Ik heb bij beide ingeleide bevallingen helemaal niks gehad aan pijnstilling....... Nou was daar bij de tweede ook niet echt tijd voor, want ze was er erg snel, maar de bevalling was dus wel erg heftig!
*even ego* Ik ben bij de laatste ook ingeleid zonder pijnmedicatie... was ook niet nodig trouwens.. bij de eerste ook ingeleid.. wèl met pijnmedicatie en bij de tweede niet ingeleid, maar wèl pijnmedicatie.. alle variaties gehad dus Meiden .. het is maar goed dat ik op mijn werk zit, anders had ik nu alle voor handen zijnde testen (er liggen er nog 2 thuis) erdoor gejast.. . De streep was vanmorgen alweer nauwelijks zichtbaar (zie album)... dus ik vrees natuurlijk meteen alweer het ergste... .. en ja.. ik wéét dat ik 'gewoon' moet afwachten... maar dat vind ik dus blijkbaar erg lastig... .. Nef.. ik zag dat jij op NOD toch wel duidelijk testte hoor.. was dat ook 's ochtends?? *einde ego*
Koffieleutje: Nefertary: zal z.s.m. wat foto's in mijn album plaasen van de nijntjes. Vandaag zal niet lukken want ook bij ons een jarige, hubbie is jarig dus vanavond lekker uiteten. Vanochtend maar weer een zwangerschapstestje gedaan en yes, de streep is bijna weg. Denk dat ie dit weekend mooi wit is.
Nienke, nu niet meteen het ergste denken. waarom heb je eigenlijk niet die pipettest genomen? van die je nu hebt gebruikt heb ik al zooo vaak gehoord dat die niet zo gevoelig is! dus nog niet wanhopen hoor! en daarbij, niet iedereen heeft meteen in het begin duidelijke testen. Limmeke schreef laatst ook al dat ze in het begin supervage testen had. gefeliciteerd met hubbie ladouce! fijn dat je bijna HCG vrij bent , kun je tenminste weer verder! ik wacht op je foto's
.. ik vind die pipettest zo'n gedoe Weet je.. ik had bij alle 3 de kids knáltesten.. al vlak voor of óp NOD.. de enige keer dat ik vaag testte op NOD, was in september.. en dat liep uit op een vmk ... mijn onrust is daardoor denk ik ... maar nu hou ik erover op hoor.. helpt toch niets...
Erg he Nienke....is echt zenuwslopend, ik was aan't begin van ellende 3 kilo afgevallen! En ik had niet eens meer getest nadat ik licht postief (maar wel duidelijk) en digitaal positief testte. Ik gebruikte inderdaad die andere testen van het kruidvat, die zijn echt wel goed is mijn ervaring. Sterkte meid!
Ach Nienke, hou moed hoor meid. Die ongerustheid is slopend, kan ik me helemaal voorstellen. Blijf positief denken en misschien vanavond nog eens testen? Sterkte!
Mijn zusje, die 6 kinderen heeft dus wat vergelijkings materiaal wat positief testen betreft, had bij 1 van haar kinderen al 5 dagen voor nod een positieve test maar ook wel eens pas na 4 dagen na nod! Eerder was hij echt wit negatief zelfs. Kan zijn dat het wat later innestelt ook he, elke zwangerschap is weer anders. Maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk..het is gewoon die onzekerheid dat je niet weet welke kant het op gaat.
@Nienke.......kan me je onrust heel goed voorstellen,maar elke zwangerschap is weer anders.Anders over een paar dagen pas weer een testje doen.Je maakt jezelf helemaal gek zo (weet ik uit ervaring).Soms duurt het heel lang voordat je lijf een boel HCG aanmaakt. Hier haalt de hond het bloed onder mijn nagels vandaan.Die zit in de bench wegens wangedrag en die mag er dus uit als ie 10 minuten normaal kan doen....hij zit er dus al ruim een uur in en nog steeds te janken en te zeuren.....en ik zit te wachten tot ie eruit mag,want dan kan ik lekker met hem gaan wandelen....maar ja,dat snapt meneer niet helemaal geloof ik.
Humaan choriongonadotrofine (HCG) is een hormoon dat tijdens een zwangerschap door het embryo wordt geproduceerd. Vanaf de innesteling gaat het chorion (één van de drie vruchtvliezen van embryonale herkomst) HCG produceren. In de urine van de vrouw is dit soms al 2 weken na de bevruchting aantoonbaar (1 dag overtijd). Zwangerschapstesten zijn hierop gebaseerd. bron: Wikipedia Suzanne, o jee, een zeer hardleers hondje! tja, wie niet luisteren wil, die moet maar voelen!
Dank je Nefertary, weer wat geleerd. En Suus, is jouw man betrokken bij die lancering op Frans Guyana? Ik zag daar gisteren iets over op tv en moest aan je denken.
Nee,hij is in Florida....en hij staat gewoon te kijken hoor...hij heeft er verder niks mee te maken Tenminste nu ligt ie in het zwembad enzo...want de lancering is al geweest. Ik geloof dat de hond het na anderhalf uur eindelijk snapt nog 2 minuutjes en dan mag ie eruit!
Hoewel ik zeker niet zo vaak heb hoeven huilen om een menstruatie, heb ik vooral de nare ervaring van bloedverlies tijdens zwangerschap. Ik vond dit bloedverlies dan ook zeker confronterend. Ik heb nu toch zeker ook een lange tijd angst gehad dat ik weer bloed zou spotten. Op dit moment vond ik het toch ook weer een bevestiging dat ik niet meer zwanger ben. Gelukkig wel bevallen van een schitterend meisje. Maar zwanger zijn vond ik toch ook wel een heel bijzonder positieve ervaring. Om eerlijk de waarheid te zeggen mis ik het best wel. Inez, Van jou heb ik ook een leuke verrassing gehad begrijp ik!!? Bedankt voor de snelle zending EN de verrassing. zwangere dames, weten jullie al dat Inez hele leuke kleding verkoopt in haar webshop??? En ze levert dus heel snel. Inez, Gisteren had ik ook iets anders besteld op internet. NB nog wel 's ochtends, maar dat is vandaag niet geleverd. Je bent echt snel dus. Ben benieuwd hoe het in het ZH gegaan is. Ik heb nog niet verteld dat ik een mooi moederdagcadeau heb gehad van Yara. Papa vroeg me wat ik wenste voor moederdag. (wij doen er voor onze moeders nooit iets aan) Ik antwoordde een mooie tekening natuurlijk, (mooier dan een duur cadeau). In Yara's luier Papa nam het serieus op en heeft een mooie volle luier =D> op de foto gezet en uitgeprint op gekleurd papier. Een waar kunstwerk is het geworden ingelijst en al Zo'n lekker stel zijn wij bij elkaar #-o
Proest, hahahahha Dat vind ik nou humor Anna. Ik dacht nog, die maakt een tekening in en schone luier, maar dit is nog grappiger! Heerlijk zo te kunnen lachen samen met je man
Ja de gek maakte me eerst nog een beetje bang door te zeggen dat hij de luier op de scanner had gelegd.
Nienke, ik heb pas 4 dagen na nod pos getest, maar wist gewoon dat ik zwanger was omdat ik niet ongi werd en mijn temp hoog was en bleef. Temp jij ook? Daar kun je nl ook heel veel uithalen is mijn ervaring. en geen bloed geeft moed natuurlijk!
Dank jullie wel lieve meiden ik ben inderdaad 45 geworden vandaag Maar ik ga naar beneden tellen vanaf nu Volgens jaar wordt ik gewoon weer 44. Ik zal het in mijn profiel ook zo goed zetten. Wat betreft de inleiding, er is geen enkele oorzaak gevonden waarom niet maar schijnbaar maak ik HET hormoon niet aan wat nodig is om de bevalling te laten starten. Nu weten we dat en gaan we niet wachten. De eerste was zonder pijnstillers, man man wat lijd je dan, sorry hor een bevalling is niet voor niks ik weet het maar door die inleiding ga je helemaal over de toppen van je pijngrens maar goed het hoorde erbij. De tweede werd een keizersnede, foetale nood, gelukkig wel een pijnstilling gehad hahaha De derde wederom ingeleid zonder pijnstilling grrrrrrrrr De vierde met een epiduraal genieten hoor echt, ik lag tijdens mijn weeen te lezen Voor de afsprakenlijst, mijn volgende afspraak is 3 juni bij de gyn weer dan.