ohhhhhhhhhhh bebek dat was niet de bedoeling.....we spreken af dat we allebei volgende maand roze hebben oke en dan Daniqeu ze staat geweldig zeg.....Aplaus aplaus
Ik heb een dubbele elektrische kolf gekocht via internet van Ameda. Vrij onbekend in Nederland en niet een 'gelikt' design maar door verschillende borstvoedingsorganisaties wel aangeraden. Kan hem trouwens ook wel aanraden. Inmiddels zijn mijn borsten weer in omvang afgenomen en zacht. Maar de vriezer bevat nu wel de eerste 4 zakjes en gisteren kon ik even shoppen en had papa een flesje te geven en mijn moeder heeft ook al even kunnen genieten van het geven van een flesje. (ondertussen ik gewoon afgekolfd natuurlijk, maar was voor haar wel leuk) Wie is eigenlijk het meisje op jouw banner? Yara heeft vandaag een supertop dag gehad. EN IK DUS OOK Vannacht twee keer 5 uur geslapen, helaas begon het wel vrij laat, en sliep ze dus lang door vanmorgen (en ik niet want we kregen bezoek) Maar ze had echt een superhumeur vandaag. Zoooo lief, zachtmoedig, en vrolijk, heerlijk!!! Alleen vanavond na het badje en BV lag en licht ze nog wat na te jammeren. (blijf nog even beneden . Nou hadden we nog een flesje in de koelkast staan wat toch op moest en dat ging er ook nog helemaal in #-o Soms snap ik er niets van hoor, waar laat ze het? (in die dikke buik natuurlijk, papa pakte vanavond haar zwembadje al even vast. Hopelijk slaapt ze hiermee ook een lekkere ruk, als ze tenminste niet kotsmisselijk is en het straks opboert omdat ze te veel heeft gedronken. Haar pappie scheen dit ook te doen vroeger. (hij is nu ook van flink formaat ) Was trouwens erg grappig, we hebben geworsteld om haar een voetafdruk te laten geven van haar kleine handje en voetje... een hele klus kan ik wel zeggen. Ollebolleke, jij vroeg ook over kolven. Ik heb ook met een handpomp (van avent) gekolfd, ook prima ding, maar wanneer je regelmatig kolft krijg je wel een lamme hand (of RSI hihi) En dubbel gaat sneller, zoals Nino ook al zei tegen mij. http://www.borstvoedingsforum.nl/ Hier kun je veel informatie vinden, ook bij de sites van de organisaties die hier achter zitten. Bebek, Balen weer joh! Je had ook al wel een slecht gevoel erover, maar toch!? Nefartary, Wat gaaf meid. GEFELICIZWANGER!!!! EN NU EEN MOOIE BANNER HE! Lotus, Ik moest ook even een traan wegknipperen. Ook al is ze nog pas echt klein hier... Ik had wel eens horen praten over dit liedje, maar had er nog nooit naar geluisterd. Het raakt me nu natuurlijk ook meer dan het me ooit had kunnen raken. Wat een heerlijk meisje hebben jullie ook zeg en al snel weer eentje op komst... Ja, indeed you're a lucky girl. Inez, Oh jee, waterpokken. Wat naar voor je ukkies. Hoe gaat het met ze nu? Mooie foto van Yelina zag ik ook langskomen. Natas, Ik lees van een operatie. Ga wel even terug zoeken waarvoor dat is. Jee zeg, ook geen leuk vooruitzicht. Oh ik zie het, haar kaak/tandjes, ah... lijkt me geen lolletje voor haar (en jullie) maar inderdaad als ze veel ouder is ook niet natuurlijk. Hopelijk valt het allemaal mee. Maar ook zie ik dat ze staat wahaaa Snel!!!! en dat ze er gezond uit ziet Ik was trouwens altijd rond een uur of 5 half 6 thuis, maar nu zal ik een stuk eerder naar huis gaan denk ik. Ik weet wat er thuis op me wacht ) Ik werk tot 15h15, maar ben vaak te fanatiek. haha en de laatste weken vd zwangerschap was ik vaak te moe om snel af te ronden en naar huis te gaan. Veel avond zal er straks niet overblijven denk ik, mar ja dat is dan maar een tijdje zo. We zien wel hoe het komt straks. Oh ja, ik weet nog steeds niet hoe hier foto's te plaatsen, ben een dom blond afwezig moedertje. De dementie is nu pas echt goed aanwezig hier. Ik heb nl de magnetronsterilisator in de gewone oven gedaan. (het was ochtend en we gingen ontbijten, dacht waarschijnlijk aan broodjes )Gesmolten natuurlijk, en ook een van de borstschilden vd borstkolf. chips :x Suzanne, Wat ongelofelijk *&$%&^%$_$*! dat het weer is misgegaan. Oh deze nare bijkomstigheid van onze leeftijd toch. We kunnen er gewoon niet omheen dat het zo vaak voorkomt. ... En het waren er nog wel twee ook... Neem er je tijd voor meid en neem alle troost en steun die je kunt vinden om je heen.
