Welkom terug Des! Bebek.. je 'klachten' klinken inderdaad zo als wat ik voel als mijn ei springt.. enne...je weet nooooit Lotuss... met rust bedoel ik rust in mijn hoofd Dan krijg ik blijkbaar energie voor van alles en nogwat Hellen.. wat balen dat die band niet doet wat je hoopte... Ik hoop dat de peut raad weet!
Hallo meiden, Allereerst Daan en Randy, van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Wat zijn ze mooi! Hoop dat je snel herstelt van de keizersnede! Nefertary: gaat alles nog goed? Zie dat je inmiddels wel je banner hebt aangepast, mooi!! Natas: De kinderen van mijn vriend zijn hier 3 weekenden en dan 1 weekend niet. Hij had eerst co-ouderschap totdat zijn ex het nodig vond om naar de andere kant van het land te verhuizen. 3 jaar ellende en rechtszaken hebben we gehad, nu al 2 jaar rustig, gelukkig! Hellen: jeetje balen zeg dat je buikband niet helpt en dat je zoveel pijn hebt...lijkt me vreselijk. Heel veel sterkte! Giegel: wat een pech....hopelijk volgende keer meer geluk, ik ga voor je duimen!! Ladouce en Dominique: welkom hier!! Met mij alles ok! Als het goed is heb ik mijn eisprong gehad (temp is hoger) dus we hebben flink geklust! Hopelijk heeft het geholpen.....a.s. woensdag gaan we lekker een weekje naar Portugal, even bijkomen van alles en ontspannen, heerlijk toch? Tot snel allemaal! Groetjes, Agaath
even ego: beebje heeft besloten om te draaien en ligt nu met koppie omlaag nu hopen dat die zo blijft liggen, omdat die niet is ingedaald blijf ik even iets strikter onder controle bij VK
Nou Limmeke..het ligt in ieder geval in de "lanceerhouding"nu. Laten we hopen dat je beeb zo blijft liggen he!
We zijn vandaag bij het CB geweest : Danique weegt nu 7365 gram en is 72 centimeter. Ze volgt weer mooi het onderste lijntje op de curve qua gewicht en de middelste qua lengte. Alles helemaal oké. Dank je Koffieleutje! Heb jij het veel meegemaakt, je kind onder narcose moeten laten zien brengen? Oh Daantje, wat een prácht wondertjes! Nee maar Nienke wat een huisvlijt, en dan nog aan het breien geslagen ook Hellen, wat balen dat je de band niet kan dragen. Sterkte! Wat een ellende kan je daarvan hebben hè Agatha. Heel erg jammer van het co-ouderschap, maar fijn dat de rust nu is weer gekeerd. Alvast fijne week in Portugal! Limmekebeebje, blijf op je plaats!
Allereerst: @ MissDaantje & Meneer Daantje: wat een prachtige kindjes met al even prachtige namen! Heel erg gefeliciteerd met jullie mooie kroost!!!! @ Natas: wat wordt Danique al groot zeg! Wat gaat dat toch hard... Het is dus echt waar, kindjes zijn groot voor je er erg in hebt... @ Limmeke: wat fijn dat je ukkie toch besloten heeft de goede houding aan te nemen! @ Agatha: Yeahhhh!! Lekker naar Portugal, veel plezier! Intussen ben ik hier ijselijk vroeg op omdat ik om 09.00 uur in Groningen moet zijn voor een vergadering! Vanuit Brabant! Welke idioot dat bedacht heeft!! Zo direct ga ik mijn tweede injectie Decapeptyl zetten, gisteren begonnen. NOD heeft zich zondagmiddag aangekondigd (netjes 1 dag over tijd, wat voor mij in een natuurlijke cyclus echt prachtig is). En dus mocht ik gisteren mijn eerste prikje weer zetten. Ik vind het allemaal bijzonder spannend, de IVF gaat nu echt beginnen! Vanmiddag moet ik vanuit Groningen ook nog naar de gyn dus het beloofd een druk dagje te worden. Vergadering mag niet uitlopen [-X anders haal ik de gyn niet!!! Ik ga snel tandenpoetsen en er weer vandoor, ik wil niet te laat komen! Racen dus! Gr. Benthe
Nats ik heb zoals je weet 4 kinderen dus heb het al een aantal keer moeten laten gebeuren Maar bij mij was de jongste 18 maanden (amandelen) toch weer iets ouder als Natas. Zelfs vorig jaar toen mijn jongste aan haar enkel moest worden geopereerd en die was toch al 14 vond ik het vreselijk om mee te moeten naar de kamer waar ze onder narcose werd gebracht. Dan kun je zien dat het dan veel beter is als ze nog heel klein zijn en het niet beseffen als dat ze dondersgoed weten wat er staat te gebeuren en het angstzweet ze uitbreekt. Limmeke fijn nieuws dat ukkie heeft besloten om vast goed te gaan liggen !! Benthe, ik ga zo ontzettend voor je duimen, moet je vanmiddag weer naar de gyn voor een echo van je eitjes ofzo ?
