We hebben Molly nog voor om juni toch nog de goede kleur te geven. Anja succes met je echo! Veel kijk plezier! Nicol, wat een verhaal zeg! Pffff.... Dat lijkt me zo moeilijk ookal weet je dat het het beste is. Ik moet er niet niet aan denken. Heel veel sterkte meis en welkom! For the Record ik heb voor juli 2 pendels staan en 1 voor augustus. Dus wie weet hahahahaahahaha!
nou voor mijn is het deze ronde weer over ben weer een dag te vroeg ongi geworden en ik was er zo van overtuigd dat het deze keer gelukt was ik had vreselijk pijnlijke borsten die ik normaal nooit heb voor mijn ongi. Ik had twee dagen geleden een beetje roze afscheiding maar dat hoeft geen ongi te betekenen ik denk dat er toch iets heeft gezeten want gisteravond had ik nog gezwollen en pijnlijke borsten maar vanmorgen niet meer en ben dan ook ongi geworden ik baal er echt van ik word er niet jonger op natuurlijk. Ik heb bewust deze maand niet veel op deze site gekeken ik maak mezelf alleen maar gek ermee. Molly ik hoop dat jij deze maand nog goed kan maken met roze worden. veel succes. groetjes sandra
Goodmorning ladies, @ INEZ: Ik ga zeker proberen te genieten op Bali en hoop dat ik dan even IVF uit mijn hoofd kan zetten. Heerlijk dat je mannetje nu ook 2 weekjes vrij heeft, kunnen jullie gezellig samen aan je kantoor/showroom klussen en inrichten en de nieuwe slaapkamer voor Alyssa klaarmaken, heel leuk . @ SanRob: geweldig dat jullie al het hartje hebben horen kloppen . @ 4x Mamma: gefeli met de komende gezinsuitbreiding van de hondjes, nu jullie zelf nog Zet 'm op! @ Molly: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @ Anja: veel plezier met de 20 weken echo vandaag. Hopelijk kan je zien wat het wordt. @ Nin0: lekker zo'n middagje strand, samen met je man. Nog even samen genieten voor het grote moment. Dat gaat goed met het bevallingsforum van juli. Nog even en je kan er zelf ook aan toevoegen. Nogmaals veel succes die laatste paar dagen @ Ritje: mooie banner hoor! Voel je je al iets beter? Klusze vanmiddag! @ Nicole: oh wat erg voor jullie . Wens jullie heel veel sterkte met het verwerken en heel veel succes met het weer roze worden [-o< @ Ellen & Anna: geweldig dat jullie het lijstje opnieuw hebben gekleurd, want oranje bracht idd geen [-( goed nieuws! @ Sandra: balen, jij ook al niet ](*,) ! Juni sucks :c: ! Heel veel succes in de volgende ronde
Jeetje zeg nu hebben nog maar 1 iemand voor juni! Molly kom he! @Coni, wat een erg verhaal ik leef heel erg met jullie mee en hoop dat er snel weer een zwangerschap zal komen.