@Nefertary...wat een goed nieuws Gefeliciteerd. Weekend met huis vol visite was echt teveel hier.Wel gezellig hoor,maar ben vandaag om 3 uur naar bed gegaan,omdat ik zo misselijk en moe was.Jarige dochter naast me op bed gezeten heel de tijd met de laptop,dus we waren reuzegezellig saampjes voor de visite Ga morgen denk ik ziekenhuis bellen om curretage eind volgende week te plannen.Die week erna is mijn man nml 8 dagen weg van huis en ben zo bang dat het dan allemaal komt.Dus ik hoop dat ze nog plek hebben.Geestelijk trek ik het nog wel,maar mijn lijf is helemaal op.
Hoi meiden, Net terug van een heerlijk weekendje weg. Even lekker alle elende vergeten en heel veel gelachen. En nu lach ik weer want Nef is zwanger!!!!!!!!!! Geweldig meid, gefeliciteerd!!!!! Wat een geweldig nieuws. Bebek is minder leuk. Klote meid, maar dan gaan we met z'n allen volgende maad stevig aan de klus en knallen we in mei ROZE. Weer lachen, iemand verbaasde zich dat Daantje niet omvalt hihihi. Maar het is nu wel mooi geweest hoor. Laat je kleintjes maar gauw komen. Zo'n buik kan je toch niet meer meeslepen Suus, verstandig dat je de curretage gaat proberen te regelen. Je moet er toch niet aan denken dat je die elende habt als je mannetje er niet bij is. Dan maar beter zo. *knuf* Nou, ik ga douchen en duik zo mijn nestje in. Ben bekaf en kijk niet echt uit naar mijn werk morgen. Getver, nog 7 weken en dan mag ik gaan. Pffff, nog even niet aan denken maar. Weltrusten!!!
