Hallo Dames, hier wat minder zon, maar volgens weerberocht komt ze nog, hier gaat het meidenavond zijn, mijn vriend gaat naar graspop, met een vriendin die ik ken, leuke meid, volgend jaar ga ik terug eens mee.... Nu met men dikke buik kan ik daar geen uren staan! Maar men dochter en ik gaan er een leuke avond van maken, filmpje kijken..... Het kamertje is af geverfd, nu nog bedje, de rest staat er al.... En ja sinds ik die hormomenen hebt gekregen heb ik geen downs meer dat ik uit mijn bedje kom en en terug in ga.....al huilend! Ik voel me terug dezelfde als vroeger, mezelf , en dat doet heel goed, hopen dat het zo blijft! Men dochter heeft een A attest op school, was heel blij en heeft een job zondags in een dierenwinkeltje, maar de dieren verzorgen en helpen in de winkel.... en ik weet dat ze dat heel graag gaat doen! schitterend... @Molly ik duim voor je roze meid, dat het mag lukken! @Anja wat leuk de echo, mooi he dat beeldje van je kindje kunnen zien! En proficiat met je jongetje.... Je zult er heel blij mee zijn. @Natas ja waterophopping, wat doe je eraan? misschien wat meer rusten? ik heb het licht in mijn beentjes...maar valt mee! en tuurlijk weegt dat water kilootjes... door massage kun je dit wat afdrijven zei de masseur van de zwangerschap. Liefs Ritje
Goede morgen dames, @ MOLLY: spannend hoor, ik blijf voor je duimen! Wanneer ga je testen? Nog iets van KAAT gehoord? @ ANNA: wij vertrekken de volgende week donderdag 3 juli 8) en komen 20 juli weer aan op Schiphol @ NIN0: ja, idd, vandaag over een week vertrekken we en dan zijn we morgen over een week op BALI . Jij hebt waarschijnlijk nog voor we vertrekken je beebje @ NATAS: meid, doe je een beetje rustig aan? @ ANJA: te gek, een BOY!! Gefeliciteerd en mooi dat alles er goed uitzag! Genieten @ RITJE: oh wat ben ik blij te lezen dat je je een stuk beter voelt . Heb je gisteren een fijne meidenavond gehad met je dochter?
Mogge, Heb vanochtend getest, uiteraard veel te vroeg en is dit geen ongesteldheid dan is het nog aan het innestelen (zie lagere temp laatste dagen). Had gisteravond meer het idee dat dit toch gewoon ongesteldheid is, maar nu heb ik weer een temppiek dus niet weetikhetnietmeer http://www.mijnalbum.nl/Foto-IREDSVLL.jpg Kaat rust uit, doet niets, dus dat is goed. Krijgt dagelijks vocht, en ik geloof dat er vandaag een behandelplangesprek zou zijn.
@ MOLLY; ik ga voor een zwangerschap en geen voor jou, dus ik blijf duimen. Goed dat KAAT eindelijk rust neemt en mooi dat ze vocht krijgt toegediend, kan ze in ieder geval niet uitdrogen. Doe je haar de groeten en veel sterkte van mij? @ ALL: nog een uurtje en dan heb ik weekend. Vanmiddag thuis poetsen, boodschappen doen en bij zusje op bezoek, morgen stad in nog wat spulletjes voor de vakantie halen, daarna papegaai en kaketoe wegbrengen naar een kennis van ons die ze tijdens onze vakantie verzorgt, daar BBQ-en, zondag hondje wegbrengen naar excollega, bij oma op bezoek en nog wat strijkwerk wegwerken. Druk weekend, dus weet nog niet of ik tijd heb om online te komen. Mocht dit niet het geval zijn: iedereen een heel prettig weekend! Volgende week alleen nog maandag en dinsdag werken en dan 3 WEKEN VAKANTIEIEIEIEIEIEIE!
