NOD 12-05 Nienke07 14-05 Mama2X 15-05 Giegel 20-05 Desmo 20-05 Mexicang 21-05 Bebek/Carola ? ?-05 Yuca 03-06 Benthe AFSPRAKEN 08-05-2009: Hellen1971 20 weken-echo 11-05-2009: Benthe afspraak gyn FM tbv 1e IVF 12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog 28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog 29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 20-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 05-01-2010 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah [/quote]
We hebben een uit de kluiten gewassen, zwarte labrador Vanmiddag heb ik bedacht dat ik wil gaan proberen of hij zonder bench kan. Hij is over een paar weken jaar, dus dat zou moeten kunnen volgens mij. Zo maar eens op zoek hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Hallo meiden, Ik heb net even mijn gegevens op ons lijstje bijgewerkt, moest er even goed voor terugzoeken... Vandaag heb ik echt een beetje een sh*tdag gehad... Een vriendin van mijn vriend, 39 en in haar eerste ronde zwanger van een scharrel uit de kroeg, liet vandaag haar kindje dopen. Natuurlijk gun ik haar haar mooie meisje maar het steekt toch. En zo'n dag als vandaag hakt er toch harder in dan ik zou willen... Natuurlijk sta ik stijf van de hormonen en acht ik mezelf in emotioneel opzicht niet helemaal toerekeningsvatbaar maar het valt me toch zwaar... Wij waren er al vroeg want mijn vriend was de fotograaf van die dag en ik kreeg zo ongeveer direct deze frummel van 4 maanden in mijn handen geduwd. Mams moest nog douchen etc. en aangezien ik zo dol op kinderen was wilde ik vast wel even oppassen... Het is een echt lieverdje hoor, maar het zit me nog steeds dwars dat er totaal geen rekening wordt gehouden met hoe ik me hierin voel. Ze weet van onze situatie en ik had het toch wel op prijs gesteld als er minstens even werd gevraagd of ik het wel wilde doen... #-o Sorry voor het ego-berichtje hoor, maar ik wil het zo graag van me afschrijven voordat ik mijn lief ga afsnauwen (die er natuurlijk helemaal niks aan kan doen) Het spuiten valt me niet mee... De decapeptyl zijn stiekem best pijnlijk en 300 IE Gonal-F spuiten is gewoon best veel. Ik ben jankerig, mijn buik zit onder de blauwe plekken van de spuiten... Nou ja, het is voor het allerbeste doel wat ik kan bedenken.... Morgen, eerste follikelmeting bij de gyn. Ik ben benieuwd! Gr. Benthe
Haha, ja, wij hebben een hond. 2 honden zelfs. En geen kleintjes. Een Mechelaar en een Scottish Deerhound. De laatste is een 'kalf' met een schofthoogte van ruim 80 cm. Aangezien het een windhond is, is hij niet te zwaar met nog geen 40 kg. [attachment=0:3b7j6szr]IMG_0150 klein.jpg[/attachment:3b7j6szr]
Benthe, wat vervelend dat er bij die doping geen rekening gehouden werd met je gevoelens. Ik kan me voorstellen dat het juist op zo'n dag erg moeilijk voor je moet zijn. Dikke knuf. Heel veel sterkte met het spuiten en succes morgen met de eerste follikelmeting.
Natas, bedankt, zal blij zijn als ik weer thuisben. Suzanne, niks mis mee toch met zo'n jonge blom. Koffieleutje, het kon inderdaad niet uitblijven dat ze het ook zou krijgen. Ik heb het wel een beetje met haar te doen, ze heeft er ook wat lichte koorts bij, ondanks 2 zetpillen. Maar even in de gaten houden, anders wordt het ook nog een ritje huisarts morgen. De bulten leken vanavond al wel weer minder rood, maar man o man, wat zit dat kleine ding onder.
Inez.... het is echt sneu hè? Zo'n hummel met jeuk... maar nu heeft ze het in iedergeval maar gehad ... Benthe.. wat naar dat er geen rekening met jou gevoelens gehouden werd... ook vanhieruit een dikke knuffel en heel veel succes morgen!! Meiden.. ik wordt nu toch wel een peu nerveux ... Deze is van net: Ik ga nog even wat drinken.. en morgen ochtend nog maar weer eens testen
Hier nog een plaatje van onze andere hond. [attachment=0:1vwko0p0]IMG_1905 klein.jpg[/attachment:1vwko0p0]
Jaaaa, ik zie hem nu echt zonder hoeven te turen!!!!! Meid, ik geloof dat er geen twijfel meer mogelijk is! Gefeliciteerd!!!
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaah!Nienke is zwanger!!!!Nogmaals gefeliciteerd! @Benthe.....beetje bot vind ik het wel hoor.....die dag is al moeilijk genoeg voor je.Goed dat je het van je afschrijft hier. Heb ik me vergist....ik dacht dat mijn man 8 nachtjes weg was.....zijn het er 9
NOD 12-05 Nienke07 14-05 Mama2X 15-05 Giegel 20-05 Desmo 20-05 Mexicang 21-05 Bebek/Carola ? ?-05 Yuca 03-06 Benthe AFSPRAKEN 11-05-2009: Benthe afspraak gyn FM tbv 1e IVF 12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige 14-05-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog 28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog 29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 20-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 05-01-2010 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah zó ver niet hoor Benthe spannend joh, we duimen voor een vol eierrek! dan zijn al die blauwe plekken en pijn het tenminste dubbel en dwars waard geweest! ooh, wat onnadenkend van die vriendin hebben mensen dan echt geen inlevingsvermogen meer!? oh, houdt jouw man ook van metal Suzanne, die van SanRob ook! waar is die eigenlijk? Desmo, o jee, de wachtbankstress! maar de duimen draaien hier op volle toeren hoor, voor alle wachtbankers! mooie temp Giegel, nu houden zo, en dan roze knallen! oeh, ik weet eigenlijk niet eens of jullie wel geklust hadden voor de eisprong i.v.m. de IUI wow Inez, dat is inderdaad een kalf! die Scottish Deerhound, lijken die een beetje op de Ierse wolfshond? daar heb ik er een keer één van gezien, die zo ongeveer zo groot was als een paard ik wist niet wat ik zag! oh Nienke dat ziet er goed uit meid!!!!!!!!!!! hele grote feliiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! enneh, voel je nu al iets? o jee Suzanne, wat een domper nou, dan houden wij je hier toch lekker bezig met leuke hondenverhalen en zo!