Hoi meiden, Mijn computer is uitgevalen, dus ik zit nu op die van mijn jongen. (Hij is nu naar zijn werk) @Diaantje: Hoop dat Bali je goed doet en dat het na terugkomst je toch roze kan melden. Wie weet. @SanRob: Leuk he, hartje horen en beseffen dat er leven in je zit groeien. @ Molly: Duim, Duim, Duim @ Anja: veel plezier met de 20 weken echo vandaag. Hebben jullie voorkeur? @ Nin0: nog even, meid. @ Ritje:ik ga er van uit dat je zich al wat beter voelt. Of werkt het mooie weer zo op jou? @ Nicole: Ik leef met je mee. Dat verhal is zo bekend voor mij. Onze meid is op bijna 26 weken geboren, dat is wel stuk langer, en ze is nu bijna 14 jaar. De artsen hebben gezegd dat ze heeft het gered dankzij haar ijzersterke hart, anders was het anders gelopen. Zeker niemand kan jullie je meisje vervangen, en zal je zwanger worden dan is het toch niet "ter vanvanging van". Sterkte en heel veel geluk. @ Sandra: maar ja, jij ook weer niet? Hier is niet veel te melden behalfe dat we zijn druk aan het werk voor maand juli. Mijn man makte gisteravond een stome grap: Als onze jongens vandag winnen (we zijn allebij van Russische afkomst), dan winnen wij ook. Echt stom. Maar wie weet? Mijn hondjes zijn ook druk bezig, dus ik en onze Kappa lopen bijna gelijk. hahahahaha
Wederom dank voor de foto-complimentjes Ah Ellen verdorie, wat balen SanRob, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. De kans op een miskraam is hiermee niet weg maar echt een stuk lager geworden, super! Fijn Inez dat het in huis nu lekker op gaat schieten. 4xmamma, begrijp ik nou goed dat je expres een Chihuahua met een York hebt laten koppelen? Ik ben niet zo voor pretnestjes, maar ja da's persoonlijk hoor. Maar het zo prachtig zijn als dit voor jou een goed teken is! Molly, spotting van innesteling klinkt goed [-o< Nicole, van harte welkom hier! Wat ontzettend triest dat Nikkie* niet bij jullie mocht blijven Sandra, ook voor jou balen Ik heb ineens dikke voeten en handen gekregen! Had mezelf zondag gewogen, gister weer even en er is ruim 2 kilo bij. Vocht dus, niet erg maar ik kan m'n vingers niet meer goed buigen en de huid van m'n enkels staat onder spanning. Verder merk ik dat, na de groeispurt van afgelopen week, het nu best zwaarder wordt. Even stapje terug met al het geren en druk druk druk, met om te beginnen volgende week verlof.
Natas het was ons bedoeling niet om die twee te koppelen. Zij is 6 jaar, en in die tijd hebben we zo veel verschillende chihuahua reutjes aan haar aangeboden, geen een was goed genoeg voor onze dame, ze beet ze allemal en lit niet in haar beurt komen. Op gegeven moment hebben wij het opgegeven. Maar omdat zij zo'n lievelingetje is dachten wij om een pup te nemen, zodat ze hem alles kan leren wat ze zelf kan en weet. Ik wouw geen chitje, maar wel klein, dus het is een yorki geworden. In begin zag ze hem als eigen pup. Ze verzorgde hem, leerde hem waken, spelen, zinderlijk worden. Het was een platje om te zien. Nu is onze Chico 1 jaar en we dachten dat het niets zal worden, het is noot goed bij haar met reutjes. Maar ja, we hadden dus miss. Maar als het is gelukt dan zouden het mooi pup's worden. Zij is laangharige chitje en hij is zilver york. Hoe dan ook wij houden eentje zelf, als nakomelling van onze Kappa en Chico en dan gaat Chico onder mes. En het zal idd geweldig zijn als wij samen zwanger worden, hahahahaha. Jammer dat niet tegelijker tijd uitgerekent. Of juist goed. Mijn dierenarts wil bij Kappa over twee weken echo doen om te kijken of ze drachtig is, zo ja, aangezin haar leeftijd wil zij haar op de voet volgen tot dat pup's er zijn om mogelijke complicatie's te voorkomen. Ik heb dus fijn gyn en fijn dierenarts.
Inez wat een mooie 3D echofoto's zeg! Kan er geen hoogte van krijgen, terugdenkend aan mijn ronde in okt/nov/dec, voorafgaand aan de curettage, vloeide ik rond innesteling ook 2 volle dagen.... En Freesia hier op zw.forum vloeide 5 volle dagen, en dacht ongesteld te zijn... Temp blijft nog boven de lijn..heel verwarrend. http://www.mijnalbum.nl/Foto-ET7HFWGJ.jpg
Nicole, Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik krijg het er koud van.Heel moedig dat jullie er al weer over denken om voor een nieuwe zwangerschap te gaan. Ik hoop dat die snel mag komen en heel goed zal verlopen. Lucht ondertussen maar goed je hart hier en sterkte met het verdere verwerken. Molly, Wat een verwarring erover. Vervelend, ik wil zelf ook het liefst meteen duidelijkheid. Mijn temperatuur zakt trouwens pas vaak enkele dagen na aanvang vd ongi. Beide is goed mogelijk spotting of menstruatie. Dat kan best wel van slag zijn na de miskraam. Hopelijk weet je het snel en is het positief. Sandra, Veel sterkte met het opladen voor de volgende ronde. Diaantje, wanneer ga je weg?
