Dat is de placenta die tegen haar wangetje aan ligt Ollebolleke. Bij ligt hij aan de voorkant dus het was niet makkelijk haar goed in beeld te krijgen. Ik had geluk dat ze er heel mooi voor lag want de beelden zijn heel duidelijk vind ik. Beter dan bij m'n dochtertje, en daar lag de placenta niet voor. Maar als de placenta niet in de weg had gelegen hadden ze waarschijnlijk heeel scherp geweest.. ze moeten nu toch door een extra laagje heen. Valt niet mee he meiden.. Die dagen rond je nod en als het dan uiteindelijk toch weer doorbreekt.. weet nog goed hoe dat toch weer voelt elke maand, ook al hou je er rekening mee.. bah! Sterkte hoor! Moest vanmorgen nog aan je denken Daantje, wilde al een berichtje plaatsen hoe het met je ging. Je zal het best heel zwaar hebben! Een troost dat het met je kindjes goed gaat. Sterkte met die laatste looodzware loodjes!
Maar ik blijf je trouwens beeldschoon vinden! Prachtige strakke buik hoor! (Al zal je hem zelf wel zat zijn)
NOD 20-04 Linneke8 21-04 Desmo 21-04 Mexicang 24-04 Bebek/Carola 28-04 Yuca 29-04 nefertary 03-05 Benthe 12-05 Nienke07 14-05 Mama2X AFSPRAKEN 22-04-2009: Suzanne68 eerste echo 22-04-2009: Koffieleutje 2e echo + controle gynaecoloog 27-04-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog 28-04-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 16-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 30-11-2009 Suzanne68 BEVALLEN ]29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk Hoe gaat het nou toch met Kaat? Hoort iemand nog wel eens wat van haar? En Benthe, hoe is het gesprek gisteren gegaan? Ben zeer benieuwd! Je kan me altijd iets vragen over IVF als je wil he?! Succes! Liefs, Daantje
Gaat goed hier hoor Daantje! Op wat hormonale buien soms en wat slecht slapen mag ik echt niet klagen gelukkig! Maar ja..ik moet ook nog 13 weken..de laatste weken piep ik vast wel anders.. Dan loop jij al lekker achter de kinderwagen! =D>
Lotus, Je foto is zeker mooi scherp. Ze lag vast lekker stil te pitten. Het is raar terug te denken aan mijn echo's en nu te weten wie er in mijn buik zat Daantje, Je buik is verschrikkelijk groot voor zo'n tenger dametje. Maar wel mooi en dan nog eens wat er in zit. Het is niet slecht aan jezelf te denken hoor, straks moet je ook nog een beetje energie over hebben om moeder te zijn. Maar je bent al 37 weken !!! een felicitatie waard! Vannacht wilde Yara ongeveer steeds na anderhalf uur weer drinken. Ik dacht dat er geen einde aan kwam. Nu ligt ze gelukkig weer even op bed. Vroege regeldag? Of clusteren 's nachts??? Ik weet het niet, maar je kunt me opvegen nu. pfff ons bezoekje voor vandaag is afgezegd, ik ga zelf even bij een vriendin langs om even in de tuin te zitten. Kom ik nog een beetje door de dag heen! Laten we hopen dat dit eenmalig was.
Daantje: jij houdt het goed vol met die beebjes in je buik lotuss: wat een mooie 3d fotos..... persoonlijk vind ik die fotos vaak heel eng om te zien, maar deze dus niet! annna: doe maar ff proberen wat rust te pakken dan... hier: maandag gaan we in ondertrouw en dan 11 of 13 mei als het goed is trouwen! we hebben besloten het niet uit te stellen ondanks alle zeik die verkoop van buthut met zich meebrengt... we gaan er gewoon voor!
Desmo en Giegel: Bah, bah, bah en bah. Daantje en Lotuss: Wat zijn jullie prachtig zwanger zeg! Suzanne: Wat naar dat je zo ziek en misselijk bent. Dat is geen zeuren hoor. Natuurlijk, het is een "goed" teken, maar iets minder had ook wel gemogen zeker... Bebek: Wat een ellende met je rug zeg. Bah. Hier alles naar omstandigheden goed. Ik heb gisteren weer voor het eerst gewerkt. Ik zag er enorm tegenop, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Andere omgeving, andere mensen en even een plek waar mijn verdriet niet voorop staat. Weer even gewoon "de zuster" zijn en zorgen voor de medemens. Collega's waren heel lief. Ik ben best een beetje trots op mezelf... Verder net weer een zwangerschapstest gedaan. Ik weet het, ik zou wachten. Maar hij was al een heel flink stuk lichter dan 5 dagen geleden, dus het gaat de "goede" kant op. Ik verwen me zelf nog goed. Heb net de halve stad leeggekocht en zit nu aan groot stuk Cote d'Or chocolade. Hoezo, troostgedrag?
En oh ja, Lotuss? Wat lijkt jouw kat op mijn Bibi zeg! (Of andersom natuurlijk ) Ik heb een fotootje in min album staan, Bibi is de lap.
