ah limmeke dikke knuffel meis, vreselijk afscheid nemen van je beestje Bebek testen haal jezelf uit de onzekerheid, oke misschien is hij negatief maar heb je wel zekerheid. Ik duim voor je !
Ach lieverd, wat verdrietig! Sterkte meis en je moet maar zo denken: nu heeft ze geen pijn meer, ze is jullie waarschijnlijk dankbaar dat jullie voor haar hebben gekozen en niet voor jezelf!
Ik weet niet meer wie dat zei, dat ze pijn had in haar been, dood gevoel enzo. Was jij dat OLLEBOLLEKE? Ik heb net een site gevonden: www.allesoverkinderen.nl en daar staat bij het kopje "zwanger zijn" dat je zwangerschapsischias kunt hebben en dat geeft precies de symptomen die jij zei! Misschien heb je er wat aan? Het is sowieso een leuke site, vooral voor de zwangeren, want er staat van alles over de ontwikkelingsweken van embryo tot foetus enz!
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken (zwangerschapsischias), maar ik vind het vreemd dat de huisarts daar dan niet aan heeft gedacht. Denk dat de fysio of speciale fysio die behandeld voor BI en dat soort dingen, dat dan beter kan beoordelen en kan helpen
Neej, ik durf nog niet Ik wacht in ieder geval af tot morgen,de ochtendurine van vandaag is toch al verspild, dus als ik nu nega test dan geloof ik dat weer niet omdat ik dan denk dat dat komt doordat ik geen ochtendurine heb gebruikt Ik wacht vandaag nog rustig op de duivels en morgen nog niks, dan testen! (weet je wat heel gek is? ik ben zo rustig...jullie kennen me; dat ben ik anders nooit!!) Naja, ga mn hondenkindje even uitlaten en dan de boodschappen doen met mijn Lief en dan kom ik straks melden dat de duivels er zijn, wedden?!
NEF!!!! JE BENT ZWANGER!!! Wat goed! Gefeliciteerd meid!! Wat een duidelijke streep!! Oh joh, wat ben ik blij voor je!! Hoe lang was je overtijd? Joehoe, wat goed!!
Ik ben helemaal nog niet overtijd. zit 4 dagen voor NOD! maar ik was al sinds gisteren misselijk, dus ik dacht, laat ik een poging wagen...