Nef voor je onder je steen kruipt, ik heb net mijn test erbij gepakt die ik had op NOD en die is exact hetzelfde als bij jou, 2 dagen later was hij al veel donkerder.
Ollebolleke: ik heb ook van die dagen dat ik het écht niet leuk vind, behalve als ik de kleine voel. Als je steeds slecht slaapt, pijn hebt etc. dan is het niet zo raar dat je de lichamelijke kant ervan af en toe vreselijk vervelend vind. Je hebt in mij een medestander hoor... Nefertary: wat de anderen al zeggen...de waardes kunnen erg wisselen. Als je nét iets meer hebt gedronken kan de test al lichter uitvallen, bijvoorbeeld. Blijf positief totdat een eventueel tegendeel is bewezen, hoor!
ja, maar bij jullie werd de test in de loop van de dagen wel donkerder, toch? bij mij dus niet, en ik heb gisteravond expres weinig gedronken. Dus van mijn laatste testresultaat in combinatie met de buikpijn kan ik echt niet positief blijven... sorry voor het ge-ego, maar het idee dat het voor de derde keer misschien weer mis moet gaan trek ik gewoon echt niet. hoe mensen dat volhouden om zo tig miskramen achter elkaar te hebben, nou, petje af hoor!
Linneke , ik begrijp je ik heb het ook gedaan even er niet aan denken en toen was ik zwanger, soms is het goed even je zinnen op iets anders te ztten, veel sterkte meid! Sussane als ik het lees heb ik het moeilijk, ik weet hoe graag ieder en jij een kindje wil en dat je dit dan moet meemaken, het spijt me erg, het is zo een stil verdriet! veel sterkte, Zico hoe is't met jou nu? liefs Ritje
Nef ik snap je wel hoor, maar je hebt al 2 punten nu, en je bent overtijd en je hebt een pos test. Wel positief blijven he ?
ik heb mijn testen bekeken... heb testen zaten 4 dagen tussen en daar zat nauwelijks kleurverschil in... wazige streep... 21 sept en 25 sept... pas op 29 sept had ik een jaaaa ik ben zwangerstreep.. en dat waren testen die zo ultra gevoelig waren
Ik had een dikke vette paarse streep een WEEK na NOD. Dus nef je blijft nog ff bij die steen weg hoor !!
okeee, het kan dus wel, thanks! Koffieleutje, ik blijf nog wel even om die steen heendraaien voordat ik eronder duik
He nef, doe eens een digitale test! dan is er geen twijfel van dikke of dunne streep,enkel zwanger of niet zwanger! er zijn nu al test van C B die er bij zeggen of je in het begin of al iets verder bent!!!!
Ik vind wel dat deze wat minder gevoelig zijn, reageren pas bij 50 uml geloof ik maar is wel het proberen waard.
Dat ik zwanger bèn daar ben ik wel van overtuigd, maar of ik het ook blìjf, dat is nu de grote vraag! Misschien ga ik wel zo'n clearblue indicator doen morgen, ik heb gelezen dat je die ook al 4 dagen voor NOD kunt doen, dus die zullen dan ook wel gevoelig zijn. Ik vind ze wel erg duur, maar ja... ollebolleke, fijn dat je babymeisje zo lekker groeit, dat maakt een hoop van die lichamelijke ellende van je weer goed hè?
Ha dames, Lees zo af en toe met jullie mee en volg nu een beetje het verhaal van Nefertary. Hoe goed en oprecht ook bedoeld al die positieve berichten laten we mensen svp ook geen valse hoop geven. Het is zoals het is (niet vervelend of hard bedoelt hoor, begrijp me goed). Ik zat indezelfde situatie als Nefetary en leef daarom ook nu erg met haar mee. Een zw test, digitaal of niet, meet alleen het HCG hormoon. Dat zit ook nog in je urine als het al helaas mis is gegaan. Het duurt enige tijd voordat dat hormoon weg is. Zo'n test geeft dus absoluut geen zekerheid. En ik kan het weten. Toen ik zo twijfelde heb ik ook een clear blue digitaal gedaan. Idd gaf ie zwanger aan, alleen de periode klopte niet (had minimaal 2-3 of 3+ moeten zijn). Een week later bleek dat ik een MA had. Voor mij NOOIT meer een digitale met indicator, want ik kreeg er juist extra stress en onzekerheid over. Maar goed, dat is mijn persoonlijke verhaal en mening. Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt Nefertary. Ik wens je echt alle geluk toe meid [-o< ! knuf
Je hebt wel gelijk Ilona, maar niemand wil hier valse hoop geven! Ik gebruik ook geen CB met indicator. Lees er te vaak slechte verhalen over. Maar aan de andere kant, het is pas "niet goed" als dat bewezen is. Je leest zo vaak over meiden die bang zijn voor een miskraam aan de hand van testen, terwijl er niets aan de hand is. Zeker zo in het begin van de zwangerschap schommelen je waarden nog. Mijn verloskundige zei ook dat ik niet meer moest testen, omdat dat niet echt wat zei over de 'kwaliteit" van de zwangerschap. Een zwangerschapstest geeft alleen maar aan of je wel of niet zwanger bent. Als het misgaat gaat het mis, of je nu 1 keer test of 100 keer. Maar de ellende is nu eenmaal dat wij vrouwen graag bevestiging willen dat het "goed" gaat. Nefertary: Hou vol meid, en mijn duimen draaien volop!
Idd Liesben, zo is het ook. En helaas is er niets wat we kunnen laten of doen om die eerste periode goed door te komen. Laten we hopen op goed nieuws voor alle meiden die in zo'n twijfelachtige periode zitten. @Suzanne, jouw verhaal heb ik ook gevolgd. Wat een ellende meis. Wens je heel veel sterkte toe in deze verdrietige periode. Dikke knuffel.
Nef meis, je hebt die steen helemaal niet nodig!! Positief is positief toch? Ik heb er (helaas) nog wel wel geen verstand van, maar een streep is een streep toch? Ik lees vaak op het forum bij 'eerste symptomen' en daar lees ik bij bijna al die meiden dat ze buikkrampen hebben! Ik bedoel; ik heb nog wel een plekje over onder mijn steen hoor (en da's een hele mooie grote! ) maar je hebt hem vast niet nodig! Ik denk aan je!! *Digiknuf* Suzanne, ik heb aan je gedacht vanmorgen! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat het met jou een beetje gaat. Het is natuurlijk een hele verdrietige dag nu, maar ik hoop dat je het een plekje kunt geven...veel sterkte meis! Ook voor jou een dikke digiknuffel! Hier lift ik de steen een klein beetje op...beetje jammer dat ik vanmorgen een vrouwtje tegen kwam (ik loop weleens met haar met de honden en ze weet van mijn wens) en zij zegt ineens tegen me: ben jij soms zwanger?? (?!) Ze vond dat ik er zo goed uitzag, dat mijn gezicht veel zachter stond en dat ik zoveel rustiger was. Dus ik zei dat ik net ongi geweest was na 3 dagen overtijd en dat het dus niet zo was. Zegt ze; ja, dat heb ik ook gehad maar ik was wel zwanger en volgens mij ben jij het ook! Suffe doos die ik ben heb ik toch maar een test gedaan (je kan het maar zeker weten he), maar die was uiteraard witter dan wit, tis net omo. Lekker hoor! Nou, ik begin vandaag vast met klussen en ik ga ermee door totdat ik er bij neerval! één van mijn pendeldames moet toch gelijk krijgen nietwaar?!