35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Haha.....nee he.....toch nog getest...ik zie nog steeds een streep hoor ;)

Ja,belachelijke actie van dat mens he.....hoe haal je je zoiets in je hoofd.Ik was toch al niet zo'n fan van haar,maar dit sloeg wel alles.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Coto: Huilt Djemi met name als ze ligt, of ook als ze rechtop tegen je schouder aanligt bijvoorbeeld?
    Nienke noemt al reflux en koemelkallergie, waar ik ook meteen aan moest denken. Je verhaal lijkt erg op de eerste weken van mijn jongste dochter. Artsen noemen het alleen geen reflux als ze niet spuugt, maar verborgen reflux (dan slikt ze terug wat bovenkomt).

Je zou nog kunnen proberen om volledig koemelkvrij te eten, zodat Djemi geen koemelk meer krijgt. Ook kan je het hoofdeinde van haar bedje wat omhoog doen, zodat de voeding niet terug kan lopen.
    Medicijnen tegen maagzuur wil je denk ik liever niet als het anders kan, want als dat nog netzo is als jaren geleden, dan zijn dat geen fijne medicijnen met teveel mogelijke bijwerkingen.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nienke solliciteert naar een algeheel testverbod :)

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

:) ja he.....

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Koffieleutje...nog gefeliciteerd he!

Limmeke: ik wens jullie een heel mooie trouwdag toe!

Bebek: een heel dikke knuffel meis, neem de tijd die je nodig hebt

Rare wens misschien, maar ik hoop dat je weer snel Ongi wordt Liesbeth..kun je ook weer verder, he?

Hmm..niet zo fraai van die stiefmams van je kids. Maar ik heb persoonlijk wel iets tegen het scheldwoord heks (en dat is grappig bedoeld :D , overigens, want het is echt een nare streek van haar!)

Benthe: heel veel succes met het medische traject én met de jurkenjacht!

Heh Coto...wat een vervelende toestand met Djemi. ik hoop, dat het snel weer beter gaat met haar ...

Nienke: ik denk en denk en denk. Rationele mensen roepen: DOEN! Maar mijn hart zegt me wat anders. Ik wil ook niet overhaast beslissen, dus ik laat het alemaal nog eben bezinken. Met het bekken gaat het steeds iets minder goed en ik zie de 18e pas mijn cesarpeut. Maarre..heb jij net zo'n testmania is al toen had? Tja..een streep is een streep hoor!

Kom net terug van een lange avond voorlichting over bevallen in het ziekenhuis, De eerste presentatie werd gegeven door een 4 tal verpleegkundigen in opleiding, dat ging wel erggg snel. De lactatiekundige was er helaas niet maar de verdere informatievoorziening was wel goed. De verloskamers vind ik echt NIET gezellig, was er zelfs eentje zonder daglicht. Nu kom je daar natuurlijk niet voor de gezeligheid, maar ik vond ze erg klein en steriel. Maar goed..ik moet het ermee doen.

Heb wel een goed passende babybelt gevonden voor mijn bandenpijn ( en nog wel in maatje L.....ik dus helemaal blij!) en alles even gezien hebbende is het zeker een nuttige avond om te zijn geweest. Zo'n ding geeft echt verlichting!

Nu ga ik gauw naar bed..doodop...en morgenmiddag en avond wacht mijn vaders afscheidsfeest op zijn werk, dus wordt het ook niet vroeg.

Slaap lekker voor hen die nog op zijn en alvast een fijne dag gewenst!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nefertary, ik ben inderdaad aan de zware kant met een BMI van 31,2. Moest in ieder geval onder de 30 uitkomen van de huisarts om uit de risicofactor uit te komen. Dan praten we over een kilootje of 4.

Nienke, ook al aan het digishoppen geweest zag ik! Leuk en bedankt.
    En ik zie ook dat je nog weer aan het testen bent geweest. Die tweede streep is toch echt goed zichtbaar hoor! Probeer er maar een beetje aan te wennen. Heb je het je man al verteld?

Limmeke, een heeeeeeel fijne dag gewenst morgen meid! Hoop op mooi weer en een hele mooie dag voor jullie. En dan nog een paar daagjes en dan mag je bevallen.

Benthe, dat was inderdaad niet het nieuws waar je op zit te wachten. Ik duim en duim en duim nog meer voor een paar mooie eitjes voor de komende echo!!!
    Maar ondertussen heb je gelukkig nog wel een leuke dag in het verschiet, een trouwjurk uitzoeken. Meid, ik hoop dat je slaagt en een prachtjurk vindt!

