@koffieleutje: Fijn dat je echo zo mooi was en wat grappig dat je nú al kunt zien dat het trappelt. @Suzanne: Heel veel sterkte meid, ik hoop dat je lichaam het allemaal zelf oplost en dat je geen curretage hoeft... Wel fijn dat dit ziekenhuis zo met je meeleeft. En toch een fijne dag morgen met je dochters verjaardag. @Bebek: Meis, wat een keuze moet je maken. Allebei de opties lijken me niet geweldig maar ik zou me kunnen voorstellen dat je voor de operatie gaat. Moeilijk hoor! En ik kan me niet voorstellen dat ze je contract niet verlengen, vooral als je zo'n redelijke leidinggevende hebt. Maar aan de andere kant... Nee! Niet aan denken. Je hebt nu wel genoeg aan je hoofd. @Zico: Veel succes bij de plastisch chirurg. @Limmeke: Wat een rotstreek om te gaan draaien. Laten we hopen dat 't beebje zich als een braaf beebje gedraagt en weer keurig terugdraait. @Desmo: Wat kl... voor je, meid. Ik hoop dat je ondanks de kredietcrisis snel weer wat anders vindt. @Agatha: Welkom. Wat verdietig dat het mis is gegaan. Ik hoop dat je niet naar de gyn hoeft... @Linneke: Jammer van de negatieve test. Is je cyclus wel vaker in de war? Morgen vertrekken we voor een weekje naar Frankrijk. Het weer is nog niet hééél geweldig, maar met een paar boeken vermaken we ons best wel. En de meisjes mogen gewoon hun gang gaan. Zolang wij ze maar niet hoeven te "entertainen". Maar daar hoeven we niet over in te zitten, denk ik zo... Zolang ze maar niets doen met al die ontluikende pubergevoelens Ik hoop dat als ik hier weer terug kom er weer wat mooi nieuws is. Misschien wel iets rozigs bij Bebek?
Koffieleutje, gefeliciteerd met je mooie echo! Agaath, welkom bij ons cluppie! We zijn hier in alle leeftijden (ik ben de jongste met mijn 35 ) en we maken van alles met elkaar mee: verdriet en geluk! Ik hoop dat je gauw roze mag zijn en dat beebje zich dan goed vasthoudt! Ollebolleke, jij gefeliciteerd met je mijlpaal! is toch weer een stap in de goede richting! Limmeke, dat wordt vast een eigenwijs wurmpje, hihi! Ik hoop dat er gauw gedraaid wordt!! Linneke, ik duim voor je meis! Sommige vrouwen testen pas laat positief en geen bloed geeft moed!! Ik las ook iets over een contract wat niet verlengd wordt? Wat een klote nieuws! Ik hoop op een spoedig nieuw contract, bij een wereldbaan!! Suzanne, ik wil geen sorry meer horen hoor! We zijn ervoor om tegen aan te kletsen,te huilen, te gillen, boos te zijn en te lachen! Digiknuf! Ik sluit me aan bij de knuf voor nef!! Hier geen nieuws...nog geen duivels, ook geen bruinverlies, wel wat lichte ongikrampen...verder helemaal geen symptomen, van niks! Voel me nog steeds niet zwanger....dus ik wacht maar af tot de duivels komen!
@ Suzanne: jeetje, daar schrik ik van! Heel veel sterkte voor jou en je man!@ Dikke knuffel! @ Bebek: Getsie, dat klinkt allemaal supernaar zeg!!! Beide opties klinken mij niet erg aangenaam in de oren, eigenlijk... Brrr! Sterkte, hoor! @ Daantje: wat lief dat je aan me gedacht hebt! Ik ga je PB'en... Wat een mooie buik heb je toch, maar ik kan me voorstellen dat je die nu graag even op het nachtkastje zou willen leggen!! Ik ben even een paar dagen afwezig geweest, ik heb net een congres van 4 dagen in Amsterdam gehad. En strakjes moet ik gelijk weer weg want ik mag met 250 tieners de Regionale Scouting Wedstrijden gaan doen! Heb er zin in, maar mijn lief vindt het niet erg gezellig zo! De intake van de IVF hebben we weer achter de rug. Nu afwachten wanneer mijn NOD komt dan kunnen we gaan beginnen met spuiten.... Ik vind het allemaal reuze-spannend! Gr. Benthe
Benthe, ik hoop dat de eerste IVF meteen raak is meid; de duimen gaan hier vast draaien! verder...wat zijn jullie stil! Ga zo maar weer plat, hoef ik ook niet zo vaak naar de wc met de verwachting van duivels, die er dan niet zijn en mijn hoop heeeel langzaamaan toch een beetje gaan opbouwen. Gelukkig is het nog maar een ieniemienipietsie beetje hoop
