35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Suzanne..fijn dat dit ziekenhuis een stuk menselijker omgaat met je. Dat heeft een mens toch ook nodig onder deze omstandigheden. Latn we hopen, dat de currettage gewoon niet nodig is.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve Suzanne,

Wat fijn dat ze in het ziekenhuis zo meelevend waren. Maar wat vreselijk eigenlijk dat ze dat bij dat echobureau niet waren zeg. wat een stelletje Horken. Vreselijk, ik kan daar zo kwaad om worden.
    Ik begrijp heel goed dat je nu niet meteen voor een curettage kiest, aangezien jullie kindje net is overleden. Bij mij was het al drie weken dood, en had ik niet het idee dat mijn lijf het zelf zou oplossen. Maar in dit geval is elke keuze de juiste keuze!
    Ik heb ook een foto van ons kindje meegekregen (ik was bij het echoburau InZwang bij de Jozeflocatie, Gouda). Ik wilde dat in eerste instantie niet, maar ze zei dat ik het maar gewoon mee moest nemen. Nu ben ik er blij mee.
    Ik ben zelf uiteindelijk in Woerden gecuretteerd, omdat Gouda wat terughoudend was. Die zagen liever dat ik nog afwachtte, waar ik op dat moment dus geen zin meer in had. Zo zie je maar weer...ieder mens heeft zo zijn eigen motivaties.
    Ik hoop dat je zo rustig bent als dat je overkomt. Deze tijd is vreselijk. Ik weet er helaas alles van.
    Je zegt dat je al wat bruinverlies hebt? Zet dat ook door? Ik hoop het voor je meis.
    In elk geval, heel veel sterkte deze moeilijke dagen. Als er wat is, je weet me te vinden!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Goed suzanne dat je even verder bent gaan kijken en dat je nu de rust krijgt om het kindje vanzelf te laten afkomen. J hebt de tijd om zelf afscheid te nemen nu...

Bebek: jij ook sterkte.. ik heb je verhaal gelezen en ik zou ook kiezen voor een operatie.. maar ben er te onbekend mee om te kunnen vertellen waarom,

Hier: vandaag bij VK geweest en de kleine spruit is in een stuit gedraaid.. ben er niet zo blij mee.. omdat de VK de kans klein achtte dat die terug zou draaien.. Ik ervaar het ook als echte domper.. na een mega zware zwangerschap heb ik echt uitgekeken naar bevalling.. en dat gevoel is me nu ook ontnomen.
    Maar goed, ovr 1.5 week weer een liggingsecho.. tot die tijd ga ik die kleine hele dag vermanend toespreken dat mama het toch niet fijn vind als deze geweldige zwangerschap ook nog op een geweldige medische manier zou moeten afsluiten

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kan het beste uitleggen aan de keizersnede schaamstreek.
    Neen dit worden littekens en daarna gecorrigeerd door 1 cm minstens extra huid te verwijderen.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zal je beeb vanaf deze plaats ook eens bestraffend toespreken Limmeke! Istie nu helemaal gek geworden? ;)

Maar zonder gekheid, ik hoop echt voor je dat beeb zich bedenkt en weer omdraait. Volghens mij moet dat nog wel kunnen toch?

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Het zou moeten kunnen omdat ik eerder zwanger ben geweest en beebje dus meer ruimte zou moeten hebben.. dus ikhoop het!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suzanne, lieve Suzanne....... wat vind ik dit erg voor je. :(
    Ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen maar hier valt niets op te zeggen. Heel veel sterkte!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sjesus joh, da's ook nogal een pijnlijke plek ook zeg! En dan zit ik te zeuren over die stomme hernia...kan me niet voorstellen wat jij wel niet voor pijn moet hebben! je hebt nogal wat voor de boeg; heb veel respect voor het feit dat je er toch zo positief inzit en nooit klaagt! =D> Zal een voorbeeld aan je nemen!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bebek, dat is ook geen fijn nieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat je naar de operatie neigt, maar wat zwaar allemaal. Jij ook veel sterkte!

Koffieleutje, godzijdank is jouw echo wel goed. Gefeliciteerd!

Ollebolleke, wat naar dat je het zo zwaar hebt meis.
    Van harte met Eliot!

Limmeke, ik duim dat je kleintje weer terug draait.

Vandaag bij de kaakchirurg geweest voor het vergroeiinkje van Danique's bovenlip, zijn oordeel : nu meteen iets aan laten doen en niet pas als ze tiener is. Zou wel kunnen, maar het gat tussen haar voortandjes is erg groot, er kan nog wel een tand tussen. Wij zien het ook niet zitten om het dan jaren zo te laten en dan een beugel voor een wel heel flinke correctie.
    Hij gaat haar voor waarschijnlijk begin juni inplannen op de OK, kleine operatie onder een roesje en op dagopname.

