35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, meid, er wordt aan je gedacht. Doe het kalm aan. Alles in je eigen tempo.Sterkte!

Nefertary, herkenbaar, de angst voor herhaling. Ik hoop van harte dat je ongi gewoon uitblijft en dat de toenemende krampen niks anders betekenen dan een baarmoeder die aan het uitrekken is omdat daar een heel ienimini-nefertarytje in aan het groeien is.

Bebek, pffff. Wat een domper is het dan he? Maar fijn dat die steen toch weer een ietsie omhoog aan het komen is.

2. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Suzanne

Ik wens je vandaag/komende tijd heel veel sterkte toe ,
    en hoop dat je het een plekje kunt geven........

*digiknuf*

@ Nef...

twijfels zijn ook zwangerschapskwaaltjes... heel veel sterkte... hoop voor je dat je binnenkort op een roze wolk zit ipv onder een steen.... ;)

groetjes Anja

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou dames..schiet mij maar lek!

Stuur je als zwangere dame een wel heel eerlijke brief aan een gemeente (zo in de trant van: ik op zoek naar een baan als WMO consulent, maar ik ben ook zwanger... ik wil dat u dit weet én dat u weet , dat ik voorlopig dus NIET kan komen, maar ik hoop dat u op de geweldige consulent *ahum* die ik ben zou willen wachten)...nodigen ze je nog uit voor een gesprek ook! :confused: Ik sta écht paf -en dat gebeurt niet zo snel-, want eigenlijk verwachtte ik, dat ze wel een creatieve reden zouden bedenken om zo'n dikbuikje als mijn persoontje af te wimpelen. Maar niet dus...

Ik had hier dus ook echt niet op gerekend, maar natuurlijk ga ik wél op gesprek. Zou gek zijn om niet te gaan, toch? Nu is dat op 11 mei ...dus al vrij snel. Poeh,..wat vind ik dát spannend!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dorie kreeg weer geen mails meer aan, dit gebeurd veel vind ik sinds we op deze site zitten.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Klopt Zico we moeten nu steeds zelf maar ff kijken

6. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de peptalk!
    Ik ben wel weer een beetje gekalmeerd hoor. Als het niet goed is kan ik er toch weinig aan doen. ga morgen toch maar die CB indicator test doen, gewoon eens kijken wat ie zegt.

Hellen wat gaaf van die uitnodiging! Dan moeten we hier maar met z'n allen keihard gaan duimen dat je ook aangenomen wordt! :thumup: [-o< :thumup:

Ben benieuwd hoe het met Suzanne is. heb toch maar steeds zo'n naar gevoel over het hele gebeuren.
    Ik hoop maar dat ze zich nu beter voelt, lichamelijk dan, psychisch is natuurlijk weer een heel ander verhaal... :(

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo zie je maar Hellen, ik had ook keurig aangegeven zwanger te zijn op mijn 2e gesprek maar werd toch aangenomen.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ilona ik wil niemand valse hoop geven hoor, maar ik had op mIjn Nod echt geen paarse wow streep die kwam pas een week later, verder ben ik in de veronderstelling dat je positief moet blijven en je pas zorgen moet gaan maken als het de tijd daarvoor is. Niet dat mij dat altijd lukt hoor :)

