35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    hEY BETHE?
    WEL DAT IS NOG STEEDS BEZIG?
    NU KORTGEDING EN DAN WEEK IK BINNEN TWEE WEKEN DAT MEN HEM TEGEN HOUD EN ALS HIJ NOG IETS DOET IS HET BOETE MET GEELDBOETES? ALS HIJ NIET BETAALD AANSLAG OP DE GOEDEREN VAN ZEN ZOGEZEGDE JOUNALIST BEDRIJF!

elke stopje dat ik omhoog klim haalt hij me drie stappen achteruit!
    maar ze zijn er nu mee beizg en dat is goed!
    hij heeft een advocaat genomen die hem verdedigt ,
    hij voelt het branden onder zen gat,
    maar die man is helaas gestoord en kan niet opgeven!

liefs Ritje

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kan me voorstellen dat je daar helemaal gestoord van wordt! Ik duim voor je dat die straffen gaan helpen! Niet opgeven he?!!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bebek: als je gisteren ei had... dan is je klusje van vrijdag en gisteren zeker goed geweest.. dus niet hoop opgeven hoor.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Echt waar? Ow, dat geeft weer wat moed...Ik dacht dat vrijdag dan te vroeg was en gisteren te laat, net niks dus! Maar dan duim ik maar even door voor mezelf! :) En ik klus ook maar even door, want volgens de banner zit ik pas donderdag goed en ik wil niks mislopen! :oops:

5. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    [color=#8000FFJA BENTHE! en dan zou ik voor zeker te zijn manneke vandaag nog eens strikken.
    beter een keer te veel hoor.
    Soms denk ik dat mensen hun te veel vastpinnen op vruchtbare dagen.miss stoppen ze dan te vroeg met klussen.als je ziet hoeveel jonge duifjes zwanger worden zonder er erg in te hebben.Dan zou het wel eens kunnen dat dit ook is geb. na ( ) vruchtb. dagen.
    Ik w<il maar zeggen Benthe.jou kans is nog heeelemaal niet verkeken.][/color]

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    kleur lukt niet,heeht dit nu ook te maken met mn k"te toetsenbordehm
    PROFICIAT VOOR JE PAPA!!!!

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo kom weer een koekeloeren.

Heb wel alles gelezen, maar doe dat vaak tijdens de borstoeding, met 1 vinger tikken vind ik dan meestal te lastig.

Allereerst twee nieuwe kletser.
    Helaas Ladouce net na een miskraam en curettage. Helemaal niet gevloeid schreef je. Ik wist niet eens dat dat kon. Sterkte verder en een snel succes!

En verder een pas bevallen moeder, die er ook al weer voor gaat. Ik denk trouwens wel dat 'het verval' niet opeens begint bij je 39e verjaardag hoor!

Las dat Hellen haar band nu eindelijk heeft, maar nog niet gebruikt. Jammer en balen. Ik heb wel eens gelezen dat je ook een grote doek om je buik zou kunnen binden. Misschien ontlast dat je tijdelijk iets.
    Ik herken het wel van het einde van mijn zwangerschap, toen maakte ik me ook zorgen dat de kleine niet platgedrukt werd daardoor.
    Hellen, dat huishouden kan echt nog wel een week wachten hoor!

Benthe,
    Succes meid, je hebt in elk geval een druk genoeg leven om te zorgen voor wat afleiding.

Liesben,
    Jij herkent je cyclus niet. Maar dat is helemaal niet raar natuurlijk. Je lichaam moet eerst weer opstarten na de operatie. Ik hoop dat je wel netjes binnen de 6 weken je menstruatie krijgt en er niet te lang op moet wachten. Ik was beide keren ook heel erg opgelucht dat die weer kwam. Voelt zo als een nieuwe start.

Ollebolleke,
    Gefeliciteerd met je jarige mams. Die van mij is ook pas 70 geworden.

Bebek,
    Hoop blijven houden en vooral blijven genieten van elkaar.

