Coto, welkom bij de gebroken-nachten-club Nee ik kreeg niets als kraamkado..... nou ja, wel iets natuurlijk : een prachtig meiske! Anna, een enkele keer komt Danique 's nachts nog, maar meestal niet meer. Vaak is het nu rond 05.30/06.00 de eerste keer. Technisch gezien is dat geen nacht meer maar zo voelt het vaak wel. Als ik niet werk kan ik haar na de voeding weer weg leggen en slapen we samen nog wat verder. Maar op de dagen dat ik werk is die tijd van haar echt vervelend, want dan gaat m'n wekker om 06.45 dus slaap je niet meer. Ze gaat hier na een voeding rond 21.30 pas om 22.00 naar bed, dus nog even zitten en dan liggen wij er ook niet heel vroeg in. Die inbakerdoek van mij is niet voor de hele kleine ukkies. Kijk anders maar even op de site van Pacco, ben kwijt vanaf hoeveel kilo. Ze hebben ook nog een versie voor de pasgeborenen. Ik heb het zonder consultatiebureau gedaan, maar wel nadat haar heupjes bij een gewone controle goed bevonden waren. Verder advies van het CB vond ik niet nodig met deze kant en klare doeken, je kan niets fout doen, maar dat van de heupjes is heel belangrijk. Oh shit meid, wat naar als je baarmoeder idd verzakt is. Ik zal voor je duimen. Suzanne, zeker spannend je eerste echo. Maar ook leuk, kun je zwaaien naar je knipperende rijstkorreltje! In principe zijn er idd geen aanwijzingen dat er iets mis is. Mama2x, voortaan hoef je zoiets toch echt niet meer te verzwijgen meis! Voor iedereen is hier een plekje om lief maar ook leed altijd kwijt te kunnen. Wat ontzettend verdrietig dat het fout is gegaan bij je. Heel veel sterkte. Limmeke, wat super balen joh! Koffieleutje, ja hoor ik ben weer beter. Alleen nog flink verkouden.
Mama2X: meis...wat vreselijk dat je alles zo voor jezelf hebt gehouden. Je bent óók belangrijk hoor. Ben wel blij dat je het uiteindelijk hebt gedeeld. Limmeke: poeh...da's nogal wat. Ik hoop, dat je koper toch een oplossing vindt. Mijn huis staat ook te koop en ik hoop toch wel dat een koper (als die nog es komt :s ) toch wel vantevoren heeft gecheckt of ie het huis wel kan betalen.
Vervelend zeg Limmeke..valt ook niet mee een hypotheek rond te krijgen op het ogenblik. Hoor meer mensen bij wie de bank het toch afwijst, zeker als je ondernemer bent. Bij ons is het gelukkig wel gelukt. Balen dat je met dubbele lasten zit voorlopig hoor.. Sterkte Mama2x.. denk dat iedereen er op z'n eigen manier mee omgaat he. De een deelt het gelijk met anderen en de ander houdt het liever een poosje voor zichzelf. Kan ik me ook wel goed voorstellen.
Jeetje, dat is inderdaad flink balen ! En die koper komt er ook wel een beetje erg laat achter, vind ik. Moet hij dan nu een boete betalen, aangezien de ontbindende voorwaarde niet meer geldig sinds sinds 1 april? Ik duim voor jullie dat alles toch zal goed komen...
Volgens mij moet dat wel he..als hij geen verlenging had aangevraagd. Moesten wij wel aanvragen in elk geval toen de bank nog niets had laten horen. Maar ja, blijft een vervelende situatie natuurlijk!
@ Limmeke.....jeetje wat een onnodige stress heb je zo zeg.Bah. Ik hoop dat het nog goed komt en dat anders je huis alsnog snel verkocht wordt.Ik kan me voorstellen dat je er goed van baalt.
25 mei moet ik voor het eerst naar de gyn (we zijn nl. al een jaar bezig). En morgen moet ik ongi worden. Spannende allemaal!
