35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Meis geweldig gefeliciteerd !!!!!!!! Te gek.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek misschien heb jij ook wel een surprise ei :)

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

*spiek even tijdens het doen van de BTW boekhouding*

Waah.. Nef is een paar dagen 'onder water' en komt gewoon in het roze weer binnen vallen !! GeVEELiciBEEB!!!!!
    *doet rondedans!!!!*

Bebek... jij ook.... vást!! *danst hard verder*

*hopt weer naar het boekhoudprogramma*

4. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Wow feli meid =D>

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik kwam ff kijken hoe de wijze dames aan t doen waren, en wat zie ik? een rose!
    PRACHTIG NEFER! GEFELICITEERD!

EN bebek ook overtijd! goed hoor...

ik ben nu zeker weten vastgesteld door mijn eigen gyn 11wnk en 3dagen. (9 nov bevaldatum)

groeten aan iedereen!

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik bedoel 11wkn 4 dagen. ik word hier helemaal gek van...ik ben gewoon zwanger en dont care anymore hoelang...pfff

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zo die is goed positief voor 4 dagen voor je nod nefertary!!! Gefeliciteerd meid!!

Enne..testen morgen Bebek?? Spannend hoor!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ben al de hele dag aan't snikken... eigen schuld hoor..(en van de hormonen) ik kijk steeds naar dit filmpje van gister op het strand. Ze zijn zo lief samen...
    Ik ben toch maar een gelukkig mens!

http://www.youtube.com/watch?v=2YOuROAA-rM

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Klein veegje oud bloed gesignaleerd....

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ow Lotusss.. *zucht snik zucht* wat een geweldig filmpje.. de trotse paps.. en wat is die dochter van jouw SCHATTIG... zelfs als ze de zand-nijntjes plattrapt is ze nog té kjoet :)

Bebek.. hmmm.. dát was niet de afspraak... dit is bij jou meestal een teken dat de duivels onderweg zijn toch??? Ik duim toch nog even door hoor.. en als toch...dan maar samen met Des en mij (en wie ook weer nog meer?? ) roze in de volgende maand????!!!

11. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Bebek ik hoop en duim voor je

@Limmeke oh wat erg heel veel knuffels en sterkte met het verlies

Nef GEFELICITEERD hahahah ZWANGER wat leuk………

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja haha..kleine draak..papa maar nijntjes bakken!

He bebek..oud bloed zegt op zich niet veel maar als het meestal zo begint bij je..
    Even afwachten maar nog he..

13. veronika

veronika Niet meer actief

Lim, wat verdrietig van je kat zeg :(

Nefertary, wauw meid, gefeliciteerd!

Ik zag dat er naar me gevraagd werd, lief. Tja, verwerken hier idd ook wel. Ik voelde me wel heel snel weer goed: energiek, blij, ontspannen, zin om weer dingen op te pakken, etc. Ook fysiek gelukkig snel weer beter. Maar natuurlijk hebben we ook wel verdrietige momentjes, of in elk geval emotionele. Allebei denken we ook nog wel aan dat het bijna heel anders was gelopen. Maar het is heel fijn om weer te "leven", mijn baan vergt veel energie maar levert ook veel op, er moet nog een klein beetje geklust worden in het huis, maar we kunnen bijna over, en daar kijk ik wel naar uit moet ik zeggen!

Iedereen sterkte en succes met alles, ik lees wel mee (maar neit alles) om jullie toch een beetje te volgen.
    Liefs, Veronika

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, meestal begint mijn ongi inderdaad met oud bloed, dus ik ga er maar van uit dat er morgen niet getest hoeft te worden. Heb ook nog steeds ongi krampen, maar die zijn toch echt anders dan anders. Maar ja, met mijn lijf weet je het nooit, dat doet ook maar wat! Ben nooit overtijd en nu wel en dan krijg je dit weer! Ik kijk dus nergens meer van op en reken ook maar nergens op!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Limmeke, wat verdrietig van je kat. Sterkte meid.

Anna, de eerste weken met je kindje kunnen inderdaad vrij heftig zijn. Wennen aan elkaar, aan het nieuwe ritme, het ene kindje zit sneller in z'n ritme dan het andere kindje.

Nefertary, wow, die test is duidelijk zeg, zo een paar dagen voor je NOD. Gefeliciteerd meid!

Bebek, wat jammer meid. Hoop alsnog dat de :evil: :evil: uitblijven, maar als bij jou je ongi meestal zo begint ... Evengoed blijf ik nog even voor je duimen hoor!

Benthe, weer een stapje verder in het IVF-gebeuren. Meid, ik duim ontzettend hard voor je dat het nu snel raak zal zijn.

Ben benieuwd hoe het met Daantje is. De laatste week zagen we haar iedere dag wel eventjes.

Hier weer een ziek meisje. Deze keer geen (buik)griepje of verkoudheid, maar waterpokken. Het ziet er naar uit dat Yelina ze ook gaat krijgen. De eerste rode pukkeltjes zijn al gesignaleerd.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is het vervelende he...kan het soms ineens helemaal anders zijn dan normaal. En overtijd.. Maar je weet het niet.. ik had ook bloedverlies bij m'n vorige zwangerschap rond m'n nod en buikkrampen is ook normaal. Beter dat je nergens vanuit gaat natuurlijk maar onmogelijk is het ook niet!

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Zéker niet onmogelijk Bebek.. ongi gevoel heb je ècht ook als je net zwanger bent! We duimen en hopen gewoon nog even door!!!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Nef: gefeliciteerd meis... das een zeer duidelijke zw test en dat al 4 daagjes voor NOD :)

Bebek: oud bloed en krampjes zeggen niet veel... het kan dus alle kanten op, kga voor je duimen dat het niets betekend.

Tnx allemaal voor meeleven.. mis poezebeest enorm.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Limmeke: wat verdrietig van je poezebeest!

Nefertary: YIHAAAA! Gefeliciteerd meid, we vroegen ons al af waar je was. Op een roze wolk dus ;)

Bebek: spannend hoor. Ik had ook enorme ongesteldheidskrampen hoor, dus het KAN erbij horen. Eerst maar even afwachten wat het bruinverlies gaat doen.

20. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Nef,
    Zie je nu wel meid,voor iedereen komt de geluksdag!
    IK BEN ZOO BLIJ VOOR JOU!!!!echt waar.ik zag die foto van jou test en kreeg helemaal kou.
    Bebek,
    Thanx voor de site(ga straks es zien)
    hopelijk voor jou ook roze....zolang er geen zuiver bloed te zien is ,is er hoop.
    Anna,
    lukt dit een beetje met het electrisch kolfapparaat?Wat is het verschil met het gewone?
    Ik zou straks ook borstvoeding willen geven.Maar denk dat ik me maar beter goed informeer!
    Limmeke,
    Wat jammer van jou poes.tis toch zo moeilijk he ,om als dierenvriend om te gaan met het gemis.Ik wens je veel sterkte.
    Belize,
    proficiat met je bijna magische 12weken
    Lotuss,
    welkom in de snik,snik club!Ik jank me te pletter

Deel Deze Pagina