Benthe, Goed dat je zo positief bent!IVF zal miss ook voor jo iets heel moois in de plaats geven! Als je ziet wat moois het voor DAANTJE in petto had.Het zijn idd SNOEPJES!SMELT.......ahhh Danique,goed zo kleine(grote)meid Limmeke, Goed he dat baby besloten heeft om te tuimelen enne ,zou het nu al moeten ingedaald zijn dan? Lotus ,Buikfoto's.Ik had vorige maand ook meegedaan aan de buikfoto.Maar na al dat gerommel op de topic(vervanging)waren mijn stemmen tot 2keer toe verdwenen :x nu ik hoop voor jou dat je deze maand wint. Desmo, druk aan de klus,goed zo.die mannen moeten echt wel tevreden zijn hoor .wat een luxe Hellen,he het zit voor jou ook een beetje tegen he ,bekkenband dan eindelijk op bestemming en dan zit hij niet lekker.GRRR Ssus,goed zo,ben je lekker opgeladen(en ventje)ook om er weer tegen aan te gaan. Bebek,ook jou klusprogramma ziet er goed uit hoor.heel veel succes! Agatha, ooh,op reis!gelukzak Ik zou zo graag een paar daagjes naar Mallorca gaan(deden we vroeger)en het was zalig. maar ventje ziet dit niet zitten in mijn toestand Zo,nu ga ik naar mijn mama,ze is vandaag 70 geworden! we hebben haar zondag al een rondvaart op de Leie kado gedaan,maar ga er nu nog eens bij om haar een dikke kus te geven. grtjs en knuf aan allen
Pffff. Ik dacht dus sinds zondag echt dat ik gewoon ongesteld moest worden. Joepie! Dacht ik al. Maar nu? Geen menstruatie, wel pijn in mijn lies. Dus denk ik weer: eisprong? Voor mijn zwangerschap wist ik altijd wel waar ik aan toe was, maar deze cyclus is een mysterie voor me. Ik wacht het maar af, maar ik kan niet zeggen dat ik er blij van word. Ik wil verder!!! Woensdag terug naar de gyn. *einde ego-bericht*
@Limmeke: gelukkig dat beebje gedraaid is. Nu goed in de houtgreep houden @Agatha: veel plezier in Portugal. Wij zijn ook aan het aftellen, over 2,5 week gaan we naar Kreta. @Liesben: volgens mij is vrouwenlichaam iets heel vreemds. Je denkt het te kennen en dan wordt je toch weer verrast. Ik heb zelf het idee dan mijn hormonsters snel aan het verdwijnen zijn. Al mijn zwangerschapsklachten zijn weg. Ik heb vanochtend voor het eerst sinds weken weer uitgeslapen. Gisteren via Matcare een partij ovulatie en zwangerschapstesten besteld dus morgen maar eens een zwangerschapstest doen om te kijken of mijn hcg minder is. Bij mij kwamen de hormonsters snel en ik hoop dat ze ook snel verdwenen zijn. Gelukkig ook niet gevloeid. Gisteren voor het eerst na curretage een druppeltje oud bloed maar dat was het. Iedereen een leuke (helaas niet zo zonnige) bevrijdingsdag.
Kleine update: ik had wel een maagdelijk witte test daarnet, dus de hormonen zijn in ieder geval uit mijn lichaam...Raar moment, die witte test. Voor het eerst sinds februari....
