Ja, ik ben er weer. ik zat met een aantal dingen in mijn maag, maar achteraf gezien was dat misschien ook wel onder invloed van de zwangerschapshormonen Die 'roze wolk' heeft in ieder geval mijn steen een flinke oplawaai gegeven. Allemaal dank voor de felicitaties! hè gadver Bebek, waarom nou weer bruinverlies!? het had zo leuk geweest als wij allebei roze hadden getest. maar er is nog hoop, ik duim nog even keihard door! enneh, ongikrampen heb ik ook hoor, en gezien de vorige keer ga ik maar keihard duimen dat het deze keer wel blijft plakken Ik heb zo in de gauwigheid gezien dat een aantal mensen serieus in de lappenmand zitten met ruggenellende en zo. vooral dat van zico klinkt ernstig. dames, allemaal heel veel sterkte en ik duim dat de heren/dames medici jullie uit de brand kunnen helpen. Suzanne heb ik al een pb gestuurd om mijn steun te betuigen. het is gewoon te erg voor woorden dat het nu weer mis is gegaan Limmeke, aah wat triest van je kat. het doet altijd zo'n pijn om afscheid te nemen hè? Inez, neee, niet weer zieke kindjes, wat hebben ze het toch te verduren! Beterschap kleine meisjes! Ik zal wel het nodige vergeten zijn, maar dat kan ik nu op zwangerschapsdementie gooien hè!? niet om het even, maar ik ben inderdaad erg vergeetachtig de laatste tijd...
NOD 24-04 Bebek/Carola 28-04 Yuca 29-04 nefertary 03-05 Benthe 12-05 Nienke07 14-05 Mama2X ? ?-05 Giegel ? ?-05 Linneke8 ? ?-05 Desmo ? ?-05 Mexicang AFSPRAKEN 27-04-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog 28-04-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo 12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk neee, ik ga mezelf nog niet verplaatsen op de lijst, eerst maar eens voorbij mijn NOD datum gaan, en dan zien we wel verder 8-[
Jaa en ik volg je op de voet met een weekje verschil Wakker geworden met enorme pijnscheuten in mijn been :x komt mss omdat ik gisteren lang heb moeten rechtstaan.ik verzorg de kapsels van een dansgroep waar mijn dochter bij danst.vandaar...
Met mij gaat alles "goed". Geen eisprong gehad of in aantocht voor zover ik na kan gaan. Ik verlies nog steeds hele klein beetjes bruin, soms wat roze. Maar het mag geen naam hebben. Buikpijn is wel minder. Ik heb alleen 1 probleem. Ik (we) durf (durven) nu niet goed te vrijen Ik mag van de gyn natuurlijk niet zwanger worden deze maand, en condooms is iets waar mijn lief niet goed in is. Nou ja, dan moeten we maar een maandje zonder doen hoor, volgende maand mogen we weer los Daarbij zeggen ze ook dat zolang je nog bloedverlies hebt, je ook beter geen sex kan hebben. Pfff. Ik hoop maar dat er snel een einde aan deze cyclus komt.
Oooooooooooooooooooohhhh, zal ik ooit weer slank worden (zie nieuwe buikfoto)...? Morgen naar de gyn en dan kijken ze of ik al enige ontsluiting heb. Ik loop (lees: waggel en zwalk) echt op mijn laatste krachten! Ik begin me af te vragen of ik nog wel genoeg kracht heb om een bevalling te doorstaan. Benthe, ik zie je pbtje wel tegemoet meis! Bebek, he wat jammer nou toch weer! :x Hele dikke knuffel van mij! Liesben onze oh zo sterke en lieve meid krijgt ook een hele dikke knuf! Liefs, Daantje (2e op de lijst alhoewel we niks meer van Kaat horen)
jouw buikje gaat weer mooi worden daantje zeker ook omdat jij geen striemen hebt! En dat jij nu waggelt is zo gek niet he.. vind het wonderbaarlijk dat je nog steeds rondhuppelt. bebek: wat K !!!!! Liesben: ik zou idd maar uitkijken met vrijen dan... maar waarom mocht je deze maand niet zwanger worden dan van gyn?
De gyn zei dat je de eerste maand na de curettage beter niet zwanger kon worden. Iets met baarmoederslijmvlies en slechte innesteling. Maar ik begreep dat de meningen nogal verschillen. Maar om verwarring (bij mij dan) te voorkomen heb ik besloten haar advies maar op te volgen.
en daantje: Je buik is inderdaad enorm Nog even volhouden meid. Maar ik kan me voorstellen dat je het zat bent. 38 weken is al zwaar bij een normale zwangerschap, laat staan als je er twee hebt!
ow daantje wat een buik, maar wat goed dat je nu al 38 weken hebt volgemaakt !! Laten ze je bevalling zelf komen of gaan ze je inleiden, kan me voorstellen dat je niet meer gewoon lopen kunt.