Bebek, dikke knuf! Soms heb je van die dagen ...

Suzanne, wat een actie van de stiefmoeder van je dochter zeg, dat hou je toch niet voor mogelijk? Zoiets doe je toch niet, ook al ben je nog zo boos op een kind?

Coto, wat een verdriet dat je meisje zo vreselijk huilt. Dat zal je door merg en been gaan. JBPM kan inderdaad een uitkomst zijn bij reflux, (bij Yelina helpt Nutriton heel goed), al laat het zich wat moeilijk mengen met moedermelk. Mocht het inderdaad reflux zijn, zou je, als dat mogelijk is, eventueel ook het hoofdeinde van het wiegje omhoog kunnen zetten, dat schijnt ook te helpen.
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Djemi en ik sluit me helemaal aan bij wat Nienke zegt. Niet te lang mee blijven modderen hoor, trek aan de bel meid en sterkte!

7. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    NOD

*12-05 Nienke07*
    15-05 Giegel
    20-05 Desmo
    20-05 Mexicang
    21-05 Bebek/Carola
    ? ?-05 Yuca
    03-06 Benthe
    09-06 Mama2X

AFSPRAKEN

14-05-2009: Hellen1971 controle gynaecoloog
    16-05-2009: Benthe FM gyn tbv 1e IVF
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog
    28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog
    29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo
    03-06-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog

BEVALDATA

05-05-2009 Kaat
    20-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje
    05-01-2010 nefertary

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah

Dat hadden we niet afgesproken Benthe, jij zou een vol eierrek hebben!
    alle gekheid op een stokje, dit is natuurlijk gewoon ontzettend balen! :(
    we gaan gewoon keihard duimen voor een vol eierrek op zaterdag hè! :thumup:
    en je hebt in ieder geval iets heel moois om naar uit te kijken. wanneer was de grote dag ook weer? :D

joehoeeeee, duivels van Liesben, jullie mogen komen hoor, vinden we helemaal niet erg!!! :)

Suzanne, dat is nou met recht een boze stiefmoeder zoals in de sprookjes! grrrrrrrrr! :evil:

coto, ach wat zielig voor die kleine meid. niet te lang blijven aanmodderen hoor, als het niet beter wordt. maar ik duim dat het vanaf nu alleen maar de goede kant opgaat! :thumup:

Nienke, zie je nu wel! het heeft deze keer gewoon wat meer tijd nodig! en voel je nu eigenlijk al iets!?
    en hoe het met mij gaat, behalve de buikpijn gaat het best wel. ben alleen 's middags wat licht misselijk als ik iets heb gegeten. wel flink moe, en aan het eind van de middag kan ik mijn ogen amper open houden :D ik mag niet klagen dus!

Hellen, wat fijn dat je toch iets hebt gevonden om je pijn te verlichten.

Inez, hihi daar heb je 'm weer, dat had ik nou niet bij jou in gedachten! :)

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Inez: Ik zie wel wat leuke kleding voor m'n jongste, maar zij is erggggg tenger waardoor ik het een beetje moeilijk vind om zo te bestellen :)
    Maar ik heb sowieso een leuk jurkje gezien en ik zal je wel even vragen of dingen smal of breed vallen als je dat goed vind.

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hellen.. wat fijn dat je een band hebt gevonden!! ... en doe wat je hart je ingeeft!!! Echt... ik hecht daar wáárde aan!
    Inez.. Yep.. digigeshopt! Leuke dingen heb je hoor! en mooie prijsjes.. :thumup:
    Nef..wat fijn dat je moe bent :D Goed teken toch?!
    Manlief weet er van hoor, ondertussen :) Hij is ook wat voorzichtig..
    Enne.. ik voel niet veel nee.. beetje ongikrampjes heel soms.. vaag misselijk heel af en toe.. maar that's it.. en die testen... tja... de streep wordt steeds een beetje dikker.. daar ben ik blij mee :oops: Dus please... nog geen verbod :D

Drukke dag voor de boeg.. ik ga hier niet zijn vrees ik... morgen weer!
    Iedereen die het nodig heeft sterkte!
    Limmeke nogmaals een TOPDAG!!
    En de rest ook een hele fijne dag natuurlijk!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha! :) :) :) Test maar lekker hoor Nienke, als dat je helpt die eerste tijd door te komen. En inderdaad..ze worden donkerder!!

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    LIMMEKE en de gelukkige toekomstige man!
    MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN ,EN GENIET MET VOLLE TEUGEN!
    HET IS JULLIE DAG
    DIKKE PROFICIAT.

