35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden, even een kort egoberichtje.
    Heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Baal er zo verschrikkelijk van want ik had het super naar mijn zin. Ga morgen een weekendje met de motor weg en daarna maar eens rustig bekijken hoe dat nou verder moet. Lang leve de kredietcrisis!!!

Pfff, het is wel kommer en kwel hier deze week.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een K nieuws desmo... helaas merken teveel mensen de gevolgen van de kredietcrisis.. ( en uit ervaring weet ik ook dat teveel bedrijven de crisis aangrijpen om van personeel af te komen)... geniet in elk geval van je weekend weg en laat koppie maar ff lekker leegwaaien

3. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hallo meiden,

Is er nog plaats hier voor een 37-jarige met zwangerschapswens???

Even voorstellen: Agatha, 37 jaar (volgende maand 38) en al 3 jaar bezig...mijn vriend heeft 2 kinderen uit een eerdere relatie en heeft 3 jaar geleden zijn sterilisatie ongedaan laten maken. 2 jaar lang zijn we er intensief bezig geweest met zwanger worden en toen dat niet lukte hebben we het even in de koelkast gezet. Afgelopen maart was ik 2 weken over tijd en jawel, eindelijk zwanger!! Helaas is dit op 31 maart uitgedraaid op een miskraam. We zijn hier erg verdrietig over maar ook blij dat het toch wel mogelijk is om zwanger te worden. Inmiddels ben ik weer ongesteld (erg snel) en ga ik weer aftellen tot de eisprong. 28 mei hebben we een gesprek met de gyn om ook maar de medische molen te gaan opstarten. De tijd tikt wel door natuurlijk....tot zover even kort mijn verhaal. Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes,
    Agaath

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Desmo, balen zeg, dat je contract niet wordt verlengd.

Agaath, welkom hier en hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan!

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hoi Agaath! Welkom hier.. hoe meer zielen hoe meer vreugd.. en vreugd is hier best hoor, hoewel er ook veel verdriet gedeeld wordt hier!
    Wat ontzettend jammer dat het mis ging bij jullie in maart, na zo'n lange tijd... op naar de volgende ronde en misschien is de mmm dan niet eens nodig. Zou super zijn toch?

Ik ben zelf (al ;) ) 40 maar nog lang niet de oudste hier. Wij zijn nu in ronde 8 (geloof ik) voor mijn 4de en manliefs 2de beebje.. We hopen dat het ons nog gegund is en doen dapper ons best. De mmm gaan we niet in... als het lukt lukt het en als niet heb ik 3 prachtzoons en mijn lief een schat van een oogappeltje!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik ben imiddels ook weer 40. Heb daarvoor wel eerst m'n profiel moeten aanpassen. :)

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh limmeke...da's balen. Die kleine is in je buik al eigenwijs. Dat belooft nog wat!

Ach Natas..die kleine uk toch.

Oww Desmo....wat een rotnieuws zeg!!

Welkom Agatha!

Hier gewerkt tot 10 uur vanavongd. Ik wilde eigenlijk meteen naar bed, maar ik zat zo te shaken ( denk van lage suikerspiegel) dat ik eerst even wat heb gegeten en gedronken. Dan ga ik nu zo maar wél slapen..ben doodop!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten hellen.. doe je wel rustig aan?

welkom agatha...

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Welkom Agatha, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan.
    Ik ben denk ik een van de oudste hier (44) en inmiddels 10 weken zwanger.
    Eergisteren de 2e echo gehad. hartje klopte sterk en het lag al lekker te trappelen met zijn ieniemieniebeentjes.

10. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Dit is toch wonderbaarlijk he,zo ieniemienie en al zo sterk om met de beentjes te zwieren.
    geniet met volle teugen!!!

Agatha,welkom en idd spijtig dat ook jij het moet meemaken om een engeltje te hebben.
    Maar nu weet je teminste dat er grote kans is om terug zwanger te worden en te blijven.Het kan niet altijd fout gaan he ;)

Geen verlenging van werkcontract,
    Spijtig meid,miss komt er nog iets veel mooiers op je pad....

knuf aan allen,inhetbz aan nef!

