35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Oh Nino wat spannend ik hoop dat je snel goed nieuws hebt want we kunnen hier wel weer wat positiefs gebruiken.

Veel succes

groetjes sandra

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hallo allemaal.. ik heb vanmorgen een positieve test in handen gehad.. wel vaag, maar wel zichtbaar..

durf het niet te geloven!

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BENTHE: watn geweldig nieuws! OP NAAR ROZE.

NINO: JOEPIE!

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIMMEKE: GEFELICITEERD! SUPER.

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @nino heel veel sterkte met de bevalling!

@limmeke: aiii een voorzichtige felicitatie dan? ;)

6. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    NinO, wat reuze spannend, hoop dat het vlot mag gaan. :)

Limmeke, gefeliciteerd meid. :p

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Nino: super spannend! Succes als het doorzet!

@Limmeke: proficiat, we willen graag weer roze zien!

@Benthe: wat een goed nieuws en dat je gewoon serieus genomen wordt! Ben heel blij voor je!

@Inez: Jij ook rustig aan he, lekker een beetje rommelen thuis!

8. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    weeen worden steeds heftiger en pijnlijker. De vk komt zo. Man is zoontjenaar oma brengen en ik eet nog snel wat ijsjes en heb de vloer nog even gedaan, maf hoor en tussendoor hang ik tegen de koelkast een wee weg te puffen.

Limmeke gefeliciteerd.

tot gauw,

Nin0

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Succes Nino :)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Sens!
    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag raken. Uiteraard niet weer een miskraam maar dat je je kindje nu bij je mag houden, het is je gegund want je hebt het al zo zwaar gehad!

Hey Lola, welkom terug!
    Klinkt als een heerlijke ongecompliceerde zonnige uitrustvakantie, maar kan me ook voorstellen dat een weekje genoeg is.

4xmamma, ik zal es kijken of ik hier rozenbottel bij een kruidenwinkel kan krijgen. Weet niet of wij zo'n winkel hebben. Vanmorgen woog ik trouwens weer een kilo lichter, mijn voeten zagen er idd wat minder dik uit maar mijn vingers helaas niet.
    Het zou prachtig zijn als je deze maand idd zwanger blijkt te zijn!

Benthe, jeetje wat een goed nieuws dat het geen cystes waren maar prachtige eicellen! En ook nog helemaal geen sprake van overgang, geweldig meid!
    En nu maar duimen dat al dit goede nieuws en het klussen ook een mooi resultaat heeft! [-o<

Giegel, ik zou idd door blijven gaan met de ovutesten.
    Ik heb het ook wel gehad, een paar dagen bijna positief (soms dan ook weer een dag minder) en dan toch een mooie vette posi test. Het kan zijn dat je je piek net hebt gemist (test je 1x per dag?) maar kan ook zijn dat je eisprong nog niet is geweest.

Inez, veel plezier met het inruimen van de showroom!
    Een zwangerschapsverlof kan je dat niet echt noemen, hihihi, maar leuk om te doen! Wij hebben ook nog veel klusjes op ons lijstje staan, nu met het verlof van het werk wat meer tijd voor. Fijn dat je er de energie voor hebt!

Limmeke, voorzichtig gefeliciteerd!

Nino, spannend meid!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nino, SPANNEND, SPANNEND! Ik wens je een voorspoedige bevalling!

Limmeke, een streep is een streep, dus van harte meid!

Natas, ik vind het inderdaad heel leuk om te doen. Je kunt vervelender klusjes hebben gedurende je verlof. Hihi.

12. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @limmeke: Eindelijk iemand roze deze maand. Gefeliciteerd, meid. En vaag of duidelijk, STREEP=STREEP.

@Benthe: Wat goed, zeg. Het is wel fijn gevoel als je series word genomen. En die ziekenhuis in Oss, ik heb daar ook zo naar ervaring mee, en niet een keertje maar. Ik ga daar ook nooit naar toe.

@NinO: spannend meid. Hoop dat het snel en voorspoedig mag gebeuren.

@Natas: ik zal straks even in mijn kruidenboek kijken wat nog meer werkt als vochtafdrijvend en niet schadelijk is voor zwangeren. Die van rozenbottel weet ik uit ervaring, want ik heb nierafwijking dus dit is voor mij heel bekend. Bij blaasontsteking werkt hen ook heel goed. Ik heb het ook regelmatig tot bloed toe. Twee dagen rozenbottelthee, en weg is die ontsteking zonder antibiotica of zo.
    Ik ben over een uurtje of twee weer terug online want mijn jongen moet op de PC (dit is nog steeds zijn PC die van mij is niet meer te maken.)

