gefeleciteerd daantje, wauw schitterend je hebt ze lang kunnen houden! en alles oke, prachtig die wondertjes he liefs Ritje
Is Miss Daantje bevallen? Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Suzanne, vervelend dat het je is tegengevallen. Sterkte meid. Ritje, fijn dat het voor het gerecht komt. Ik hoop dat er nu eindelijk een einde aan deze vreselijke situatie gaat komen. Maakt moeder zijn je weekt? Ik ben zo geschokt van wat er vandaag in míjn geboortestad op deze normaal zo feestelijke dag is gebeurd. Wij keken naar de live-uitzending. M'n schoonmoeder zat bij het koor dat voor de Grote Kerk voor het gezelschap zong, we hoopten een glimpje van haar op te kunnen vangen. En dan .... boem, een of andere gek die door het publiek heenrijdt, (dodelijke) slachtoffers maakt, ik was er echt flink van ontdaan. Vreselijk gewoon.
@Daantje : gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling. Geniet maar neem vooral je rust als je maar even kan! Echt hoor! @susanne : Sterkte meid! @Nefertary : Ik zie nog steeds een positieve test!? @Ritje : Een spannende dag voor jou. Hopelijk komt er eindelijk gerechtigheid! DUIMDUIMDUIM [-o< [-o< [-o< @Inez : Ja bizar he? Ik hoorde net dat een man is die zijn kinderen niet meer mag zien, en dat zijn stoppen zijn doorgeslagen! Wel begrijpelijk dat je boos wordt, maar om nou een menigte in te rijden ?!? Hier lijkt de pijn in de tepels iets minder te worden. Maar ik lijk wel steeds meer melk aan te maken. Heb nu steeds vlak voor een voeding harde plekken die pijn doen. En als ze ze niet helemaal leeg drinkt blijft het pijnlijk, vooral na de nacht, omdat er dan meer tijd tussen zit Morgen moeten we naar het CB, ik zal het daar weer eens navragen Misschien toch maar eens een lactatiedeskundige raadplegen?
Heej, miss Daantje bevallen?? Wat goed, gefeliciteerd!!! Ik ben blij voor haar dat ze niet meer hoeft te waggelen nu! Weten we al of alles goed is met moeder en kinderen? En hoe de beebjes heten? Gefeliciteerd Miss Daantje en Hubbie! Ik was vandaag koninginnedag vieren in Utrecht, maar door die mongool in zijn Suzuki Swift hield de muziek overal om 16u op en werden de straten langzaamaan leeggeruimd...Wat een idioot is dat joh! Ik hoorde net dat er inmiddels al 5 doden zijn, waaronder een kind van 9...Hoe ziek ben je dan?! Kan er echt boos om worden!! Verder heeeeel veeeel zwangere vrouwen gezien vandag en dat maakt dat ik het liefst weer onder mijn steen kruip... Ik wil ook zo graag! Een vriendin van mij heeft een relatie met een oudere, gesteriliseerde man en die gaan het eind van het jaar de knoop eruit laten halen en dan ook proberen...ben heel blij voor ze, maar ben zo bang dat het zelfs bij hun nog eerder lukt dan bij ons....slecht ben ik nu he?!
Bebek, dat maakt je niet slecht meid. Natuurlijk gun je het een ander, maar zelf wil je ook zo graag. En raar is dat altijd he? Als je zwanger wilt worden dat dan ineens heel Nederland zwanger lijkt te zijn ... behalve jij. Wat erg, een vijfde dode al. Een kind. Vreselijk. Het zal je kind maar zijn. Coto, bij twijfel altijd een lactatiekundige inschakelen. Die weten er toch weer meer van dan medewerkers op het CB. Fijn dat de pijn minder wordt.
Koffieleutje, ja is inderdaad een fijn gevoel. De afgelopen weken had ik constant het gevoel op een ruwe manier wakker geschud te worden. Afgelopen maandag weer een echo gehad en de kleine was druk bezig te bewijzen dat hij/zij alive and kicking is. Over Koninginnendag vandaag, ik ben gewoon nog helemaal in shock en kan nog steeds niet geloven dat er daadwerkelijk iemand verantwoordelijk is geweest voor de dood van 5 onschuldige mensen. Die mensen gingen vanochtend nietsvermoeden een feestdag vieren niet wetend dat het voor hen afgelopen is. Ik kan best somber worden door dit soort berichten. En misschien heel onbegrijpelijk voor sommigen, maar voor bekend was wat de afkomst was van die man, hoopte ik gewoon niet dat het iemand van Marokkaanse of islamitische afkomst zou zijn. Voor de meesten zal dat misschien niet uitmaken en terecht, want het drama van vandaag is al shockerend genoeg. Maar met mijn afkomst kan ik daar af en toe wel last van hebben omdat je er door sommigen toch op wordt aangekeken. Warrige post volgens mij, maar ik ben verbijsterd door het hele gebeuren.
ik snap je gevoel wel smoeltje over feit dat het opluchting kan zijn dat het "gewoon een nederlander" is, Er word de laatste tijd al teveel gewezen naar "de nieuwe nederlander" ... was het iemand geweest van andere afkomst, dan had deel van nederland dit weer aangegrepen om te gaan rellen.
