Hey Annnna.. dat klinkt goehoed.. dat ritme... en ook dat 'aanpassen aan het ritme van Yara' door jou! Mijn ervaring is, dat als je als mams mee kunt gaan met de flow van je beeb het uiteindelijk véél minder energie kost en je méér aan jezelf toekomt, dan wanneer je 'met alle geweld' je beebje aan jouw ritme wil laten meedoen! :j Nef.. ja dát hè? .. zo'n echo en dán?! (moet steeds denken aan Suus, die als ze twee dagen eerder was geweest een prachtig kloppend hartje gezien had... ) Het gaat gewoon even duren dames... ik ben maar gewoon weer begonnen in mijn 'veilig zwanger' boek van Beatrijs Smulders.. in September aangeschaft en nooit verder gekomen dan de eerste paar bladzijden... Sigaretten zijn aan manlief gedoneerd en het middelste kind mag de filet-americain opmaken... Het idee zal heus een keer inzinken Nog steeds niets nuttigs gedaan overigens... er moeten pakketjes de deur uit, de was moet opgehangen en het is een ongelooflijke puinbak in huis... oh ja.. en ik moet de wehkamp nog bellen over garantie van de gesneuvelde laptop en een leverancier over een niet geleverd hoofdstel, met allergiecentrum utrecht dat de afspraak van woensdag niet door kan gaan ivm gesneuvelde auto... En.. ik ben vanmiddag de afspraak met de monhyg. vergeten... Het is dus niet dat ik niets te doen heb .. maar om één of andere reden komt het er niet zo van... goh...
Hey Daantje... Ik kan me voorstellen dat jij er voorlopig nog niet 'bent' .. moe aan de bevalling begonnen en nu twee energievretertjes! Gaat het verder wel goed met jullie mooie gezinnetje?
Tja, die echo's.. Een vriendin van me zei dat ik bij een evt volgende zwangerschap eerder voor echo moet gaan. Maar ja, en dan...vraag ik me af. Dan zie ik met 6-7 weken een prachtig hartje. Maar dat zegt toch niks? Nee hoor, ik denk dat ik bij de volgende ook gewoon "pas" met 9-10 weken ga. Een combinatietest doen we toch niet, dat hadden we met deze zwangerschap al besloten. En als de echo dan goed is, dan heb ik er (hopelijk) gewoon wat meer vertrouwen in. Maar ja, hetzelfde geld ren ik met 6 weken naar het eerst echobureau uit de Gouden Gids. Wie zal het zeggen?
Jeetje meiden, wat kunnen jullie schrijven op de maandag. Ik moest eerst 4 pagina's bijlezen en dat terwijl ik vandaag weer begonnen met werken. Maar allereerst wil ik Nienke feliciteren. Super zeg. Dat velen van ons maar mogen volgen. Hellen, een beetje laat maar alsnog succes en ik hoop voor je dat het wat wordt. Benthe, ook voor jouw wat duimpjes hiervandaan voor voldoende eitjes. En wat een leuke vriendin zeg. Je merkt wel dat mensen soms gewoon onachtzaam zijn met dit soort dingen maar een beetje empathisch (schrijf je dit zo?) vermogen mag je toch wel verwachten. Er is verder zoveel geschreven dat ik het verder niet meer helemaal bij kan houden. Zag wel allerlei honden voorbij komen. Leuk. Ben zelf wat minder into de hondjes, ook omdat wij alletwee fulltime werken en ik vind persoonlijk dat het dan niet kan. Wij hebben zelf 6 konijntjes waar ik helemaal dol mee ben. En Liesben, ook ik had me moederdag iets anders voorgesteld. Normaal heb ik er niets mee maar gisteren was toch wel een k..dag. Ik ben vandaag weer begonnen met werken na 2 weken afwezigheid. Viel me toch meer tegen dan verwacht. Voor het eerst uit de veilige omgeving van thuis. Weer bij "vreemden". Gelukkig weten een aantal directe collega's