Hier een bonzend hoofd met gevoel van druk sinds gisteravond. Slecht geslapen ook. Ik maak me zorgen om die bloeddruk. Huisarts gebeld: ik moet vandaag heel rustig doen ( welja..de enige dag die ik had om wat in huis te doen) en als het morgen niet beter is ziekmelden en direct de poli gyn bellen voor een extra bloeddrukmeting. Zit me een beetje op te vreten nu :s
Hoi meiden, Hier nog even weer een kort berichtje van mij. Heb nog niet alles na gelezen. Wel van Daantje maar verder niet. Ben wel benieuwd hoe het met Benthe gaat. Jullie gingen nu toch voor IVF. Duim zo hard voor je meis. Verder hier alles oke. Alleen mn handen. Dit is ook de reden dat ik bijna niet achter de computer zit. Het doet zo'n enorme pijn. Maar goed met het kindje gaat alles goed. Donderdag weer naar de verloskundige dus .... Op de lijst staat bij mij 22 mei maar dit moet 20 mei zijn. Detail maar anders loopt mn banner niet gelijk met de lijst. En tis toch echt de 20ste. Ik lees snel bij. Knuf
Dat klopt hoor Benthe, die kleintjes gaan zo snel! Ik duim weer voor je meid. Ollebolleke, van harte met je mama. Koffieleutje, ben je met eens dat een kind maar beter nog heel jong kan zijn voor narcose en operatie. Zielig hoor, als ze het al wel beseffen en zo bang zijn. Liesben, misschien is het beter dat je deze keer niet al te veel op je cyclus let. Bij mij was het na de MA en curettage ook behoorlijk in de war. Omdat ik zo vreselijk met alles bezig was raakte ik daardoor nog meer in de stress. Achteraf gezien niet nodig, de 2de cyclus ging weer als vanouds. Hellen, probeer wat afleiding te zoeken. Iets rustigs, maar wel iets wat je leuk vind en even je hoofd van het malen weghoudt. Sterkte! Jij ook sterkte Sheila! Op de 1 of andere manier heeft de Babyfoon vannacht uit gestaan..... de slaapkamers liggen ietsje uit elkaar en beide deuren dicht, werd om 05.30 wakker van een KRIJSENDE Danique. Dikke huilogen, enorme snotneus, rooie vlekken over haar gezichtje, man oh man wat voelde ik mij even een slechte moeder!
Shiela, Wauw ,bijna 38weken!Binnenkort weer babynieuws! ons clubje werkt(klust) goed he. fijn dat alles goed gaat met jou en kindje.het gaat nu wel snel ko men he! Kben effe aan het prutsen met toetsenbord eergisteren heeft zoon ,een glas cola op toetsenb laten vallen!bken nu bezzig met reserve ma tis een oud beestje zulle
Hallo Miss Daantje hartelijk gefeliciteerd en wat een speciale mooie namen! liefs Ritje een wondertje zit soms in een klein hoekje
Ollebolleke, gefeliciteerd met je mama. Grappig, mijn papa is vandaag ook jarig: 61 is ie geworden. Benthe, de duimen draaien weer op volle toeren hoor meid! En succes met die wereldreis vandaag! Agatha, heel veel plezier in Portugal! Liesben, ik hoop dat je cyclus snel weer in haar ritme zit! Dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent! Ik kan me voorstellen dat het een vreemd idee is dat je nu juist wel graag je duivels wilt zien, maar snap het wel! Ritje, fijn dat je er weer even bent! Hoe is het afgelopen met die rechtszaak van je stalker? Limmeke, vastbinden dat beebje! Of gauw komen beebje, wij zijn ook wel heel nieuwsgierig en dan kun je ook niet meer draaien! Blijf maar goed zo liggen voor mama! Shiela, wat vreselijk dat je zo'n pijn in je handen hebt! Sterkte ermee meis! Natas, da's weer goed nieuws over Danique! Poppie doet het helemaal goed! En die operatie gaat ook helemaal goed komen!!!! Niemand vergeten hoop ik?? Hier is buikpijn weer weg, dus weet niet zo goed wat het te betekenen had...maar als ik gisteren ei had, was klussen zeker niet helemaal goed? Vrijdag en maandagochtend...wordt vast weer niks Naja, beter reken ik toch nergens op, want zit zo onder de medicijnen dat het toch vast moeilijk wordt! Zo, nu even naar Zeist, ff shoppen en verder niks doen, behalve genieten van mijn laatste vakantiedag!