Diantje ebdankt,en al de anderen ook voor de leive steun, ja het gaat beter, zo geen enorme huilbuien meer, maar heb al een hele week druk geweest , vorig weekend ook en ben moe vandaag, veel gerust! Maar dat vind ik niet erg, ik voel me rustig......niet down... de meidenavond is vandaag, eerst gaat mijn dochter naar haar Paard, erna is de avond voor ons... Zalig je vakantie die eraan komt he, Diaantje geniet ervan Meid, en ontspan je he Liefs Ritje
@ RITJE: ja, de vakantie is in zicht. Ik ga zeker proberen te ontspannen en genieten, met IVF in mijn achterhoofd. Jou wens ik een hele gezellige meidenavond ! Rust goed uit! Heel goed dat je je niet meer down voelt !
Heb net toch weer de huisarts gebeld dat ik me er er onprettig bij voel dat ik nog steeds de pijntjes in mn buik heb. Heb nu zelfs het idee dat het weer erger word. Gelukkig deed ze absoluut niet moeilijk en mag ik vanmiddag om half vijf langs komen. Onze huisarts kan een echo maken en ze wil dan een vaginale echo maken om te kijken of het allemaal goed is. Alleen daarom ben ik nu al blij. Ik wil weten of het allemaal goed is of niet.
Molly: spannend. Ik had ook eerst weer een daling en daarna weer een stijging, daarom ging ik er vanuit niet zwanger te zijn door de daling, maar het gebeurde toch. Ik duim voor je. Shiela: fijn dat je langs de huisarts kan. Hier vreetbuien, internetten, beetje poetsen. Eigenlijk mag ons babietje wel komen nu.
Dank je Diaantje, ja het is beter, en geniet van de vakantie nogmaals, je weet nooit wat het opleverd, Roze misschien? Nin0 nog fijn je te horen, de laatste dagen vond ik spannend, maar ook eindeloos duren .... en dan was men dochter 5 dagen overtijd! Ik hoop dat je het nog even volhoud.. Kijk altijd of je er nog bent ) Schiela, laat het maar nazien dan ben je weer gerust, dan weet je wat er is, ik vraag het ook en het helpt als je weet wat er scheelt, hou ons op de hoogte hoor.. Liefs Ritje
@Diaantje1:FIJNE VAKANTIE! @Shiela: in ieder geval ben je dan gerust gesteld! @Nino: ik hoop dat de baby snel komt! Bij mijn eerste was ik 43 weken en toen moesten ze nog van alles doen om het op te wekken, dus ik hoop dat je gauw bevalt! Succes
Zo ik ben terug van de huisarts en helemaal gerust gesteld. De baarmoeder zag er super mooi uit en het was heel erg duidelijk te zien dat mn rechtereierstok op knappen staat. Wel grappig ze vroeg hoe ver ik was in mn cyclus, ze moest lachen en zei dat het duidelijk te zien was dat we aan het klussen moeten. hihi. Ze was een vervangster van mijn eigen huisarts maar super lief. Ze begreep helemaal dat ik me gerust maakte en er is verder ook niet meer gepraat over wat het wel is wat ik voel. Maar ze begreep echt dat ik gerust gesteld moest worden. Ik heb haar wel 10x bedankt en zeker dat ze het ook nog wou voor het weekend. Mensen zijn wel erg lief hoor als het over deze dingen gaat. Helemaal top. Maar euh, we gaan maar beginnen met klussen vanaf vandaag want ik wil niet nog een maand wachten. Hele stoere praat maar ik ben nu weer even positief gestemd. @Anja gefeliciteerd met de boy. @Diaantje succes met je drukke weekend, niet zo erg erg denk ik met het uitzicht op VAKANTIE @nino, oooh zo spannend! @molly, ooooh, ook al zo spannend @ritje, ben zo blij dat het weer goed met je gaat en dat je nu echt kunt gaan genieten. Veel plezier vanavond met je dochter. En uiteraard voor iedereen super fijn weekend!
