Vent en ik hebben ECHT ons best gedaan Diaantje We zullen zien, maar ik vermoed dat zwanger blijven moeilijker is dan zwanger worden.
@ MOLLY: goed te horen dat jullie je best hebben gedaan. Ik duim dat het nu een keer echt blijft zitten. [-o<
Shiela, Ik dacht dat ik bij je banner zag staan dat je al na dag 20 zat en nog je eisprong moetst krijgen. Maar zie nu dat ik waarschijnlijk verkeerd heb gekeken. gelukkig maar, het lijkt me vervelend om heel lang te moeten wachten steeds weer. (hoewel je dan wel weer een beetje rust in de tent hebt. Nu lijkt het af en toe een ratrace)
NOD 27-06 Sandra1967 30-06 mollyvg 03-07 Anna 11-07 Benthe 12-07 Giegel 13-07 Shiela 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 23-07 Diaantje AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob BEVALLEN Ik dacht, misschien een ander kleurtje? Oranje bracht inderdaad weinig geluk. Nog twee kansen voor deze eerste helft. En anders maar hopen dat we allemaal zwanger raken (en mogen blijven) in de tweede helft van dit jaar. Succes allemaal! Nino, Ik heb alvast een kopje gemaakt, kan jij straks de kleur bepalen. Blauw of roze bedoel ik.
BALEN ELLEN! Ik heb het hartje gehoord vanmiddag. 1 vd artsen zei dat het te vroeg was, maar we hebben het toch geprobeerd en ja hoor.2 x kort maar krachtig. Hij zwom snel weer weg,haha
Ellen, getsie. Hopelijk doet een ander kleurtje inderdaad goed, want juni was helaas geen geweldige maand wat roze betreft. Diaantje, ook bij jou nu de Jammer, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Nu eerst concentreren op Bali en dan ... hoe graag we het ook anders hadden gezien, het IVF circus in. Maar eerst ... verplicht genieten op Bali hoor! Natas, mannetje is nu inderdaad 2 weekjes vrij en we hebben al flink kunnen opschieten. Kantoor/showroom is nu zover om te worden ingericht en ingeruimd. Dus kunnen we ons snel op onze nieuwe slaapkamer en die van Alyssa richten. Leuk leuk. En wat staat jullie hondje prachtig op de foto. Dat (en uiteraard ook al die andere foto's) heeft jullie vriendin heel mooi gedaan. SanRob, wat geweldig dat julllie het hartje al hebben kunnen horen. En ja, nu heeft die kleine nog alle ruimte om snel weg te zwemmen, maar voor je het weet heeft hij de ruimte niet meer. Dames op het wachtbankje die al weer snel 'aan de beurt' zijn, heel veel sterkte met wachten en de duimen blijven onverminderd draaien voor veel ROZE
Watn mooi echo foto's INEZ. Prachtig. Was vanmiddag echt leuk; 1 collega was het hartje ah zoeken en een ander hield in de gaten dat er niemand binnen kwam, zodra we haar riepen zwommie weer weg, haha. Ben nu wel een wat gerustgesteld dat alles het nog doet, zeg maar, je weet immers maar nooit. Ook daar hebben we hier genoeg voorbeelden van. Kan nu meer genieten in de aanloop tot de echo, de spanning of het hartje wel klopt is nu stuk minder.
Hoi meiden, Ik heb super goed nieuws(voor ons tenminste). Wij hebben een hond. Chihuahua van 6 jaar. Ze heeft nog nooit pups gehad. Geen enkele reu was voor haar goed genoeg. Vorig jaar hebben we een Yorki gekocht. Het is een reutje. We dachten dus dat het niets uit zal maken omdat onze dame geen ene reu in haar beurt laat komen. Nu is ze loops, en ja hoor. Het is gelukt. Ze zaten vast. Echt wanzinig die hondenliefde. Maar ja, de gekste is dat ik heb over 5 dagen mijn eisprong. Zonder daar aan te denken zei ik tegen mijn hond"Bij jou is het gelukt, nu ik nog". Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan uploaden.
