35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, zeilen in de warmte, een azuurblauwe zee en bounty-achtige baaitjes is idd zalig ja. Maar hier in NL je boot hebben liggen en vaak erop uit kunnen is ook niet verkeerd.
    Ik heb die schommelweigjes wel op internet gezien, lijkt me heerlijk voor de hele kleintjes. Niet meer voor Danique, die klimt er zo uit, dus we zijn iets aan het bedenken om of de punt te kunnen barricaderen of een bank in de kajuit om te slapen.
    Zo'n net langs de reling Inez, een safetynet, kunnen we daar regelen. En idd natuurlijk een goed zwemvestje kopen en op de boot zijn altijd lifelines waarmee je haar dan aan de boot vast kan maken.
    Op de site http://www.kinderenaanboord.nl en op die van berendbotje staan ook wel handige tips. Daar hebben we oa een stoeltje gezien, de zogenaamde "Concord Lima" te koop op http://www.easy2travel.nl/ . Die leek ons wel heel handig op de boot, in restaurantjes en om mee te nemen in het vliegtuig.
    We gaan sowieso maar kleine stukjes zeilen hoor, niet zo veel als voorheen. We gaan vanaf thuishaven Göcek en blijven in de baai van Fethiye.

Inez, Alyssa gaat meteen snel zeg!

Dank je voor het compliment Agatha.
    Wonen de jongens (ook) bij jullie, of komen ze in weekends? Mijn stiefmeiden woonden hier 50%, Chris had co-ouderschap met zijn ex. Inmiddels woont de oudste samen en heeft zelf ook een kindje, de jongste woont nu bij haar moeder.

2. veronika

veronika Niet meer actief

Suzanne, heel veel sterkte gewenst. De ingreep zelf is denk ik niet om bang voor te zijn, krijg je een roesje? Ik hoop dat je ieg fysiek snel opknapt daarna, dat zal emotioneel misschien ook wat helpen :rolleyes:

Gieg, heel veel succes alvast met je iui!!

Miss Daantje, wat heb jij een buik zeg. Ik hoop dat je kleintjes snel komen voor je, alvast succes gewenst voor je bevalling. Hoop dat het soepeltjes verloopt allemaal!

Iedereen, liefs,
    Veronika

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Anna ik lees iets over de gyn, gaat het niet goed met je ?

Inez wat knap plassen op de wc, applaus voor Alyssa

Agaath ik ken ook nog niet iedereen maar de meesten die vaker komen leer ik nu een beetje kennen. In ieder geval leven ze hier wel allemaal met elkaar mee en dat is heel prettig.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo, heb weer teruggelezen en ben zoals usual het merendeel alweer kwijt

lees over waterpokjes,.... altijd zielig! dus succes ermee
    lees over varen... heerlijk! maar zou idd wel op zoek gaan naar alle veiligheidsmiddelen voor de kleintjes
    lees over plassen op wc... hoeraaa, weer mijlpaal :)
    lees over 2 eieren.. yeah... gieg is gewoon een legbatterij :p

Hier gisteren in ondertrouw gegaan, ook meteen officeel gaan samenwonen met mijn mannetje.. en 13 mei gaan we trouwen.. pff.. zoveel gebeurd er in 1 maand... goed voor de stress :D

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Limmeke gefelicteerd met jullie ondertrouw meis !

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx koffieleutje :)

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Limmeke is de kans nu niet aanwezig dat je op je eigen bruiloft bevalt ??

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hier zijn we weer ik heb het terug gevonden,
    ons babbelt en kwebbel topic

miss daantje ik ben echt nieuwschierig,
    hoe is het met je en de laatste loodjes?

liefs Ritje en idereen een fijne dag
    al is er veel regen in de lucht! :)

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Limmeke: gefeliciteerd met je ondertrouw!

10. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

28-04 Yuca
    29-04 nefertary
    03-05 Benthe
    12-05 Nienke07
    14-05 Mama2X
    ? ?-05 Giegel
    ? ?-05 Linneke8
    20-05 Desmo
    ? ?-05 Mexicang
    21-05 Bebek/Carola

AFSPRAKEN

28-04-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog
    01-05-2009: Giegel 2e IUI
    08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo
    12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog
    28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog

BEVALDATA

05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk

coto, ajj tepelkloven, dat is zooo pijnlijk. bepanthen creme verzachtte het bij mij wel een beetje.

Hellen, ja het gaat wel hoor. die ongikrampen verontrusten gewoon omdat het voor de miskramen ook zo was.
    erg irri trouwens die TNT. heb het ook niet zo op ze. ben er achter gekomen dat ik regelmatig post niet krijg, en ik krijg zelf ook post van adressen mijlenver bij mij uit de buurt :evil:
    kun je niet naar het postkantoor bellen van tevoren of het is aangekomen? ga je tenminste niet voor niets, en scheelt een hoop pijn. ;)

Suzannne, misschien wel fijn dat het nu snel gaat gebeuren. knap je lichamelijk tenminste weer op. begrijpelijk dat je daarna een poosje rust wilt. het is niet niks wat je de afgelopen tijd hebt moeten doorstaan. dan ga je hier zeker ook minder/niet komen? jammer, maar voor jou misschien beter. heeel veel sterkte alvast gewenst voor morgen.