Smoeltje, allereerst, gefeliciteerd met je goede echo van maandag. Het is je van harte gegund meid. Kun je je het jezelf al een beetje voorstellen? En verder kan ik me ook heel goed voorstellen dat je hoopte dat het om een autochtone Nederlander zou gaan. Net als Limmeke zegt wordt er de laatste tijd al teveel gewezen naar de niet autochtone Nederlander. Ik kan echt nog steeds niet geloven dat dit vandaag gebeurd is. Hier zijn geen woorden voor, het is gewoon te bizar.
Was ook het eerste wat ik zei hoor,dat ik blij was dat het een autochtoon was,anders was het gelijk weer aangegrepen door die domme mensen,die er weer een rassending van hadden gemaakt. Mijn man moet voor zijn werk nu dus daarheen.Ik vind het een beetje schandalig,dat ze hem gebeld hebben zo vlak na de curretage.Maar ja,hij zegt lastig nee (en dat weten ze...) Dus nu ben ik klaarwakker,omdat ik me zorgen maak. Maar kan ik gelijk even vertellen hoe de curretage is gegaan Ten eerste werd ik al gebeld of ik een half uur eerder kon komen ivm bloed prikken.Dus we hebben ons al moeten haasten.Bloed geprikt en moest daarna een uur wachten tot ik gehaald werd.Echt hele lieve opnamemevrouw.Ook de gyn en assistente heel erg lief en narcosemeneer ook nog ok.Tot aan de narcose ging alles goed. Tot ik daaruit kwam en mijn hartslag veel te laag was en ik vaag me nog meerdere mensen in witte jassen om me heen kan herinneren en ik epridrine en atronogiets heb gekregen om mijn hart weer op gang te krijgen.Eenmaal beter bij flink beroerd.Nog wat voor de misselijkheid gekregen van iemand in de verkoeverkamer,die echt geen oog had voor de mensen die er lagen.Als ik wat tegen ze zei werd daar totaal niet op gereageerd.En ik hoorde ze tot 3 keer toe bellen dat ik niet opgehaald kon nog,omdat het niet goed ging,maar niemand die mij kwam zeggen waarom niet.Alleen 1 keer omdat ik misselijk was.Dat ik daarom niet naar zaal mocht.Om half 2 uiteindelijk naar zaal gebracht.Waar mijn man om het hoekje mocht komen kijken.Maar omdat er verder niemand was op zaal is ie wat langer blijven zitten.Een kwartiertje ofzo.En om een uur of 3 kwam ie weer even kijken.Werd ie boos weg gestuurd!!!!Terwijl er net een oma werd opgehaald door haar dochter en gillende kleinkind,maar mijn man moest accuut weg,want de andere patienten hadden er anders last van Ik moest nog helemaal gespoeld vanwege de berg medicijnen die ik gekregen had,maar niemand die me ging vertellen hoelang.Na een uur ik zelf maar gevraagd of dat nare infuus er al af mocht.Dat mocht nadat ik wat gegeten had. Uiteindelijk ben ik gematst met een bak vla.Toen ik die ophad mocht het infuus eraf en ik naar huis.Alleen moest ik weer zelf vragen of dit mocht.Heeft een andere zuster mijn infuus eraf gehaald en gelukkig kwam mijn man net binnen ivm met bezoekuur.Ik heb me nog nooit in mijn leven zo snel aangekleed en ben zowat het ziekenhuis uitgerend,omdat ik zo bang was dat ze weer wat zouden verzinnen waardoor ik niet weg mocht.Hoorde later ook nog van mijn man dat die nare zuster ging zuchten en steunen,omdat ik moest plassen en mijn infuus vast zat.En dat ie ruzie met haar had gemaakt.En mijn man is helemaal niet van het ruziemakende type. Nu ben ik nog erg geschrokken achteraf van dat hartgebeuren en beetje onzeker over mijn lijf.Dat het nu allemaal wel goed werkt enzo.Ik vond de zorg tot aan de operatie echt geweldig,maar daarna ben ik compleet aan mijn lot overgelaten.Als ik zelf niet zo mondig was geweest had ik er zeker nog onnodig een paar uur langer geweest.En maar goed dat ik niet wist dat die zuster zo naar was achter mijn rug,want dan had ik me helemaal ellendig gevoeld.En toen ik weg ging heb ik nog vriendelijk naar haar gelachen en ze keek heel pissig terug.En dat met waar ik er voor lag.Echt heel erg zo iemand.Ik denk eigenlijk dat ik als ik me beter voel een klacht in ga dienen.En ik ben niet van het klacht indienende type Beetje lang verhaal geworden zo...oja,ik had ook nog veel meer gevloeit dan normaal was....en er gaat toch niks boven je eigen bed zonder een pijnlijk infuus in je hand....ik heb thuis 6 uur achter elkaar geslapen.