@shiela wat blij dit te horen, dus goed neiuws ipv slecht , klussen maar meisje! Zet hem op! ) Dank je , voel me beter, wat stom gewoon hormonen bij en veel beter, ben vandaag moe, ben al een weekje druk bezig, maar zelfs dit met een goed gevoel hoor... @Moby 43 weken denk dat ik dan stilaan iedereen rond me opat als dit moest zijn ) was een week overtijd met mijn dochter en dit was al genoeg.... Ondertussen ben ik wat aan het surfen geweest op internet en blijkt het dat ik 27 weken dit weekend zal zijn, en vanaf de 28 ste week is het kindje levensvatbaar als het te vroeg moest komen, leuk te weten, dat het mar mooi blijft nog even zitten zoals bij Nin0... Filmpje gezien van een zesling door inspuitingen, omdat ze geen kids konden gewoon krijgen, lief op film maar bespaar me hier voor ) Kreeg wel traantjes in mijn ogen hiervan... iedereen fijn weekend al zijn er hier wolkjes... Liefs Ritje
Onze Dana is op nog niet eens 26 weken geboren. En ze is nu bijna 14 jaar. Het is wel zo dat meiden veel sterker zijn dan de jongens, dat heeft onze neonatolog gezegd. Ik hoop voor jullie dat het wel mooi tot 40 weken blijft zitten zoals bij NinO. NinO wat heb jij nu toch zwaar, meid. Kop op en nog even volhouden. Diaantje fijne vakantie en kom AUB zwanger terug zodat je niet aan IFV hoeft te beginnen. Anja gefeliciteerd met de jongen.
Shiela, wat ontzettend fijn dat je nu zo gerustgesteld bent. Enne, braaf luisteren naar Doc. Klussen maar! Molly, het blijft nog steeds spannend bij je. En ik blijf voor je duimen. Wat goed dat Kaat nu haar rust neemt. Ik hoop dat er een goed behandelplan kan worden opgesteld zodat ze snel weer opknapt. Ritje, wat fijn om te horen dat je je weer zo goed voelt. Wat hormonen al niet met je kunnen doen. Diaantje, nog een week en dan ben je lekker onderweg naar Bali. Er zijn vervelender oorden om je vakantie te vieren. Nin0, ook voor jou wordt het steeds spannender. Het kan nu elk moment gebeuren. Ik wil je vast een voorspoedige bevalling en een geweldige kraamtijd toewensen. Nog bedankt voor alle leuke reacties op de echofoto's. We genieten zelf ook nog steeds na van de echo.
Fijn dat alles okee is Shiela! Ritje lekkere avond gehad. Inez, Kaat zal eerst moeten stoppen met overgeven. Ze zal nu niet zo 123 tegen de vlakte gaan omdat ze dagelijks een vochtinfuus krijgt, dus op dit moment is er geen uitdroging. Maar extra voedingssuplementen komen er dus ook gewoon uit. Ze heeft haar gyn.vriend gebeld. Mijn vloeien en toch weer omhoog gaan van mijn temp zouden juist wat goeds kunnen betekenen. Bij het innestelen bloed verliezen zou juist kunnen betekenen dat het goed diep innestelt, want adertjes die evt beschadigd kunnen raken liggen niet aan de oppervlakte maar juist dieper. Het bloed verliezen was 1 1/2 dag lang echt stolsels en klontjes en slierten (sorry voor de omschrijving) en ook dat zou weer op een kapot adertje kunnen wijzen. Ben gisteren ook een paar keer even duizelig geweest. O ja, testen heeft op dit moment geen enkel nut. Er zit bloed door mijn urine heen en in bloed zit ijzer. Het ijzer breekt het hcg in je urine af waardoor je niet of slechter positief zult testen. Buiten dat heb ik maandag of dinsdag pas mijn NOD, uitgaand van 14 dagen na eisprong. Veel bloed verliezen mag maximaal 5 dagen duren, maar het neemt nu al weer flink af. Ik schreef Kaat maandag hoe ik echt het gevoel had dat er graafwerkzaamheden bezig waren van binnen, en haar gynvriend zegt dat het opvallend is dat veel vrouwen die rond innesteling het e.e.a. voelen het vaak over ingraven hebben, en het met niet echt iets anders kunnen omschrijven. Wel grappig hoe anderen met me bezig zijn terwijl ik juist iets heb van "we zien wel". Trusten!
