ego-en bestaat hier niet.. lief en leed delen toch? dank jullie voor alle felicitaties... Hier morgen geen stralend weer... de enige strook regen in nederland die al 2 dagen valt is boven roermond hahaha. idd annna, hier MK toen het bij jou goed ging, maar dit keer gaat alles prima.. ben echt aan het aftellen tot ik die zwangerschap weer gehad heb.. die periode mag iedereen van mij zo kado hebben.. maar goed, morgen moet die nog blijven zitten en vanaf maandag ga ik me te buiten aan ananasharten, bitter lemon en tonic en sex, heeeel veel sex... als dat de boel niet op gang helpt, dan weet ik het ook niet meer
Bebek: lekker blijven ego-en, daar is dit forum toch voor. Enneh, Liesben ook hoor! Hoop dat je snel de duivels op bezoek krijgt. Limmeke: ook al schijnt de zon niet aan de lucht, jullie trouwdag zal stralend zijn.
Zo, een knuffel voor jullie allemaal!!! Enne: rain, rain go away, come again another day! Of doe maar nooit!!
Limmeke, ik blaas het zonnetje jullie kant op morgen, jullie hebben er meer aan dan ik! Ik wens jullie een prachtige dag toe!
@ Bebek....oh bah,dat lijkt me echt heel erg om geen moeder meer te hebben....hele dikke knuf. @Liesben....ik ook!! Ff ego...zonder al teveel uit te wijden (weiden?) over mijn situatie....de stiefmoeder van mijn kids heeft aan mijn jongste dochter ,omdat ze boos op haar was haar moederdagkadootje terug gegeven....ik vind het zo erg....dan ben je toch een heks of niet? Ik heb niet tegen mijn kind gezegd,dat ze een heks is hoor,maar ik vind het lekker wel ik vind het echt zo gemeen.Het blijft maar in mijn hoofd hangen hoe rot mijn kind zich gevoeld moet hebben...ze is 15.
Suzanne: Wat een she zeg!!! Zoiets doe je een kind toch niet aan! Getver, ik ben helemaal boos. Hoe moet jij je wel niet voelen, laat staan je dochter.... Bah!
@ Suzanne: wat akelig! Hoe kun je dat nou doen... Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat je zo een moederdagkadootje teruggeeft, wat drakerig! @ Limmeke: heel veel plezier morgen! En ook al komt er misschien regen, geniet toch van deze allermooiste dag! @ Inez: aggossie, zo'n ziek meisje!!! Heel veel sterkte en beterschap voor Yelina! @ Koffieleutje: Van harte proficiat meid! @ Bebek: meisje toch, wat erg dat je je zo rot voelt! Heb zo met je te doen, altijd pijn is toch wel heeeel erg vervelend... De afgelopen dagen, zijn mijn dagen niet echt... Een doop die me zwaar is gevallen, moederdag met een dodelijk vermoeiende schoonmoeder, gisteren crematie van mijn peetoom en een bezoekje aan de gyn wat niet helemaal is gelopen zoals ik had gehoopt. Na een week spuiten lijkt alleen de decapeptyl te werken (stilleggen van de eigen cyclus) maar er zijn nog geen nieuwe eicellen in zicht. En daar baal ik stevig van, dat snappen jullie wel... Zaterdag moet ik weer terug op controle en ik heb er nu al mijn pijlen op gericht dat er dan toch wel wat eicellen zichtbaar zijn... Ik heb maar 1 eierstok, dus het zullen niet superveel eitjes zijn, maar ik hoop dat het toch de moeite waard gaat zijn... We hebben wel een OK-stempel gekregen voor wat betreft de HIV-Hepatitis-Suffylus (of hoe je dat ook schrijft) test waardoor eventuele cryo's in ieder geval ingevroren mogen worden! Dus dat was wel fijn! En zondag... zondag moet het mijn dag gaan worden!!! Dan ga ik weg voor mijn trouwjurk, heb er helemaal zin in! Ik hoop dat ik ga slagen, maar daar ga ik wel vanuit. Ik weet redelijk goed wat ik wil hebben en deze mevrouw ontwerpt en maakt de jurk voor me! Ik ben zoooo benieuwd! Gr. Benthe
Jeetje Benthe, kan me voorstellen dat het ff niet jouw week is! Dat was niet afgesproken, dat die gyn met zulk nieuws kwam! Ik vind gewoon dat je zaterdag een hele berg eitjes verdient, ik ga heel hard voor je duimen! [-o< [-o< En je hebt een leuke dag in het vooruitzicht; lijkt me geweldig om te gaan shoppen voor een trouwjurk! Wat een heerlijke dag zul je hebben, ga er maar lekker van genieten, je hebt het verdiend!
Koffieleutje gefeliciteerd met je verjaardag en ladouce jij met je hubbie wens jullie allebei een fijne dag nog. Limmeke ik wens je een hele fijne dag morgen maak er je mooiste dag van Benthe heel veel suc6 met het uitzoeken van een mooie jurk en ik duim voor heel veel eitjes voor jullie.