Ben weer boven water... met even een egoberichtje Nadat Yara 2 nachten en 1 middag heel vaak om drinken kwam en onverzadigbaar (en ontroostbaar ) leek, stonden gisteren mijn borsten op grote spanning. Auwie... Hierdoor kon ze met haar kleine mondje weer niet goed drinken en werd ze erg gefrustreerd. Schoppen, duwen, stompen, huilen, gillen, krijsen... een verschrikkelijk frustrerende ochtend. Gelukkig had ik eergisteren een electrisch kolfapparaat binnen gekregen en die kon ik dus meteen mooi uitproberen op die borsten die vanzelf al de melk eruit spoten. (met zulke borsten kan iedereen kolven) Wanneer eenmaal de spanning er af was lukte het een stuk beter, maar de frustratie bleef. Uiteindelijk heeft ze een paar minislaapjes gedaan toen ik haar op het grote bed steeds nog even de borst aanbood. Vermoeid als ze was nam ze een 3 tot 5 teugen om daarna voor 10 minuten in slaap te vallen. Daarna gingen we voor het eerst naar het consultatiebureau. Maar wonder boven wonder viel ze toch in slaap in de wandelwagen, (heerlijke uitvinding!). Bij het CB krijste ze natuurlijk wel de boel bij elkaar, maar daarna heeft ze daar toch voor het eerst die dag rustig een borst leeg gedronken. En in de wagen heeft ze weer geslapen. (toch 2 keer ruim een half uur). En gelukkig heeft ze de nacht ook heerlijk geslapen (en mama dus ook ) 's nachts lukte het voeden weer niet goed uit mijn harde borsten, dus heb ik ook 's nachts weer eerst afgekolft. Daardoor was ik er helaas wel anderhalf uur uit. Maar goed, Yara werd maar 1 keer wakker en ondertussen heb ik 3 flesjes in de koelkast staan. Ik ben wel een beetje voorzichtig nu, want ik wil niet dat door het kolven mijn borsten zo op spanning blijven staan. Vandaag moest het apperaat er wel weer aan te pas komen. Verder, natuurlijk het belangrijkste. Alles was goed bij het CB en ze is ruim 1200 gram aangekomen in 5 weken (vanaf geboortegewicht) Vandaag was ook weer een gewoon dagje, meisje was vanmorgen heerlijk ontspannen. Zo veel prettiger om te zien dan zo'n kindje wat het zelf helemaal niet meer weet. En vanmiddag heeft ze heerlijk geslapen in de tuin bij mijn ouders. (helaas ligt ze nu wel al weer een paar uur wakker) Nou ja, tijd voor de nacht we zien wel wat die brengt.
Die eerste weken totdat ze een beetje een ritme hebben(waar jij ook mee kunt leven ) zijn ook zo ontzettend zwaar.Ik hoop dat ze nu weer wat rustiger word.
ow anna wat een ramp meis, met die gespannen borsten en een kleintje wat niet goed in haar velletje zit. Bevalt het wel dat electrisch kolven ? Ik deed het vroeger met zo`n handkolf en zag mezelf al weer gaan....Heb je hem gekocht of gehuurd ? Ben blij dat Yara zich weer wat beter voelt, vermoeiend zijn die he de eerste weken van zo`n ukkies leventje ? Maar ze groeit als kool zeg
....2 dagen overtijd....nog geen duivel te zien....nog steeds wat lichte ongigevoelens, maar anders dan anders....en nog steeds het gevoel niet zwanger te zijn, dus durf ook nog niet te testen....bang voor de teleurstelling....
testen bebek!! ik ga met poezebeest naar dierenarts.. beestje is in jan. geopereerd aan bulten bij melkklieren.. en die zijn nu vol terug... ze is erg afgevallen en nu heel lusteloos en bijna geen eetlust meer. Dus ik vrees dat ik zo afscheid moet nemen... duim voor mij!
Ow wat erg! Ik had zelf een poes en een kater (broer en zus), maar de kater is in januari 2008 overleden aan acute cardiomyopathie, dus ik weet hoe vreselijk het is om afscheid te moeten nemen! Ik hoop heel erg dat het 'maar' een simpel virusje is en dat je poezebeest gewoon weer mee naar huis mag nemen!! Ik duim heel hard voor je!
En wat betreft dat testen...ik durf niet!! Heb gewoon het gevoel dat ik duivels op bezoek ga krijgen, dus daar zit ik op te wachten...Heb net bij de eerste symptomen gekeken en daar hadden al die vrouwen last van, maar er waren er ook heel veel die zeiden dat ze gewoon wisten dat ze zwanger waren en dat heb ik dus gewoon niet!! Ga iedere keer met angst in mijn lijf naar het toilet omdat ik denk dat ik ongi ben geworden, maar heb alleen wat afscheiding, niet geheel helder van kleur maar ook niet in de buurt van roze ofzo! Geen pijnlijke borsten, niks. Niet humeurig 9wat ik normaal met nod wel heb) en lijk juist meer energie te hebben dan minder, dus ik kan me gewoon niet voorstellen dat het raak is! Ben van de week een dag flink aan de diapoep ( ) geweest en stoelgang lijkt nu iets te minderen, maar dat zal er vast niks mee te maken hebben. Ik durf gewoon niet te testen, met name door die ongi krampen! Ga me ook gek zitten maken, want normaal heb ik dag of twee voor nod al bruinverlies bij afvegen en nu niet, maar waar komen die krampen dan vandaan?? Ik blijf stug wachten op de duivels, ben er écht van overtuigd dat ze gaan komen!
Morgen is mijn Lief vrij en al de duivels er dan nog niet zijn (vast wel), ga ik misschien testen...heb heel sterk het gevoel dat hij erbij moet zijn!
Bebek, ik ga heel hard voor je duimen, hoor! We nemen de laptop mee naar Frankrijk en ik zal maandag even komen gluren. Dus wel testen hè?
Limmeke: ik hoop zo dat het in orde komt met je poezekind. En als het onverhoopt toch slecht nieuws is wil ik je veel sterkte wensen...