Het was ook bijna te mooi om waar te zijn, als het in één keer lukte. Wat dat betreft ben ik er deze keer ook verrassend rustig onder en gaan we door met poging twee. Morgen even de gyn bellen voor een follikelmeting op cyclusdag10 en dan kijken wanneer poging twee kan worden gedaan. Ik denk dat het rond 30 april zal plaatsvinden
Hou m'n hartje vast... Straks kinderarts, ze wil weer niet meer eten door haar oorontsteking, zelfs als we haar schelpje van haar oor aanraken brult ze alles bij elkaar. ventje gaat straks onder het mes.....
Giegel, op koninginnedag, dat wordt vast een prachtig prinsje of prinsesje! Zico, sterkte met je kleine meid. Hopelijk knapt ze snel weer op en ook sterkte met je mannetje.
Giegel, 2e keer goede keer he(bij mij ook) Zico, kan pijnlijk zijn he,die oortjes.gaat wel snel beter met medicatie hier effe een vraagje Ik heb al een tijdje als ik s'avonds in de zetel lig,dat mijn linker been pricies gevoelloos is.een beetje als slapen.heel vervelend!ik moet dan telkens schudden met mijn been. nu heb ik het ook al overdag.(nu)en het is niet alleen vervelend ,maar ook pijnlijk. Ik heb morgen afspraak met de dokter,maar miss weten jullie iets? Maak me een beetje zorgen!komt dit nu van rug?of kan het iets te maken hebben met zwangerschap?
Ik kan me voorstellen dat je het een heel vervelende nasleep van de bevalling vindt. Mijn moeder heeft er indertijd (ze was toen 34) een operatie voor gehad om de boel omhoog te halen. Die verzakking is er de oorzaak van geweest dat er na m'n eerste broertje wat helaas is overleden na de geboorte, er in eerste instantie geen kinderen meer kwamen. Pas na de operatie lukte het weer om zwanger te worden. Hoop dat het in jouw geval op een eenvoudiger manier te verhelpen is.
mooi hoor lotuss!!! ik zal moeten wachten tot het geboren wordt,om te weten hoe het eruit ziet! ???wat is dat ,wat tegen linker kaakje te zien is?
Natas, vertel mij wat over hoe vroeg het voelt 5h30 6h00. Dit zal straks wanneer ik weer werk mijn wektijd worden. Normaal was dat 6 uur, maar als ik straks eerst een half uur moet voeden... Kan er nu al tegenop zien. Of mijn baarmoeder verzakt is weet ik eigenlijk nog niet, het lijkt er voorlopig op dat mijn baarmoeder mond erg 'lang' is : : : Uitgelubberd misschien tijdens de vacuumextractie? Normaal hing dat in elk geval minstens 8cm hoger. Inez, De gevolgen voor een eventuele volgende zwangerschap is inderdaad een van mijn zorgen. Ik dacht juist dat je vaak na een operatie niet eer zwanger mocht raken. Bij jouw moeder dus juist wel. Heb je het al een plekje gegeven wat je te horen hebt gekregen van de arts? Ik kom nog terug op de doek na het CB. Lola, Bedankt ook voor je reactie. Smoeltje, Je eet toch wel gewarmde mozzarella of mozarella van gepasteuriseerde melk? Mozzarella is vaak van rauwe melk. Limmeke, Da's balen. Ik snap dat je nu zeker witl voorkomen dat jullie te hoge lasten hebben. Hopelijk lukt het alsnog. Giegel, Wat balen voor je! Het was zo lekker geweest als het de eerste keer succes had. Ik hoop volgende ronde! Koninginnedagbeebje! OF 1 mei, ook een leuke dag; mijn verjaardag! Ollebolleke, Dat is een zwangerschapskwaaltje hoor!
Het kan veroorzaakt worden doordat je kindje op een zenuw drukt. Ik heb daar ook last van gehad. Mijn linkerbeen voelde toen heel raar (gevoelloos en pijnlijk tegelijk ) aan met lopen...
In de Nederlandse supermarkten zijn haast geen rauwmelkse kazen te verkrijgen en tussen de voorverpakte kazen zijn ze al helemaal niet te vinden...
