Natas, Danique alweer 9 maanden jeetje time flies, is al heel erg snel zeg die operatie. Ik snap best dat ze geen yoghurt lust, gadverdarrie wat is dat vies zonder suiker Nef jij krijgt ook zo`n mooie echo geloof me, over een paar weken wordt die buikpijn minder en wordt jij met de dag zekerder. Oke mooi ikke lekker niet meer de oudste. (maar wrs wel de oudste zwangere ?) Lotus prachtig bewerkt, hoe heb je dat gedaan ???
In photoshop Koffieleutje. Eigenlijk schilderen met de pc. Heb de oogjes van m'n dochtertje gebruikt toen ze nog heel klein was. Wie weet heeft ze wel heel andere ogen en lijkt ze er daardoor helemaal niet op maar ja...is ook maar voor de lol! Ik bewerk nu eenmaal heel graag foto's, soort verslaving, haha!
NOD 03-05 Benthe 12-05 Nienke07 14-05 Mama2X 15-05 Giegel 20-05 Desmo ? ?-05 Mexicang 21-05 Bebek/Carola ? ?-05 Yuca AFSPRAKEN 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo 12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog 28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog 29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 05-01-2010 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
Ik zie dat Kaat de volgende is die mag bevallen maar die heb ik geloof ik nog niet gezien hier, klopt dat ?
El bebek gul bebek hoe gaat het met je? zonde voor je eitjes giegel. bij mij hadden ze ni eens de moeite gedaan om ff te kijken of ik inderdaad mijn eisprong gehad had. hun uitleg hiervoor was dat t nooit (met echo) te zien zou zijn wanneer je nou eisprong heb gehad, kan n uur geleden zijn kan 2 dagen geleden zijn... ze konden alleen maar vast stellen dt t al geweest is. maar wanneer? dat konden ze ni vaststellen.
Het wanneer was vast te stellen door de pijn die ik ervan heb gehad. Ze kunnen inderdaad niet zien wanneer die is gesprongen maar alleen of die is gesprongen.
Belize,kizarkadas, het gaat wel hoor. Ik zou alleen ook zo graag roze willen testen... Maar we klussen vrolijk door! En hoe gaat het met jou? Je bent mooi de magische drie maanden grens voorbij! Çok güzel!
Mag ik ff een vreemde vraag stellen? Ik merk dat ik sinds vanmiddag wat meer afscheiding heb, kan dat op een (naderende) eisprong duiden? En als dat zo is, hoe lang kan dat dan nog duren?
Bebek: afscheiding is bij mij iets wat heel sterk wisselt, maar vaak wel rond de de eisprong wat meer is. Bij jou zou het nog wat vroeg zijn voor een eisprong, maar misschien moet je er vast gebruik van gaan maken? Ik merk het nu zelf ook, en denk dan: komt er een eisprong aan? Of heb ik hem net gehad? Ik denk zelf dat er een aan zit te komen hier. Mag ook wel, bijna 4 weken na curettage. Dan zou ik een cyclus hebben van rond de 42 dagen hebben deze maand. Ik hoop dat de gyn volgende week een echo maakt en ze dat evt kan zien.
Rond mijn eisprong heb ik altijd meer en heldere afscheiding, daardoor weet ik dat de eisprong eraan komt. Meestal is dit een dag vantevoren of op de dag zelf, maar het is ook weleens twee dagen voor de eisprong gebeurt.
Hihi, ik lees het al; ik klus vrolijk door! Ik dacht ook dat het vroeg was, maar ik heb ergens gelezen dat lang niet alle vrouwen op de helft hun eispong hebben: sommige hebben hem vlak na de menstruatie, sommige vlak voor...het schijnt een leidraad te zijn, vandaar dat ik het allemaal niet meer weet! Vorige keer had ik ook wat meer afscheiding en dat hield zo'n drie dagen aan... Maar is het bij jullie dan wel allemaal op de helft? Liesben, ik kan me voorstellen dat je blij bent als je cyclus weer normaal is! Maar je lichaam had natuurlijk tijd nodig om zich te herstellen en klaar te maken voor een volgende zwangerschap, die natuurlijk helemaal fantastisch gaat verlopen!!! Maarre, hoe voel jij dat je eisprong eraan komt dan?
