Liesben, geeft niks meid, herkenbaar ook. Hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Nog steeds niet ongi? Haha, die Anna-man, wat een bak zeg! Ik zag het al helemaal voor me hoe je schrok dat het evt onder de scanner had gezen en hoe dat eruit moest zien. Fijn dat TNT heeft meegewerkt! En ja, er zat inderdaad een verrassing bij. Geweldig dat Yara nu iets van een ritme gevonden lijkt te hebben. En groot gelijk hoor, dat je voorlopig indien mogelijk liever even thuisblijft dan weg te gaan. Dat komt vanzelf wel weer. Koffieleutje, fijn dat alles goed was. Prettig te weten alvast dat je met 40 weken wordt ingeleid. En natuurlijk, gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie honden trouwens! Nefertary, de Schot lijkt inderdaad op de Ier, alleen dan half zo breed. Suzanneke, wij vonden (en vinden nog steeds) de Ier ook zo ontzettend mooi, we vinden het alleen erg jammer dat dit ras nog erg veel gezondheidsproblemen kent. Maar we hebben wel getwijfeld hoor, of het een Schot of een Ier moest gaan worden. Het is uiteindelijk toch de Schot geworden omdat dit ras net wat minder gezondheidsproblemen kent en gemiddeld wat ouder wordt. Inmiddels is onze kanjer alweer 6, voor dit ras alweer een respectabele leeftijd. Onze Mechel is bijna 10, dus 2 rakkers op leeftijd hier. Suzanne, fijn dat de nieuwe aanpak van jullie hond nu al vruchten afwerpt. Hopelijk krijg je ook je man straks mee in de heropvoeding. Zico, ook al zulke mooie honden. Alleen jammer van jullie zetel. Heb je de uitslag inmiddels al? Ritje, spannend hoor, van je teef. Hopelijk zijn het toch meer pups. Nienke, herkenbaar hoor, die onrust. Normaal gesproken is het al spannend als je zwanger bent, maar als je eenmaal een (v)MK hebt meegemaakt, ben je toch wat terughoudender. Ik hoop dat deze kleine uk in wording nog een maandje of 8 veilig bij z'n moeder blijft zitten en in dat geval heb je een wel heel mooi moederdagcadeau gehad. Nin0, beterschap voor kleine Jules. Wat zielig dat hij nu ook net zo'n krentenbolletje is. Fijn dat het havermoutbadje helpt. Ik heb bij de huisarts een zalfje met AB meegekregen om te voorkomen dat er plekken gaan ontsteken. MissDaantje, fijn dat je even langs bent geweest! Doe maar lekker rustig aan meid. Herstellen van een keizersnee met 1 kindje is al niet niks, laat staan als je er 2 hebt. Verder heb ik helaas niks meer onthouden, dus sorrie als ik iemand vergeten ben.
Yelina heeft het stevig te pakken gehad met de waterpokken. Zondagochtend was het op z'n ergst, 's avonds hadden we het idee dat het al weer wat aan het minderen was. Zondag waren het nog allemaal vochtblaasjes, inmiddels zijn het allemaal korstjes. Verder gisteren bij cardioloog in het UMC in Utrecht geweest. Vooralsnog zag hij geen aanleiding om genetisch onderzoek te laten doen en hij vond het ook niet nodig om me daar terug te laten komen voor inspanningstesten en overige onderzoeken, dat konden ze in ons eigen ziekenhuis ook heel goed. Dus gaat er nu een doorverwijzing deze kant op. De huisarts zou er ook nog even achteraan, aangezien het mij te lang duurt voor het vanuit Utrecht geregeld is. Straks zit je weer met zomervakanties ed., zit je zo weer en het najaar voor het weer wat wordt. Bloeddruk is in ieder geval gezakt, verder nog even bloedprikken voor suiker, cholestorol en nierfunctie en de huisarts vond dat ik nu wel mocht beginnen met afvallen. De vorige keer vond ze nog dat ik eerst maar even moest wachten. Maar even zien hoe ik lijnen kan combineren met m'n gebrek aan energie. Tot nog toe ging dat nooit echt goed samen.
