Voor wie het leuk vindt...een stukje uit de echo in 4D. Het eerste stukje geeft eigenlijk het minst duidelijke beeld, daarna wordt het mooier vind ik. En dat handje dat in haar oogjes wrijft..
Thkcx lola, heb complicaties opgelopen heb necrose, donderdag naar de pl chirurg voor te vragen wat ze nu gaan doen ale: Ik ben een niet roker en heb complicaties die rokers kunnen hebben
Missdaantje Prachtige foto's en knap dat je nog steeds draagt ik bedoel vaak zie je en hoor je dat 2lingzwangerschappen met 8 maanden al geboren worden als het geen 7 1/2 maand is. Je hebt een prachtige buik.....geniet zo lang het kan je gaat het straks nog missen
Prachtige echo Lotuss! Och MissDaantje wat een prachtige buik, maar wat moet het zwaar voor je zijn! Ai, dat is zwaar hè Anna. Danique heeft het ook even gedaan, alsmaar willen drinken 's nachts. Ik was kapót! Gelukkig heeft dat niet lang geduurd, een week of 2. Hoe laat ben jij thuis uit je werk? Als je om 21.00 op bed wilt liggen dan hoop ik dat je op tijd thuis bent zodat je nog een stukje avond hebt. Kun je nog es een foto van Yara hier plaatsen? Limmeke, wat leuk dat jullie toch gaan trouwen! Fijn dat het op je werk goed ging Liesben, en je mag zeker trots op jezelf zijn. En je mag ook zeker lekker veel chocola eten Daar is Yelina met de mooie ogen weer eens!
Mooie buiken idd!En wat een superecho. @Liesben......wat fijn dat je weer aan het werk bent.Ik hoop dat je je verdriet snel een plaatsje kunt geven.Echt superlief van je dat je zo met me meeleeft,ondanks je eigen verdriet. @Nefertary....waar ben je nou?Vind het beetje stil hier zonder jou. @iedereen....allemaal bedankt voor het meeleven.Ik heb er veel steun aan. Gister was ik gestopt met de Suprimal,omdat ik dacht dat het niks deed.Dat heb ik geweten...werd vannacht hondsberoerd wakker.Dus dan maar weer wel slikken Morgen de echo....vind het best eng.Ondanks de extreme misselijkheid en zere borsten en vernmoeidheid,die toch duidelijk zeggen dat alles goed is,ben ik toch bang voor een gestopt hartje ofzo.Wat zal ik opgelucht zijn als alles goed is.
O wat spannend Suzanne! Kan me voorstellen dat je het heel eng vind hoor! Is het altijd al.. Succes morgen!
Lieve meiden, sorry voor mijn afwezigheid...en dat ik nu niet alles kan nalezen en reageren Maar ik kan echt nauwelijks nog bewegen als ik uit mijn werk kom, loop de hele dag met erge pijn en kan bijna niet zitten! Maar wou jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! Morgen moet ik naar de neurochirurg, duim maar voor me! En nogmaals sorry! Liefs, Bebek p.s. 2 dagen voor NOD en nog geen enkel symptoom, niet van duivels en niet van zwangerschap...geen verwachtingen ook trouwens!
Hihi... zal ik hier ook maar even zeggen dat Yelina mooie blauwe kijkers heeft, anders denken deze meiden nog dat ik jou negeer...
wat een mooie 3d foto`s Miss daantje pfff meis zal niet meevallen met zo`n buik, hoe mooi hij ook is. Suzanne sterkte morgen met je echo, ik zal ook blij zijn als morgen bij mij de echo weer goed is, ben er weer best gespannen voor. Giegel en Des, balen meiden. Liesben ik vind je een toppertje, je mag echt wel trots op jezelf zijn. Ik had na de geboorte van de jongste ook een verzakte baarmoeder en ben er aan geopereerd. Was niet de bedoeling om weer zwanger te raken want dan heeft kan die operatie ongedaan worden gemaakt met als gevolg weer een verzakte baarmoeder maar goed dat zien we dan wel weer. Ben ffies niet geweest, mijn vriendin was er het weekend en gisteren en vandaag weer een hele dag gewerkt en dat is nog enorm wennen. Dus als ik op iemand vergeten ben te reageren sorry maar ik heb zoveel bij moeten lezen.