Lieve MaMa2x, dat soort verdriet moet je echt niet voor jezelf houden hoor! Wij zijn er juist voor om je daarin te steunen! Vind het heel verdrietig voor je! Heb je het wel al een beetje een plaatsje kunnen geven? Ik hoop dat je gauw roze knalt en mag blijven! Liesben, fijn dat je je weer wat beter voelt! tuurlijk heb je zo je verdrietige momenten, maar je bent een toppertje dat je weer opkrabbelt en naar de toekomst kijkt! Limmeke, wat een ellende met dat huis zeg! maar volgens mij moet die koper dan inderdaad een boete betalen, want als de ontbindende voorwaarden al verstreken zijn, ligt de verantwoordelijkheid toch echt bij hun! Maar het blijft natuurlijk ongelooflijk balen! Ik hoop voor je dat alles gauw op zijn pootjes terecht komt! Hier verder weinig nieuws...ik lig veel en probeer tussendoor leuke dingen te blijven doen, want ik verdom het om mijn leven te laten verknallen door pijn! ga zo dus weer volgepropt met diclofenacjes en ibuprofennetjes naar het terras: mijn beste vriend is net terug uit Canada en die wil ik graag weer zien! Verder voel ik me ontzettend niet zwanger, dus tja...gisteren nog wel geklust, je weet maar nooit: voor hetzelfde geld heb ik een heel laat ei Een after-paasei zeg maar!
Als je nu 'gewoon' niet ongi wordt, hoef je ook niet naar de gynaecoloog. Zo hebben wij dat ook met de IVF gedaan ! Ik zal voor je duimen...
Limmeke, wat ontzettend balen van je huis. Theoretisch heb je inderdaad recht op een vergoeding. Nl. 10% van het aankoopbedrag. Of het er praktisch van gaat komen ... van een lege kip kun je niet plukken. Als hij geen financiering rond kan krijgen voor z'n huis lijkt het me sterk dat hij wel even 10% kan neerleggen. Aan de andere kant, als hij dat wel kan, dan hebben jullie in ieder geval 1 probleem ondervangen. Kun je toch een stukje dubbele hypotheek mee ondervangen. Hopelijk niet te lang, omdat je nu gewoon snel een andere koper vindt die wel kan betalen. Het krijgen van hypotheken wordt inderdaad steeds moeilijker. Het lijkt wel of ze per maand bijstellen of en hoeveel hypotheek je kunt krijgen. Daarmee wordt het wel lastig voor een toekomstige koper om in te schatten of hij z'n fnanciering al dan niet rond kan krijgen. Coto, mooi cadeau van je mannetje. Lief van hem hoor! Lieve MaMa2x, wat ongelooflijk verdrietig zeg, dat je een MK hebt gehad. Ik hoop dat jij en je mannetje dit kunnen verwerken en het een plaatsje kunnen geven. Heel veel sterkte en een digiknuf. En inderdaad meid, ook al is er op het moment dat jou zoiets overkomt veel verdriet van een ander, ook jouw verdriet telt mee hoor! Mocht je nog eens met wat zitten, niet twijfelen, maar gewoon plaatsen hoor! Linneke, weer terug van weggeweest. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Moest eerst even goed kijken hoor. We hebben een Limmeke en een Linneke. Verwarend voor half demente bejaarde moeders. Maar ik ga het proberen te onthouden. Meid, ik hoop dat een MMM je bespaard gaat blijven en dat je morgen en vervolgens het eerstkomende jaar gewoon lekker niet ongi gaat worden, maar dat je over een maandje of 8 verblijd gaat worden met een prachtig ukkie. Bebek, op een after paasei dan maar. Vervelend dat je zoveel pijn blijft houden.
@ Bebek: Pas je wel op met de ibuprofen? Dit mag je niet gebruiken als je wel zwanger bent en wordt door sommigen ook afgeraden als je zwanger probeert te worden. Diclofenac kan je eerst nog wel blijven gebruiken. Hier zijn we weer een ronde verder. Gister behoorlijk ongi geworden, dus de eerste IUI is mislukt
We gaan weer verder met IUI inderdaad en ik moet op dag 10 weer naar de gyn voor een follikelmeting. Vermoedelijk heb ik dan op 30april de 2e IUI.
Meiden bedankt voor jullie lieve woorden en ik zal in het vervolg gelijk melden als ik ergens mee zit. Lief en Leed oke dank jullie jullie zijn schatten........Ik heb het nu een beetje een plaatsje kunnen geven mijn (ons) verdriet. en ik hoop snel op roze. Dikke knuffel voor jullie allemaal XXXX
Ach getsie Giegel wat balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je toch hoopt dat het in 1 keer aanslaat. Mama2x wat een teleurstelling meid. Wel of niet hier posten moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier en ik misschien kan je hoop putten uit het feit dat je dus wel zwanger kunt worden. Dat geeft moed voor een volgende keer. Bebek raar zijn wij hoor. Maar die kerstkindjes gaan we dus overslaan hihihi. In dat geval geef ik er graag mijn wintersport voor op. Best gek eigenlijk, volgens mij hebben we allebei bes goed geklust. Naja, nog een paar dagen ... we zien wel.