Als je een in een bericht van jezelf klikt op 'Album' opent je eigen foto-album en staat voor 'Zwangerschapspagina Forum Index' de knop 'Uploaden'. Er opent nu een scherm waarin staat 'browse' en als je daarop klikt kan je de foto op je pc zoeken die je wilt plaatsen. Denk dat het je verder wel lukt Groetjes, Giegel
Thanks! Kan ik je echt aanbevelen, erg leuk om te zien wat de kleine allemaal aan het doen is zonder dat het medische aspect direct om de hoek komt kijken. Die kleine van ons was uitgebreid aan het gapen, happen, smakken, oogjes open en dicht aan het doen en om dat dan op 3D te zien is echt geweldig. Molly, goed geklust meid, nu nog een prachtige finale!
Anna: mooi kleurtje BEVALLEN hoor in de lijst. Is een van mijn favorieten. Ik ben ook wel erg nieuwsgierig wat het gaat worden. Hier matig nachtje met paar uur wakker, dus brak begin en ik hoop dat het niet te warm gaat worden. Gisteren heerlijk met mijn man naar het strand geweest en achter het glas (veel wind) natuurlijk een raketje en appeltaart met slagroom weggewerkt. Was echt lekker en leuk dat mijn man een middagje vrij had. EllenK: he wat jammer nou, nu maar weer naar juli. Molly: zwanger worden is stap 1, als dat nou lukt, dan gaat het ook vast lukken om het te laten zitten en groeien. Helaas gaat het eerst voor ons een aantal keer (keren) fout. In het bevallingsforum van juli gaat het al aardig hard met het aantal babies. Er zijn er de afgelopen dagen al 5 geboren.
Mooi Inez de 3D echo, ja je kunt veel zien he , heb het ook zien happen naar water en je ziet enorm veel, ook het gezichtje de vorm de vingertjes tellen, ik hoop dat je er even erg van genoten hebt zoals ik gedaan heb en men ventje...... Is het ook op foto en op dvd? heb je later mooie herinneringen.... @SanRob het hartje kloppen lukt al dan , en das prachtig he, je eerste tekenen, van leven.....geniet ervan meid! @Anja ik denk bij mij dat men het op 20 weken gezien heeft wat het was.... weet het nu toch al een maand dus... zal zoiets geweest zijn, gaat snel voor je vooruit he, wow, laat iets horen he meid na je echo! Hou ons op de hoogte.... @Nin0 alles nog goed daar merk ik, je doet dat goed de laatste loodjes neerleggen.... leuk zo n dagje aan zee... genieten is nu een de boodschap! Lientje is ook kortbij heb ik gezien op de lijst hoop dat daar alles goed is....en dan Inez nog 33 dagen, wow he het kort af.... Een zonnige fijne dag toegewenst eidereen, hier is het zalig... ga nog wat klusjes doen kinderkamertej laatse verlaagjes , tuintje wat bezig zijn, en ook wat rusten, en eten want ze zijn hier heel bezorgd, ben nu ongeveer 7 kilo bij op 6 maand een half of weken geteld, valt mee.... Liefs Ritje
Ik heb eerder op dit forum mee geschreven alleen bij een ander topic aangezien ik voor kort nog zwanger was en uitgerekent was op 5 oktober 2008. Echter is het allemaal heel anders gelopen en is ons dochtertje Nikkie* op 20 mei geboren bij een zwangerschapsduur van 20 weken en 2 dagen. Tijdens de 20 weken echo kwamen we er achter dat Nikkie* onderandere geen niertjes en geen blaasje had en dat dit dus niet met het leven verenigbaar was want zonder niertjes heb je geen schijn van kans om te kunnen leven. Daarom hebben wij de zwangerschap af gebroken om Nikkie* en ons verder lijden te besparen. Nikkie* gaf het leven echter niet zo maar op want ze heeft nog bijna 3 uur geleeft en dat voor een mensje van 300 gram en 24 cm klein is dat echt een top prestatie en dat maakt ons de trotse ouders van dit mini mensje. Nu na 5 weken heb ik mijn menstruatie gehad en gaan we op voor een volgende zwangerschap .... niemand kan Nikkie* vervangen maar we willen toch weer iets hebben om naar uit te kijken en om te verzorgen. lfs. Nicole
NOD 27-06 Sandra1967 30-06 mollyvg 03-07 Anna 11-07 Benthe 12-07 Giegel 13-07 Shiela 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 23-07 Diaantje AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob BEVALLEN 8) Ik dacht ik verander ff het geel want ik kan het niet lezen en krijg hoofdpijn van die kleur Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden, aangezien ik me vooral bezig houd met de NOD lijst