35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronika

veronika Niet meer actief

Suzanne,

Wat ellendig voor jullie meid, wat een schok om te verwerken, 2 vruchtjes, maar allebei direct weer om afscheid van te nemen. Wat een verdriet voor jullie.
    En ja, stom, maar ik denk erbij: en je was nog wel zo ontzettend ziek ervan. Dat leek zo'n goed teken ook. Maar het kan achteraf misschien ook gekomen zijn doordat er 2 vruchtjes waren. Meid, heel veel sterkte met verwerken, bijkomen, etc en natuurlijk eerst nog beslissen hoe je nu verder moet gaan.

Sterkte,
    Veronika
    PS sorry, hoop niet dat jullie het stom vinden dat ik me hier nog laat zien. Ik leef wel met jullie mee nog hoor.

PS 2 koffieleutje, wat fijn dat jouw echo goed was.
    PS 3 Er zijn veel meiden met gezondheidsproblemen hier: sterkte voor jullie ook!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben....beetje late reactie,maar wat een mooi gedichtje.

3. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ach jeetje suzanne wat verschrikkelijk zeg ik kan niet anders zeggen ik vind het vresselijk nieuws heel veel stekte meid voor jouw en je mannetje......

4. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek.. dat klinkt idd niet zo fijn...sterkte met alles op een rijtje zetten!

Bekkenband: Ik heb goede ervaringen met de thuiszorgwinkel. Ze hadden verschillende soorten en ik kon ter plekke uitproberen en ervaren wat voor mij hielp.. ik kwam strompelend binnen en ging dansend weer naar buiten!!!

Ik maak me ook een beetje zorgen over Nef... :oops:

.. brood op.. *schopt zichzelf in beweging* ik ga naar mijn werk!
    Fijne dag iedereen!

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Koffie leutje fijn dat je echo goed was Gefeliciteerd

6. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Wel heel vreemd dat geluk en verdriet zo dicht bij elkaar liggen ........

Geeft een vreemd gevoel

Bebek sterkte meid met het maken van een keuze operatie of spuiten.

Zico hoe is het nu met jou???????

HIer nog rug klachten wel wat minder al weer met medicatie red ik het (athrotec 50mg)
    Diclofenac met maag beschermer

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve Suus, mijn uitgebreide verhaal komt wel meis, ik vind het allemaal zo oneerlijk en gemeen.... Hoe gaat het nu met je ?

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nog even over de bekkenband: mijn therapeut heeft er eentje aanbevolen en heeft de huisarts gevraagd hiervoor ook een machtiging te geven. ZE worden nl. niet door elke verzekeraar vergoedt, mede, omdat je ze zelf kunt bestellen.

Ik heb eeb vrij grote maat, maar kon met een zgn. Erasmusband toch een standaardband bestellen. ik wacht in spanning op de levering ervan en heb hooggespannen verwachtingen naar aanleiding van ervaringsverhalen van anderen.

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Weet iemand dit, ik hou vooral op mijn werk enorm veel vocht vast en er onstaan al spatadertjes. Gynaecoloog heeft me aangeraden om steunkousen te gaan dragen op het werk. Wordt dit vergoed ?

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als het medisch noodzakelijk is, wordt het inderdaad vergoed. Ik heb ze zelf ook.

11. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Bebek, ik hoop dat je tot een goede beslissing kan komen en Suzanne, ik heb zo met je te doen.! Heel verdrietig allemaal!

12. Suzanne68

Het gaat hier naar omstandigheden wel goed.Beetje afwachten wat er nu gaat gebeuren allemaal.Ik wil echt niet gecurreteerd,dus ik hoop dat het vanzelf komt.
    Man gaat zo eigen ziekenhuis bellen.Ben benieuwd wat ze daar zeggen.Vind het maar onwerkelijk allemaal.Ben vandaag weer beetje misselijk.....gister helemaal niet....

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Eerst effe een berichtje aan Suzanne:

He meid, weer 2 kleine sterretjes bij aan de hemel, wat een verdriet, zo oneerlijk.
    Ik had jullie het zo gegund, zoek ergens een rustig plekje waar je tot jezelf kan komen om te rouwen voor je 2 kleintjes, waar je spulletjes voor hen kan heen zetten.
    Lieve kleine wondermooie sterretjes zorgen jullie goed voor je mamsie.....probeer haar verdriet mee te verdragen dat het niet te pijnlijk wordt.
    Lieve kleine sterretjes schijnen jullie voor mamsie en papsie, ze hebben jullie zo nodig.

Snif.......

Bebek, zou ook voor de operatie kiezen, heb zo'n spuiten gehad en is echt geen optie ook die in je ruggemerg niet.

Probeer positief te denken, we zijn er voor je;)
    Ik moet een weekje langer wachten tot de uitslag van m'n NMR, dokter is belet en kan pas 9Mei op consultatie.
    Volgende week moet ik terug naar PL chirurg, heb dus necrose :(
    Zal nadien terug een minioperatie moeten ondergaan om dit te verwijderen.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ollebolleke, een hernia begint meestal niet met pijn in het been. Wil echt niet betweterig zijn hoor! Maar ja, zit al met mijn 3e, dus ik mag wel zeggen dat ik een ervaringsdeskundige ben, :) Meestal begint dat met tintelingen in de voet, een dood gevoel, dan de rug en pas dan het been, dat voel je meestal pas als het een ernstige beknelling wordt. Dus ik hoop voor je dat het meevalt allemaal!! Enne, pijn bij de schaamstreek heb ik met al die hernia's nog nooit gehad, dus misschien weer een goed teken? Ik duim voor je!

