35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Lieve Daan en Randy

Dit is vast en zeker het ultieme geluk! Ik wens jullie 4tjes een hele mooie, zonnige en gezonde toekomst toe.

Ontzettend proficiat. Liefs Lola2!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Daantje..wat hebben jullie 2 prachtige kindjes gemaakt. Van harte gefeliciteerd met jullie dubbele zegening. Je hebt het vast enorm druk..maar ik hoor graag tzt hoe het allemaal is gegaan!!

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    O Daantje wat een poppie's! Nogmaals gefeliciteerd en veel geluk!

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Miss Daantje, ook van deze "nieuweling" van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kinderen. Wat een mooi kindjes.

5. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Wat een prachtige kindjes! Ik ben ook benieuwd naar het verhaal, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten. Een keizersnede, en een tweeling, daar heb je wel even tijd voor nodig om van te herstellen :D

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

MissDaantje en MrDaantje.. wat hebben jullie twee prachtige popjes afgeleverd!! Van harte geVEELiciBEEB!!!!

Gieg.. bálen... ik hoop volgende maand voor jou in één keer raak!!
    Bebek.. gelukkig onder je steen vandaan!
    Nef.. fijn dat het GOED gaat en de streep donkerder is geworden.
    Natas.. sterkte donderdag.. komt goed hoor! Het is voor de mamsen vaak zwaarder dan voor de kindjes! *digiknuf*
    Hellen.. hoe bevalt de band?
    Lotuss.. ik ga zo even kijken naar je buikfoto (en stemmen natuurlijk :) )
    en verder... ik geloof dat ik er een aantal vergeet... sollie... :oops:

Hier eindelijk een beetje bijgekomen van het koninginnedaggebeuren... BTW de deur uit.. RUSSSSSTTT.. ik kom zowaar toe aan allerhande achterstallige klussen zoals kledingkast opruimen, ramen lappen.. ik heb de tweede was vandaag al aan de lijn en de derde draait. Paardje staat lekker 24x7 op het land, dus gister begonnen met het leegscheppen van zijn potstal. Er zijn al 10 kruiwagens uitgekomen.. en ik ben op de helft. Zo maar weer even wat scheppen.. verder lekker NIETSSSS en morgen ook nog vrij. Ik heb van de weeromstuit met zoveel tijd, maar een katoenen vestje voor Dop op de pennen gezet :)

Iedereen een fijne dag.. ik ga de zon weer in!!

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

P.S. Lotuss.. gestemd hoor!! Het was 'niksniet' moeilijk want gewoon echt de mooiste die erbij zat!!!!

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden, ben even een weekendje weg geweest en zit nu bij te komen en te lezen.
    Het Koninginnedag-drama heb ik grotendeels gemist. Althans geen beelden gezien. Te bizar voor woorden allemaal.
    Julie hebben weer lekker doorgekletst dus ik ben de helft vast alweer vergeten. :(

Maar de mooie foto van de wondertjes van Daan en Rany kan je niet missen. Wat een schatjes zeg. Van harte gelefeliciteerd en heel veel geluk. Ik ga uitkijken naar een dubbele kinderwagen in de buurt ;)

Dominique en Ladouce welkom hier. En ik wens jullie gauw een roze wolk.

Bebek, fijn dat je weer onder je steen vandaan bent.

Giegel wat vreselijk balen meid. Hou moed hoor, het komt beslist een keer goed.

Hier weinig te melden. Druk aan de klus, soms met enige tegenzin :oops:
    Heb via Matcare ovulatietesten besteld die ik volgende maand wil gaan gebruiken. Hoop natuurlijk dat ze ongebruikt in de kast blijven, maar daar reken ik niet op.

Nou ga ik een broodje eten (mijn ontbijt! :oops: ) en de boel opruimen.
    Dikke knuf

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Oh vergeet ik nog te vragen aan Hellen hoe de buikband bevalt? Je hebt er zo lang op moeten wachten en ik hoop dat je nu minder last hebt.
    Ik vind het trouwens ook altijd erg mooi staan zo'n band. Je ziet er zo lekker trots zwanger mee uit.

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Thanx Nienke! Had hem eigenlijk vorige maand al ingestuurd maar dat was blijkbaar te laat want hij is nu pas geplaatst.

Rust zeg je? Als ik hoor wat je allemaal aan het doen bent voel ik me gewoon een luie donder! :) Wat ben jij actief! Lekker als je zo bent..! =D>

11. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Gisteren thuis gekomen van een welverdiende vakantie. Ik ben meteen aan het lezen geslagen... Jullie hebben je best gedaan hoor! Net de laatste pagina's gelezen, pfff.

Daantje: Wat een mooie baby's heb je! Gefeliciteerd met je zoon en dochter.

En eindelijk roze voor Nefertary: Gefeliciteerd!

Goed, ik ben nu weer kwijt wat ik nog meer wilde melden. Niet zwanger en toch dement... Dat kan wat worden als het toch lukt

Apeldoorn!!! Ik woon in apeldoorn en ben "blij" dat we weg waren. Vrienden stonden op 10meter van waar het gebeurde en zijn nog steeds in shock! Wat een ellende...

