35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Voorlopig niet. Ik mag donderdag weer voor de reguliere controle naar de gyn en dan ga ik het er wel met ze over hebben, ja.

Als je tijd hebt, mag je maandagmiddag voor me duimen. Ik heb dan een sollicitatiegesprek. Helaas gaat het met de verkoop van mijn huis minder goed..

Bebek: 10 weken wachten als het spoed is?? Jeemig...dat is lang! Ik hoop, dat je toch snel geholpen kunt worden, hoor.

Dat confronterende vond ik vroeger ook altijd: dat je als niet-zwangere met grote wens dan gewoon tussen de dikke buikjes moet gaan zitten. Ik vraag me zelfs nu nog af, waarom ze dat niet anders doen. Lijkt me een stuk prettiger..

@Nefertary: ghehehe tja...maar als ik dan een geslachtsbepaling zou laten doen en ik weet het...dan zou ik mijn mond moeten houden..dat gaat niet lukken! Ik weet nu al dat er voor mij waarschijnlijk wel een groeiecho in zal zitten, dus stiekum hoop ik, dat hij/zij dan alsnog even goed laat zien wat het is. Als het "per ongeluk" gebeurt, dan is het gewoon een feit :)

Ahhhhhhhhhh...Suzanne...wat een poepie, dat hondje van je *smelt*

Hier zijn we net terug van een dagje Breda, waar Lief een vriendin heeft helpen verhuizen. Ik vond het best vervelend dat ik niet mee kon sjouwen en -héél decadent- met een bakkie thee in de zon zat, terwijl iedereen om me heen liep te zwoegen...

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, moest vandaag naar de neurochiruurg voor m'n nek op consultatie, want m'n afspraak van september was verzet.
    We zitten met 10 personen daar al 2 uren te wachten en soms gaan vragen aan de balie van het ziekenhuis waar onze dokter bleef.
    Kregen we te horen dat hij niet kwam, zat netjes in duitsland, wat was ik pissig.
    Er bleek een foutje volgens hem te zijn, we mogen morgen bellen. Ga goed van m'n oren maken, we moesten 1 uur rijden om er heen te gaan en 1 uur terug voor jan snul.
    Weet ik nog niet wat me te wachten staat :(

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meiden.. even ego.. zouden jullie eens in mijn fotoalbum willen kijken... mapje mei 2009 ;)
    Ik denk dat ik scheel ben.. je moet ook èrg goed kijken.. maar het is het resultaat van binnen 10 minuten... :(:

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even een ego-berichtje...
    Een lieve vriendin van mij wist dat ik dat noorse boskatje zou krijgen, maar dat het niet door is gegaan en dat vond ze zo zielig dat ze net via marktplaats een lapjeskitten voor me geregeld heeft! Ik mag haar volgende week zaterdag ophalen, gaaf he? Alleen een probleempje....mijn Lief wil niet nog een katje erbij :cry: Ik mocht die noorse boskitten omdat dat een raskatje was wat ik graag wilde en nu gratis te krijgen was, maar hij vindt een hon en een kat genoeg...Ik heb nog 1 week om hem om te praten, weet iemand nog goede argumenten??

Nienke, ik heb gekeken, maar ik kan het niet zo goed zien, sorry...Kan komen doordat het en foto is en het licht erop staat. Ik zou gewoon op je eigen gevoel afgaan en als jij een streepje ziet, hoe vaag ook, is het gewoon raak!! Spannend joh!! Morgen nog een keer testen en gauw test plaatsen, want ik ben nu heel nieuwsgierig en duim me gek!!!

Mijn bloeddruk was gisteren 87/146, da's toch wel aardig? Ze zeiden er eigenlijk niet zoveel over, alleen dat ie waarschijnlijk lager zou zijn zodra ik weer buiten stond, omat de spanning dan weg was.

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    nienke ik zie het hoor! dusseh .... :D

heel voorzichtig gefelicizwanger

Bebek,
    van mij mag je wel een poes erbij hoor!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja hoor Nienke! Ik zie het ook! Je zit nog een aantal dagen voor je nod zelfs...SSSpannend!!! Ga alvast duimen draaien voor je...

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vind het best al duidelijk trouwens, zeker voor op een foto want het is vaak moeilijk te fotograferen zo'n lichte streep. Cooool!! Dat wordt vast testen voor je de komende dagen!!

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @suzanne68 wat een lief hondje een Maltezer als ik het goed heb of niet?

Ik ben blij dat je je al iets beter voelt.

@zico nou lekkere arts is dat zeg in Duitsland fijn hoor zo’n arts NOT
    Ik weet ook niet hoe ik me zou voelen als hij mijn arts zou zijn.

@Nienke volgens mij zie ik ook een streepje heel dunnetjes ,maar ik zie hem wel nog even wachten en dan is het een vette streep.
    Ik duim duim duim duim voor je

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hmm.. Bebek... lastig hoor.. een dier moet je eigenlijk wel alletwee willen (*denkt terug aan het hondjes debacle hier een tijdje terug*) Enne.. ik vind die bloeddruk prima hoor!