Liesbeth.. ik vind je zo'n dapper wijfie! Kwetsbaar en sterk inéén.. Fijn dat het werken meeviel.. en chocola?? Altijd goed! *knuffel voor jou* Daantje.. gossiemikkie.. meid wat een BUIK... Toppertje ben je dat je je twee kleintjes zo lang een veilig groeiplekje geeft! Heel veel sterkte met je allerlaatste superzware loodjes!! Annna... zwaar hoor.. veel voeden, gebroken nachten.. Weet je .. het klinkt misschien héél raar, maar probeer er toch een soort van te genieten.. Probeer de rust te nemen om er van te genieten.. ik weet.. je komt soms nèrgens aan toe, maar de tijd vliegt.. voor je het weet rennen ze van je weg .. (je moet onze Dop soms zien gáán op zijn korte pootjes ).. en ondanks alles vond ik de stille uurtjes met de beeb samen toch ook héél bijzonder... Suus.. ik duim voor je hoor.. al denk ik niet dat het nodig is, want alles is vást prima in orde met die kleine misselijkheidopwekkende dondersteen in je buik Bebek.. voor jou draaien de duimen ook hier.. kind wat een ellende.. dat jij nog wèrkt?!! Is dat wel verstandig???? Nou ja.. hoe dan ook.. morgen naar de neurochirurg.. ik hoop dat hij/zij wat voor je kan betekenen... Lotuss.. ik heb zitten smelten bij je filmpje.. wat een pópje!! *zucht* Toen ik er zag dacht ik wel meteen:" Dat wordt me er ééntje" *gniffel* Géén idee waarom dat door mijn hoofd schoot, maar om één of andere reden kreeg ik het gevoel van een eigengereid dametje met 'een kop erop' Nef.. waar zit je? Hellen.. hoe gaat het? Is er al zicht op kopers? En op een andere baan? En ik zag dat jij pendelt.. zou je dat eventueel ook voor mij willen doen? En wat ziet mijn oog???? Zie ik daar bij 'aktief op dit forum onderaan de pagina nou een DIMPLE staan???? Het zal toch niet???? Als jij het bent Jess.. kom je dan meebeppen?? Je valt per slot in de doelgroep toch??!! *edit* even profieltje bekeken en ik zie dat dit niet 'mijn' Dimple is Meiden.. ik ga nog ff bankhangen! Iedereen die ik vergeten ben.. niet bewust fijne avond allemaal!!
Bebek, hoe kan je nu toch nog werken met die pijn in je lijf? Jij bent ook een doorzetter hoor. Alvast heel veel succes bij de neurochirurg morgen. Over doorzetters gesproken...Liesben je knokt je er weer bovenop. Heel erg knap! Suus je echo gaat vast helemaal goedkomen. Nou die misselijkheid nog zien kwijt te raken. Veel plezier met het luisteren naar je ukkie in je buik. Lotus wat een geweldig filmpje, je moet wel ape-trots zijn. Hier de duivels volop doorgebroken, inmiddels ben ik wel weer door mijn maandelijke verdriet heen. Temperaturen werd zoals verwacht niks, deze maand gooi ik er maar wat euro's voor ovulatietesten tegen aan. Iemand tips welk merk goed is?
Ik heb de testen van Matcare gebruikt, die via deze site besteld kunnen worden. Ik werd er mee in de 4e ronde zwanger...
erg betaalbare ovutesten zijn verkrijgbaar via ebay... 100 stuks voor 23 euro meen ik incl verzend... je kan ook samenstellen... bv 75 ovu en 25 zwangerschapstesten.. http://stores.shop.ebay.com/Fertility-P ... QQ_armrsZ1