Achteraf denk ik dat dat van mijn hart wel goed was na die meds,want na 2 uur ben ik al van de hartbewaking afgehaald en gewoon op zaal gebracht. En dat infuus deed echt zo zeer dat ik nu nog een naar gevoel erover heb.In het oogziekenhuis kan ik me herinneren dat ze een zacht buisje inbrengen ipv een naald en dat voelt een stuk prettiger....hoe ze dat doen weet ik ook niet hoor.Maar ik voel hem bij wijze van nog zitten. Dit was het hoor...ben blij dat ik ergens mijn verhaal kwijt kan.Wil ook niemand bang maken,want voor mij was dit de 7e keer onder narcose en de eerste keer dat ik er zo naar uit kwam.
Vergeet ik nog te vertellen,dat ik me echt lichamelijk een stuk beter voel en stukken minder misselijk.Kon vandaag gewoon zolang op zijn,dat ik me zelfs opgemaakt heb en mee ben geweest de hond weer ophalen,die uit logeren was.En van blijdschap dat ik niet meer zo misselijk was een handje suikerpinda's op gisteravond en 2 chocolate chip cookies(maar dat was omdat mijn man die andere niet op wou eten )Dat was wel teveel van het goede voel ik nu aan mijn maag,maar ze waren wel lekker
wat vreemd dat je mannetje werd weggestuurd suus... na mijn laatste curretage mocht diegene die met me mee was meteen komen en blijven.. die infusen zijn soms gewoon zwaar klote.. ik heb er toen dagen last van gehad, hand was opgezwollen en helemaal blauw. ben in elk geval heppy om te lezen dat je je lichamelijk beter voelt.. dikke knuf voor jou
Hallo dames, Ik hoop dat ik me bij jullie club mag aansluiten. Ik lees al een aantal weken mee maar "durfde" me toen niet bij jullie aan te sluiten omdat ik al zwanger was. Helaas is dit afgelopen week misgegaan. Ik zou vandaag 10 weken zwanger geweest zijn maar vorige week maandag was het op de 1e echo al niet goed en afgelopen maandag bleek op de 2e echo dat het hartje niet meer klopte. Woensdag heeft de curretage plaats gevonden. En nu ben in ik dus niet meer zwanger maar we hopen natuurlijk dat het snel weer gaat lukken. Ik zal me even kort voorstellen. Ben 42 bijna 43 jaar, geen kinderen. Ook mijn man niet. Wij hebben elkaar helaas pas 9 jaar terug leren kennen en door allerlei omstandigheden niet eerder aan kinderen gedacht en begonnen. Nu sinds ruim een jaar bezig en zijn in februari dit jaar de mmm in gegaan. We hebben de eerste gesprekken gehad en ik zou eind maart een hsg krijgen maar toen bleek dat ik spontaan zwanger was. Het positieve aan dit verhaal is dat ik in elk geval weet dat ik zwanger kan worden. groetjes, ladouce
Suzanne, fijn dat je je weer wat beter voelt, maar schandalig hoe dat personeel daar met patienten omgaat. Ik ben zelf verpleegkundige -buiten dienst - en ik kan me iets voorstellen bij dit gedrag, stress door werkdruk e.d, maar dat is echt geen excuus om zo met patienten om te gaan. Die ene verpleegkundige die jij beschreef zou er denk ik goed aan doen om een ander beroep te gaan kiezen, want dat is beslist niet hoe je in de opleiding leert om met patienten om te gaan. Ik vind het terecht hoor dat je een klacht indient, misschien dat het ze een beetje wakker schudt, en ze zich weer herinneren wie en wat er in hun werk nu eigenlijk centraal hoort te staan. Over de rampdag gisteren, ik werd er hier door Limmeke op attent gemaakt, en heb meteen de t.v. aangezet. Zoals iedereen hier was ik verbijsterd toen ik het zag. Die idioot heeft niet alleen levens verwoest, maar ook koninginnendag als zodanig, want dat zal nooit meer hetzelfde zijn en al helemaal niet voor de slachtoffers en hun naaststaanden
Suzanne wat een rotervaring meis, het is al niet niks waarvoor je moet worden opgenomen en dan tonen ze na je operatie ook nog geen greintje menselijkheid. En hoe je uit die operatie kwam is inderdaad ook heel erg eng. Ben blij dat je je in ieder geval lichamelijk al een beetje beter voelt. dikke knuf meis