Suzanne, wat is het moeilijk allemaal zeg! Ik vind het wel heel mooi dat je een foto hebt gekregen van jullie kindje; dat is toch een heel mooie herinnering! Ik hoop voor je dat het kindje uit zichzelf komt, maar dat je anders in ieder geval kundige, menselijke artsen om je heen hebt die je kunnen steunen bij je beslissing! En dat andere ziekenhuis zou ik ook echt heel erg uit de weg gaan, wat een ongevoelige mensen zeg! Sterkte meis, ook voor je hubbie! En goed dat je zoveel fijne vrienden en familie om je heen hebt, dat kun je wel gebruiken nu!

Iedereen heel erg bedankt voor jullie advies! Ik neig ook erg naar de operatie, maar maak me ook zorgen om mijn baan...op 7 september zou ik mijn 10 maanden evaluatie hebben en dan krijg ik in principe een vast contract, maar ik weet niet of uitval daar nog enige invloed op heeft :cry: Mijn collega, die ook mijn baas adviseert, zegt dat ik me helemaal geen zorgen hoef te maken en dat ze me echt niet meer laten gaan, dus dat was wel lief! Morgen zoek ik mijn manager even op om mijn dilemma voor te leggen, zij is heel redelijk altijd, dus dat komt wel goed!

Zico, die spuiten zijn een drama he? Ik ga zo ook even googelen wat necrose is, maar volgens mij heeft dat met afsterving te maken toch? En wat ellendig dat ze je nou langer laten wachten op de uitslag, terwijl je zo'n last hebt! Sterkte met alles wijfie!

NEF, WAAR BEN JE???

Hier geen nieuws....(behalve die eeuwige pijn maar da's geen nieuws meer :)) Maar ik doel eigenlijk op mijn NOD vandaag...nog geen duivels, nog geen gevoel van duivels ook, maar ook nog steeds in de vaste overtuiging dat ik niet zwanger ben! Terwijl ik normaal toch altijd paar dagen voor NOD al bruinverlies heb...nu niks. Maar voel me gewoon heel erg niet zwanger, dus duivels zullen wel snel komen!

15. Suzanne68

superegobericht:

Man dus andere ziekenhuis gebeld om 1 uur.Mochten al komen om kwart over 3.
    Hele aardige gyn,die gelijk begrip had voor het feit,dat ik het zelf wilde laten komen.Eventuele curretage ingepland over 4 weken.Omdat het kindje ook pas een paar dagen dood is.Dus nu veel meer ruimte om het zelf te laten komen.Na 4 weken geloof ik zelf ook wel,dat het niet meer vanzelf los komt.Maar dan heb ik wel het gevoel gehad,dat ik de tijd heb gehad om het wel op mijn manier te doen.Vroeg of ie de foto van de echo in het dossier mocht stoppen.Nee dus ;) Antwoord gekregen op al mijn vragen en niet het idee dat ik raar was ofzo.Hij noemde curretage als laatste optie....niet zoals in dat andere ziekenhuis,waar het geopperd werd als eerste en beste optie (wat het voor sommigen misschien wel is hoor,ik begrijp ook dat mensen het liever wel zo snel mogelijk willen weg hebben).Echt heel erg het idee gehad dat ik zelf mocht weten wat ik wilde.
    Daarna naar de opnamearts voor een gesprek over de eventuele curretage.Weer een schat van een mens,die nog zei,dat ze goed ons verdrdiet begreep uit ervaring.Netjes alles uitgelegd en heel meelevend.Toen nog bloed geprikt bij weer een aardig iemand,die heel erg zijn best deed om me op mijn gemak te stellen.Echt een superfijn ziekenhuis.
    En hier mag mijn man dus wel helemaal mee tot aan de OK en daarna gelijk weer erbij als ik bij kom.Als ik dus wel gecurreteerd zou moeten.Toen ik dat in het andere ziekenhuis vroeg,keek ze me echt aan of ik iets totaal achterlijks vroeg en zei ook best bot,dat dat niet kon.Ik heb er een goed gevoel over.Naar omstandigheden dan.....en net een beetje bruinverlies.Dat ik daar ooit blij mee zou zijn.Ik hoop zo dat het vanzelf los komt.Ik dacht altijd dat ik dat niet zou willen...met een dood kindje(vind vruchtje een naar woord) rond te lopen,maar ik vind er niks engs of raars aan.Ik ben er ook niet constant mee bezig.
    Mijn man trekt het allemaal wel heel slecht...vind ik wel moeilijk om te zien.Gelukkig praat ie er wel veel over.

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suzanne fijn dat je in dit ziekenhuis wel zoveel begrip vindt, dat hoort ook zo vind ik, het is allemaal niet niks.
    Ik hoop ook voor jou dat het bruinverlies doorzet en jouw lijf het allemaal zelf gaat doen,
    Ik vind je een toppertje hoe je ermee omgaat.
    Een hele dikke knuffel meis

17. veronika

veronika Niet meer actief

Suzanne, een fijn bericht. Beter dat je met lieve mensen omringd wordt in zo'n situatie. Het zijn rare dagen, beleef ze maar goed, is goed voor je verwerking denk ik. Sterkte.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    suzanne weet dat we er hier voor je zijn, goede beslissing, zo heb je 4 weken tijd om afscheid te nemen

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, je klinkt een stuk positiever, heel fijn dat er nu goed naar je geluisterd is! En ik sluit me aan bij de andere meiden: we zijn er voor je!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zico, ik heb net even gelzen wat necrose is; da's ook niet best zeg! Het zit je ook niet mee he?! Mag ik vragen waar je dat hebt? Kunnen ze dat nog wel 'netjes' weghalen zonder blijvende schade? Heel veel sterkte meis!!

Deel Deze Pagina