Ik heb een paar dagen een zeurderig gevoel in de onderbuik, met wat steken. Op de dag van de eisprong heb ik (veel) doorzichtig "eggwhite" slijm. Maar dat slijm is bij sommige weer een paar dagen voor de eisprong al, dus bind je daar niet op vast! Ik heb het echter vlak voor de eisprong (op de dag van zelfs...). Ik moet zeggen dat deze maand ik niets herken en ik nu zelfs het gevoel heb gewoon ongesteld te moeten worden....ik heb echt menstruatiepijn (incl gevoelig borsten). Mijn ovulatiepijn kan natuurlijk geweest zijn toen ik nog buikpijn had na curettage, of misschien heb ik deze maand wel geen eisprong. Ik hoop in ieder geval dat ik ongesteld ga worden, zou toch keurig zijn! Maar ik wacht het wel af. [-o<
Ik had het meestal zo'n twee dagen van tevoren het meest. Maar ik deed altijd ovulatie testen dus ik wist bijna precies wanneer ik m'n eisprong had. Voelde het ook vaak en omdat ik, door de test, wist dat wat ik voelde inderdaad zo was, kon het niet missen! Wel handig, die testen hoor, zeker als je niet helemaal regelmatig bent. Wat ik wel was trouwens. Succes met klussen en dat het maar snel raak mag zijn voor iedereen! M'n buikfoto doet trouwens mee met de buik van de maand!
Nefertary, ja we zien wel een beetje tegen de operatie op. Het is een kleine ingreep maar ik zie niet uit naar het moment dat ze haar onder narcose gaan brengen. En ik hoop natuurlijk dat ze niet veel napijn heeft. Maar goed, het moet gebeuren en het zal denk ik niet al te veel impact op haar hebben. Hahaha Koffieleutje, jij begrijpt Danique tenminste met haar yoghurtfobie Bebek, bij mij wisselt het nog wel eens wanneer ik meer afscheiding krijg. De ene keer is dat vlak voor de eisprong, een andere keer meerdere dagen. Mijn eisprong was redelijk constant rond de 17de dag. Dat weet ik omdat ik een tijdje ovutesten heb gebruikt, anders had ik het alleen bij benadering kunnen zeggen.
@Bebek: ik heb alleen de laatste keer echt gemerkt dat mijn eisprong kwam. Had zoals de meesten al zeggen heel veel wit doorzichtig draderig slijm. Riep ook direct tegen manlief dat hij "moest". Het resultaat was dus inderdaad zwanger. Daarvoor heb ik eigenlijk altijd ovulatietesten gebruikt en geen enkele keer zwanger. Ik ga nu toch meer op mijn eigen lichaam letten. Oh, ja mijn cyclus (was) is 27/28 dagen en eisprong was de laatste keer op 15 dagen. Misschien toch eens wat ovulatietesten er tegen aan gooien.
Natas dat vind ik nog steeds vreselijk je eigen kind onder narcose zien gaan, maar je weet het he meis ze is nog te klein om het te beseffen. Voor je het weet ligt ze heerlijk te "slapen" Maar ik kan me dondersgoed voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet.
...NIETS IS WONDERBAARLIJKER DAN EEN WONDER, BEHALVE DAT HET KOMT WANNEER HET KOMT... LOTUS ADINDA CATHARINA TROMP EN JOAH SALVADOR RANDY TROMP ZIJN OP 28 APRIL 2009 GEBOREN (via keizersnee) OM 21.02 & 21.04 UUR!!!!!! VEEL LIEFS VAN DE OVERGELUKKIGE OUDERS RANDY EN DAAN