Inderdaad liesben! Is jouw Bibi ook zo'n kattekop? Greetje is een pittige dame veel feller dan Gijs, terwijl die een heeeel stuk groter is dan haar, bang is ze niet voor hem! Bedankt voor de complimenten over de echo foto's! Ben er ook heel blij mee, omdat de placenta ervoor ligt was ik toch bang vrij weinig te zien. En dat had toch zonde geweest!
@Miss Daantje: Sterkte met de laatste loodjes, die in jouw geval best twee keer zo zwaar zullen zijn dan bij iemand die maar één kindje krijgt. Je hebt echter een buik om trots op te zijn, hoor... Nadat Kaat had gemeld dat ze weer zwanger was en dat het nu - qua misselijkheid - een heel stuk beter ging, hebben we helaas niets meer van haar vernomen... @Nienke: Pas doorslapen met 13 maanden ? Jeetje, kan me goed voorstellen dat ze jou tegen die tijd konden opvegen... @Annna: Ieder anderhalf uur drinken is zwaar voor moeders, dat kan ik me nog goed herinneren van Jasmijn die dat destijds ook een paar dagen gedaan heeft. Je krijgt dat het gevoel dat je alleen nog maar als 'melkvoorziening' fungeert. Hopelijk is het inderdaad iets van een regeldag en vindt Yara straks een nieuw ritme... @Limmeke: Je hebt gelijk meid! Een gezellig feestje is heel welkom in tijden dat het op andere gebieden wat minder gaat... @Liesben: Fijn dat het werken je goed is bevallen. Het ook vaak lekker hoor om even op andere gedachten te komen...
Liesben, GOED dat je bent gaan werken en dat je zo goed zorgt voor jezelf. Zo kom je er wel hoor meid, geef het de tijd die het nodig heeft en ik hoop dat je binnen het jaar net zo gelukkig gaat zijn als ik, (die toch ook nog heel goed weet hoe rot je je kunt voelen). Oh ja Natas, Als ik weer ga werken dan wil ik denk ik om 9 uur naar bed om toch genoeg rust te krijgen. Lola, Ik dacht ik ga weer een bij jouw meisjes kijken, maar je loopt achter zeg!!! Januari! Ik wil je geen schuldgevoel aanpraten hoor! Ik heb jullie zelfs nog niet eens een foto laten zien, maar ja... ik weet ook nog niet hoe dat moet) Nienke, Ik hoop toch echt dat ze iets eerder door gaat slapen hoor! Of in elk geval zich maar 1 keer meld 's nachts.
Bibi is een enorme knuffelkont en een schootkat. Maar ze kan ook heel fel zijn, met name naar haar zus (ons zal ze nooit wat doen). Maar ja, andersom is het hetzelfde, ze houden elkaar in bedwang.
Ze mocht het eerste jaar niet zwanger worden. M'n broertje werd 14 maanden na de operatie geboren! Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik er allemaal van denken moet. Er word gesproken over een geringe afwijking, dus probeer ik maar optimistisch te blijven en mezelf voor te houden dat zolang het tegendeel bewezen is er niks ernstigs aan de hand is Ben vanochtend bij de HA geweest voor bloeddrukmeting en de medicijnen, die heb ik nu voor een maand meegekregen met over 3 weken weer een afspraak. In Utrecht kan ik al snel terecht. Heb net een uitnodiging gekregen voor 11 mei. Ben benieuwd wat ze allemaal willen weten.
Ik weet het . De tijd ontbreekt me en de zin eerlijk gezegd ook wel. Net als deze site is beebiesite vernieuwd. En het is helaas geen vooruitgang. Sommige functies werken (nog) niet en en het uploaden van foto's gaat momenteel niet zo best. Maar ik moet binnenkort toch waar weer eens aan de slag er mee... Foto's in je berichtje plaatsen gaat tegenwoordig héél gemakkelijk ! Als je een reactie typt, zie onder de woorden 'Opslaan Voorbeeld Bevestig' twee tabblaadjes, waarvan eentje 'Bijlage toevoegen' heet. Hiermee kun je een foto in je bericht plaatsen zonder tussenkomst van een online album of zo. Probeer het maar eens, want ik ben uiteraard ook errug nieuwsgierig naar Yara...
Desmo, wat balen meid. En tja, mannen ..... Sommige dingen zullen ze nooit begrijpen. Suzanne, wat ontzettend balen dat die medicijnen niet meer helpen. Hopelijk ben je snel van die misselijkheid af. Lotuss, wat een mooie duidelijke echo's!! Daantje, wat een prachtige buik. Inderdaad een enorme buik voor zo'n tengere meid, maar ... wat een moois zit erin zeg! Ik hoop voor je dat je kleine schatjes nu snel zullen besluiten om maar eens kennis te komen maken met hun papa en mama. Maar voor nu zit er helaas niks anders op voor mama dan nu toch maar een beetje proberen uit te rusten en te genieten van het mooie weer. Nienke, fijn dat het weer beter gaat met je rug.