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo dames,
    Ik heb inderdaad onwijze pijn met aanleggen en de eerste seconden. Daarna wordt het minder. Maar tussen de voedingen doet het ook nog pijn met branderig gevoel en steken….Volgens de HA heb ik kloven en ik gebruik Bepanthen sinds gister, maar weten jullie nog iets?
    @Suzanne : Toch eerder voor de curettage, als je er klaar voor bent moet je het doen. Maar huil, schop en schreeuw als je het wil. Ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag.
    @Natas : Inderdaad heb ik gedaan wat je zei en dat helpt wel….Dat leegdrinken vind ik moeilijk, ik wou dat ik zo’n venstertje had….De bobbels in mijn rechterborst zijn weg. Vannacht had ik ze ineens in mijn linker, ik had raar erop gelegen denk ik. Maar met masseren en warme douche en houdingen zijn ze nu weg gelukkig. Het lijkt wel of mijn borsten nu pas een inhaalslag aan het maken zijn qua groeien.
    @Giegel : Ok dubbele kans! Dat geeft moed!DUIMDUIMDUIM voor jou!
    @Limmeke : Gefeliciteerd met de ondertrouw en het samenwonen! Traditioneel maar wel heel leuk (wij zijn 020208 getrouwd)
    @Ollebolleke : Dikke knuf voor jou en al je gebreken!
    @Lichaam : Ja dat is zeker wel lekker dat ik weer kan bewegen! Op mijn buik liggen, bukken! MAAR Hoe lang blijft die flubberbuik en vetheupen????
    @Nefertary : He er staat nog wel een streep toch?
    @Helen : Goed nieuws zeg die afspraak voor een baan? Zou toch leuk zijn....

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik kon het niet nalaten om toch nog weer even op Daantjes site te kijken en daar zag ik een felicitatie van iemand met de geboorte van de tweeling. Verdere info staat er niet, dat zal Daantje ongetwijfeld snel zelf gaan doen.

Lieve Daantje, bij deze van harte gefeliciteerd met de geboorte van je schatjes. Hoop dat alles goed is gegaan en dat we snel weer even van je horen.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, wat balen dat het aanleggen in eerste instantie zo'n pijn doet. Hoop dat het snel weer beter aanvoelt.

Hellen, geweldig toch, dat je alsnog een uitnodiging voor een gesprek hebt gehad? Alvast heel veel succes! Heb je je buikband nu inmiddels al gekregen?

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    daantje bevallen dus??

gefeliciteerd dan daantje!

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gefeliciteerd Daantje!

14. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Daantje....gefeliciteerd!

Hier een lange dag in het ziekenhis gehad,omdat er elke keer wat gebeurde waardoor ik niet naar huis mocht.Om 11 uur geholpen en mocht pas half 5 naar huis.6 uur geslapen hier nog.Vertel er van de week wel meer over als ik me wat beter voel.Het viel allemaal een klein beetje tegen.

15. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Daantje

Gefeliciteerd

groetjes Anja

16. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Daantje gefeliciteerd!!! :whistle:
    Ik ben zo benieuwd naar de tweeling en hoe het allemaal is gegaan.

Suzanne, hè wat naar nou dat dit nu ook nog eens tegen moest vallen :(
    Ga nu maar lekker bijkomen en laat je maar eens goed vertroetelen ;)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Suus, sterkte meis!

Daantje? Gefeliciteerd, al weten we nog niet waarmee ;)

Hier gaat het wel goed. Geen bloedverlies meer. Zelfs het idee dat er misschien een eisprong aan zit te komen??? Maar dat weet ik niet zeker.
    Ik wil volgende week voordat ik naar de gyn moet nog een keer een zwangerschapstest doen om zeker te weten dat deze dan negatief is.
    Wel ben ik enorm moe. Ik ben eigenlijk al moe als ik opsta, en daar baal ik van. Ik hoop dat dat snel beter wordt!

En oh ja...ik kreeg vandaag een e-mail terug van de verzekering.
    Ik zal even zowel mijn bericht als het antwoord hier posten.....

Mijn e-mail:

Het antwoord:
    Je zou ze toch? Dit antwoord komt dus 13 (!) dagen nadat ik mijn 2e (!) email had gestuurd (omdat ze op de 1e ook niet regaeerden) en 1 week nadat ik dus telefonisch al contact heb gehad!
    En dus ook 1 week nadat ik een officiële klacht heb ingediend...
    En hoezo neemt meer tijd in beslag? Ik wil alleen de kraamzorg annuleren! Stelletje %&*@#.....
    *Adem in Adem uit*

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suzanne wat rot dat dit ook nog eens tegenviel, neem je tijd meis.

Liesben je zou ze toch hoe moeilijk is het om de zorg te annuleren, ze moeten ook eens nadenken wat dit allemaal met een mens doet.

Giegel ik duim voor je !

Nef hoe is het meis ??

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Daantje! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina