35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben nu een jaar van de mirena spiraal af, maar in het begin wist ik niet eens van een eisprong af bij wijze van spreken en ik ben in die tussentijd nog geopereerd ook, waardoo alles ook een maand of 2 stil lag...En ik kreeg pas in september ofzo een regelmatige cyclus, dus ik denk dat ik ook eerst nog ff moest ontpillen. Dus we zijn er pas echt mee bezig sinds oktober.
    We hebben gezegd dat we het nog willen aankijken tot het eind van het jaar en als ik dan nog niet zwanger ben ga ik maar eens voorzichtig verder kijken!

Maarre, jij bent dus toch wel eerder dan ik, dus had ik hem toch goed, dat jij Nef maar eerst op moet volgen! :) Ik duim voor jullie!!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Welkom bij de oude mutsenclub Dominique! Tis hier best gezellig ;)

Ik heb hier maar 1 woord om mijn toestand te omschrijven: MOE!!!!
    Het lijkt wel of nu, nu denk ik alle hormonen weg zijn, mijn lijf zegt dat het er ff klaar mee is.
    Geef het eens ongelijk.
    Dus ik werk en ik slaap. Voor verdere activiteiten heb ik geen puf. Ik hoop dat het snel beter gaat.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Giegel wat ontzettend balen meis !!!

Dominique welkom, volgens mij ben ik de oudste hier ;)

Suzanne hoe is het nou met je meis ?

Nef ook al is het volgens jou niet nodig bij deze heb je een testverbod :)

Voor de liefhebbers ik heb de eerste iniemini buikfoto in mijn album gezet.

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden, ik weet dat Daantje hier ook schrijft.
    Dit bericht heb ik van haar babysite, dus dacht ik zal het hier ook even plaatsen!

..NIETS IS WONDERBAARLIJKER DAN EEN WONDER, BEHALVE DAT HET KOMT WANNEER HET KOMT...

LOTUS ADINDA CATHARINA TROMP
    EN
    JOAH SALVADOR RANDY TROMP

ZIJN OP 28 APRIL 2009 GEBOREN
    OM 21.02 & 21.04 UUR!!!!!!

VEEL LIEFS VAN DE OVERGELUKKIGE OUDERS
    RANDY EN DAAN

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een prachtnamen !
    MissDaantje en Randy dan nu officieel Gefeliciteerd met jullie prachtige tweeling !!!!

7. Sonja165

Sonja165 Actief lid

Feb 25, 2009
    161
    0
    0
    Idd mooie namen die je niet veel hoort, daar hou ik wel van ;) Van harte met de kleine wondertjes :baby: :baby:

8. veronika

veronika Niet meer actief

Miss Daantje,

Super gefeliciteerd meid! Jeaaahhhh ze zijn er!!!

Hoop dat de bevalling goed gegaan is, en je nu een beetje aan het bijkomen bent. Hoop alles goed met de kleintjes, en wens jullie een fijne kraamtijd.

Liefs, Veronika

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Lieve Daantje en Randy

VAn harte gefeliciteerd met jullie 2 schatjes van wondertjes

Hoe trots kun je zijn op 2 mooie kindjes ik wens jullie een heel mooi en liefdevol leven toe met jullie kindjes.
    Geniet van elk moment...knuffel

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ook van mij nog een keer extra gefeliciteerd met je kindjes!

Hier gaat het op zich wel goed.Als ik wakker word heb ik nog wel aardig wat pijn,maar in de loop van de dag zakt dat.Ik vloei nog wel aardig,waar ik wel een beetje van baal,want ik mis de sex :oops: Emotioneel gaat het ook wel aardig,toch wel opgelucht dat het nu dan echt achter de rug is.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daantje en Randy, GEFELICITEERD met de geboorte van Joah en Lotus!!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dames, ik wil een foto hier zetten, maar het lukt niet, wat doe ik fout?? Ik kopieer de foto uit mijn bestand en probeer hem hier te plakken, maar de plakoptie is niet te gebruiken met de rechter muisknop!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wat een dooie boel hier...kom ik een keer onder mijn steen vandaan, is er niemand!:) Naja, ga ik even lekker mijn hondje uitlaten en eens rustig bedenken wat ik vanavond nou eens ga doen...Byebye!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Daantje en Randy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lotus en Joah. Prachtige namen. Veel geluk met jullie wondertjes!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)

16. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey dames,

Hoe gaat het met iedereen hierzo?
    Iedereen de eerste shock van het Apeldoorn drama verwerkt?
    Vind het nog steeds een vreemd bizar gebeuren als ik er aan denk en de beelden terugzie.

Heeft Miss Daantje zich al gemeld of is ze nog aan het genieten van hun 2 mooie geschenken?

Hier momenten van emmers energie afgewisseld met dodelijke vermoeidheid...kan gewoon geen balans vinden haha.

Heb net met een vriendin gezellig een film gekeken.Hebben de hele dag binnengezeten en lekker bijgekletst over alle dingen des leven.
    Ga nu de rest van de avond lekker bankhangen.

Fijne avond iedereen!

17. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Dominique en ladouce, welkom hier dames.

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Kon het niet laten om de 3D echo te bewerken..
    Benieuwd of ze er een beetje op zal lijken straks!

[attachment=1:1ky8s2w7]Untitled-1.jpg[/attachment:1ky8s2w7]

19. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Over Koninginnedag : ik vind het zo vreselijk! De rillingen lopen me nog over de rug als ik eraan denk.