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suzanne.. petje af meid.. voor de manier waarop je ermee omgaat en dat je zo voor jezelf opgekomen bent en naar een ander ziekenhuis gegaan bent waar het gelukkig wel goed was!
    Veronika.. hoe is het met jullie? Kan me voorstellen dat jij toch ook wat te verwerken hebt..
    Lies.. hoe gaat het met jou? Ik kan me voorstellen dat je achteraf blij bent met een plaatje van je beebje..
    Bebek... mág je nog wel werken?! Kind wat een ellende..
    Nef??? Waar zit je???
    Hellen.. ik kan me voorstellen dat je met smart op je band wacht!
    Limmeke.. potjandorie.. zo'n eigenwijze beeb toch! Hupperdepup met het koppetje naar beneden hoor! ;)
    Zico.. klinkt allesbehalve fijn..sterkte er maar mee...

Ben ik nou nog iemand vergeten? hmmm... #-o

Hier niks bijzonders... klussen schiet er een beetje bij in vanwege mijn rug en de vermoeidheid die het met zich meebrengt...da's wel jammer... maar volgens mij hebben we nog een paar dagen.. toch maar even ons best doen :)

Ik realiseerde me ineens dat ik vóór woensdag de BTW aangifte de deur uit moet hebben.. shit... altijd op het laatste moment.. ik vind het ook zo'n rotklus.. 3 maanden kosten en opbrengsten inboeken..ik schuif het altijd wéér voor me uit... :rolleyes: Vanavond mag ik nog vrij van mezelf.. maar morgen moet ik aan de bak... pffff... 8)
    Zo nog even paard knuffelen. Manlief aan het werk en middelste kind aan het voetballen. Dop ligt plat dus ik ga met de babyfoon op zak. Als ik em hoor ben ik binnen 30 seconden thuis, dus dat kan makkelijk!

Iedereen een fijne avond.. hoop dat jullie net als ik nog even van het avondzonnetje kunnen genieten!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nienke, ik mag wel werken; veel bewegen is juist wel goed, daar worden de andere spieren ook weer sterker van, waardoor je sneller herstelt. Mag alleen absoluut niet zwaar tillen/bukken of lang stil staan en lang zitten kan ik ook niet, dus ik waggel maar door! :)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nienke: met mij gaat het best goed, dankjewel.
    Ik heb vandaag gewerkt. ben nu echt kapot, en moet nog drie dagen. Maar wat vond ik het heerlijk! Al mijn collega's zijn zo lief en begrijpend. Maar ik vond het vooral heerlijk om weer gewoon zuster te zijn. Het is soms lekker om om te gaan met mensen die NIET weten wat er gebeurd is (zoals mijn patiënten 8) ) en dan ook even niet behandeld te worden "als die vrouw die een miskraam heeft gehad" als je begrijpt wat ik bedoel? Kijk, de mensen om me heen en die me lief zijn, dat is anders. Als die niets meer zouden vragen, zou ik het ook niet fijn vinden. Maar het is nu ook wel weer lekker om gewoon aan het werk te zijn.
    Enfin, ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel :)
    En verder, verder voel ik me best goed. Ik merk dat het scherpste van het verdriet af is, en dat ik graag verder wil.
    Wel heb ik nog steeds met name 's avonds wat buikpijn, maar ik dacht net: zal het niet stiekum toch een eisprong zijn? Maar dat geloof ik niet zo. Ik verlies nog steeds wat bloed, en van de week was de zwangerschapstest nog heel licht positief. Dus een eisprong lijkt me niet erg geloofwaardig. Maar goed, ik zie het wel deze cyclus. Daarna wil ik heel graag weer proberen zwanger et worden, liever gisteren dan morgen. Ik mis het gevoel, het idee. De tijd zal het leren.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga zo weer plat, maar wou nog even zeggen dat mijn Lief net heel fijntjes opmerkte dat ik helemaal niet zo jankerig en sjaggie ben, terwijl ik dat normaal toch echt wel al paar dagen voor NOD ben...Nou lekker dan, meneer bedoelt dus eigenlijk dat ik normaal niet te genieten ben! Klopt ook wel hoor, hihi :)

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, mag ik even hier melden dat natasja een moderator zwanger is na een tijdje van lang wachten ed.

Toch fijn nieuws he.

Liesben, ik hoop dat je cyclus snel weer inorde is want dan weten jullie dat je verder kan naar een klein brusje voor jullie sterretje.

Ik heb toen een dubbele cyclus gehad en het was terug inorde, hopelijk gaat het bij jullie sneller ivm cyclus.

We blijven voor je duimen

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ook is m'n nichtje vandaag 14 dagen tevroeg bevallen met keizersnede.

Het is een zoontje en weegt 2.150kg en 44 cm groot, zal in de familie zitten denk kleine baby's

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    gefeliciteerd zico ..lekker zo'n klein kindje is heel fijn en lekker lang echt baby.

Reinier was ook zo klein 47 cm en was echt lang baby vergeleken met mijn dochter 51 cm.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, wat fijn dat ze in je eigen ziekenhuis zo heel anders reageerden. dat moet toch ergens een goed gevoel geven. Ze nemen je in ieder geval serieus daar. Daar is heel wat voor te zeggen meid.
    Ook fijn dat je nog even de tijd krijgt om af te wachten of de MK zelf op gang komt. Dat er nu wat bruinverlies is, is op zich wat dat betreft wel een goed teken.

