Smoeltje proficiat met je echo !!! Nef ik had alle vertrouwen erin hoor, en hij is nu mooi donker he meis Ladouche jij ook al een rotervaring achter de rug, ook jij heel erg veel sterkte en welkom hier.
Wat betreft koninginnedag 2009, het klinkt als een slechte terroristische B flim. Kan niet begrijpen dat zoiets plaats vind in Nederland. Dringt bij mij geloof ik allemaal ook nog niet echt goed door
ladouce, welkom hier! wat naar dat je zwangerschap verkeerd is afgelopen. er zijn hier veel dames met dezelfde ervaring dus je kunt je verdriet hier heel goed kwijt en zult hier ook veel steun vinden. wij gaan hier met zijn allen duimen dat je weer snel zwanger zult zijn, en het deze keer wel goed gaat!
Allereerst: Welkom Ladouce! Wat naar dat het mis is gegaan bij jullie.. zoals je gelezen zult hebben kunnen nogal wat hier daar over meepraten... Suus.. wat ontzettend naar dat ze je zo aan je lot hebben overgelaten na de ingreep... en dat in hoofdzaak door een pleeg-met-bokkepruik.. je zóu ze toch?! Nef... Wat 'zien' ik??!!! Een vette streep!!!!! GOED MAN!! Ik kan me je zorgen zo goed voorstellen.. garantie krijgen we niet... en een vroege echo zecht ook zo weinig.. *denkt aan het verhaal van Suus* .. maar een vette streep is echt een vette streep! Verder heb ik wel gelezen, maar is het te veel om overal op te reageren.. sollie.. niet persoonlijk bedoeld. De BTW is uiteindelijk gisteravond om 23.45 de deur uit gegaan...officieel vóór 1 mei dus 8) Verder organiseren wij (manlief en ik hebben een boekingskantoor(tje) ) al een jaar of 10 een festival voor lokale bands op een plein in zaandam. Vorig jaar ging op het laatste moment niet door wegens problemen met de vergunning. Dit jaar dus check-check-dubbelcheck... Alles in orde.. het weer zat mee.. we hadden ècht leuke bands dit jaar.. de sfeer was SUPER... en toen.. Apeldoorn.. wat een afschuwelijk gebeuren ... Dat verzín je toch niet... afschuwelijk.. Voor de slachtoffers en familie.. de mensen die het hebben zien gebeuren.. en indirekt eigenlijk voor iedereen. Voor mij betekende het, naast de schok die zoiets sowiezo met zich meebrengt, dat ik anderhalf uur op het politiebureau zat gistermiddag voor een spoedberaad met locoburgemeester, korpschef van de politie en een stuk of 10 horecaondernemers.. hamvraag:"wat gaan we doen"... Uiteindelijk met elkaar besloten, dat het festival drastisch ingekort zou worden. Om 21:00 is op alle buitenpodia de stekker eruit gegaan.. 3 uur eerder dan gepland... Op ons podium één band laten vervallen, 2 bands een kwartier korter en twee bands hebben de speeltijd die normaal voor één band stond gedeeld... Bebek.. ook bij ons had niet iedereen had evenveel begrip voor deze maatregel.. opzich begrijpelijk, al vind ik het niet meer dan logisch dat je na zo'n schokkend incident niet vol doorfeest... Wij beslisten om niet om 17:00 (het was overigens ondertussen al 17:45...) de stekker eruit te trekken. Enerzijds in het kader van de openbare orde (hoe krijg je 4000 mensen boos: van het ene op het andere moment stoppen) en anderzijds, omdat we het economisch belang van de ondernemers, ondanks het afschuwelijke incident, toch ook niet onbelangrijk vonden... De mensen mochten na 21:00 weliswaar naar binnen in de kroegen en cafés, maar wij werken samen met een broodjeszaak.. die heeft geen binnen.. en wel voor weet ik hoeveel aan bederfelijke waar ingekocht.. dus vandaar... Om 19:00 werd op alle podia de muziek uit gezet en werd aan de mensen uitgelegd dat de programma's ingekort werden en dat om 21:00 de programma's op de buitenpodia zouden stoppen. Mensen konden daarna wel nog gewoon de kroegen en cafés in. Om 21:00 is daarna alles rustig verlopen.. Zo.. en nu ga ik de was op hangen.. terug naar de orde van de dag.. Iedereen een zonnige dag toegewenst!
@iedereen: wat een vreselijk drama he...ik zat tv te kijken toen het gebeurde en die tv bleef de rest van de dag aan. Het is inderdaad nét een hele slechte film. En dan is die man ook nog eens overleden, dus hij zal hier niet terecht staan voor zijn daden... @suzanne: wat ben jij vervelend behandeld naderhand, zeg! Dat had ook wel anders gekund. Wel fijn, dat je je nu beter voelt. @Nefertary: hehe....eindelijk zie ik een mooie zwangerschapsbanner voorbij komen @Ladouce: welkom! Vreselijk dat je eerste zwangerschap mis is gelopen. Heel veel succes gewenst ook met opnieuw zwanger worden. Gelukkig weet je, dat het kán en dat is hartstikke positief toch?