Limmeke, ik wil je alvast een héél fijne dag toewensen (al hebben de weergoden Roermond inderdaad niet goed bedeeld )! Jammer dat ik moet werken, anders was ik even bij het stadhuis gaan spieken... Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!
tnx lola... vind het helemaal niet erg dat jij moet werken.... vind het wel prettig dat niemand me in pinguinmodus het stadhuis in ziet gaan
Hallo, Ben al even niet geweest, maar dat komt omdat het effe niet zo lekker gaat met Djemi. Sinds vorige week ineens heel veel huilen en honger dus heel veel aangelegd. (Voordeel is dat mijn tepels en borsten geen zeer meer doen) Maar sinds een dag of 5 zelfs krijsen, dan lijkt het alsof ze heel veel last heeft van maagzuur. Ik ben vandaag bij het CB geweest. Het was zon inloopspreekuur. Dus ik helemaal uitleggen. Zij zegt dat ze het zo ook nog nooit had gehoord (?) maar dat ik voor medicijnen voor maagzuur naar de HA moet. Toen is ze het nog gaan vragen aan de kinderarts die ik 1.5 weken geleden had gezien. Die zij dat het ook door het voeden met het tepelhoedje kan komen, dat ze veel lucht naar binnen haalt .mmmmm. Dus veel laten boeren (doet ze bijne niet). En zij raden aan met JPBM te beginnen en het even aan te kijken Toen heb ik haar toch even gewogen ..ze woog 3870 gram .dat is 5 gram meer dan 1.5 weken geleden!!! Toen schrok ik me dus helemaal rot en moest echt huilen .Er is echt wel wat met haar aan de hand. Nu moet ik vrijdag weer terugkomen om haar weer te wegen. Ik heb dat spul gehaald en de eerste voeding ermee zit erin (wat een vies plakkerig spul, alles zat onder!) Ik heb ook zon 50 min haar uit 1 borst laten drinken, want misschien drinkt ze alleen de voormelk? Ook zonder hoedje geprobeerd, maar dat leek 1 keer te lukken en daarna helemaal in paniek Zat te denken, gister overdag heeft ze bijna helemaal niet geslapen is toch niet normaal? Vannacht viel ze uiteindelijk in slaap liggend aan mijn borst en kon ik haar om 02:15 in haar wiegje leggen .en ze kwam weer om 6:45 Vandaag overdag wel heel goed gegaan .Helaas huilt ze nu weer hartverscheurend maar babys moeten ook wel af en toe huilen zeiden ze op het CB . @Susanne68 : Ik las nog jou verhaal. Bizar zeg! Heb daarna alleen de laatste 10 blz teruggelezen, vergeef mij @Nef : Ik zie aan je banner dat je toch echt wel heel erg zwanger bent! @Zwangere vrouwen zien : Ja dat had ik ook, en nu zie ik alleen maar reclames voor voeding, speelgoed etc. En zie ik alleen maar heel vervelende kinderen buiten! Terwijl toen ik zwanger wilde worden zag ik alleen maar hele lieve kinderen @Zico : Lekker zeg, zon ziekenhuis afspraak! Wat kan het daar toch een zooitje zijn soms! O sorry ik kan je niet helpen met je visumverhaal. @Nienke : Ik zie een hoop testen??? @Benthe : Klinkt heftig die behandeling zeg! Sterkte ermee! @Ollebolleke : Ja trouwdag vergeten, istie nou helemaal? @Helen : Dillema! Kan je niet 4 dagen beginnen en als het goed gaat toch 3 dagen aanvragen? @Koffieleutje : Gefeliciteerd met je mooie echo, en wat fijn dat de vk zo de tijd voor je neemt! @Annna : Ja stom he dat je dat zwanger zijn mist? Heb ik ook wel, zo bijzonder! (Al was het alleen maar dat die buik ergens voor diende en dat ik er trots op was! Nu is dat flubberbuikje erg irritant). He heb je niet een foto van Yara? @Moederdag : Ja hier een fotolijstje waar je zon gipsen voetje in kan maken @Bebek : Jij ook al niet lekker in je vel .sterkte meid! @Limmeke : Jee, ook al weer 36 weken, wat gaat het hard!!!
Och Coto.. wat klinkt dat nou toch stressvol... Je arme meisje.. arme jij... niet te lang mee modderen hoor.. hup naar de huisarts. Heeft ze naast huilen nog andere 'kwaaltjes'? Uitslag oid? Heb je al dingen tegen krampjes geprobeerd? (cinnababy van VSM)? Het eerste waar ik aan denk bij een beeb die zó huilt is idd óf reflux (maagzuur) maar spugen ze eigenlijk ook wel regelmatig of geven iig steeds 'mondjes' terug.. het tweede waar ik aan denk is overgevoeligheid voor koemelkeiwit.. Beiden dus mooi even aan de huisarts vragen hoor!! Héél veel sterkte!! Bebek.. wat nou ego.. ik zie jou alweer heel veel reageren op iedereen... .. en dat terwijl IEDEREEN hier recht heeft op EGO hoor!!! Suzanne.. wat een dráák van een mens.. hoe boos je ook bent.. dat dóe je toch niet.. moederdag kado teruggeven.. :thumbdown: Limmeke ook van hieruit een mooie dag gewenst morgen!! Benthe.. da's een tegenvaller.. bij de gyn.. maar die jurk.. dat wordt vast práchtig!!! Nef.. hoe voel je je? Hellen.. hoest met je bekkenklachten? En al verder nagedacht over je baan? Mex in de meeleeshoek.. hoe is het ? Des.. bij jou schiet het nu op wat wachtbanken betreft! Inez.. ik heb wat besteld bij je! Liesben.. ik duim voor jou voor snelle !!! En ik?? och.. ik modder en test nog even door.. Eind van de middag: pomtiepom