35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ff kijken of t lukt

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lieverds,

Ik ben er even niet zo veel... rug is nog niet goed, dus heb het pc gebruik even beperkt tot de dingen die moeten.. maar ik lees en leef met jullie mee!
    X.N.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben er ook niet zo heel veel, al lees ik wel mee. Maar ik wil even wat afstand nemen deze maand. Even rust. Maar ik meld me wel af en toe hoor.

Het gaat redelijk met me, ik vind dat ik al weer wat positiever ben. Al gaat het op en af. Maandag ga ik weer aan het werk, ik ben benieuwd. Ik zie het meest op tegen collega's die natuurlijk lief gaan zijn en zo...daar ben ik nog erg gevoelig voor.
    En soms merk ik dat ik met mijn hand op mijn buik zit en dan in eens denk: Shit, ik ben helemaal niet zwanger! Gek.
    Maar ja. Langzaam krabbel ik overeind. En ga ik nu genieten van een weekend met mooi weer!

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Wat een ontzettende toestand met die ruggen en wervels van jullie zeg! En de angst om in een rolstoel te komen. Verschrikkeljk. k hoop dat je dat nog lang bespaard blijft en jullie over een tijdje weer pijnloos rond huppelen.

Hier nog weinig te melden. Ga vandaag lekker shoppen met mijn zwangere vriendin. Ze weet van onze grote wens dus ik kan er heerlijk met haar over fantaseren. Zit nu 2 dagen voor NOD maar hb me zelden zo NIET zwanger gevoeld. Reken dus niet op een kerstkindje.

Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje.

Ow ik zie in mijn banner dat ik nog 4 dagen voor NOD zit. Hihihi, ben er niet zo mee bezig deze maand geloof ik :oops:

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat een mooi kraamkado Coto! Veel mooier dan de mijne..... ik kreeg niks :)
    Djemi doet het al goed 's nachts, lekker.

Belize, fijn te lezen dat alles goed gaat!

Nienke, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer mee kunt kletsen hier.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben er ook even wat minder....mijn rug wordt echt met de dag erger: zat het eerst alleen in mijn been, nu zit het ook onderin mijn rug. Werkelijk iedere beweging doet pijn, iedere seconde van iedere minuut van ieder uur van iedere dag :cry:

Ik kom wel geregeld langs hoor, kan alleen niet zo lang zitten! Maar dat geldt voor meerdere meiden geloof ik, dus ik wens jullie allemaal sterkte!!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Desmo, ik herken het: ik zit nog 5 dagen voor NOD en ik voel me zo heel erg NIET zwanger, haha! Volgens mij is het nu ook voor het eerst dat ik me helemaal niet druk maak over wel of geen duivels! Natuurlijk zou ik wel weer heel teleurgesteld en verdrietig zijn, maar ik voel nu gewoon dat ik niet zwanger ben, heb geen kwaaltjes of niks, dus ik kan er vast rekening mee houden, misschien is dat het!
    En mijn pendels stellen me ook wel erg gerust en die zijn pas voor juni en augustus, dus dat worden de spannende maanden! :)

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    het is hier trouwens schitterend weer, dus ik prop me vol met medicijnen en dan ga ik zo even met mijn Lief naar een Turkse Bazaar hier in de buurt, met rondleiding door de Turkse Moskee. Leuk! Laat me dus mooi niet tegenhouden door mijn rug!!!

9. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Hier ineens een zeer krijsend kind vannacht om 3 uur heel hongerig?? En om kwart voor 7 weer! En beide keren heel lang gevoed? Toen om 10 uur en nu is het 1 uur en valt ze in slaap??? Raar kind dus…Nu kwam ze om half 2 en ben ik een uur bezig geweest!
    @Rug : Jee wat hebben een hoop dames last van hun rug ed!!?? Iedereen sterkte ermee!!!
    @liesben : Je klinkt in ieder geval als iemand die de goede kant opgaat! Stap voor stap inderdaad, en geniet van de andere dingen….
    @Natas : A, dat klinkt zielig, je kreeg niks? Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik wel een kleine hint heb moeten geven een paar maanden geleden… :oops: .
    @Bebek : Heel goed, meisje, wel een beetje bewegen dat schijnt goed te zijn? Niet overdrijven dan he?
    Nou ik ga ook even buiten voelen…

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Iedereen....sterkte met de ruggen ;)
    @Coto.....heerlijk he,zo'n gebroken nacht....ik hoop voor je dat vannacht beter gaat.

Hier een "goede" dag.De afgelopen paar dagen ondanks de meds echt nog goed misselijk geweest.Maar vandaag beetje misselijk....ook niet leuk,maar wel goed te doen.Nog 4 daagjes tot aan de echo....vind het best spannend,maar in principe zijn er nu geen aanwijzingen dat het mis is....toch?

11. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Gisteren had ik hier nog een berichtje geschreven. Dommertje dat ik ben had ik het geplaatst op een ander topic waar ik schrijf met maart mama's.
    Die dementie is bij mij definitief nog gaande!!! Dit is maar 1 voorbeeld, maar ik ben verre van effectief.

Ik schreef coto over haar mooie armband en gouden nachten. Om te koesteren!
    Maar ik geloof dat ze nu meer ervaart wat wij ook ervaren hier. Hopen dat de eerdere nachten terugkomen meid. Het is best slopend zo dat nachtleven. En nu werken we nog niet eens.

Natas, jij geeft nu toch geen nachtvoeding meer hoop ik?

Nino en Natas,
    Fijn dat jullie werkgevers zo welwillend zijn. In mijn functie zal het ook een heel georganiseer zijn om te kunnen kolven, maar ik wil zeker mijn recht eisen. Ze verzinnen maar wat!