Nicole: wat een heftig bericht. Ik heb de foto van Nikki bekeken en het moet inderdaad wel een heel sterk meisje zijn geweest. Wat een moeilijke beslissing voor jullie. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat deze voorspoedig verloopt. Diaantje: nog eventjes en dan lekker vakantie. Natas: ga het lekker rustig aandoen! Het gaat nu inderdaad wat zwaarder worden, die bekende laatste loodjes. Hopelijk word jij niet veel zwaarder meer. Ik zit bijna +20 kilo, maar iedereen zegt dat ik naast mijn buik niets ben aangekomen, maar ja ik sleep wel 20 kilo extra mee. De laatste weken kom ik niet veel meer aan. Zal wel door mijn waterijsjesverslaving komen, die zetten niet echt aan.
Hoi Hoi, We hebben de 20 weken Echo gehad en alles was goed zichtbaar. De arts was dik tevreden. En we weten wat het word..... een jongen.. balletjes en pimmeltje zag je duidelijk. En nu weten we dat alles goed is en we gaan lekker genieten van de zwangerschap. groetjes Anja
MOLLY: KOM OP! WE rekeken op je. CONI: heel, heel veel sterkte, watn enor moeilijke beslissing. Hoop dat jullie snel weer verblijd worden int roze en dat jullie kindje dan gezond is. ANJA: hoe was het?
Sorry ANJA, had net over je bericht heen gelezen; heb denk ik een bril nodig; wat fyn dat alles goed is en een JONGEN. Stoer man.
Conie, ik schrijf hier niet zo vaak maar lees wel alles! Bij jou verhaal kreeg ik lkippevel, maar meid wat hebben jullie het moeilijk gehad. Natuurlijk zal je je kindje nooit vergeten, doet hoeft ook niet! maar ik hoop wel dat er voor jullie een nieuw wondertje in het verschiet ligt. En hier zul je vast jezelf thuis gaan voelen, ik doe niet zo veel mee maar merk wel dat het hier een hecht clubje is waar lief en leed wordt gedeeld. Anja, SUPER een BOY, ik zelf heb er 2!
Coni, welkom hier. Oh meid, wat vreselijk wat jullie hebben moeten doormaken. Heel veel sterkte om dit alles te verwerken en een plekje te geven. Natuurlijk kan geen ander kindje jullie meisje vervangen en dat hoeft ook niet, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat jullie na dit grote verdriet graag iets hebben om weer naar uit te kijken. Hopelijk mogen jullie snel weer positief testen.
Molly, je weet het wel iedere keer weer erg spannend te maken zeg. Ik duim voor je! Anja, ook al een knulletje, wat ontzettend leuk en gefeliciteerd. Fijn dat alles goed is.
Anja, een knul, gefeliciteerd! Nicole, wat een bijzondere foto van Nikkie* in je profiel en ook van je zoon, man en Wammes. Je hebt een zware tijd achter de rug, en de verwerking ben je voorlopig ook nog niet mee klaar. Ik duim dat jullie vlot weer zwanger mogen worden van een gezond kindje. Nikkie* zal hem/haar vast beschermen, denk ik. Jajajaja, ik doe nog steeds mijn best, liezen gloeien al de hele avond. Het voelt gewoon lichamelijk niet als ongesteld zijn. Maar goed, is het dan wel dan is het ook niet het einde van de wereld. Heb van iemand die wel eens wat voelt te horen gekregen dat het in september zou gaan gebeuren, ik moet nog vragen of DE klus of DE test in september is.