Daantje, je kunt het vast niet meer horen, maar wat een prachtige buik. En hij gaat vast z'n 'oude' vorm weer aannemen. Ken iemand die vrij klein en tenger is, zwanger was van een tweeling en al vrij snel haar oude figuur weer terughad. En meid, ik heb het met je te doen hoor, zo op het einde is een zwangerschap altijd al wel pittig, maar met 2 van die ukken in je buik zal het zeker een flink stukkie pittiger zijn. Lotuss, heerlijk filmpje. Kan me voorstellen dat daar de waterlanders flink van gaan stromen nu. Natas, wat een vlotte meid is het toch zeg! Zie dat je het voedingskussen er maar voor de zekerheid bij in hebt gelegd voor het geval dat. Anna, fijn dat het kolven zo goed gaat meid! En dat Yara ook zo makkelijk haar flesje neemt. Hoe gaat het nu met je kleine meid? En met jezelf? Suzanne, groot gelijk dat je een curretage gaat proberen te regelen. En MK doormaken is nooit fijn, maar wanneer het op gang komt wanneer je mannetje niet in de buurt is, da's helemaal niet fijn. Desmo, nog 7 weken moeten werken terwijl je weet dat je wegmoet is zeker niet fijn. Sterkte voor de laatste 2 maanden. Heb je nog vakantiedagen over dat je die op het laatst nog op kunt maken? Bebek, jammer meid. Alyssa wordt op dit moment helemaal gek van de jeuk. Ze zeggen dat ze met de waterpokken niet ziek zijn. Qua koorts klopt dat wel, want dat heeft ze niet, maar dat je nu zegt van tjonge, wat zit dat kind lekker in haar vel, echt niet. Ze loopt al 2 dagen met een vreselijk wit snoetje rond. Heb toch liever dat ze flink verkouden is dan dit. Een snotterneus is lastig en hoesten is niet fijn, maar beter dat dan de hele dag gek worden van de jeuk. En wij maar poedere met mentholpoeder. Dat verlicht in ieder geval de jeuk. Yelina leek gisteren wat rode vlekjes en bultjes te krijgen, daar zagen we vandaag niets meer van. Als ze ziek zijn is het niet leuk, maar ik heb eerlijk gezegd liever dat ze die waterpokken nu meekrijgt dan dat ze ze pas over een paar jaar krijgt.
Die ligt op me te wachten bij het postkantoor. Ze zijn afgelopen weekend langsgeweest, maar ik ben dan altijd bij mijn Lief..
Ik hoop voor je dat de bekkenband straks een beetje helpt Hellen. Hahaha ja Inez, nog wel even het voedingskussen achter haar in de box gelegd. Een paar daagjes, want het is nog wel heel wiebelig Suzanne, ik kan me voorstellen dat je inmiddels een curettage wilt. Ik hoop voor je dat je heel snel een afspraak kunt krijgen.
Goedemorgen meiden, Hier weer even een berichtje van mij. Heb nog steeds enorme last van mn handen. Om gek van te worden. Ben nu een week met verlof maar kan niet veel met mn handen. Zelf zo'n berichtje tikken is al een hele onderneming. Ik weet nu dat ik wel eens las van de meiden die op het laatste liepen heel erg verdrietig en het zat waren. Kon me er toen niet zoveel bij voorstellen dacht je word toch snel mama. Maar nu begrijp ik het hoor. Ik ben ook erg verdrietig over niks, voel me eigenlijk dik en lelijk. En ben het zo zat!! Ach daantje wat heb ik met jouw te doen, jij moet er 2 sjouwen, pfff echt respect hoor. Verder gaat het hier helemaal goed hoor, bij de verloskundige zijn ze helemaal tevreden met me en vanaf as donderdag mag het kindje komen zeggen ze. Dusss.... ik wou daar al wel vast een afspraak over maken. hihi Groetjes
@ Anna het meisje op mijn banner is Sanne het dochtertje van mijn vriendin waar ik vorig jaar heerlijk 2 weken heb mogen kramen. @ Suzanne je hebt gelijk meis van die afspraak je moet en kunt dit niet alleen doen. Wisten de mensen op je verjaardag ervan ? @ Inez wat is dat erg he als je kindjes zo`n jeuk hebben, en je voelt je dan zo vreselijk machteloos.