Meiden... erg hè.. ik zie het ook.. het streepje..zèlfs op de foto.. irl is hij idd nog wat duidelijker... realiseer me dat het H E L E M A A L niets zegt ook.. kan nog van alles gebeuren.. en ik voel H E L E M A A L niets... zelfs niet toen ik dat streepje zag... en je zou verwachten dat ik dan meteen van alles zou voelen :) Niet dus..
    Heb manlief ook nog maar even niets verteld :oops:

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoezo 'zegt niks'?? Een streepje is een streepje meis, volgens mij zegt dat genoeg!!! Morgen weer testen? Ben nu al nieuwsgierig! :) *duimt als een gek!*

11. Dop07

Dop07 Bekend lid

:) En jij ziet em niet eens !! :)

Ik bedoel... áls het al wat is.. is het zó pril, dat het nog NIETS zegt.. deze streep.. ik ken het (helaas .. :( ) Dat is waarom ik eigenlijk ook 'tegen' vroegtesten ben.. maar ja.. het mega-pakket testen lag tegen me te gillen in het kastje naast de wc :)

Ik beloof je Bebek... morgenochtend test ik weer en meld ik me :D

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

*gaat testen verplaatsen naar een plek vèr van de wc voordat ze vanavond nog 8 keer test*

:)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kruidvat testen Nienke? Hebben tegen mij nog nooit gelogen in elk geval! Maar snap wat je bedoelt met het kan nog alle kanten op gaan zo pril. MAAR.... ook de goede natuurlijk!! [-o< ;)

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :) Maar ik ben dan ook al een oude vrouw en dus word ik een beetje kippig denk ik, dus mijn mening zegt niet zoveel!
    Maarre, ik wist niet dat zo'n streepje niks hoeft te betekenen, ik dacht altijd streep=streep dus zwanger.
    :) wat zal jij vroeg wakker zijn morgen, haha! Ochtendurine bevat meer hcg toch? Dus krijg je dan als het goed is een duidelijkere streep toch? Meid, wat zal jij vroeg wakker zijn! :)
    Ik kom morgen speciaal voor jou even kijken!! [-o< [-o< [-o< [-o<

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lotuss.. het is er één uit zo'n matcare-mega-pakket.. 9 stuks voor 14,95 .
    Ik had in september ook een lichte streep een paar dagen voor NOD.. en dat werden toch duivels 3 dagen na NOD.. en vorige maand heb ik me ook al scheelgestaard op een test.. ook een vage streep.. ook gewoon duivels... (toen was de streep 1 dag voor NOD trouwens wel weg...)
    Dusss..

Bebek.. ik ben altijd vroeg :) Heb hier een Doppie die om 6:30 (uiterlijk) vind dat de dag begonnen is :) (enne.. dank voor het duimen!!!!!! )

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nienke, spannend, ik denk ook wat te zien.

Suzanne, wat een leuk hondje!

Bebek, moeilijk hoor. Het katje is je van harte gegund. Ik zou het hem gewoon vragen, maar als hij het niet wil, dan is dat heel vervelend, maar een huisdier erbij is wel iets wat je samen moet willen.

Zico, dat is toch geen manier van doen van die arts. Ben je al op van de zenuwen, moet je nog langer wachten. Hoop dat je nu snel meer weet meid!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Nienke Ja, dat is het vervelende van testen voor je nod inderdaad. Had dat ook een paar keer voor ik zwanger raakte van m'n dochter met ovulatie testen.(die ik gebruikte als zwangerschapstest) Maar toch had ik zo iets van er gebeurt in elk geval wat. Er vindt in elk geval een bevruchting plaats en het is ineens een keer wel raak!
    Misschien voor jou deze keer!! ?? Spannend in elk geval.. ;)

18. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

12-05 Nienke07
    14-05 Mama2X
    15-05 Giegel
    20-05 Desmo
    20-05 Mexicang
    21-05 Bebek/Carola
    ? ?-05 Yuca
    ? ?-05 Benthe

AFSPRAKEN

12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige
    14-05-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog
    28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog
    29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo

BEVALDATA

05-05-2009 Kaat
    20-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje
    05-01-2010 nefertary

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah

ik zie 'm ook Nienke, duidelijk zelfs! wat gaaf!!! \:D/
    en dat je niets voelt zegt helemaal niets, je bent gewoon in shock :)
    in ieder geval: :thumup: [-o< :thumup:

wat een schattig hondje Suzanne. ik had een grote hond bij jou in gedachten :)

wat een hufters daar zico, het was nogal niet belangrijk dat er naar je nek wordt gekeken! :evil:

Bebek, lijkt me niet zo'n gekke bloeddruk hoor, de bovendruk lijkt wat hoger dan gebruikelijk voor een jong iemand, maar dat is inderdaad door zoveel dingen, waaronder stress, beinvloedbaar, dat ze daarom blijkbaar die opmerking plaatste. zou ik me niet druk om maken.
    en wat dat katje betreft kan ik alleen bedenken, hem heeeeel lief aankijken en zeggen dat je het zooooooooooooooooooooooooo graag wilt :)

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @bebek honden en katten gaan heeeeeeeeel goed ik heb 1 hond gehad en 2 katten en heb een niet al te grote woning en het ging prima samen.Het geeft je zoveel huisdieren de liefde en aandacht die je van ze krijgt is onbeschrijfelijk....dus ik zeg gewoon doen. :D :D :D

Lekker samen spelen en samen slapen de grootste lol hadden ze.Helaas hebben we haar niet meer omdat ze te weinig aandacht kreeg(we werkte allebei erg veel) Nu heb ik 5 katten.

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hier heb ik de duivels zo langzamerhand op bezoek...te vroeg lijkt mij maar ja het lijkt er op mijn temp is gedaalt en ik heb al bruin verlies en vreselijk zin in chocolade.

Deel Deze Pagina