Nienke, ook behoorlijk in de lappenmand hè? hopelijk kan de fysio je er weer snel vanaf helpen.

dat kan kloppen, ze hadden hem inderdaad ook in die kleur :)
    Alyssa gefeliciteerd!!! Die van mij wil ook niets op de WC doen. ze wil er nog wel op zitten, maar iets doen ho maar! :-s

Koffieleutje, ik heb gistermiddag dan nog maar een KV test gedaan, omdat ik weer ging twijfelen of die sensitesten wel goed waren, maar die gaf ongeveer hetzelfde resultaat.
    nou ja, het zal wel dan. ik ga morgen gewoon weer testen, en dan zien we wel :(

Bebek, aaah meissie, nou niet gaan wanhopen! ik weet wel hoe je je voelt hoor, ik had dat de laatste tijd ook, en ik ben er ook nog niet hoor!
    Bij de één duurt het nu eenmaal langer dan bij de ander.
    En ik ben ook blij dat je internet onder die steen hebt, want we willen je hier toch wel graag eens 'zien'.

Natas, dat klinkt helemaal geweldig die zeilvakantie. wat zal dat leuk zijn met die kleine meid erbij.

Liesben, wat een hufters zeg!!! kunnen zich blijkbaar totaal niet inleven in andermans gevoelens. ik hoop dat je brief hard bij ze aankomt :evil:

Giegel, wauw dat zou gaaf zijn zeg, twee! ik weet natuurlijk niet of je dat zelf ook ziet zitten :)

Agatha, je eisprong komt er al snel aan zie ik, spannend! Ik heb je afspraak bij de gyn op onze lijst gezet. Als je wilt kan ik ook je NOD datum op de lijst zetten, zeg het maar.
    met mij gaat het wel hoor, alleen die ongikrampen zitten me helemaal niet lekker, omdat ik dat voor mijn miskramen ook had :(

Limmeke, gefeliciteerd!

Ollebolleke, vandaag controle! kom je nog verslag doen? ;)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo ging dat hier ook heel lang. Eerst alleen maar willen zitten op de wc met kleren aan, de laatste tijd zo nu en dan ook wel eens met blote billen, maar nu eindelijk ....

Ik zou bijna zeggen dank je wel waterpokken, dankzij die bulten op haar billen en schaamstreek hebben we eindelijk in ieder geval voor overdag de luier vaarwel kunnen zeggen.

Haar huid is nu gelukkig zichtbaar rustiger. Helaas heeft ze wel de nodige bulten opengekrabt, maar goed, dat zal tzt ook wel weer wegtrekken. In ieder geval goed op blijven letten dat ze niet krabt ondanks de cardiflor.

Limmeke, gefeliciteerd met je ondertrouw. Leuk vooruitzicht, een trouwdag.

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ nefertary: Ik verwacht niet dat beide eitjes worden bevrucht, maar het geeft wel wat meer kans op een zwangerschap :)
    Daarom ben ik er sowieso blij mee!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ban dan 36.5 week.. eh.. ja, kans is aanwezig... zou toch geweldig zijn van hijghijgpufpuf ja ik wil hijghijg hehehe

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Sneller sneller sneller, ik hou het niet meer, puf puf puf.......
    Hihihi ik zie het al helemaal voor me :)

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik was net zo boos om alles dat ik een gat in de deur heb geschopt .Dus nu hebben we een kapotte deur.Ben echt lichamelijk zo ziek nog en moe.Helemaal op en zie erg op tegen morgen.Ik vind narcose echt vreselijk.Ik ben al 6 keer onder narcose geweest en ik blijf het eng vinden.Plus dat dit dan de laatste dag is met mijn kindje nog in mijn buik.En ik niet meer weet of ik het dit allemaal nog wel waard vind.Het vertrouwen dat ik ooit nog een gezond levend kindje ga baren is helemaal weg.Verder gebeurt er om me heen van alles en nogwat bij andere mensen,verdrietige en blije dingen,maar heb daar totaal geen ruimte meer voor.Heb ook alleen aan mijn mama en een goede vriendin verteld dat ik morgen gecurreteerd ga worden.Heb nml helemaal geen zin in al die mensen die goedbedoeld vlak van tevoren gaan bellen om je sterkte te wensen.Ik vertel het de rest wel als ik geweest ben.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach meisje, ik heb zo met je te doen!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Suzanne..leef met je mee hoor. Echt aan jezelf denken nu, de rest komt wel weer als je je beter voelt. Logisch dat je nergens anders ruimte voor hebt nu, hoeft ook niet. Sterkte meis..

18. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Suzanne, ik kan me goed voorstellen dat je zo reageert. beter de deur dan bv. je man.
    En natuurlijk heb je geen ruimte voor iets anders. je moet dit toch helemaal zelf verwerken, met de steun en troost van je omgeving.
    Ik weet niet wat ik verder moet zeggen, vind het allemaal zo verschrikkelijk. zou je graag een dikke knuffel willen geven. nou ja, een virtuele dan maar... :(

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    suzanne meis.... kan helemaal snappen dat je er zo doorheen zit momenteel... de wetenschap dat kindje niet meer leeft.. maar toch al die kwalen nog houdend.. dat wens je niemand toe.
    probeer het toch even los te laten ( ik weet dat het makkelijk gezegd is dan gedaan).. je zo gespannen voelen en zo op hikken tegen morgen komt jezelf helemaal niet ten goede.

Denk in elk geval aan je morgen! knuf!

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Suzanne: Het is ook niet niks hé.
    Je voelt je nog helemaal zwanger, maar ondertussen weet je dat het al mis is gegaan en je een operatie moet ondergaan. Het is o zo moeilijk om dat los te laten, maar zoals Limmeke al zegt kan je het proberen.
    Misschien slaap je dan vannacht iets beter en ben je morgen iets meer uitgerust.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina