@ Belize Wat een superschattig teckeltje. Ik vanmiddag helemaal vergeten te zeggen,dat ik foto's van onze katten en de hamster (niet op 1 foto hoor...hihi) heb geplaatst.
Dit zijn de kleine en de grote donderstenen van mij.... ( gewicht schoon aan de haak 7,4 kilo) (gewicht schoon aan de haak 65 kilo, en das niet omdat hij zo dik is )
Poeh hee...ik ben er even niet en jullie schrijven pagina's achtereen vol! Nienke: ik begrijp je terughoudendheid hoor, maar ik ben intussen gewoon héél blij voor je en ik hoop, dat je ook snel het vertrouwen mag hebben in deze zwangerschap! Ollebolleke: wat ontzettend naar zeg, van je gebit. Wel goed, dat je naar de tandarts bent gegaan! Het gesprek vanmiddag ging goed. Altahans voor mijn gevoel. Ze stelden me alleen aan het eind wel voor een dilemma...want parttime werken kan wel, toch willen ze wél dat ik 4 dagen per week kom. En dat is iets wat ik eigenlijk niet wil...3 dagen is voor mij de max. Maar het is heel moeilijk beslissen, nu de banen niet voor het oprapen liggen...en het is een gevecht tussen gevoel en verstand waar ik wel even tijd voor nodig heb... Nou..de beloofde foto's kreeg ik er iet op..de link van photobucket werkte mooi niet..dus ik zet mijn dierenkids wel even in mijn album hier... *edit: foto's staan er in!*
Nefertary en Nienke, gefeliciteerd zeg! Wauw, ik ben hier even niet, en dan dubbel roze nieuws. Van harte gefeliciteerd allebei! Hoop dat jullie kunnen ontspannen en een beetje genieten 8) Nou, ondertussen natuurlijk ook een dikke knuffel voor de rest hier! Ook de oudgedienden Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Liefs, Veronika
Anna, zou goed kunnen dat die ongi maar even iets tijdelijk is hoor. Ik dacht dat ik ongi werd toen Danique 11 weken was, klein beetje gevloeid, was na 4 dagen weer over en daarna tot op heden nooit meer wat gezien. Lang leve BV (ook heeeeeel goed voor je decolleté )
nin0, dat is inderdaad lang geleden. slaap je, buiten dat je vannacht 10x bent wakker gemaakt, nu weer een beetje beter? Annna, bij mij kwam de ongi ook bijna meteen na de bevalling weer op gang ondanks bv, helaas. ik moet wel zeggen dat de bv. bij mij nooit zo lekker heeft gelopen de cyclus duurde wel zo'n week langer dan gebruikelijk. heb jij trouwens geen banner meer, of is die opgeslokt door het forum van na de verhuizing? ik hoor nl. wel van meer mensen dat banners ineens 'verdwijnen'. Logisch dat je uitgeput bent miss Daantje, neem lekker de rust en de tijd om je krachten terug te vinden. ladouce, heb je foto's van je konijntjes? ik vind ze ook zo schattig. Koffieleutje, ben je morgen wel vrij dan, zodat je er weer van bij kan komen? leuk stel die honden van jou. net Laurel en Hardy nee, ollebolleke, zo bedoelde ik dat niet. het klinkt gewoon alsof je het allemaal niet meer zo trekt, daar maak ik me gewoon een beetje zorgen om. ik hoop maar dat je tandvlees nu een beetje gaat opknappen, dan voel je je ook weer wat beter misschien. MaMa2X, bah, bah en nog eens bah! belize, wat een lieffie, jouw hondje Suzanne, wat een cuties die katten van jou! en die hamster is helemaal cool! Hellen, jemig wat een dilemma! is het echt 4 dagen of niet, of kun je misschien toch iets regelen, dat je met ouderschapsverlof of zo toch voorlopig 3 dagen kan werken, en als je er dan een tijdje werkt en ze zien hoe goed jij bent dat ze je toch niet meer laten gaan, ook al werk je dan 'maar' 3 dagen? of zeg ik nu iets heel doms... enneh, hij is echt gaaf, die kat van jou. cavia's zijn altijd leuk, daar hoeven ze niets voor te doen! Nienke, ben je al een beetje van de schok bekomen, of lig je nog steeds in katzwijm!?