Zico, gefeliciteerd met je neefje. Ook al zo'n ukkie. Zou je inderdaad haast denken he? Dat het krijgen van zulke kleintjes 'in de familie' zit.

Natas, was vergeten om je succes te wensen voor vandaag. Zie dat je nu met Danique al snel terechtkunt voor een ingreep. Goed dat je bent geweest meid. Het zal vast niet makkelijk zijn op de dag dat ze wordt geholpen, maar het is wel voor een goed doel. Beter nu een korte ingreep dan later lange tijd een beugel ervoor moeten hebben.

Liesben, wat klink je al weer positief meid. Weer lekker aan het werk. Het zal niet altijd meevallen, maar inderdaad, het verdriet slijt. Vergeten zul je de MA nooit, maar het zal wel steeds meer op de achtergrond raken. Hoop dat je cyclus nu weer snel op gang komt en dat jullie weer verder kunnen.

Nienke, succes met de belastingaangifte. Ik hoef dat gelukkig maar 1x per jaar te doen omdat ik maar 'klein' ben.

Veronika, ben benieuwd hoe het nu met jou is? Ook voor jou zal er een en ander te verwerken zijn.

Bebek, ben benieuwd of er bij jou wat in de lucht zit. Of beter gezegd in je buik. Grappig dat je vriend dat opmerkte.

Limmeke, dat is inderdaad schrikken dat de kleine nog 'even' in een stuit is gedraaid. Gelukkig is er nog wel even tijd voor de keine om weer terug te draaien. Mocht hij dat niet doen, gaan ze dan eventueel een draaipoging doen?

Hellen, ik hoop dat je de bekkenband snel hebt. Verder kan ik alleen maar zeggen, luister naar je lichaam, wees voorzichtig met wat je doet. De oorspronkelijke zwemjuf van Alyssa is inmiddels 14 maanden geleden bevallen, had zware bekkenklachten en zit er nog steeds mee. Is nog steeds niet aan het werk. Die wilde zo graag door blijven werken ondanks dat het eigenlijk niet kon en ze had ook nog eens een kleine erbij rondlopen wat het rustig aan doen bijna onmogelijk maakte.

Benthe, hoe is het nu met jou meid?

Nefertary, ook jij bent zo stilletjes. Alles goed?

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Joepie, dit forum mag blijven, haha. Je wordt er hier alleen maar jonger op.
    Zal m'n profiel eens bekijken of daar iets in is veranderd.

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Sorry, ik kan er niet doorkomen, AL DIE BLZ.

Heb wel ff teruggebladerd omdat ik verontruste medingen zag aangaande Suzanne.
    Volgens mij het ik niet het hele verhaal meegekregen, maar wel dat het mis is gegfaan. Want onzettend vreselijk voor je. En alsof dat nog niet genoeg is, ook nog een botte trut als gyn. Meid wat vind ik dit erg voor jullie. Heel heel veel sterkte.

Hier gaat alles ok. Mika wil nu alleen maar zitten, niet hangen of liggen. EN hij wil al staan, weet dat dat niet goed is voor hem. maar de deugniet zet gewoon zn beentjes eronder.

Balen dat mn fietsfoto's het niet doen, gewoon met dezelfde camera etc gemaakt als die andere.
    Moet zeggen dat ik echt moeite heb met deze site en daardoor te weinig de tijd neem om hier te lezen, sorry. Zal mn even beteren, maar het ook zzuuuuuulk mooi weer. En 's avonds zit ik tegenwoordig weer bij mn moeder om haar gezelschap te houden en te zorgen dat te etebn heeft. Maar 5 mei komt mn oom uit Australie over(man van de in december overleden zus van mn moeder) en die blijft 5 wkn bij mn moeder, dus dan heeft ze gezelschap. Ze kletsen 2 x per week 1.5 uur per telefoon. Ze hebben alletwee kort na elkaar hetzelfde meegemaakt (partner weggevallen door kanker), we zijn blij dat ze zo steun aan elkaar hebben.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Klopt inderdaad. Die pijnscheuten in de schaamstreek komen van onverwachte bewegingen. Hoewel ik verder niet echt bekkenklachten had, heb ik deze steken helaas wel mogen ervaren. Inmiddels zijn ze helemaal verdwenen.
    Of een bekkenband zo bij de apotheek te verkrijgen is zou ik niet durven zeggen, wel wil ik je adviseren om voor gebruik van zo'n band toch eerst eens met een fysio te bespreken.
    Heb zelf bij Prenatal ook inderdaad zo'n ondersteunende buikband gekocht, en veel aan gehad, maar dat is wel wat anders dan een bekkenband.

Zico, wat balen dat je nog tot 9 mei moet wachten voor je de uitslag hebt.

SanRob, fijn dat je moeder en je oom zoveel steun aan elkaar hebben. Ik kan me ook goed voorstellen dat je het prettig vindt dat je oom straks 5 weken naar Nederland komt en dat hij dan een beetje op je moeder past. Kun je zelf een beetje bijkomen.
    En groot gelijk hoor, geniet maar lekker van het mooie weer!!

Deel Deze Pagina