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nin0, succes meid!
    Limmeke, heel voorzichtig gefeliciteerd!

Hier geen vloeien of spotting meer. Morgen NOD, heb uiteraard al getest maar negatief.

Duimpjes draaien voor degenen die het nodig hebben.

Ga zo even afleiding zoeken op Duindigt, is hier vlakbij. Zonnetje komt door, fijne dag allemaal!

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Nin0, Succes met de bevalling! Spannend hoor :)

@ Limmeke, Gefeliciteerd en geniet ervan!

@ Natas1, ik doe inderdaad één keer per dag een ovu test. Met de volgende cyclus ga ik wel twee keer per dag testen rond mijn eisprong zodat ik hem niet kan missen.

Groetjes giegel

15. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @Natas zoals beloofd:

Bron: Penelope Ody "Handboek HEILZAME KRUIDEN

BLEEKSELDERIJ ZADEN die voornamelijk als vochtafdrijvend middel gebruikt worden. Aftreksel: 2 theelepels bleekselderijzaad aan een kopje kokend water. 10 min laaten trekken. 2xdaags half kopje.

APPEL Eet zure appelen 's morgens als vochtafdrijvend middel.

GEWONE PAARDEBLOEM Sap Pers de bladeren uit als er een vochtafdrijvende werking nodig is. Neem driemaal dags maximaal 20 ml sap.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nino,
    Wat bijzonder te weten dat je op dit moment aan het bevallen ben. (even ruim genomen ergens kort geleden of binnenkort). leuk dat je het toch nog even meldde.

Sens,
    Welkom hier, ik zie dat je ongi vandaag gekomen is. Goed nieuws dus en binnenkort een nieuwe afspraakvoor IUI. Spannend weer en moedig dat je het al weer aan durft.

Molly,
    vervelend joh! Je hoopt er toch op zeker met zo'n teken. Wat doet je temperatuur nu?

Benthe, voor jou goed nieuws. Dubbel goed eigenlijk en een goed vooruitzicht, dat is ook wel erg lekker. Goede stap om naar Belgie te gaan. (daar zit die Geertgen toch? of klopt dat niet?)

Ik ben hier nu al van slag af voor mijn naderende NOD. :( Tepels prikken, maar ik durf nergens meer in te geloven of op te hopen. Bovendien weet ik inmiddels ook allemaal niet meer wat ik wanneer voelde, tijdens zwangerschap of juist een andere cyclus.
    :cry:
    Ik ben bovendien erg vermoeid (te weinig geslapen vorige week) drukke dagen met de kinders gehad (kleuterklas), slechte weerstand, verkouden, zweertje in mijn mond. En vanmorgen wakker geworden met enorme rugpijn. Echt niet leuk meer, ik voel me hoog bejaard. Misschien vanwege de harde matras op de boot. Maar daar heb ik een heel jaar op geslapen. Dus dat lijkt me vreemd. Het maakt me er niet vrolijker op.

Ik hoop dat ik volgende week op van mijn werk een wat beter humeur krijg. Vaak lukt dit wel door het contact met de kinderen.

17. @Nin0: Oooooooh... wat spannend! Ik wens je een heel voorspoedige bevalling...

@Limmeke: Gefeliciteerd met je positieve test en welkom hier. Hebben we toch nog roze in juni :D !

@Annna: Ik ga gewoon héééééél hard voor je duimen!

@Molly: Wat jammer... :cry:

Over mezelf niet veel te melden vandaag...

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Nin0 succes ik kijk er naar uit, was al aan je aan het denken dit weekend,
    maar was druk doe het goed meisje :thumup:

Limmeke proficiat en geniet ervan meid!
    vier het maar...

hopenlijk is het snel voorbij,
    liefs Ritje

19. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Heey Meiden,

Bedankt allemaal :thumup: :thumup:

@Nino

Spannend!

Groetjes Anja :baby:

20. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jeetje wat spannend. Ik ben het hele weekend niet online geweest om dat we druk waren het weekend. Ik stond vanmorgen onder douche en moets aan ninO denken. Zie ik dat ze gister bezig was en wie weet nu al een mooi kindje heeft. Spannend! Ik ga zo even de rest lezen maar ga eerst even druk werken.

Deel Deze Pagina