Mijn update :
    We hebben inmiddels de datum voor de kleine operatie aan Danique's lipje, dat gaat op 26 mei gebeuren.
    We zijn bezig een BV 's middags te minderen. Morgen is Daniuqe 9 maanden en krijg ik geen voedtijd meer. Ipv 2x per dag naar het KDV ga ik vanaf nu nog 1x per dag op kosten van eigen tijd. Water drinken uit een bekertje lukt niet erg goed, yoghurt eten wil ze niet (trekt een heel vies bekkie en schud met haar hoofd alsof ik haar citroen geef). Als ik haar aan het begin v.d. avond weer een BV geef vreet ze me op.
    Verder heb ik een puntje van het 8ste tandje ontdekt, gelukkig heeft ze er niet zo veel last van.
    En wat ook niet mag ontbreken in mijn update : we hebben de zomervakantie definitief geboekt, we gaan vanaf half juni 2 weken zeilen in Turkije. Nu druk bezig met dingen bedenken en aanschaffen voor een baby aan boord. Erg leuk!

Lieve Suzanne, ik kan me de gevoelens van vlak voor je curettage heel goed voorstellen, had ze ook. Maar zo´n nare ervaring met de curettage had ik niet, wat een vreselijk ellendig verhaal. En het is allemaal al zo zwaar. Sterkte!

Ollebolleke, sterkte met alle kwalen meid. Je hebt er wel heel veel.
    Wat fijn dat alles zo goed gaat met je uk!

Nefertary, heb je berichten van de afgelopen dagen gelezen. Wat een stress hè meid, kan ik me ook nog zo goed herinneren. Wat fijn dat je testen nu donkerder zijn!

Hellen, heeeeel veel succes de 11de met het gesprek!

Coto, succes met de bobbels en de kloven. Je hebt dikke kans dat het ineens heel snel minder wordt en overgaat, maar nu heb je er even veel werk en pijn aan. Sterkte!

Liesben, wat een blunder van je verzekering zeg.

Ritje, hoe is het gegaan?

Ja Inez, het moederschap heeft van mij iig een weekdier gemaakt. Ik had ook meer moeite met de beelden van Koninginnedag dan ik anders denk ik gehad zou hebben.

Smoeltje, wat heerlijk dat je weer hebt kunnen zwaaien naar je beebje.

Ladouce, van harte welkom hier. Vreselijk triest dat je ook een miskraam hebt moeten meemaken. Heel veel sterkte.
    En ik heb hier geloof ik een discussie gemist over het 'alleen maar aanmelden van zwangere dames'?

Giegel, wat ongelovelijk balen :(
    Jeetje, ik had zo anders voor je gehoopt. Dikke knuf!

Dominique, ook welkom hier!
    En ja hoor, ook lichamen van 40 jaar en wat ouder kunnen het aan om kindjes te krijgen ;)

Bebek, niet te snel denken dat het bij jou nooit zal lukken hoor! Voor jonge blommen staat ook 1 jaar proberen, het kan even duren.

Lotuss, om heel eerlijk te zijn vind ik een bewerking van een 3d echo een beetje eng. Gek eigenlijk, want de 3d zelf vind ik prachtig. Heb ik destijds ook 2x laten doen.

Lieve Daantje, van harte gefeliciteerd met jullie 2 prachtwondertjes!

20. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    NOD

03-05 Benthe
    12-05 Nienke07
    14-05 Mama2X
    15-05 Giegel
    20-05 Desmo
    ? ?-05 Mexicang
    21-05 Bebek/Carola
    ? ?-05 Yuca

AFSPRAKEN

08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo
    12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog
    28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog
    29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo

BEVALDATA

05-05-2009 Kaat
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje
    05-01-2010 nefertary

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah

nogmaals gefeliciteerd miss Daantje, en wat een prachtige namen! :D

Liesben, dat je moe bent is niet zo gek. je lichaam zal wel veel energie verbruiken om te herstellen, om van het psychische maar niet te spreken ;)

:confused: ............... :)
    ik heb nu geen reden om naar 'de test' te grijpen :) , heb nog wel last van mijn buik, maar het wordt niet erger...
    oh ja, en jij bent hier niet de oudste, dat is Nin0 ;)
    wat een mooie duidelijke echofoto trouwens. ik hoop die ook binnen afzienbare tijd van m'n eigen beeb te zien :D

Suzanne, dat klinkt alsof het wel weer aardig de goede kant op gaat met je ;) dat is fijn om te horen. je hebt ook allemaal leuke dingen om naar uit te kijken, dat zal je ook goed doen :D

Bebek, volgens mij kun je geen afbeeldingen vanaf je harde schijf in een bericht plaatsen. je moet hem dan eerst in een programmaatje als bv. 'imageshack' uploaden, en dan moet je de code die dan wordt gegeven in je bericht plaatsen.

Natas, dat is al snel zeg, dat die operatie gaat plaatsvinden. zie je er tegenop?
    die discussie waar ladouce het over had is ze denk ik tegen gekomen bij het teruglezen, ik geloof dat ze een behoorlijk eind had teruggelezen dus dan kan dat wel kloppen ;)

Wij zijn vandaag lekker de hort op geweest met het mooie weer. helaas schijnt het morgen al weer uit te zijn met de pret :(

Share This Page