Dank meiden.. zit van de weeromstuit te grienen (en ik ben helemaal niet zo'n griener ) Bebekske, Des.. en alle anderen die óók zo graag willen... ik hóóp zo dat jullie je héél binnenkort bij mij en Nef als verse zwangeren voegen... (ik doe maar net alsof ik geloof dat IK een verse zwangere ben ) Lies, Suus... ook voor jullie hoop ik dat er na alle ellende snel een roze wolk komt!!!
Oh ja.. en weet iemand waar ik op het forum de chinese kalender kan vinden? Toch eens kijken of het bij de vorige kids klopte en wat we dan nu zouden kunnen verwachten
Ik zit gewoon te janken bij die verse zwangeren! Van geluk, omdat ik het zo heerlijk voor jullie vind. Ook wel een klein beetje jaloezie. Kwil ook (weer) zo graag! Maar voornamelijk geluk hoor! Super.
niet doen Liesben, nu ga ik zelf ook bijna weer beginnen! ik word soms gewoon niet goed van mezelf raar spul, dat HCG enneh, ik, en de rest met mij neem ik aan, willen dit ook zo dolgraag voor jou en alle andere niet -meer- zwangeren!
Lieve Lies, Ik zou óók jaloers zijn.. ècht... niet raar... soort dubbelheid.... Ik ga maar eens even wat nuttigs doen.. er komt werkelijk NIETS uit mijn handen....
Ik heb er 'm gevonden. Dit zou een meisje worden.. De oudste had echter volgens deze tabel ook een meisje moeten zijn.. en da's toch echt een èchte jongen
Nog even een vraagje Nienke, wanneer heb je de CB test gedaan? Als het namelijk niet met ochtendurine is zou ik nog meer positief gaan denken.
gefeliciteerd Nienke... niet teveel gaan denken aan een eerdere MK... gewoon genieten van feit dat je zwanger bent
2 zwangeren zie ik. Nienke en Nefertary gefeliciteerd meiden. Ben beetje weinig geweest. Heb het echt superdruk. Vaak een huis vol inclusief buurkinderen, werken, vakantievoorbereidingen, kinderfeestje organiseren etc. Inez, ook kleine Jules heeft de waterpokken. Het is een mooi krentenbolletje en elke dag komt er nog steeds wat bij. Ik doe hem in bad met havermout in een washandje. Hij heeft niet veel last geloof ik, alleen was hij vannacht zo'n 10 x wakker, ik dus ook. Ga nu snel weer verder met opruimen, want ik mijn twee jongens deze middag naar de creche, dus even tijd voor mezelf en om aan de slag te gaan in huis. Liefs Nin0
Nef is het bij jou eigenlijk nu een beetje "geland", geloof je zelf nu ook dat je zwanger bent of doe je stiekum nog steeds tests (wat ik me prima kan voorstellen hoor )
Desmo, het gaat er bij mij niet om of ik geloof dat ik zwanger ben, want ik geloofde het wel al bij de eerste test, maar ik ben gewoon, net als Nienke, doodsbang dat het weer mis gaat
Ok dat lijkt me ook vreselijk spannend en zenuwslopend. Zeker als je iets dergelijks eerder hebt meegemaakt kan ik me voorstellen dat die angst blijft tot het moment waarop het de vorige keer mis ging. Toch hoop ik dat je ook kunt genieten en gelukkig zijn met dit wondertje. Maar ja, voor mij is dat misschien makkelijk praten, ik heb het nooit meegemaakt.
'dat moment' is al voorbij, maar de angst blijft toch. ik moet misschien eerst een goede echo zien, en dan nog... ik hoop voor jou dat je dit noooooooit hoeft mee te maken, en het bij jou gewoon in 1 x goed gaat
Nou nu nogmaals van harte gefelicizwanger Nienke! Zwanger ben je in elk geval, maar dat was je voor mij echt bij de eerste test al. Ik hoop eigenlijk dat je nu niet meer verder gaat testen. Want echt dat leidt alleen maar tot onzekerheid. ei en zaadje hebben elkaar ontmoet en zich ingenesteld in je baarmoeder. =D> =D> well done! Hopelijk voor nog een week of 36. Maar de onzekerheid is iedereen hier bekend of kan men zich goed voorstellen. Probeer er langzaamaan een klein beetje van te genieten. En wees lief voor jezelf komende weken. BENTHE EN NU WIL IK DAT JIJ DE VOLGENDE BENT DIE GOED NIEUWS BRENGT. En waarom niet jij!!!? Daantje en Smoeltje zijn je al voorgegaan, die hebben ook lang genoeg moeten wachten. Ik zou het echt super vinden. Jammer dat die vriendin je niet wat beter aanvoelde met overgeven van haar wurm. Ik weet wel uit ervaring dat het heel lastig is om een bezoekje te hebben van mensen die ook Heeeeeel graag zwanger willen worden. Een bevriend stel was pas bij ons en dat was toch wel erg beladen. Maar ik zou daarom ook nooit zomaar mijn kind bij hun in de armen proppen. Nino, Altijd leuk als je toch HEEL eventjes lang komt. Je hebt het vannacht weer niet makkelijk gehad begrijp ik. Als je nog tijd over hebt misschien een uurtje bijslapen. Doet kleine Jules vast ook op het KDV. Beterschap voor hem. Inez, Ook jullie beterschap voor Yelina. Hoop dat het snel beter gaat. Heb trouwens lekker gedigishopt Yara, slaapt voor de 7e keer op rij al weer 's ochtends. We zouden zowaar kunnen spreken van een ritme =D> mooi hoor Ik heb ook besloten om maar lekker rustig thuis te blijven 's ochtends wanneer het kan. Ik zit liever thuis dan met een onrustig kindje lekker op stap. Omdat we op 3 hoog zonder lift wonen zit rustig doorslapen in de kinderwagen er voor ons niet in. Verder hier een soort van Ik had gehoopt die tijdens de borstvoeding niet meer te zien, maar helaas. Vond dat ik dat wel verdient had. ben er niet zo dol op. Gelukkig is het (nog) maar een heel klein beetje.
Kwam dit liedje tegen en het raakte me wel. Er zijn niet zoveel liedjes die over dit onderwerp gaan. http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ Een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!!! Ik ben nog lang niet de oude en helemaal uitgeput, ben dus even wat afwezig. Liefs, van Daantje