35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hè MaMax2.. da's bálen....
    Nef.. hoe voel jij je????

HIer (sorry Bebek :) ) niet veel nieuws.. Streepje was vanmorgen zo mogelijker nog vager dan gister! Nog een stuk of 6 testen over... dus de komende dagen test ik 's ochtends gewoon... en dan zien we wel wat eerder komt.. duivels.. offff... vette roze streep! ;)

Ik ga naar mijn vriendin in apeldoorn zo.. (die ene waar ik eigenlijk vrijdag heen ging, maar waar ik nooit aangekomen ben :) ) Ik verheug me er op... als is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug best een hele reis...

Iedereen een fijne dag en geniet van het weer!!!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zie ook wel een (vaag) streepje hoor Nienke, spannend!!!

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik zie een vaag streepje Nienke, het kan dus nog alle kanten op meis, hopen dat het de goede kant op gaat.

Mama2X balen meis :(

Hier gisteren weer gewerkt, geen problemen gelukkig.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wacht trouwens nog steeds op een menstruatie :(
    Gisteren dacht ik echt (weer...) dat ie zou komen. Rugpijn, hoofdpijn, buikpijn. Maar nee hoor. Gek word ik er van. Broekloeren, maar nu juist in de hoop dat je WEL ongesteld word.
    Ik hoop echt niet dat het 6 weken duurt deze ronde...

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja das best waardeloos liesben.je wil zo graag verder he.
    Ik hoop voor jou dat hij heel snel komt.....

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het ergste is dat het gewoon de beste neurochirurg is in België, maar we hebben naar de ombudsdienst toch een behoorlijke boze mail gestuurd dat we niet gediend zijn met manier van handelen en hebben ook gevraagd wie onze kosten gaat vergoeden

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden heb een vraagje naar jullie toe die in nederland wonen.

Ivm visum

Mijn zus haar schoonbroer en vrouw + kids zijn nu ondertussen voor 3 jaar naar Ghana.
    Zijn vrouw is afkomstig van Rwanda. Ze is dus eerst getrouwd in haar land en daarna in Belgie met de broer van m'n schoonbroer.
    Maar waar het over gaat.

Haar man is een maand geleden al naar Ghana verhuisd voor z'n werk en zijn gereisd via de luchthaven van Shiphol.
    Geen problemen toen. Hij is Belg.
    Een maand later en na de bevalling van hun 2 de baby is de vrouw den 8 ste met kids achterna gereisd.
    Ze heeft in Schiphol om door de douane te gaan haar visum moeten afgeven en kreeg deze niet terug.
    Weten jullie daar de juiste rede toe want de familie van m'n schoonbroer maakt zich zorgen als ze terug wil komen en dan misschien niet meer binnen mag, kunnen jullie me iets wijzer maken?

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Haha,ik een grote hond :rolleyes: nou dit was onze compromishond,mijn man wilde zo graag een hond en ik niet,ben helemaal geen hondenmens :oops: dus lief aankijken werkt wel ;) En wij hebben 4 katten en een hond en dat gaat ook prima samen.En een hamster (ook nog ;) )Als mijn man met pensioen is willen we graag een Berner Sennen,maar dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang,want hij is ook nog es 7 jaar jonger dan ik.Nog 1 jaar jongerderder en hij was een toyboy :) las ik laatst ergens...grin.Maar met mijn ziekte is het best lastig om voor een hond te zorgen en dit is nog een handzaam formaat.Hij ziet er nu wel extra truttig uit,omdat ie net geknipt is.Normaal ziet ie er wat stoerder uit...voor zover een Maltezer er stoer uit kan zien dan :)

Vandaag is mijn man naar Amerika gegaan om samen met een vriend naar een opstijgende (weg geschoten wordende?)space shuttle te gaan kijken.Nog 8 nachtjes en dan komt ie weer thuis.Maar nu vind ik het vooral ff lekker rustig,maar dat is altijd de eerste paar dagen.Hij is voor zijn werk in de zomer ook vaak een paar dagen weg.

@Nienke...in het begin had ik dat ook hoor,voor NOD nog dat soms het streepje vager was.Dat zegt niks.Je bent gewoon zwanger.Van mij iig een voorzichtige gefeliciteerd! :D

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sorrie Zico, kan je met je vraag over het visum niet verder mee helpen.
    Hoop dat je snel bericht krijgt van de ombudsman.

Nefertary, grappig dat je een grote hond in gedachten had bij Suzanne. Ben benieuwd wat voor honden je bij mij in gedachten hebt?

MaMa2x, he getverderrie meid, ongi. Bah, bah, bah. Ik vond eigelijk dat het onderhand ook eens jullie tijd was.

Nienke, nog niet weer getest? Zwaai je nog even als je in Apeldoorn komt? Woon ik heeeeeel dichtbij, heb er bijna 32 jaar gewoond.

Hier een babymeisje van 9 mnd wat echt helemaal onder de bulten zit. Zoals zij onderzit geloof ik niet dat ze de waterpokken nog eens terug zal krijgen. Gewoon zielig om te zien en helemaal lekker voelt ze zich ook niet, het arme ding.

10. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Nienke, kijk maar naar mijn testenreeks :) daar zat in het begin ook geen schot in de donkerverkleuring en leek een keer ook zelfs lichter geworden. we duimen gewoon door hoor! :thumup:
    met mij gaat het wel hoor. alleen die buikpijn hè, daardoor blijf ik op m'n hoede 8-[

dat vind ik echt zooo'n respectloze uitdrukking, echt druipend van bekrompenheid, en ws. gewoon ingegeven door jaloezie :evil:
    laat iedereen even lekker zelf uitmaken welke partner hij kiest...

zico, begrijp ik het goed dat de echtgenote van de zwager van je zus vanuit Belgie via Schiphol naar Ghana is afgereisd, en hebben ze op Schiphol haar visum ingenomen? maar hoe kan dat dan, dat visum zit toch in het paspoort? en volgens mij hadden ze haar ook de reden moeten vermelden waarom ze dat hebben gedaan.
    En is zij genaturaliseerd tot Belg?
    Met de gegevens die jij nu geeft is het mij een raadsel waarom men dit op Schiphol gedaan heeft, en lijkt mij dit ook niet terecht, zeker niet als zij Belgische is...

MaMa2X, gadver wat balen weer zeg, je temp zag er aanvankelijk zo goed uit... :(

Liesben, ik duim keihard dat die ongi zich nu eindelijk eens laat zien! :thumup: [-o< :thumup:

Inez, heb jij een hond dan? :) maar ik zie jou wel met een labrador :)
    aach, die arme hummel van je, dikke knuf!

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ach Inez wat verschrikkelijk sneu, kon niet uitblijven he dat die kleine ook waterpokken zou krijgen.....

Nefertary die buikpijntjes blijven nog wel ff bij mij zeker tot de achtste week.

Inez zie ik ook wel met een grotere hond, een labrador of bouvier of iets.

Ik heb er hier 2 de kleine en de grote :)

12. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
  13. Suzanne68

Ik vind toyboy wel een grappige benaming...ik pest mijn man er altijd mee.
    Als je het serieus bedoeld is het iid denigrerend,maar ik vind sowieso dat liefde niet aan leeftijd is gebonden.

@Inez....oh bah...zo'n kleintje met waterpokken is altijd zo zielig.

Ik had vroeger wel een labrador(dus mij met een grote hond inschatten is niet echt raar),maar toen woonde ik naast een groot park waar ik heel ver kon lopen met de hond.Hier heb je niet zoveel waar je ver kunt lopen....tenminste niet ver genoeg voor een grote hond.Je hebt wel een dijk waar je een half uurtje zoet mee bent.Die zou je natuurlijk 2x op en neer kunnen lopen :rolleyes: Het is altijd wel grappig als mijn man ermee loopt(alhoewel ie er zelf niks van heeft en supertrots is op zijn hond)Mijn man houdt nml nogal van metal en dan loopt ie in zijn Slayershirt met zo'n maltezer...dat is echt heel grappig ;)

@Liesben ....ik duim mee

@ iedereen die weer ongesteld is geworden...volgende maand weer een frisse ronde.

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden, ook zo lekker in de zon gezeten vandaag?
    Ik heb lekker mijn benen verbrand en vind het niet eens erg hihihi.

Nienke meid wat vreselijk spannend! Ik heb je testen ook aan vriendlief laten zien en ook hij (ik dus ook) ziet een heel lichte streep. Morgen de Kruidvat overvallen???

Zico wat zal je woest geweest zijn! Terecht dat je een klacht hebt ingediend, hoe goed zo'n arts dan ook is; afspraken moet iedereen nakomen.

Leuk dat jullie allemaal van die hondenliefhebbers zijn. Zelf ben ik er ook stapel op, maar helaas allergisch. Bovendien vind vriendje het niet zo'n goed idee, dus hier voorlopig geen viervoeters, helaas.

Ondertussen zit ik heerlijk rustig (NOT) op de wachtbank. Nog 10 dagen en ik mag testen. Aan ons klussen kan het niet gelegen hebben, maar eerlijk gezegd voel ik me weer zo niet zwanger. Afwachten dus maar weer.

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh nee Mamax2, duivels!!! Sterkte meid, blijft altijd weer balen.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suzanne, ik herken het zwarte gat waar je in zit. Je bent geen aansteller of zo hoor, dat moet je echt niet gaan denken! Je gaat een rouwproces doordat is enorm zwaar en kost tijd. Dikke knuf!

Inez, veel sterkte en succes morgen in het ZH en beterschap voor Yelina.

Limmeke, fijn dat alle tests goed waren. Maar ik kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerustgesteld bent.

Hellen, gefeliciteerd met je mooie 20-weken echo!

Anna, wat fijn dat je geen verzakte baarmoeder hebt.

Jeetje Bebek, wat moet je akelig lang wachten. Vind ik echt heel lang hoor, voor iemand met zo veel pijnklachten als jij.

Koffieleutje, gefeliciteerd met de 12 weken!

Nienke, wat balen van de pechavond met je auto.
    Maar oooooh, een streepje..... spannend!

Liesben, ik hoop dat je snel een nieuwe ronde kunt beginnen. Bij mij duurde het die eerste keer na MA 6 weken, lange weken.

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Rara watvoor hond hebben wij? :p

18. Suzanne68

haha....ik denk een franse bulldog...ik heb er geen argumenten bij...is gewoon de eerste hond die in me op komt ;)

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    giegel, een boxer??

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een KLetje gieg.. of te wel een dooslikkertje :p nee, jij hebt een lab/retriever toch?

Deel Deze Pagina