NIenke ligt nog steeds in katzwijm... moet ook gewoon niet 's ochtends testen... ik ben weer één van de zeldzame gevallen waarbij het hcg beter later op de dag te traceren is... (was bij de andere 3 ook nooit 's ochtends misselijk, maar altijd in de loop van de middag.. voor zover dát er wat mee te maken heeft ) Kruidvattest staat in mijn album.. het is weer een gevalletje 'bril-op-en-dan-nog' Hellen... moellukmoellukmoelluk... maar wel gááf dat ze je hebben willen... Ik zou denk ik toch gaan... per wanneer is het ? Nog tijdens je zwangerschap? Of voor erna? Bij erna is ouderschapsverlof idd wellicht een idee... of gewoon proberen ... je hebt dan iig IETS! Verder kijken kan altijd nog! Ik was keurig na een week of 5 voor het eerst weer ongi.. en meteen weer een strakke 28 dagen cyclus.. ondanks half jaar BV... Van mij had het best weg mogen blijven.. maar goed... als het meezit ben ik er nu weer voor minstens een jaar vanaf Olleke, wat náár allemaal... hier helpt paradontax tandpasta erg goed bij tandvleesproblemen.. misschien ook wat voor jou? Het is niet zo lekker, maar het helpt ECHT! Ik zie heel veel leuke beestjes voorbij komen... Ik heb 'alleen' een paard Hier een foto van vorig jaar om deze tijd... in mijn album staan er (natuurlijk ) meer van mijn grote schat! We hebben ook katten gehad.. maar we wonen aan een doorgaande weg en ze zijn alletwee binnen een jaar voor de deur dood gereden. Ik wil nu echt geen kat meer.. ik vind het voor de dieren niet fijn.. en voor mezelf ook niet... en een kat binnenhouden, dat is voor mij geen optie... Ik ga me eens aankleden... en dan kijken wat manlief wil.. me naar mijn werk brengen, of de hele dag geen auto beschikbaar voor hem (omdat ik die dan mee heb ) Fijne dag allemaal!!!
Ben een poosje niet meer geweest hier , maar ik wil héél graag 3 meiden feliciteren: Miss Daantje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lotus en Joah. Geniet van je kleine koningskoppel... Nefertary en Nienke: Twee keer roze nieuws tijdens mijn afwezigheid, geweldig! Ik wens jullie een heel fijne zwangerschap toe...
Wat betreft ongesteld worden na je bevalling: Ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest sinds de geboorte van Emma. Nu heb ik weliswaar sinds december het Mirena-spiraaltje, maar dan toch... Ik ben daar overigens erg blij mee, ik heb zó vaak huilend op het toilet gezeten dat ik wat mij betreft nóóit meer ongesteld wordt. Heb er zulke nare herinneringen aan... Bij Jasmijn duurde het zo'n acht maanden voor ik de eerste keer ongesteld werd. En bij die eerste ongesteldheid zat ik dus ook weer te huilen op het toilet. Eigenlijk raar, want toen waren we helemaal nog niet bezig voor een tweede kindje. Maar schijnbaar zat er nog een hoop onverwerkt verdriet...
Meiden uitgebreide intake gehad, bloeddruk 128/75, 0,5 kg bijgekomen, lekker zitten kleppen met VK. Ze heeft echt de tijd genomen, wel een spoortje eiwit in mijn urine dus moest wel bloedgeprikt worden. Ook heb ik een verwizjing voor steunkousen gekregen die ik op mijn werk moet dragen. En toen de 12 weken echo Kleintje was goed gegroeid, is qua groei ruim 13 weken. Ik ben nu definitief op bevaldatum 19 November gezet, wrs wordt ik met 40 weken ingeleid omdat geen van mijn kinderen zonder inleiding geboren kon worden. Er wordt dan gebruik gemaakt van een epiduraal. Op de echo was ukkie zeer beweeglijk, de kans op een open ruggetje is zowat nihil anders kunnen ze niet zo trappelen aldus de gyn Hartactie perfect. Ik had me geen mooier cadeau kunnen wensen op mijn verjaardag.
@ Koffieleutje: Fijn dat alles goed was bij de vk en dat ze de tijd voor je nam! Je geeft aan dat je sowieso ingeleid wordt omdat je kinderen niet vanzelf komen. Heeft dat een oorzaak dat ze niet vanzelf komen en hoeveel kinderen heb je? Ik vraag dit omdat ik ook beide keren ben ingeleid....
Koffieleutje gefeliciteerd met je goede uitslag, heerlijk als ze zo de tijd voor je nemen. En begrijp ik nou goed dat je vandaag jarig bent? Nog een keer GEFELICITEERD dan, en geniet van deze mooie dag.
joh Koffieleutje, gefeliciteerd met je verjaardag! heb ik dat dan gemist, want je zult wel eerder gezegd hebben dat je vandaag jarig bent!? maar de leeftijd in je profiel is nog niet veranderd!?? heel fijn dat alles goed was. dat spoortje eiwit kan ook van afscheiding zijn, maar dat zul je zelf ook wel weten. de bloedtest zal het uitwijzen ga je nog een feestje doen? in ieder geval fijne verjaardag gewenst, hij kan toch al niet meer stuk \/
Dan zeg ik dubbel 'Proficiat!' Eén keertje voor je verjaardag en één keertje vanwege de mooie echo... [attachment=0:1liodsj1]F Noortje.gif[/attachment:1liodsj1] Ik wens je nog een héél fijne dag! Waarom kiezen ze trouwens meteen voor een ruggenprik? Ik ben twee keer ingeleid en heb twee keer Remifentanil gehad. Was er erg tevreden over...