Aaaahhhh lief al jullie berichtjes en complimentjes...doet me érg goed! Een complimentje is idd fijn maar op dit moment kijk ik er toch anders tegenaan hoor. Zonder ondankbaar over te willen komen. Ik heb ook net als Shiela last van mijn handen en vingers (carpel tunnel syndrom) maar ze doen er niks aan omdat het bij zwangerschap kan horen. Jij ook veel sterkte met de laatste loodjes meis! Ik kijk uit naar het bezoekje aan de gyn vandaag (13.55) en ben erg benieuwd of ik al enige ontsluiting heb. Aan de hand van die uitslag zullen we kijken of we de bevalling al willen laten inleiden of niet. Ik hou jullie op de hoogte! Nefertary: GEFELICIZWANGEEEEERRRRR!!!!! Lief zeg, Danique die al staat! (gaat idd wel erg snel) Liefs, Daantje
Daantje en Shiela....aaah jee..heb met jullie te doen, nog even volhouden! Weet nog dat ik ook zat te huilen toen ik nog 4 weken moest..4 WEKEN! riep ik, dat kom ik echt nooit door! Het is ook zwaar zo aan't eind he.. maar je komt er echt door gelukkig! Sterkte! O inez..de waterpokken..weet nog goed dat m'n zoon (nu 18 haha) helemaal van top tot teen onder zat! Z'n rug, geen plekje was bultvrij bijna..tot zijn voetzolen toe.. is echt helemaal niet leuk ook al zijn ze niet doodziek. wat een gedoe.. Ik noemde hem m'n wrattenzwijntje, haha.. Was ik vergeten dat we dat ook weer gaan krijgen..die kinderziektes. Sterkte en hopelijk krijgt je andere het inderdaad dan ook maar gelijk, beter er in 1 keer vanaf!
Susanne68 Oh wat een vreselijk nieuws Susanne. Ik wens je heel veel sterkte toe. Wat vreselijk naar en oneerlijk. Nefertary: ZWANGER!!!! yes gefeliciteerd? Bebek: jammer zeg dat het weer niet raak is. Dannique geopereerd?? Wat is er aan de hand. Ik ben amper bijgelezen dus niet geheel op de hoogte Hier alles goed behalve de gebroken nachten, die breken mij na 10 maanden best wel op. Ik voel me soms 80 en als ik een keer een paar uur achter elkaar heb geslapen voel ik me 30, maar mijn nachtrust wordt zo vaak onderbroken. Gelukkig gaan we over een maand met vakantie, wie weet verandert het slaapritme dan wel. Ik ben er echt aan toe, meer dan ooit.
Goeiemorgen meiden! Hier ook weer het begin van een normale week.. nou ja.. 'normaal'... koninginnedag zorgt voor toch weer een break in de week.. sterker nog.. omdat ik vrijdag's en maandags altijd vrij ben en het volgende week dinsdag 5 mei is.. heb ik zomaar onverwacht straks bijna een week vrij! *juich* Ik lees over een bekkenband die bij het postkantoor ligt.. ik hoop dat het je lukt om hem snel te halen Hellen.. en ben benieuwd naar je ervaringen. Ik lees over waterpokken... ach.. sneu is dat.. zoveel jeuk terwijl ze verder niet zo ziek zijn.. ik smeerde altijd met cardiflor van VSM.. hielp goed! Daantje.. Respect hoor! Meidmeid wat een vracht! Anna weer wat rust in de tent lees ik.. lekker hoor! Bij Nin0 nog gespook 's nachts... zwaar hoor... Ik weet het nog héél goed.. ik kwam met middag slaapjes erbij wel aan mijn 8 uur slaap, maar nooit langer dan 4 uur achter elkaar en dat bréékt... Gelukkig gaat het ook weer voorbij. Bij Dop hielp het wel goed toen ik Kindival van VSM voor hem gehaald had.. dat scheelde echt. Verder had hij laatst twee keer binnen een paar weken een terugval wat slapen betreft. Achteraf beide keren tijdens een kuurtje Nysikind (VSM.. en neeee... ik heb geen aandelen ) Dát spul geven we dus maar niet meer.. Ik vergeet nu vast mensen... niet expres hoor! Ik ga paarden buiten zetten met Dop.. het is NU droog.. dus kunnen we dat even zonder regenjassen doen! Allemaal een fijne dag!