NOD *12-05 Nienke07* 15-05 Giegel 20-05 Desmo 20-05 Mexicang 21-05 Bebek/Carola ? ?-05 Yuca 03-06 Benthe 09-06 Mama2X AFSPRAKEN 14-05-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog 25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog 28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog 29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo 03-06-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog BEVALDATA 05-05-2009 Kaat 20-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 20-11-2009 Koffieleutje 05-01-2010 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah inderdaad prachtige echofoto's Koffieleutje, zwijmel, zwijmel... Inez, dus je bent er eigenlijk niet zoveel wijzer van geworden, dat schiet weer lekker op dan! enneh, afvallen...ben je zoveel te zwaar dan?
Pfff, wat kletsen jullie zeg Heb niet alles onthouden. Wel dat Koffieleutje jarig is (of was...) : Gefeliciteerd! En dat Nienke zich zorgen maakt om haar testen. Hadden we niet ooit afgesproken dat zwangere vrouwen een testverbod kregen? Kan me het wel voorstellen, maar gewoon positief denken! Is je NOD al geweets nu? Hier nog (steeds) geen menstruatie Mag van mij nu echt komen hoor........vinnik nie errug
*ego-ego-ego-ego* Kom maar even kort een teken van leven geven...ik heb gewoon echt niet de puf om te reageren SORRIE Ik zit h e l e m a a l niet lekker in mijn vel en ben dood- en doodmoe en heb geen idee waarvan! Wil wel Koffieleutje even feliciteren: van harte meid, zowel met je verjaardag als met je mooie echo! Zal me opladen en dan gauw weer iedereen een berichtje sturen! (kan ook ineens niet meer schrijven; moet nadenken over elk woord en gooi alle letters door elkaar, bleh!) *einde ego-einde ego-einde ego*
Limmeke, Wat goed dat je al weer zo ver bent. Weet nog wel dat je toen een MK kreeg, was geloof ik toen het met mij net een keer goed ging. Maar nu, Fijn hoor! Ook fijn morgen HEEL VEEL PLEZIER SAMEN maak er een mooie dag van!
@Koffieleutje...gefeliciteerd!!!!! Gaat Limmeke morgen al trouwen?Alvast een fijne dag en vergeet niet te genieten. @Bebek...dikke knuffel!
ach Bebekje, wat is dat nou rot! maar denk je niet dat je zo moe bent vanwege die rottige constante pijn die je hebt? voeg daar dan nog het verdriet van je onvervulde kinderwens bij, nou, dan kom je wel aan hoe je je nu voelt, denk ik zo! dikke knuffel meid!
Nou, als je mij aan het grienen wilt krijgen...weet niet of dit zo werkt met die link, maar moet het even proberen, want zooo mooi!! www.youtube.com/watch?v=Rooyt3ptNco
Zou best kunnen...heb ook zware moederdag gehad. Zusje en ik zijn naar een herdenkingsbijeenkomst voor overleden moeders geweest en dat was vet heftig! Supermooi, maar errug emotioneel, ook al is mijn mama dit jaar al 10 jaar dood En zit nu in een gemoedstoestand dat ik tijdens het typen alweer zit te grienen, gaat lekker hoor! Bedankt voor alle knuffels meiden, dat helpt wel een beetje! Sorrie dat ik ff zo zit te ego-en hoor!
Oh Limmeke morgen is jullie grote dag Alvast heel veel plezier en geniet van elkaar! Bebek, hou vol meid. Ik zit er ook even doorheen maar we moeten verder hoor. We slepen elkaar en de andere wachtenden er wel doorheen. *knuf voor alle wachtenden die het zo hard nodig hebben*