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Joehoe,ondanks de mindere momenten ben ik superblij...
    nog een dagje en dan ben ik 26w zwanger...toch weer een drempel voorbij.moest het nu geboren worden heeft het 70procent kans op overleven,joehoe....
    Al hoop ik wel dat het nog een maandje of 3 blijft

Miss daantje,gaat het nog een beetje?

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Is toch weer een mijlpaal he ollebolleke :)
    Maar laat het inderdaad nog maar ff bij mama laten zitten.

Ik heb trouwens weer een nieuwe afspraak voor de lijst, 12 mei op mijn verjaardag naar de klinisch verloskundige.

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Aha een stierke,van horoscoop...das zijn fijne mensen....ale de die die ik ken toch :)

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat is een klinisch verloskundige?

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hallo Agaath, welkom hier.
    Wat spijtig dat jullie beebje niet is blijven zitten, maar je klinkt positief. Houden zo ;)

Ollekebolleke gefeliciteerd met je 26 weken. Hoewel je kleintje nog wel even moeten blijven zitten, geeft dit misschien toch weer wat rust.

Koffieleutje, wat is het verschil tussen een klinisch verloskundige en een gewone?
    Leuk, weer een datum om naartoe te leven ;)

En Limmeke ik kan me voorstellen dat je hoopt dat die kleine draaikont zich weer gauw gaat terugdraaien. Ik heb wel eens gehoord dat ze het nog kunnen proberen handmatig (klinkt btje gek) proberen terug te draaien. Is dat nog een optie?

Suus, diep respect voor jou. Je klinkt alweer een stuk beter. Blijf positief denken hoor meis, het zonnetje schijnt ook voor jou!

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ollebolleke deze stier kan ook stierlijk vervelend zijn hoor :)

Ik heb bij al mijn zwangerschappen verplicht bij een gynaecoloog moeten lopen ivm medicatiegebruik, vastzittende placenta en keizersnede.
    Nu wil ik heel graag bij een vk dat vind de gyn goed maar wel in samenwerking en in combi met hem.
    Deze vk is verbonden aan het ziekenhuis en werkt daar ook, ze doet de bevallingen onder begeleiding van gynaecoloog.
    Zij staan dus in heel nauw contact samen en zo mag het dus wel van hem.

17. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben ik weer even.Gister hele verdrietige dag gehad.
    Het rommelt wel wat in mijn buik en klein beetje bruinverlies,maar echt heel weinig.Ik denk dat het allemaal nog wel even gaat duren.Was gister best misselijk,daar was ik vreselijk boos om.Als ik die echo niet had gehad,had ik echt zelf niet verzonnen,dat het mis was.We zijn wel erg blij dat de echo niet 1 of 2 daagjes eerder was,want dan hadden we een mooi kloppend hartje gehad en onterecht nu blij geweest en was de klap denk ik nog harder aangekomen.

Vandaag moeten we echt opruimen hier,want morgen komt er allemaal visite en het is echt een puinzooi....opruimen en schoonmaken stond even niet boven aan ons lijstje.Pffff....weet echt niet waar ik de energie vandaan moet halen.

Sorry voor alle egoberichten....ik hoop dat jullie begrijpen dat ik verder even geen ruimte heb voor wat anders...

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik kan het me heel erg goed voorstellen suzanne, zijn geen egoberichtjes je moet het kwijt.
    Gelukkig kun je dat hier, doe jij nou maar even rustig aan, dat opruimen komt wel weer
    dikke knuf

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Heb ik iets gemist?? Is er iets met Nef?

20. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Suzanne, wat fijn dat die mensen in het zh zo aardig zijn. Ik vind dat je je er goed doorheen slaat hoor!

Vandaag 5 dagen overtijd. Ik heb net een test gedaan, maar die was negatief. Jammer, maar we gaan gewoon verder en als ik volgende week nog niet ongi ben, dan nog maar een testje...

Deel Deze Pagina