Nou, mijn pauze is nu echt ten einde, baas kwam al even buurten en keek even op mijn computerscherm, snel weggeklikt.Hij weet niets van mijn babywens en dat houden we maar even zo. Over een paar maanden gaat mijn jaarcontract over in een vaste aanstelling en ik ga hem natuurlijk geen aanleiding geven me eruit te gooien. Aan de andere kant: hij is altijd erg tevreden over mijn werk. Maar toch...

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Randy en Daantje wat een prachtige baby`s !!!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja..de bekken- (geen buik)band. Ik heb hem één keer omgedaan en dat beviel slecht. Niet dat hij geen steun geeft, want dat doet ie, maar omdat heel mijn buik in de knel zat! Ik ben een dikkerdje van nature en daardoor hangt mijn buik erg laag. Dus met die band om, sneed het in mijn buik en bulkte die er helemaal overheen. Geen gezicht, maar vooral ook: ongemakkelijk en gevoelig. Staan gaat nog, maar zitten vond ik gewoon eng! Alsof de hele boel binnen werd platgedrukt!

Nu kan ik de 18e pas weer terecht bij mijn peut...dus tot die tijd draag ik hem maar niet. Veel te bang dat wurm of ik daar last van krijgen. En dan met haar in conclaaf of het wel of niet veilig is om te gebruiken. Anders moet er wellicht iets op maat gemaakt worden en dat zal niet goedkoop worden!

Dus ik heb nog steeds heel veel pijn. Stukjes lopen of wat sjouwen doen me erg veel pijn. En de onzekerheid of er met mijn bouw dan wel of niet iets aan te doen is, knaagt aan me...

Wordt vervolgd, dus!

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    He jesses dat klinkt inderdaad niet echt lekker :( Tot nu toe heeft het dus weinig geholpen. Maar als je peut zegt dat je hem kan gebruiken en hij zit zo rot lijkt me dat ook niet echt fijn. Hmmm lastig hoor. Ik hoop dat je er toch iets op vindt. Nog 20 weken pijn lijden lijkt me ook geen prettig vooruitzicht :(

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Daantje en Randy, wat een prachtkindjes.

Hoop dat de keizersnee je is meegevallen en wens je een voorspoedig herstel toe. Laat je lekker verwennen en doe het maar lekker rustig aan voor zover mogelijk met 2 van die moppies.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

MissDaantje en husband: Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes!

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve meiden, bedankt voor alle antwoorden op mijn afscheidings-vraag! :) Dat bericht van koffieleutje geeft de mens moed...en toch ook weer niet, haha. Maar dan zou het nl toch best heel goed kunnen dat mijn ei vroeger is, hoewel ik bij jullie lees dat de meesten hem juist later hebben...Misschien inderdaad toch maar eens aan de ovulatie testen! Maar wanneer begin je daar dan mee, op welke cyclusdag?
    Vanochtend had ik met plassen echt buikpijn, een soort ongi-pijn maar dan geconcentreerd aan één kant en de hele dag heb ik al een wat zeurderige pijn, vooral bij naar het toilet gaan en bij hoesten. Misschien toch die eisprong?? Vrijdag voor het laatst geklust en vanochtend, dus dan zal het wel weer nop zijn deze maand...

Genoeg ge-ego: wat een prachtige kindjes zijn dat miss daantje!! Ik word er helemaal jaloers van! Zo mooi donker...ik ben wel ineens heel blij met mijn donkere turk, want ik wil ook wel zo'n mooi donkerharig poppie! Geniet van deze twee prachtige nieuwe wereldbewoners!! Ik hoop dat het met jou ook wel goed gaat en dat je goed herstelt van de keizersnede?

Lotuss, ik ga gelijk ff bij de buik van de maand foto's kijken en stemmen!

Hellen, wat naar dat die band je niet helpt, je had al je hoop er op gevestigd! Ik hoop dat de fysio een andere oplossing voor je heeft die wel gaat helpen!

18. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Bebek, ik ben een van die vrouwen bij wie de eisprong niet precies op dag 14 kwam.

Ik had pas op dag 18 altijd mijn eisprong en 10 dagen lager werd ik ongesteld.

Dus kan best dat jouw eisprong op een ander moment plaats vind dan op dag 14/15.

Jouw symptomen klinken wel zoals ik altijd had wanneer ik een eisprong kreeg.
    Ik wist hierdoor exact wanneer mijn eisprong was.

19. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Miss Daantje en Randy, nogmaals: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Wat hebben jullie prachtige kinderen...echt snoepjes gewoon!
    Heel veel plezier, geluk en goeds gewenst met jullie wondertjes.

Liefs,
    Smoeltje

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek ik zal straks even kijken op welke dag je met die testen moet beginnen. Ik meen op dag 10, dus ik ben voor deze maand ook alweer te laat. Discipline ... niet mijn ding hihihi.
    Ik heb er nu 15 liggen dus kan wel even vooruit. Wat ik wel lekker vind is dat je vooral geen ochtendurinie moet gebruiken, 4 uur niet geplast hebben en niet als een gek gaan zitten drinken voordat je de test doet. Voor mij dus ideaal om na mijn werk te doen.

Share This Page