Ik heb hier goed last gehad van ontstoken melkkliertjes. Dat kreeg ik voor mijn verjaardag, leuk he!???
    Verder was mijn verjaardag toch al geen succes. Ik wilde het eigenlijk gewoon met zijn drietjes vieren, maar ik had me over laten halen door mijn lief. Die had zijn moeder opgehaald om een keertje te blijven logeren en verder kwamen er nog wat familieleden en een handje vol vrienden. Maar ik was echt ontzettend moe die dag en Yara was ontzettend uit haar doen. Waarschijnlijk ook daardoor. Ze heeft de hele middag gehuild en ik heb veel gependeld tussen haar kamertje en de visite in de woonkamer.

Ik was erg bang voor echt borstontsteking want ik voelde ook veel pijn in gewerichten en spieren. Maar gelukkig is het rode nu wel en zijn de harde plekken nu ook goed aan het verminderen.

Vanmorgen ben ik voor nacontrole bij de verloskundige geweest. Het was wel even fijn om nog mijn herinneringen op te halen. En om door te spreken wat er eventueel bij een volgende zwangerschap zal gebeuren omtrent doorverwijzing. Misschien zou ik meteen naar een gyneacoloog moeten.
    Nou ja, dat is eventueel toekomstmuziek.
    Maar stiekem hoop ik toch nog wel op een brusje voor Yara. Maar eerst donderdag maar naar de gyn.

We hebben trouwens ook de uitslag van het DNA onderzoek voor Yara. Ze blijkt helaas het gen wat tot glutenallergie kan leiden van mij geerfd te hebben. Nog belangrijker dus om op mijn dieet te letten en proberen lang borstvoeding te geven. Ik hoop toch zo dat mijn kind niet al heel jong altijd overal nee tegen moet zeggen.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gaat lekker met je toetsenbord Ollebolleke! :) Maar ik neem aan dat je mij (bebek) bedoelde ipv Benthe? Of snap ik het nu niet meer?? :oops:

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    vanmiddag om kwart voor 3, toen ik mezelf aan het klaarmaken was voor het werk ging ik nog ff plassen.
    Tot mijn grote schrik zag ik bloed in mijn slipje en ook bij het afvegen.
    Ook kreeg ik pijn in mijn buik en in mijn liezen.
    Huilend mijn werk opgebeld. De teamleidster wilde niet eens dat ik kwam en wenste me veel sterkte. ze reageerde heel lief. (of het gevolgen heeft voor mijn proeftijd weet ik niet, interesseerde me op dat moment ook weinig)
    Meteen het ziekenhuis gebeld uitgelegd en gezegd dat ik vreselijk bang was.
    Ik mocht meteen komen maar wel voor half 4 omdat de arts naar Leiden moest.
    Taxi gebeld met spoed die is zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gereden, waar ik me om 5 voor half 4 melde aan de balie.
    Mee voor een echo maar die op de verlos was verre van gevoelig, ze kon het niet goed zien.
    Toen naar de polikliniek, daar de lichten aangedaan en echo apparaatuur opgestart.
    Mijn hartslag was vlgs mij niet eens meer te tellen.
    De verlossende woorden hartje klopt en ik zag dat het met zijn/haar handjes aan het spelen was.
    Weer huilen maar nu van vreugde, de bloeding ligt dus niet aan het ukkie maar was vlgs de gyn een overduidelijk teken dat ik het rustiger aan moet gaan doen.

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Koffieleutje: jee, dat is schrikken. Ben blij voor je dat het met de kleine in elk geval allemaal nog in orde is. Sterkte!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jeetje koffieleutje, dat is echt even schrikken zeg! Gelukkig is alles goed!! Maar wel even goed naar je arts én naar je lichaam luisteren he!

Hier net even een rondje gedaan met de hond; wat een baggerweer zeg! Voordeel is wel dat het lekker rustig was in het bos, dus kon snel weer terug, maar ben toch nat, bah! Krijg je weer dat hele ritueel van hond afvegen, hond wil de handdoek hebben, mag niet want er moet geveegd worden, toch blijven proberen, vrouwtje inmiddels droog en zwaar geirriteerd en hond nog steeds vies en nat...pffft, gelukkig hoef ik vanavond niet meer, baasje is de sjaak straks! :)
    Heb ook gruwelijk last van mijn been, staat constant 'onder stroom' maar echt zo erg dat je er volgens mij een gloeilamp mee kunt laten branden!! Gelukkig heb ik nieuw voorraadje medicijnen, maar da's maar voor tien dagen, schiet lekker op als de operatie pas over 7 weken is...not. Vrijdag aan de neurochirurg maar ff nieuw voorraadje vragen...of iets anders wat een paard plat kan krijgen, maar niet schadelijk is voor mijn vruchtbaarheid!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow Koffieleutje wat zal je verschrikkelijk geschrokken zijn. En wat moet het geweldig zijn geweest om dat hartje te horen. Pffff meid, wat een angstige middag. Nou goed op jezelf letten hoor en luister naar je lichaam (maar dat doe je gelukkig al).