Ik heb vandaag een "Bad Belly Day" (is net zoiets als een bad hairday, denk ik). Naast de bekken- en bandenpijn, is mijn prikkelbare darm OOK nog op hol geslagen vannacht, dus ik word nu tevens geplaagd door fikse buikkrampen en diarree. Heerlijk ..maar niet heus . Gelukkig heb ik met collega's en baasje besloten om meteen vanaf vandaag 6 uur te gaan werken en niet te wachten op de bedrijfsarts. Dus ik hoef maar tot 3 uur, gelukkig. En dan kan ik mijn bekkenband ophalen bij het postkantoor. Zal mij benieuwen. Het is vandaag wat minder mooi weer, dus ik wens iedereen een extra zonnestraaltje toe!
Sheila, veel sterkte met de laatste loodjes. Daantje, spannend! Nienke, jij ook lekker een week vrij strakkies! Ikke ook, ik werk normaal gesproken op donderdag en maandag niet, dinsdag 5 mei is het kantoor dicht en vrijdag 1 mei heb ik erbij genomen. Heerlijk! Nino, Danique moet een kleine operatie ondergaan aan een vergroeiinkje van haar bovenlip aan de bovenkaak. Doordat dit ertussen zit kunnen de voortandjes niet mooi naast elkaar staan, zit een groot gat tussen (bijna ter grootte van een tand). Ze zal hopelijk in juni ingepland worden op de OK en de ingreep zal onder een roesje gedaan worden. Gelukkig op dagopname dus ze hoeft daar niet te blijven en mag weer lekker mee naar huis. Hoe vaak komt jou spookje nog langs 's nachts? Die van mij meestal nog 1 keer, rond een uur of 5. Dat vind ik soms al zwaar, zeker als ik zelf daarna niet goed in slaap meer kom. Sterkte Hellen!
Natas ik lees het nu pas, (zwangerschapsdementie ?? ) wat sneu zo`n kleintje maar wel fijn dat ze haar zo snel helpen. Gaat voor jou moeilijker worden dan voor haar denk ik, ze krijgt er gelukkig nog niet veel van mee.
Goh, Door jullie berichtjes realiseer ik me dat ik wel heel erg geboft heb dat ik me nog zo goed voelde de laatste weken. Ik heb maar een paar dagen het gevoel gehad, ''nu mag het wel over zijn''. Daantje en Shiela, sterkte ermee en vooral Daantje eerst succes! Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik de prijs vooral achteraf moet bepalen met mijn verzakkingen. Dat begint echt zeer te doen nu. Ik ga kijken of ik de afspraak met de gyn kan vervroegen, want ik zit toch met veel vragen erover en het belemmerd me steeds meer. De Mensendieck therapeute vertelde me dat dit ook te maken kon hebben met mijn hyperflexibel zijn. De baarmoeder hangt nl ook aan banden en ligamenten, die zijn dus nu waarschijnlijk heel ver uitgerekt. Mijn bekken staat trouwens ook nog een beetje scheef, niet dramatisch, maar het zorgt wel voor pijn. Och arme Nino, Heb het wel met je te doen hoor, zo lang al er uit 's nachts. Ik denk vaak (met de nodige angst)aan je. Is het nog steeds 2 keer per nacht? Vannacht mocht ik 5 uur achter elkaar slapen en heerlijk het uitgeruste gevoel dat je dan hebt. Voor mij is het nu veel meer zomer dan vorige week, ondanks dat het weer is omgeslagen. En Yara is ook zo beter geheumeurd nu. Vandaag heeft ze zelfs bijna een minuut naar me liggen kijken en lachen. Ze had al twee keer eerder gelachen naar me, maar hierover mocht echt geen twijfel meer zijn. Dit was lachen naar mama en geen stuipjes. Ik probeer er van te genieten zonder erg te hopen dat dit blijvend is. (het lachen blijft wel natuurlijk, maar ik bedoel het doorslapen) Waar ga je naar toe met vakantie? Vorig jaar ging je kamperen toch? Wij gaan binnenkort de boot eens uitproberen met Yara. ook spannend! Nienke, Lekker een weekje vrij toch maar Hellen, hopelijk werkt de buikband goed voor je. En goed dat je minder gaat werken. Dat had ik ook veeeel eerder moeten gaan doen. Dames hier breekt de zon door!!!