Benthe,
    leuk ,trouwjurk uitzoeken,veel plezier!
    enne,met de eitjes.Je moet maar eentje hebben die van goeie kwaliteit is he.Ik wens het je alvast.
    JARIGEN,
    alsnog een proficiat!!!
    Coto,
    ooh,wat zielig he als je zo'n kleine uk niet kan troosten.gaat door merg en been.hoop op een snelle oplossing.KNUFFELTJE VOOR DE KLEINE
    HELLEN,Er bestonden vroeger goeie en slechte heksen he,en dat zal nu ook wel zo zijn.Witte en zwarte!! 8) maar ik weet wat je bedoeld hoor.

12. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    BEBEK,
    niet onder je steen blijven he schat!!!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Suzanne: wat een draak zo'n mens. Dat doe je toch een kind niet aan. Kan me voorstellen dat je sympathie voor haar er niet beter van wordt.

@Coto: sorry, kan je helaas geen tips geven, weet alleen dat de kleine van mijn zusje ook dit soort klachten heeft. Zij is er zelfs mee naar een osteopaat gegaan. Sterkte.

@Hellen: fijn dat je nu een goed passende band hebt gevonden. Kan me voorstellen dat het wat verlichting geeft.

@Nienke: snap het wel hoor dat testen maar ehh hoeveel testjes heb je nog liggen? Gewoon geen nieuwe meer kopen zou ik zeggen.

@Benthe: das baalen zeg. Ik duim voor je dat het zaterdag beter is.
    Even een vraagje over je trouwjurk, ga jij toevallig naar Nieuwegein zondag??? Ben heel erg benieuwd want mijn jurk kwam daar ook vandaan.

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden, ik moet even mijn verhaal kwijt hoor. Ben zo verdrietig :(
    Werd vanmorgen namelijk wakker door ongi-pijn en daar had ik zo NIET op gerekend. Op de eerste plaats is het 5 dagen te vroeg en op de tweede plaats ben ik het zat, ik wil zwanger zijn!!!!!!!!
    Er is nog geen bloed maar dat zit er dus waarschijnlijk wel aan te komen :evil: En we hebben zo hard geklust, 7 dagen achte elkaar in de goede periode :)
    Waarom nou toch niet zwanger? Met mijn toekomst als WW-er was dit echt een lichtpuntje geweest en had ik me alles zo anders voorgesteld.

Ben ook niet gaan werken, het kan me allemaal niet meer schelen. Ga zo naar mijn vriendin (die zwanger is) om lekker uit te huilen.

Sorry, even erg ego

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo ik kan je goed begrijpen dat je er af en toe superverdrietig van wordt.
    Een hele dikke digi-knuf

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Desmo, ik wilde dat ik wat kon zeggen om je op te vrolijken, dat ik jou en de andere wachtenden kon vertellen dat jullie je allemaal geen zorgen hoeven te maken en dat die posi test toch echt gaat komen. Helaas kan ik dat niet, ik kan alleen maar voor jou en voor de andere meiden hopen en heeeel erg hard duimen dat jullie nu toch echt heel snel aan de beurt zijn. Dikke knuf meid.

Giegel, vraag maar raak!!!

Hellen, gelukkig toch een passende band gevonden. Hoop dat hij veel verlichting geeft.

Haha Nienke, wie ben ik om jou een testverbod op te leggen. Heb er zelf ook 9 gedaan bij m'n laatste zwangerschap. Erg herkenbaar dus. Meid, als jij je er goed bij voelt, lekker blijven testen.
    Ik verstuur de spulletjes vandaag hoor!

Limmeke, je zult het vandaag wel niet meer lezen, maar: HELE FIJNE DAG VANDAAG MEID. Lekker genieten hoor!

17. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Desmo,

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh Desmo....wat ontzettend naar. Ik gun iederéén een kindje..jou ook. Ik hoop echt, dat het snel voor je zal gebeuren. Vooralsnog is er geen bloed...dus ik duim toch nog even voor je door. DIKKE KNUF!

Ik ben intussen in jubelstemming met mijn belt...want die geeft precies de steun aan buik en rug die ik nodig heb. De bekkenpijn gaat er niet van weg, maar de bandenpijn is wel een stuk minder. En omdat de buik zo laag hing, wordt ie door de band een beetje opgetilt, zodat ik nog een mooiere buik heb ook.

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed te horen Hellen ! Wat voor belt heb je nu precies ?

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    De babybelt van Anita ..

Deel Deze Pagina