Susanne: Wat een verhaal! Vraag je wel nog eens goed na wat er nu precies aan de hand was??? Ook voor als je ooit (ik hoop het niet) om een of andere reden nog eens narcose nodig hebt. En wat vreselijk hoe die verpleegkundige je behandeld heeft op de afdeling. Ik ben zelf verpleegkundige, maar dit gedrag is op geen enkele wijze goed te praten. Wat betreft het infuus: Het inbrengen gebeurd met naald, die er later uitgaat waarna er een dun "plastic" buisje blijft zitten. Ik heb na mijn curettage ook een week een dikke, blauwe en pijnlijke hand gehad. Infuzen op de hand zijn nu eenmaal pijnlijk. Ladouce: welkom! Je had je ook best aan mogen melden toen je zwanger was, we delen hier lief en leed. En wat naar dat het mis is gegaan. Ik weet er helaas alles van...Ik hoop ook voor jou dat je je snel weer zwanger mag noemen.
@all: bedankt voor het warme welkom. @liesben: weet het wel over dat aanmelden maar ik las toen net de de discussie over het alleen maar aanmelden van nieuwe zwangere dames, dus durfde toen niet echt. Ik heb jouw situatie en die van Suzanne erg goed gevolgd en weet nu helaas ook wat jullie doormaken. Maar we gaan er vanuit dat 2010 ons jaar wordt!! @Suzanne: echt vreselijk jouw verhaal zeg. Als ik zie hoe lief iedereen voor ons was in het ziekenhuis, ook na afloop. Wat bij mij trouwens wel goed was, ik lag met nog 2 meiden op de zaal die ook een curretage hadden. Een voor een mola zwangerschap en eentje ook voor een ma. Wij hebben er met z'n drietjes erg goed over kunnen praten. Ik was er trouwens om 08.00 u en ging om iets van 12.00/12.30 u. weer naar huis. Al met al dus heel snel. Lichamelijk ben ik ook al weer aardig bij. @Koffieleutje: volgens mij heeft ze vandaag 2e iui. @Nefertary: van harte gefeliciteerd. Ga er van genieten!!! @Giegel: al ken je me nog niet, heel veel succes vandaag.
NOD 03-05 Benthe 12-05 Nienke07 14-05 Mama2X ? ?-05 Giegel 20-05 Desmo ? ?-05 Mexicang 21-05 Bebek/Carola ? ?-05 Yuca AFSPRAKEN 01-05-2009: Giegel 2e IUI 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo 12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog 28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog 29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 05-01-2010 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk ? ?-04-2009 Miss Daantje beetje eng nog wel, maar ja... als er nog iets ontbreekt in de lijst...roept u maar!
gieg!! succes vandaag! vandaag ga je lekker zwanger worden! ( en ik duim echt dat ei niet gisteren gejumpt is zoals je dacht). welkom ladouce: wat ontzettend K dat je eindelijk spontaan zwanger wordt en dat het dan misgaat... zoals je al zegt.. wel fijn te zien dat je wel spontaan zwanger kan worden Nef: hoeraaaaaa zie je wel.. een dikke vette streep!! dan nu nog keer GEFELICITEEEEEEEEEERD
@Nef....zie je,niks aan de hand Nogmaals gefeliciteerd!!! Mijn man is ondertussen wat ontstresst en word zo afgelost.Gelukkig maar,want ik heb best auw.Heb net strompelend als een oud vrouwtje de hond uitgelaten.En ook gelukkig voor hem,want hij had niet geslapen.Dus waarschijnlijk ligt ie zo een partij naast me in bed te snurken maar vind het al fijn als ie er is.
Oja...en ik snap wel van de stress in de verpleging hoor....mijn schoonmama werkt ook in de verpleging en de werkdruk is best hoog,maar hoe deze vrouw deed was echt niet goed te praten.Die kan idd beter een ander vak zoeken.Ik ga zeker bij de controle nog even vragen wat er nou allemaal mis was,want het niet weten geeft wel een naar gevoel. En nu ga ik eerst een paar maanden leuke dingen doen.Lekker met de tent naar Zuid-Frankrijk in september en tussendoor nog ergens naar Eurodisney.En we zijn de tuin aan het opknappen,zodat ik eindelijk met plantjes aan de slag kan.Gewoon even niet bezig zijn met zwanger worden en liever ook even niet zwanger zijn.Maar ik blijf hier wel lezen en schrijven hoor. En krijgt Nefertary al een testverbod?
Ik heb niet teruggelezen, want ik kom net uit het ziekenhuis met een k*thumeur. We zijn weer een maand verder, want de IUI is niet doorgegaan. Het had geen zin meer om het door te laten gaan omdat ik mijn eisprong heb gehad. Omdat het zaad er nog niet was en ik aangaf dat ik dacht dat ik mijn eisprong al had gehad, heeft ze nog even een echo gemaakt. Daarop was te zien dat beide eitjes waren gesprongen.
Nou Giegel, dat gaat lekker zo. De natuur gaat dan toch zijn eigen gang he. Balen voor jullie! Ik wens je wel een heel goede volgende ronde toe! Hier is de zwangerschapsdementie echt toegeslagen. Ik ben vanochtend ijverig bezig geweest met het uitzoeken van kadootjes voor moederdag, kom ik er daarna pas achter (in de supermarkt), dat het nog een week duurt. Zijn het dus wel "levende" kadootjes...dus nu moet ik het een week eerder overhandigen. Voel me echt ZOOOO DOM #-o
Dat is niet nodig hoor, ik geloof het nu wel! Giegel, sh*t!!!!!!!! kan het dan nooit eens goed gaan bij jou!? Hellen, hihi, met dom heeft dat niets te maken Dat soort dingen heb ik ook, nu al!