35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *komt even onder de steen vandaan om Suzanne heeeeeel veeel sterkte te wensen morgen! Ik heb nog wel een plekje vrij voor je onder mijn steen, krijg je meteen een dikke knuffel! kruipt weer terug, maar niet zonder Limmeke te feliciteren met haar ondertrouw!*

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Och Suus ik kan me zo goed voorstellen dat je boos bent, zou ik ook zijn.
    Heel erg veel sterkte morgen meissie !
    Dikke knuf, ik denk aan je

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lieve Suus.. wat een K * L * T E tijd... ik kan niet veel voor je doen.. behalve aan je denken en je heel veel sterkte wensen... Neem je tijd.. NIEMAND gaat nu voor.. JIJ bent de belangrijkste... *knuffel*

4. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Hallo allemaal,

Ik wil even zeggen dat ik hier voorlopig niet meer kom, omdat ik er anders toch teveel mee bezig ben en dat gaat niet goed. Iedereen het beste en succes met zwanger worden en zwanger zijn!!!

liefs Linneke

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve Suus, wat is het toch oneerlijk allemaal. Schop jij maar lekker om je heen meid, hou je man alleen wel een beetje heel.
    Ik zal heel hard aan je denken morgen. Heb zelf namelijk nooit last van narcose en ga dat proberen op je over te stralen.
    Weet verder ook niet meer te zeggen dan: sterkte!!
    Dikke knuf

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Limmeke, gefeliciteerd met je ondertrouw.
    Trouwen en bevallen op dezelfde datum lijkt me wel handig.
    Altijd de geboortedatum van je kind om je vinger!

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Eehhh, heben we vandaag niks van Daantje gehoord :(:
    Moest die niet gisteren naar de VK?
    Hmm, hopen dat ze haar kleintjes heeft verwelkomd :rolleyes:

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jammer maar heel begrijpelijk hoor.
    Ik wens je heel veel succes en hoop nog eens van je te horen met knalroze nieuws.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ik zie het helemaal voor me. Maar ... ik zal niet te hard lachen. Verleden jaar bij de julimama's was er inderdaad 1 die een paar weken voor haar uitgerekende datum zou trouwen, de ambtenaar hebben ze niet gehaald, kregen wel een wolk van een baby.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Suzanne, wat een verdriet meid. Ik kan me zo goed voorstellen dat je tegen de narcose opziet. Maar nog erger, nu zit er nog een kleine uk in je buik, als je uit de OK komt zit hij daar niet meer.

En het is zo dubbel nu. Nog steeds heftige kwaaltjes met de wetenschap dat het kindje niet meer leeft.

Meid, heeeeeel veel sterkte morgen. Neem de tijd om het te verwerken en een plekje te geven en probeer de moed niet op te geven. Garanties dat je nog weer zwanger zult worden en mag blijven kan ik je niet geven, ik kan alleen hopen en duimen dat het jullie gegeven is.

Dikke knuf!!!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Linneke, jammer, maar ik snap het wel. Het ga je goed.

Wat een stilte rondom Daantje. Zou het dan zover zijn? Heb net even op haar website gespiekt of daar al nieuws was, maar nog niks.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Suzanne: ik kan het me zó voorstellen. Het IS ook gewoon oneerlijk en dat je twijfelt aan je lichaam is ook heel begrijpelijk. Ik wou dat ik meer voor je kon doen dan je heel cliché maar welgemeend sterkte te wensen. Je bent niet alleen, wij zullen in gedachten volgens mij allemaal bij je zijn morgen.

Linnee: ik begrijp je beslissing hoor. Ik hoop je snel terug te zien :)

Hmm...waar is Daantje????

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Suzanne,ik weet nog goed in jan.2008 hoe rot ik me voelde.(dag van curretage)
    Mijn ogen deden pijn van het wenen.het lange wachten maakte het nog erger.en het ongeloof van is het nu echt dood.
    Ik ben al snikkend onder narcose gegaan en hoe raar het ook klinkt.Ik voelde me een stuk beter na de ingreep.Ik kan je alleen maar veel sterkte toewensen en ik zal veel aan je denken morgen.