Mijn temp is eigenlijk elke maand wel mooi, dus daar kan je niet echt vanuit gaan. We hebben nog wel geklust voor de eisprong, maar omdat het in de afgelopen jaren niet gelukt is, ga ik er niet vanuit dat het deze keer wel raak is. Ik zit dus eigenlijk op mijn menstruatie te wachten zodat we verder kunnen. Maar het zou natuurlijk heel mooi zijn als ik deze ronde een posi test krijg
Benthe ik duim voor je... En natuurlijk ook voor jou giegel op naar rose !! [-o< Voor alle mensen op het wachtbankje houdt vol en denk positief. [-o< Nienke geen twijfel meer mogelijk een hele grote proficiat !! Hellen zet hem op meid, laat ze paf staan. Inez hoe is het met Yelina nu ? Ik heb van de week een halve dienst geprobeerd, ging goed, vandaag gaan we dus weer voor een hele dienst en dan lekker 3 dagen vrij.
Niienke proficiat je kunt het niet meer ontkennen, t is zo ver hoor, geniet ervan! fantastisch toch! Benthe wat erg sommige mensen kunnen zo bot zijn en met hun eigen bezig zijn dat ze niet inzien of stilaan hoe een ander zich kan voelen, als je mijn vriendin was hadden we hierover al een rustig gesprek gehad en dan hield ik rekening met jou gevoelens, of je voelt het aan! Toch als vriendin! Hellen veel succes hoor! Laat zien wat je te bieden hebt! Zico, wat ben je op de sukkel meid, en dat hadden ze toch kunnen verwittigen dat je niet die trip hoefde te doen, kan toch niet! zeg het maar gelijk heb je! Inez wat een mooi hond, prachtig dier hoor! vandaag of morgen moet mijn hond bevallen we zien wel het zou maar ééntje zijn, spijtig , hoop dat er alles oke met is! met dat kleine murmel, want dan word het mijn murmeltje! liefs Ritje Nog niks van Kaat????
he meiden, Nienke een dikke proficiat overduidelijk ZWANGERDit is de 2x dat ik je hier kan feliciteren. Enkele jaren geleden ook Hellen succes meid Benthe, ik ga voor je duimen vandaag meid, laat je maar lekker broeden die eitjes, nu is het jou beurt voor die geweldige baby inez, mooi hond Ritje succes met je hond, hopelijk zitten er toch nog enkele verstopt. Man gaat om 9 u bellen ivm m'n uitslag, we zijn het wachten beu, ook gaat hij goed van z'n voeten maken. Ben op van de zenuwen
Dit zijn onze hondjes Dit is Fientje ze is een Bordeauxdog ze heeft ganse zetel gemolesteerd Dit is Bandit een Jack Russel
Even samengevat zie ik heel veel leuke honden! Wij hebben alleen twee katten, honden is geen optie. We werken allebei fulltime. Misschien later als er een baby is Benthe: Wat dapper van je! Ik vind het ook wel een beetje bot om niet even te vragen of jullie er moeite mee hebben.....Succes meid, ik hoop dat die blauwe bulten zich dubbel en dwars terugverdienen! Nienke: Jippie, zwanger!!!! You go girl. Inez: wat zielig voor je kleine meisje! Zico: Stuces met de uitslag! Hellen: Ik duim voor je met de sollicitatie! Desmo: spannend op de wachtbank, voor jou duim ik ook. Verder weet ik het niet meer. Ik zit ook nog steeds een soort van op de wachtbank, maar dan voor de WOD......
Meiden.. ik moet een om één of andere reden zo lachen om jullie reacties Ik voel zelf nog H E L E M A A L niets.. en ben er verre van overtuigd dt ik zwanger ben... ráár toch?! Heb het manlief nog niet eens verteld Kan het gewoonweg niet geloven...! Het is ook zo anders dan bij de vorige drie.. en ik heb zomaar zo het gevoel dat die testen me 'neppen'. Vanmorgen was de streep weer nauwelijks waarneembaar.. dat is toch ráár.. dat ik 's avonds duidelijker test dan 's ochtends??? Straks toch maar een stapeltje ander merk scoren.. kijken wat dáár mee gebeurd Ik zie LEUKE honden voorbij komen... hoewel ik ALLE honden, net als ALLE paarden leuk vind, zou ik niet (meer) zomaar elk soort in huis nemen.. een terrier bijvoorbeeld.. ènig vind ik ze, maar ik weet ook dat het niet 'mijn' soort hond is.. De mechelaar daarintegen die ik zag staan... \/ Die vind ik SUPER... zou ik zó weer willen hebben! Maar helaas.. manlief wil geen hond... Verder is het me even allemaal niet zo bijgebleven Alleen Zico.. was jij er in 2007 ook? Ook in het oktober mamsen topic dan? Wat grappig... weet jij dat nog? Ik kan me jou namelijk niet herinneren Nu ga ik ontbijten.. wat nou zwanger en ochtendmisselijk.. reuzehonger heb ik