Limmeke: wat een narigheid. Veel sterkte! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Nefertary. Wat zie ik nu? Meid..wat heerlijk! Gefeliciteerd!!!! Leuk filmpje, Lotuss! Heh jammer Bebek...ik had goede hoop voor je. Wauw Daantje..ben danig onder de indruk van je buik. Dat je niet omvalt als je staat zeg! De Elf Fantasy Fair was leuk! Jammergenoeg was het wel erg druk en met de rolstoel is dat niet handig. Omdat de banden ook zacht bleken, heb ik er toch een groot deel van de dag achter lopen sjokken. Ik was dan ook dóódop gisteravond. Maar het weer was heerlijk, de mensen prachtig en de sfeer (zoals altijd) heel fijn. Ik ben blij dat ik ben geweest. Alleen wat heb ik sinds vrijdag toch een bandenpijn zeg! Ik had werkelijk geen idee, dat het zó zeer kon doen. Ik heb, zeker als ik opsta en de eerste passen die ik loop ( en als ik vermoeid ben zoals gister soms continue) het gevoel dat mijn baarmoeder aan het bungeejumpen is. Pff...wat een rotgevoel! Maar ja..volgens de boekjes gaan we nu een uiterst groeizame periode in, dus het zal daar aan liggen. En vanochtend heb ik voor het eerst een fikse harde buik gekregen. Niet pijnlijk, wél een héél vreemd gevoel. Zo..dan gaan we nu op verjaarsvisite.
Zico, gefeliciteerd met je neefje. Inez, de dag dat Danique geopereerd moet worden zal geen leuke dag zijn inderdaad, maar ik ben wel blij dat ze het nu doen en niet pas als ze tiener is. Ten eerste krijgt ze er nu veel minder van mee, ten tweede vinden wij het niet nodig om haar er zo lang mee door te laten lopen. Dank je voor je reactie! Veel beterschap in je ziekenboeg. Desmo, wat balen van je contract meid Agatha, welkom hier! Ik ben ook stiefmoeder, hoe oud zijn de kinderen van je vriend (hier nu al 23 en 20, toen ik een relatie met Chris kreeg waren ze 7 en 10 jaar). Wat naar dat je een miskraam hebt moeten meemaken, helaas weet ik ook hoe zwaar dat is. Hopelijk wordt je snel weer zwanger, dat geluk had ik wel. Ik zal voor je duimen! Gefeliciteerd met de 26-weken-mijlpaal Ollebolleke! Suzanne, ik kan me helemaal voorstellen dat je kwaad bent op die misselijkheid. Ik was destijds ook zo kwaad op alle symptomen die ik nog had. Voelde het als bedrog, als een farce. Het is een zwaar proces waar je doorheen moet, dikke knuf! Wat jammer van de nega test Linneke. Anna, fijn dat de controle op het CB goed was. Kijk idd uit met te veel kolven om de spanning van je borsten te halen want je schroeft ook je productie ermee omhoog. Iets wat je natuurlijk juist niet wilt. Gelukkig is alles tijdelijk, dat heb ik ook al wel snel geleerd. Soms dacht ik bij iets "hoe móet dit nou verder??" en dan ging het alweer snel vanzelf anders. Limmeke, gecondoleerd met je poezebeest, sterkte. Whoehaaaaa Nefertary, wat geweldig! Heerlijk filmpje Lotuss! Wat kun je dan een emotioneel weekdier worden hè Bebek, wat ontzettend jammer. Sterkte en knuf! Liesben, de meningen zijn idd wat verdeeld over wel of niet meteen zwanger mogen worden. Wij hebben ons er na mijn curettage iig niets van aangetrokken, ik denk dat mijn lijf zelf wel 'uitmaakt' wanneer het klaar is voor een nieuwe zwangerschap. MissDaantje, prachtig! Maar erg zwaar voor je meid. Hellen, heb je nog geen bekkenband? Kleine update van hier : Danique heeft zichzelf gisteren in de box voor het eerst tot staan opgetrokken.
Ik vind het wel aardig vroeg ja, over een week wordt ze 9 maanden. Elke dag vertel ik dat kind dat ze het wat rustiger aan moet doen, dat wij nog genieten van haar baby-zijn, maar nee hoor
Natas, oh ze staat zeg, wat een knapperd die Danique Bebekske, had zo gehoopt dat je zwanger was, maar de eerste dag dat ik ongi moest worden, dit toen ik zwanger teste heb ik bloed verloren, niet zoveel als anders maar was er wel aanwezig. Dit was innestelingsbloed volgens de gyn. Miss Daantje, wat een mooi buikje, kan geloven dat het precies je laatste krachten zijn maar eenmaal de 2 geboren zijn heb je oerkracht om in het moederschap te vliegen Liesben, tegen mij hebben ze nietgezegd dat ik moest wachten na curretage hoor. Zou het heus riskeren, ben je zwanger dan willen ze het hierboven gewoon zo Nefertary, Een hele dikke proficiat. Nu lekker 9 maanden op de roze-blauwe wolk verblijven he