van mijn miskraam dus dat was wel fijn. Zij zijn ook erg begaan en lief voor me. Oh, ik zie iets van echo's. Wij hadden onze echo op 8 weken en daar was ook een hartje te zien, alleen was het kindje maar 6 weken. Waarschijnlijk is dezelfde dag het hartje gestopt. Dus tja, wat doe ik de volgende keer. Eerder heeft volgens mij ook weinig zin dus ik als het zover is weer naar het zkh en daar doen ze de echo op 8 weken. Als het mis moet gaan gaat het toch wel mis. Misschien erg rationeel gezegd nu, weet ook niet wat ik doe als het weer zover is. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
Een eventuele volgende keer ga ik ook pas voor een 9 wekenecho denk ik,want nu had ik een goede 8 weken echo gehad en was het nog fout gegaan...en als het fout gaat,gaat het toch wel fout. Maar nu gaat het bij "onze" zwangeren gewoon lekker niet fout. Wel een boel het woord fout in 1 berichtje
Jaaaah Nienke! Dacht het wel, had er al een goed gevoel over bij je eerste test! En tuurlijk ben je bang, logisch toch.. als je eenmaal een miskraam gehad hebt laat dat je nooit meer helemaal los. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je.
Koffieleutje, ik zie dat je morgen naar de klinisch verloskundige mag. Krijg je dan ook weer een echo en mag je naar het hartje luisteren?
NIENKE: Gefelicizwanger!!!! Goed meid! Ben gisteren echt wel komen spieken, maar was niet in de gelegenheid te reageren, maar ben hartstikke blij voor je!
Nienke: [attachment=0:2pnens12]zwanger[1].jpg[/attachment:2pnens12] GEFELCITEERD, en ik wens je een heerlijke onbezorgde zwangerschap toe
Ik heb geen idee, ik hoop wel dat ik een teken van leven krijg Meiden na een dagdienst ben ik volkomen gesloopt, gelukkig heb ik er maar 6 in de 8 weken. Kan geen pap meer zeggen.
Hoi, Ben net terug van tandarts. Ik heb een erge vorm van zwangerschapsgingivitis.dit had hij nog niet gezien.Hij heeft ze zo goed mogelijk gekuist(bloed spoot er uit)en ik moet volgende week nog eens gaan. verder is er niks aan te doen behalve kuisen en spoelen.(de ganse dag) ik hheb idd een heleboel zwkwaaltjes Nefertary,en ik kom miss heel klagerig over.dus ga ik me in het vervolg een beetje inhouden. Ladouce, effe weer wennen he na 2wee kjes met niemand hoeven rekening te houden,nu terug in reality.sterkte! BENTHEKNUFFEL BEBEK KNUFFEL
NOD 12-05 Nienke07 15-05 Giegel 20-05 Desmo 20-05 Mexicang 21-05 Bebek/Carola ? ?-05 Yuca 03-06 Benthe 09-06 Mama2X AFSPRAKEN 11-05-2009: Benthe afspraak gyn FM tbv 1e IVF 12-05-2009: Koffieleutje afspraak klinisch verloskundige 14-05-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog 28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog 29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 20-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 05-01-2010 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
ok ik heb de foto van mijn teckeltje in mijn foto album geplaatst, voor wie t leuk vind om haar te zien. ik ben t bijna vergeten, maar ik ben vandaag eerste keer naar een vk gegaan(ik hoef ni meer naar ziekenhuis vr de gewone controles). ze had een zeer eenvoudig apparaat bij zich, dophone of zoiets, ze kon daarmee nr t hartje luisteren.ze zei steeds: hoor je?. ik zei steeds: ik hoor niks. ik hoorde volgens mij alleen maar gerommel. maar alles was goed volgens haar. (behalve mijn oren misschien...hahaha)ben weer erg blij!