Sorry,superegobericht....medicijnen helpen niks meer....ben heel de dag misselijk nu...ben het echt zat. Ik was bij mijn jongste ook misselijk,maar lang niet zo erg als nu(en dat vond ik al erg).Kan alleen maar plat op mijn bed stil liggen,dan gaat het wel.Maar hebben een hond en die zit dan heel de dag alleen beneden en dat vind ik zielig.En van het weekend moet ik 4 uur reizen naar iets waar ik echt niet onderuit kan(2 uur heen en 2 uur terug)Ik zie er echt zo tegenop.Mijn moeder gaat wel een groot stuk meereizen,maar kan nu amper douchen,dus hoe ik dat moet gaan doen allemaal.Ik weet het echt niet Ik heb dus gewoon nog niet gedoucht vandaag.Terwijl ik altijd in de ochtend gelijk ga douchen.Maar ik word elke keer duizelig onder de douche en alle shampoo en badschuim stinkt Ik begrijp heel goed,dat mensen die nog niet zwanger zijn me nu een irritante zeur vinden hoor.Vond ik ook altijd van die mensen,die dan eindelijk zwanger waren en dan gingen zitten miepen.Maar ik vind het echt niet leuk meer.Hoop dat ik over 2 dagen een mooi kloppend hartje zie en wat meer snap waarvoor het ook weer was,want nu overheerst alleen maar dat nare gevoel van misselijk zijn.Ik wil gewoon blij zwanger zijn,maar zit nu elke keer van pure wanhoop alleen maar te huilen.
Mooie foto's Lotus, moet heerlijk zijn om je kleintje zo van dichtbij te kunnen zien. Suus, zullen we samen gaan zitten huilen? Ik had al gemeld dat ik me zo NIET zwanger voelde en dat gevoel was juist. Een uurtje geleden zijn de duivels doorgebroken en ondanks mijn voorgevoel ben ik toch weer zo teleurgesteld Manlief snapt niks van mijn tranen omdat ik het al min of meer had aangekondigd dat het zou gebeuren. Hij snapt dat gewoon nog niet zo allemaal. Ik heb hem maar even de deur uitgejaagd, ff alleen zijn. Volgende maand nieuwe ronde, houdt het ooit op?
@Desmo...he meissie toch,wat balen weer.Ik ga voor je duimen dat de volgende ronde wel raak is.Ik moest wel een beetje lachen dat je zei,dat je je man uit huis gejaagd had.Zag het helemaal voor me....met een bezem....sjoe!sjoe!eruit jij!
Desmo, Suzanne en Zico, Deze is voor jullie... En Suzanne... je bent echt geen zeur hoor! Het lijkt me persoonlijk echt héél vervelend om zó ziek en misselijk te zijn dat er van genieten niet veel komt...
Desmo, wat balen voor je meid Suzanne, het lijkt me niet niks om zo misselijk te zijn. Sterkte! Och ja Anna, jij was het die zo afschuwelijk vroeg op moet staan. Hoe laat liggen jullie meestal op bed? Wij dus eigenlijk te laat, maar Chris komt zo laat thuis dat we ook laat eten en zo.
Goeiemorgen meiden, ik haak hier weer even in als jullie het goed vinden! Het gaat gelukkig de goede kant op hier met mijn rug... ik kan weer wat meer en ga zo ook een half dagje werken! Las wat over nachtbrakertjes (ik ben zó blij dat Dop besloten heeft om door te gaan slapen toen hij 13 maand was ) ... en over een heel misselijke Suus.. sterkte meissie... En over duivels bij Gieg en Des... S H I T .. ik begin alvast met duimen voor de volgende ronde voor jullie *knuffel* Verder iedereen sterkte die sterkte nodig heeft! Ik ga snel een broodje eten en aankleden! (nou ja snel... Alles moet nog met moed en beleid ) Iedereen een fijne dag!
Ik heb weer eens niet echt bijgelezen (sorry ) maar zag wel de mooie 3d echofoto's van Lotuss. Gisteren tijdens de controle weer alles ok maar volgende week (27-04) gaan ze toch even toucheren om te kijken of er al enige ontsluiting is geloof ik. Ik had gezegd dat de kleintjes het misschien wel goed doen maar dat hun lieve mamsje ( ) het iets minder doet en of er dan ook de mogelijkheid bestaat dat ik eerder word ingeleid. Maar ik weet niet of ik er echt gebruik van ga maken hoor. Ik hoor het volgende week wel. Vandaag ga eindelijk eens proberen te genieten van de zon door een beetje te 'bakken' in de tuin. Geniet ervan allemaal! (nieuwe gigantische buikfoto ) Liefs, Daantje