Bebek blijven klussen meid hahaha. Ik (nou ja, wij dus) klus me ook helemaal gek en ergens heb ik zo het idee dat wij in dezelfde maand roze knallen. Als Nienke dan ook nog "even" roze meedoet is het feest compleet. Goh wat hebben die mannen van ons het goed deze dagen :)
    Oh ja heb gisteren voor het eerst een ovulatietest gedaan. De tweede streep moet donkerder of minstens dezelfde kleur hebben. Bij mij wassie natuurlijk weer lichter :( Vanavond doe ik er weer eentje en dan hoop ik te ontdekken hoe of wat. Lichter als gisteren is dan: ei gehad. Donkerder is: ei komt eraan. Althans als ik het goed heb begrepen.
    Ik hou jullie op de hoogte.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi Desmo, toevallig heb ik vanmiddag met die dingen in mijn handen gestaan! Ik denk echter dat mijn ei al geweest is en dus vond ik het voor deze maand niet zo heel zinvol, maar volgende maand ga ik ze zeker halen! Lijkt me heerlijk om tegen die arts te zeggen dat ie de operatie maar uit moet stellen omdat ik zwanger ben! :) Enne, het zou zo maar eens kunnen, dat we tegelijk roze knallen! Lijkt me gezellig! Maar dan moet Mex ook meedoen, want dat hebben we zo afgesproken! :)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jaaaaa Mex ook natuurlijk. =D>
    Heb je enig idee hoe het met haar is?

Volgens de kalender heb ik mijn ei ook al gehad, maar omdat ik er echt nooit iets van voel heb ik het nu gedaan om te checken of ik wel op de goede dagen klus.
    Als de streep vanavond lichter is, stop ik er ook weer mee. En gaan we ongeduldig op het wachtbankje plaatsnemen [-o<

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het gaat hartstikke goed met Mex!
    Haha, dat ongeduldig op het wachtbankje plaats nemen ken ik...dan toch maar aan die ovu-testen! Laat ff weten hoe het is afgelopen! Hoop dat ie nog moet komen, kun je weer lekker aan de klus! :)

16. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    just,ik bedoelde jou bebek! :)

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Die ovu-testen doe ik alleen nog vlak voor NOD als ik het wachtbankje telang vind duren.
    Verder heb ik er niet veel meer aan, omdat ze bij mij soms positief zijn ver voor de eisprong en rond de eisprong niet meer (vorige ronde nog).
    Daarom heb ik met de gyn afgesproken geen ovu-testen meer te doen.

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Bebek bedankt voor je lieve woorden,
    het gekke is dat die man nu zegt dat ik hem stalk,
    tja kom maar met bewijzen dan en die zijn er niet omdat ik dat niet doe!!!!
    Van hem een map vol van bewijzen.
    nog een weekje of twee dan weet ik de uitslag!
    ben nerveus, mijn teef zou volgende week pups moeten hebben,
    maar er zou er maar eentje opzitten,
    we zien wel...

hier veel zwangeren zo te zien, gaat goed!
    Koffieleutje wat zal dat even schrikken geweest zijn!
    gelukkig gaat het goed nu!
    ik duim voor je
    liefs Ritje

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Vergeef me mijn dommigheid, maar wat heeft dat voor zin dan, een ovu test vlak voor NOD?
    En uit jouw verhaal begrijp ik dat die dingen dus ook niet feilloos werken? Jeetje zeg, dat het zo moeilijk kan zijn om zwanger te worden, haha!

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja, dat vroeg ik mij dus ook af. Een ovu-test doe je toch om je ei te vinden, of snap ik er nou helemaal niks meer van :rolleyes:

Deel Deze Pagina