35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Smoeltje, ik was ook heel blij dat het ging om een Nederlander, daar in Apeldoorn! Mijn vriend is turks en ik kon me alle praatjes alweer levendig voorstellen! Helaas is hij overleden vannacht...ik zeg helaas, want nu heeft hij nergens meer last van, terwijl al die mensen met verdriet en pijn en shock zitten. Hij had op moeten knappen zwaar gestraft moeten worden! In Nederland staat er 30 jaar op een aanslag opm de koninklijke familie en daarnaast kreeg ie nog 5 aanklachten doodslag aan zijn broek, dus die had de rest van zijn leven vast gezeten!
    Ik las net ook dat er vannacht een vrouw is doodgeslagen door haar vriend...gaan je haren toch ook recht van overeind staan?! Die vent zie ik vanzelf wel verschijnen bij ons in de kliniek!

ladouce, welkom hier. Ik hoop dat je gauw roze mag testen en blijven!

Suzanne, ik zou ook een klacht indienen, belachelijk hoe je behandelt bent! Maar ik vind het wel fijn om te lezen dat je je weer wat beter voelt!!

Giegel, wat een ellendig nieuws! Ik hoopte zo dat die twee prachtige eitjes benut zouden worden! *digiknuf*

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    We hebben nu wel afgesproken om het anders te gaan doen.
    Op cyclusdag wordt er bloed geprikt om de LH-waardes te bekijken als ik voor de uitgangsecho moet komen. Die dag begin ik ook weer met het spuiten van Puregon en we houden er rekening mee dat mijn eitjes springen als ze 18-20mm groot zijn.

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik ben 38 en wij gaan hier voor onze tweede. Ik vind het ontzettend spannend en ook wel een beetje eng. Ik heb altijd gezegd dat ik niet nog een kind op mijn 40ste wilde (ik vraag mij af of mijn lichaam dat aan kan, dan nog een kind krijgen). Het duurt niet lang meer, dus ik hoop dat het mij is gegund om voor die tijd nog een mooie, gezonde baby te krijgen.

Is er nog plaats voor deze oude knar bij dit clubje?

Groetjes,

Dominique

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    welkom dominique :)

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Welkom Ladouce en Dominique :)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    speciaal voor giegje:

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Tnxxxxxx Limmeke :D
    Big hug!!

moet er wel bijna van janken, tranen zitten nog steeds hoog geloof ik

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha Domique. Van harte welkom bij ons "oude mutsen " :D

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jeetje Giegel, baalen zeg. Ik kan het heel goed begrijpen. Zelf dan nog niet in het traject maar ik heb hetzelfde als manlief zegt dat ie moe is als het moet gebeuren. Elke maand telt en als je dan weer een maand verder bent.

Hellen, ben wel benieuwd naar je cadeautjes? Levend?

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, he verdorie. Dat k*thumeur kan ik me zo ontzettend goed voorstellen. Dikke knuf.

Ladouce en Dominique, welkom hier.

Nefertary, gefeliciteerd, nu niet meer twijfelen meid!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Welkom Dominique! Altijd plek voor een extra ouwe taart! En zolang ik de jongste blijf, haha :) Nee hoor, ik hoop dat je gauw een tweede beebje mag verwelkomen! We zijn een heel hecht cluppie, dus je kan hier alles kwijt: tranen van verdriet of tranen van geluk!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Er wordt hier trouwens druk geklust...ik weet nl nog steeds niet wanneer mijn ei is, dus je kan maar beter keertje teveel dan keertje te weinig klussen! :) En het is nog leuk ook, haha! :oops:

Btw: hug voor Mex! ;)

13. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Giegel, ja, ik vroeg me al af waarom ze dat niet beter in de gaten hielden bij jou, aangezien jij altijd zo goed aanvoelt wanneer je eisprong er aan gaat komen.
    nou, dan moet het de komende ronde gewoon raak zijn hoor, daar duimen we voor! :thumup:

Dominique,welkom hier, en dat je maar gauw roze mag zijn!
    enneh, jij, oude knar??? :) :) :)

hoezo? is er iets met haar? :(

enneh Bebek, jij moet mij deze ronde echt gaan volgen hoor, qua roze ;)
    die steen moet nu voorgoed aan de kant gegooid kunnen worden :D

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Neej hoor, met Mex is alles goed, maar een spontane hug is altijd fijn toch? :)

Ik hoop echt dat ik je deze ronde ga volgen Nef, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen meer in... :cry: Maar ik geef nog niet op hoor, voel me alleen niet erg optimistisch! Ik ben notabene de jongste hier en het wil maar niet lukken...er is vast iets mis met mij :cry: Naja, ik klus gewoon vrolijk door en ik zie het allemaal wel!

Gieg, ik denk dat jij Nef als eerste moet gaan volgen, ik duim zoooo hard dat het gaat lukken deze ronde!

15. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    tuurlijk, als het verder maar goed met haar gaat :D

Maar Bebek, als je denkt dat er iets mis is, hebben jullie er dan al aan gedacht om wat voorzichtige stappen richting MMM te doen?
    Ik zeg expres jullie, want er kan evengoed iets met manlief zijn, toch? :oops:

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, wat een rotervaring in het ziekenhuis zeg. Ik zou daar zeker m'n zegje over doen.

Ladouce, vervelend dat je een miskraam hebt moeten doormaken. Helaas zijn er hier meer die het ook hebben meegemaakt, we weten hoe je je voelt.

Dominique, ik heb zelf heel lang gezegd dat ik voor m'n 40e uitgezwangerd wilde zijn. Mijn ervaring, en ook die van meer op dit forum, is dat je op een gegeven moment toch grenzen gaat verleggen.

Ivm gezondheidsproblemen wil ik zelf nu ook niet meer, maar als die er niet waren, dan zou ik toch zeker wel wat harder m'n best doen om manlief proberen zover te krijgen om er nog 1 keer voor te gaan, ondanks dat ik inmiddels 40 ben.

Giegel, ik duim kei en keihard dat deze andere aanpak snel z'n vruchten afwerpt.

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie

welkom Dominique,
    het grappige is ,
    ik zie ook altijd ik wil geen kineren meer na mijn 35 en heb me laten stereliseren op mijn 34 jaar,
    tot ik een andere relatie had en was ook 38 dus laten onstereliseren en na 6 maand zwanger!
    mijn oudste is 17 en daar heb ik notabene 3 jaar voor geoefend,
    soms zit het leven vol verrasingen,
    en ik wens jou ook je droom toe!
    mijn droom is nu 7 maand.....Silke

de rest van de klussers veel succes,
    weet iemand de namen van Daantje haar kindjes?

hier is een vruchtbaar topic,
    misschien brengt het je geluk!

Liefs Ritje

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik denk niet dat dat gaat lukken nu de IUI-poging is afgebroken..........maar ik word al blij als ik in juni zwanger word :)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wil absoluut de mmm nog niet in, we zijn nu pas bij ronde 8 aanbeland, dus ik geloof eigenlijk dat dat gevoel van iets mis met mij meer uit mezelf komt dan dat er daadwerkelijk ook iets mis is...ik moet denk ik gewoon soms ff horen dat ik geduld moet hebben en dat er niks mis hoeft te zijn want dat we nog maar kort bezig zijn in verhouding...

Gieg, ik bedoelde dat ook eigenlijk, maar ik dacht dat jouw volgende iui al eerder was! Sorry, snap dat het lullig overkomt, maar ik bedoelde het goed! ;)

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Je hebt ook helemaal gelijk hoor.
    Mijn nieuwe NOD is 15 mei dus de volgende IUI is ook nog in mei :)

Ben je nu sinds 8 maand van de pil of was je al eerder van de pil?
    Ik ben na anderhalf jaar naar de gyn gegaan (geloof ik), eerder wilde ik ook niet.

Deel Deze Pagina