.. had graag een kerstkindje gekregen natuurlijk, maar ivm werk komt het niet zo héél slecht uit ...
    Ik kwam gister mank van mijn paard en vertilde me ook nog eens aan dop.. flink last van mijn rug daardoor.. 'gelukkig' mág ik een stevige pijnstillen nemen nu.. elk nadeel heb se foordeel ;)

Iedereen een fijne dag!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jammer Nienke! Op naar de volgende ronde dan maar weer he.
    Sterkte met je rug!

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    He jammer Nienke, beterschap met je rug !!

MaMa2x gefeliciteerd met je dochter vandaag.

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hallo allemaal!,

Miss Daantje, prachtige buik inderdaad!

Inez gefeliciteerd ( met terugwerkende kracht) met verjaardag van je man.

Mama2X, jouw dochter ook 18?
    Gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Mijn zoon is ook 18 geworden in december, wel grappig om straks kinderen van zo'n verschillende leeftijd te hebben.

Natas, beterschap voor Danique.

Ik ga nu snel mijn tanden poetsen gaan met werk vandaag ( 700 man) naar een pretpark.
    Zal maar niet in de Python of hoe dat ding tegenwoordig ook mag heten, gaan.

Liefs en zonneschijn voor iedereen!

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Smoeltje een fijne dag, en ik zou inderdaad die Python enzo maar laten zitten ;)

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik heb lang niet alles gelezen hoor. Meer dan 13 pagina's :confused:
    Maar ik las ergens iets over een kitten voor bebek? Gaaf!
    Ik zag een mooie Djemi voorbij komen,. Lief!
    Verder geen roze nieuws gemist geloof ik, want ik las dat Nienke een witte test had?

Het weekend was heerlijk. We hadden mooi weer.
    Met mij gaat het op en af. Ik heb erg veel moeite om mijn leven weer vanuit een nieuw perspectief te zien. Tot twee weken geleden draaide alles om de baby in mijn buik, en nu? Nu ben ik heel bruut van die roze wolk afgegooid. En bij alles wat ik doe of plan denk ik aan het feit dat ik dat dat dus nu moet doen zonder die baby...Heel naar. Dus flinke huilbuien op zijn tijd.
    Plus het feit dat ik nog wat buikpijn heb.
    Vanmorgen even het ziekenhuis gebeld. Zij zeggen dat ik me geen zorgen moet maken. Ook het feit dat ik eigenlijk geen bloedverlies heb is niet zorgwekkend. Mocht ik nu het eind van de week nog wat buikpijn houden, dan moet ik even terug bellen.
    Tot zover. Ik wilde graag zeggen dat het super met me gaat, maar dat is helaas nog niet zo.
    Ik ben deze week zowiezo nog thuis, en ga in principe volgende week weer werken. Ook wel goed denk ik, het leidt toch wat af. Anders ben ik bang dat ik ga zwelgen in mijn verdriet, en dat is ook niet goed.

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesben fijn dat de daagjes weg waren je goed hebben gedaan.
    Maar meis je kunt ook niet verwachten he dat het nu alweer goed met je zou gaan, zoiets hakt erin en heeft tijd nodig.
    Dikke knuf

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

Smoeltje veel plezier.. enne.. 'lama' inderdaad, die Python.
    Lies.. fijn dat de dagen gezellig waren.. en dat verdriet.. dat snap ik zó... Hele dikke knuffel... enne .. take the time it takes!!

... hier het gaat sowieso niet goedkomen vandaag vrees ik... :confused: ..
    Nam opweg naar mijn werk een verkeerde afslag.. zat ik opeens op de snelweg.. :D hoewel . .'opeens' .. ergens halverwege realiseerde ik me ineens dat ik ergens reed waar ik niet hoorde te rijden.. Werk ik toch al weer sinds 1 feb op een andere locatie.. maar op dagen als vandaag rijdt de automatische piloot dus gewoon naar alkmaar =D> .. uiteindelijk realiseerde me dat ik ter correctie van de verkeerde weg, wèèr verkeerd reed... ik dacht namelijk opeens:"verrek.. zit ik nog op die verd*mde snelweg".. :confused: Toen heb ik de eerste de beste afslag genomen en ben door de polder gekacheld.. Al met al zit ik nu op mijn werk.. was 'maar' een half uurtje te laat... Vanwege mijn halfbakken rug, denk zomaar dat het wel eens een kort dagje zou kunnen worden.... ;)

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIESBEN: ja verwacht niet te veel he. Neem de tijd om het te verwerken, het is niet niks. En er staat geen tijd voor.

Fietsen met Mika was echt leuk. Hij sliep daar niet van ahaha, maar wij vonden het leuk.
    Zal ff kijken of ik foto kan plaatsen in mn album.

Sjeetje lees ik over allemaal kinderen van 18; haha nou dat duurt nog ff bij mij hoor (gelukkig). Zit Robert wel al aan zn hoofd te zeuren dat ik er nog 1 wil, maar tot nu toe willie nog niet. Veel te bang dat dat dan een kindje met een afwijking word of een huilbaby oid. Omdat we nu zo'n makkelijk kereltje hebben. Ach wie weet. Heb nog wel heeeeel even. En niet, dan is het ook goed. Ben al blij dat ik hem uiteindelijk zover heb gekregen voor 1 kindje.

En dsan ga ik zo ujs ff in de album loeren naar buiken, huisdieren, kids EN leuke kerels (tenminste dat las ik ergens, haha)

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    HAHA lekker begin vd dag NIENKE.Zou er gelijk maar mee ophouden vandaag, want dit komt niet meer goed.

Deel Deze Pagina