Lief aanbod Natas van je inbakerdoek. Is die voor alle leeftijden of zit daar verschil in?
    En moet je het consultatiebureau om advies vragen? Ik PB je anders wel even.
    Ik kan me herinneren dat je erg enthousiast was.

Verder iedereen met een pijnlijke rug heel veel sterkte en beterschap.
    Hier doet mijn bekken en linkerbil nog steeds pijn. (soms denk ik dat het voelt alsof ze er van achteren is uitgekomen :oops: )
    Maar ik geloof dat dit iets tijdelijks is, dus kan alleen maar meeleen met jullie.
    Ik ga volgende week weer naar Mensendieck. Wie weet kan die me verder helpen.

Over 3 weken kan ik naar de gyn voor mijn verzakte baarmoeder?? :| Of wat het maar is wat er verzakt of ontzet is. Ik vind het een heel vervelende nasleep van de bevalling. Het doet pijn met lopen en soms ook zitten.
    Ik maak me er vooral zorgen over. Voor mijn gevoel kan ik toch niet zo hiermee door gaan. Ik ben dan misschien een oudere moeder, maar een baarmoederverzakking zie ik toch als iets voor veeeeel oudere vrouwen.

12. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Oeps Annna dat klinkt inderdaad niet echt prettig...
    Ik heb ook nog wel last van mijn buik en ingang (om het zo maar te noemen, hoewel voor mijn dochter was het de uitgang) maar het wordt elke dag ietsje beter....
    Sterkte ermee!
    We gaan nu pannenkoeken eten mjammie!

13. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hier ook rug klachten al bijna 4 weken loop nu bij de manueel therapie help heel goed.

Ik was in februari heel kort zwanger (bijna 4 weken) maar heb ik begin maart helaas een vroege MK gehad. Ik heb het jullie niet verteld omdat er zoveel verdriet was op het moment dat het mij overkwam.
    Vandaar dat ik het jullie nu vertel. De bekkeninstabiliteit is over gegaan naar mijn onderrug pijn en steken.

Het gaat al stukken beter met me, van ....het is wel verdrietig dat het mis is gegaan maar ik hoop snel dat ik me mag toevoegen tot de roze dames.

Ik zit nu momenteel helemaal in de ziekte wet en mag en kan ik niet meer in de zorg werken i.v.m mijn chronische-whiplash en nu dan ook nog die rug klachten.
    Ik zit in een traject waarbij mijn baas me helpt met het vinden van gepast (aangepast)werk met evt een opleiding die daarbij past misschien in het zelfde bedrijf misschien ergens anders.

Nou meiden sorry dat ik jullie zo laat het geinformeerd maar ik kon op dat moment niet anders het spijt me echt heel erg.

Ik hoop me toch snel te mogen melden met roze en hoop dit ook voor jullie allemaal.

groetjes

Nogmaals sorry

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Mama2X, je hoeft je toch helemaal niet te verontschuldigen?
    Lijkt me wel moeilijk dat je je verdriet voor je hebt gehouden.

Hopelijk test je spoedig roze en blijf je dat 9 maanden lang!

15. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey dames ( Bebek, Nienke en Zico) met pijnlijke ruggen en wervels, ik hoop dat jullie spoedig opknappen.

Hier verder weinig te melden, voelde me gisteren en vandaag ineens zwaar misselijk.
    Had gisteren lekkere lasagna gemaakt met spinazie en kip, maar kreeg geen hap door m'n strot. Heb dus hele dag gisteren lekker vers stokbrood gegeten met mozarella ( daar eet ik dus kilo's van de laatste tijd).
    En verder genoten van het heerlijke weer.

16. Er zijn verschillende doelen voor verschillende leeftijden. Je mag overigens pas gaan inbakeren na 'goedkeuring' van de kinderarts. Dat heeft met de heupjes te maken...

17. Meid, wij zijn er hier toch om met elkaar mee te leven in goede én in slechte tijden. Het kan vaak al iets opluchten als je er over kan schrijven.
    Dikke knuffel van mij en ik wens je veel sterkte, maar ook veel succes met opnieuw roze worden in de toekomst...

18. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    mama2x.. dikke knuf... hoeveel verdriet er ook mag zijn, je moet je eigen verdriet niet wegcijferen...

Hier een mega baal moment... hadden huis verkocht, gisteren verhuisd.. staat koper ineens in huis met mededeling dat hij zijn financiering niet rond krijgt ( termijn hiervoor verliep op 31 maart).. dus nu grote onzekerheid of overdracht begin mei uberhaupt gaat plaats vinden..
    tot die tijd onze plannen van trouwen etc maar even opgeschoven...
    bah.. ben echt boos.. nog ff en zitten we nog met dubbele woonlasten etc.. en word kans kleiner dat ik strakkies na augustus lekker thuis bij beeb kan blijven.

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo ben er ook weer even, vrijdag na mijn eerste werkdag had ik geen puf meer om te reageren en gisteren lekker aan het shoppen geweest met mijn vriendin.

@dames met rugpijnen heel veel beterschap !!!
    @ mama2x ik hoop dat je snel roze mag hebben weer.
    @ belize ja ik heb op 8 april het hartje mogen zien en horen kloppen, aankomende woensdag mag ik weer voor een echo.
    @ Natas weer een stuk opgeknapt hoop ik ?
    @ limmeke dat is inderdaad megabalen meis.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik moet nu toch even reageren:

MaMa2x: Meissie, niet meer doen hoor! Verdiet mag je hier gewoon delen, daar is dit forum voor.Voor nu een dikke digiknuf.

Limmeke: Mega balen! Maar,, ik heb het zelf gehad (ongeveer). De termijn is wel verstreken, dus daar kan je wel wat mee. Juridisch gezien sta je sterk volgens mij. Maar het blijft ellendig!

Share This Page