Linneke,spijtig ,maar de moed niet opgeven he.die roze wolk komt ook bij jou langs.het is voor jou mss lang maar klopt het dat je nog geen jaar bezig bent?

ik ben vandaag naar gyn geweest en met baby alles prima! :D gewicht 1kg en 28gr.
    lengte 35cm.ongeveer.
    ik zit een weekje voor op schema.
    nu pas ben ik te weten gekomen dat gyn ook 3D echo kan maken! volgende afspraak 29mei met 3d dus.Zou dat nog lukken met 30weken? :(: :(: :(:

met baby alles prima maar met mij iets minder.wil niet klagen,mar heb zoveel kwaaltjes.
    Mijn been...alhoewel al iets beter
    Mijn bloedend tandvlees....echt vervelend.S'morgens word ik wakker met mijn mond vol bloed.steeds slechte smaak in mond vh bloed.
    echt ik overdrijf niet!zit alsmaar met onstoken tandvlees.al bij tandarts geweest hoor en die gaf er een benaming voor(weet niet meer hoe)maar ik kon er niks aan doen,behalve mondspoeling gebruiken.
    las ik ergens van carpel tunnel!net voor zwangerschap geopereerd aan rechterhand.(met veel problemen onsteking en zo nu beter)liep er al een jaar mee rond maar stelde het alsmaar uit omdat ik zwanger wou worden.
    mijn linker hand moest ook al dringend onder het mes voor hetzelfde maar was toen zwanger.spuiten met cortisone mag nu ook niet(heb er zoal 5gekregen voor zwangerschap).dus lig ik elke nacht met slapend pijnlijk hand en s'morgen kan ik nog geen tas koffie vastnemen.
    sorry ik kom zo ondankbaar over, en normaal gezien klaag ik echt niet zo veel .maar ik ben het stilletjes aan moe.(zal wel aan de leeftijd liggen zeker.)(of aan te weinig slaap)

Begrijp me niet verkeerd he,ik ben dol, dol gelukkig met baby in mijn buik en wil er gerust veel voor over hebben.(echt waar,deze baby in mijn buik maakt me dolgelukkig)
    Maar af en toe,als alles op een dag samen komt.....
    sorry,sorry voor het te lange ego.....
    ps, heb ook nog een grappig zwkwaaltje.dementie
    dit jaar zat ik op paaszondag aan tafel toen het me plots inviel dat DE PAASHAAS(ik dus) nog niet was geweest!!!jeetje wat heb ik toeren moeten uithalen.Kinderen waren al uit bed dus was niet makkelijk. [-X
    Zo,aan iedereen een goede nachtrust
    xxx

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hop even binnen, omdat ik in gedachten bij Suzanne ben en haar vandaag heel veel sterkte wil wensen..
    De kaarsjes branden ...

Hier drukke dagen.. lees wel hoor.. maar reageren schiet er verder even bij in :oops:

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en allemaal een hele fijne, zonnige dag!

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Suzanne ik wens je heel veel sterkte en ik snap heel goed je boosheid gil huil sla en jank en trap maar van je af je verdriet moet je kwijt en de boosheid ook .jammer van de deur maar beter de deur dan iemand anders die je pijn doet....

Sterkte meis

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sterkte vandaag suzanne

olleke: op de momenten dat je lijf het laat afweten mag je best klagen hoor... ik klaag ook al hele zwangerschap :D gewoon omdat nix meewerkt... en ja, ik ben wel blij met beeb in buik, maar ik ben zo ongeveer de minuten aan het aftellen tot die eruit komt.. wil me gewoon weer lekker voelen, geen pijntjes meer voelen, mijn lijf weer terug.. dus dat gevoel van het zat zijn.. tis me niet vreemd.

dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suzanne een hele dikke knuf meis.

Linneke begrijpelijk maar geef de moed nog niet op, er staat op onze leeftijd nou eenmaal langer voor eer we zwanger zijn.

Limmeke jij haalt de ambtenaar wel gaan we gewoon van uit ;)

Ollebolleke snap je best, af en toe mag je toch klagen ??

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar Daantje, wie is haar buddy eigenlijk ?

18. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Suzanne, heeel veel sterkte vandaag.

Ik vrees dat het hier weer een aflopende zaak is -zie album-
    de buikpijn is ook aan het toenemen.
    Ik ga maar vast een steen opzoeken...

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmm nef... dat test niet veel donkerder is geworden wilt nix zeggen he... deze zwangerschap testte ik al heel vroeg posi... maar had pas een donkere test aantal dagen na NOD.. en tja.. die buikpijn... die kan bij allebei horen.

dus weg onder die steen jij!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nefertary, zeker zo in het begin van de zwangerschap kunnen de waardes nog heel erg schommelen! En iemand hier zei ooit dat de test niets zei over het wel of niet slagen van de zwangerschap!
    Maar ik kan je gevoel wel volgen hoor, ik zou ook nerveus worden.....

Deel Deze Pagina