@ Mollyvg, Spannend joh! Ik hoop echt dat het een goede innesteling is en dat je komende week een posi test in handen hebt! @ Inez, Ik bekijk elke keer weer je echo foto's en vind het ook elke keer weer geweldig om te zien. Doordat het in 3D is krijg je toch een heel ander en mooier beeld dan met de oude echo's die ik nog heb van mijn meiden. @ 4xmamma, Heb je al geprobeerd een foto toe te voegen van je nieuwe aanwinst? Ik ben erg benieuwd naar de foto's @ Ritje, Het geeft gewoon een fijn gevoel te weten dat je kindje met 28 weken levensvatbaar is. @ Shiela, Lekker dat je toch geruster het weekend in kan gaan! @ Diaantje, Alvast een fijne en vruchtbare vakantie! @ Anja, Gefeliciteerd met de mooie echo van je zoontje! @ Nin0, Gaat het nog een beetje? De laatste loodjes he en we wachten met z'n allen met spanning af wanneer het zich gaat aankondigen! @ Kaat, Ik hoop dat het spugen snel overgaat en dat je snel weer naar huis kan. Maar niet voordat je bent aangesterkt en iets kan binnenhouden! Als ik iemand ben vergeten, sorry! Hier zijn de klusdagen zo goed als voorbij. Ondanks dat ik nog geen vet posi ovu test heb gezien, heb ik vanavond wel erg veel last van pijn in m'n liezen, onderrug en bovenbenen. Zal het mijn ei-sprong zijn geweest? Morgen nog maar een ovu testje er tegenaan gooien. We hebben nog maar wel even geklust ondanks de pijntjes, maar zonder de pijntjes is het prettiger Groetjes, Giegel
Molly wat goed om te horen, nu heel spannend hoor. Ritje: al is het dan levensvatbaar, laat je kleintje nog maar lekker zitten hoor. Die van mij zit denk ik nog prima. Weer een wakkernachtje, dus nu even wat eten. Hopelijk kan ik dan zo nog even twee uurtjes slapen.
Mogge, hier vandaag op het Malieveld Veteranendag, dus laagvliegende helicopters enzo, denk je uit te kunnen slapen. Gaaaaap.
Zo hé, ben je er een paar daagjes niet en dan valt er ineens een heleboel bij te lezen! @Coni: Wat een ontzettend moedige en liefdevolle beslissing hebben jullie moeten nemen voor Nikki* Wat kan het leven ontzettend hard zijn! Heb de foto van Nikki* gezien, indrukwekkend! Wat een lief, sterk meisje! Heel veel sterkte met de verwerking... Van de week naar de gyn geweest en ik moet strakjes weer terug... Ik zie er tegenop, mijn voorgevoel is helaas juist geweest en het was niet goed. Er zitten drie flinke cystes en er zit één eitje achter die cystes van 14,3 mm. Het lijkt erop dat die zich niet goed kan ontwikkelen door de cystes maar vandaag moet ik dus terug om te kijken of er nog ontwikkeling inzit. Anders is dit een verloren maand, zeg maar... Ik schijn nogal heftig op de Clomid te reageren, ook al is het de lichtste dosering. Vorige keer 5 eitjes en nu die flinke cystes. Dit is dus sowieso mijn laatste maand met Clomid geweest. Door de hormonen reageren ook de cystes te extreem. Wat de volgende stap gaat zijn... eigenlijk niks. Ze willen eerst kijken hoe mijn cyclus verloopt. Ik baal ervan omdat heel sterk het gevoel van tijdsdruk heb. Voor mezelf heb ik 40 jaar als limiet genomen omdat ik het emotioneel erg belastend vind. Elke maand die hoop, de bijwerkingen van de hormonen... Het gaat nu nog wel allemaal, ben immers ook nog maar net bezig maar ik denk dat ik over een jaar of 2 echt wel genoeg heb gehad... Maar goed, dat is van later zorg! We gaan zo weer naar de gyn (toch super dat je daar ook op zaterdag terecht kunt!) en dan hoor ik het wel weer... Gr. Benthe