35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goed Nef, en nou nog even ergens een kilo geduld zoeken tot dinsdag :rolleyes:
    Wel lekker dat je zo snel kunt komen. Doe je lekker rustig aan het weekend ;)

Jolanda hoe was de echo, al nieuws?

Helen bij jou ook alles in orde?

Liesben ... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Op dit forum kan echt alles ;)

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Nef: Denk dat je nu toch wel blij bent dat je hebt gebeld :)
    Geeft je misschien ook een geruster gevoel.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelukkig Nef,altijd fijn, zo'n vroege echo. maak je je misschien ook gelijk wat minder ongerust. En anders wij wel! :)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Darmen zijn een beetje rommelig, slaap echt heel erg diep, heb moeite met wakker worden en kan de hele dag wel slapen! En ja, er is al een paar keer aan me gevraagd wat er met me is...dat ik veel stiller ben dan normaal en minder vrolijk...geen idee of het iets te betekenen heeft!
    Ik verwacht gewoon de duivels hoor...maar zo zeker als ik vorige keer wist dat ik niet zwanger ben, zo zeker ben ik deze keer helemaal niet...

Liesben, jij mag mijn duivels ook hebben hoor meid, geen probleem! Maar eerlijk gezegd hoop ik dat het uitblijven van je ongi een andere reden heeft!! [-o<

Limmeke, wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad! Heerlijk! Kan me helemaal voorstellen hoe je daar prachtig staat te zijn met een traantje van geluk in je oog...*zwijmel*

Moique, welkom hier! Ik hoop dat je gauw roze test én blijft!

Hellen, dat moet een hele opluchting zijn; een belt die helpt! En ook ik ben benieuwd naar die mooie buikfoto!

Nef meisje, wat maak je het weer spannend! Zou die pijn niet gewoon van de zorgen kunnen komen? Je maakt je zo vreselijk druk! Fijn dat je dinsdag al voor een echo mag; nog even volhouden! *knuf*

Ik hang nog even half onder mijn steen...Weet niet meer wie het vroeg, over hoe mijn Lief met dit alles omgaat, maar die is gewoon heel lief! Hij heeft de drang ook wat minder sterk dan ik (had voordat hij mij kreeg eigenlijk nooit zo over kids nagedacht). En daarbij vindt hij het vreselijk dat ik zo'n pijn heb en ziet hij liever dat ik daar eerst aan geholpen wordt, dan dat de opratie uitgesteld wordt. Maar iedere maand roept ie wel als eerste dat ik maar eens gauw moet gaan testen, haha!

Sorrie als ik nog iemand vergeten ben, dat zal vast wel...maar ik ben ook zooo moe, ik weet het allemaal even niet meer!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja en mijn katje gaat ook al niet door...:cry: Lief vindt het wel genoeg: een kat en een hond

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ach lieffie, ik duim voor een knalroze test [-o< Dan is dat katje heel snel weer vergeten.
    en ook ik ben iets minder zeker dan vorige maand

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik duim voor ons!!! En voor alle andere meiden op het wachtbankje!! [-o< [-o< [-o<

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeetje.....ik ben 1 dagje shoppen en het is niet meer bij te houden hier gelijk ;)

@Limmeke....dat klinkt echt als een geweldige mooie dag :D foto's!!!!!!!!!

@Nefertary.............volgens mij is pijn in het begin wel normaal....maar ik weet natuurlijk niet hoeveel pijn je hebt...en echt heel fijn dat je zo snel al voor een echo terecht kan.

@ik weet niet meer wie het zei....dat je de ronde na de curretage extra vruchtbaar bent....mijn man is even niet in de buurt,dus dat word wat lastig :rolleyes: Vandaag is het bloeden gestopt en weet nu wel bijna zeker dat het mijn eisprong is.

Het shoppen was niet zo'n goed plan....mijn lijf was er helemaal nog niet aan toe.Ik was echt te moe en wat was het vies benauwd warm.Wel echt een heel gaaf hemdje gekocht en een leuke rok en nieuwe leren slippers.Allemaal zwart...haha....mijn mama heeft er niet eens wat van gezegd,die heeft de hoop opgegeven dat ik ooit iets fleurigs aan ga trekken.

Ja,Iwan was echt een leuke hamster...hij at uit je hand...echt heel schattig,maar ja..

Ik ga heel hard duimen voor Nef!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Koffieleutje, wat fijn zo'n mooie echo op je verjaardag. En nog van harte!

Anna, ik mis het zwanger zijn soms ook nog steeds. Was zo speciaal en zo'n fijn gevoel.
    Wat een geweldig moederdagcadeau! :)

Limmeke, nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!

Benthe, wat een tegenslagen allemaal. Ik hoop dat zaterdag alles goed gaat en je zondag de mooiste trouwjurk op aarde vindt!

Nienke, ik zie toch echt weer die streep hoor ;)

Coto, ah gosh wat onzettend zielig voor Djemi.
    Heb vertrouwen in je BV hoor, het kan zijn dat Djemi gewoon even wat regeldagen heeft en door meer te vragen jouw productie omhoog gaat.

Welkom hier Monique!
    Laat rare reacties maar van je rug afglijden, niemand heeft verder iets te maken met jouw kinderwens.

Nefertary, ik duim meis!

Ladouce, wat fijn dat je alweer zo snel ongi bent. Op naar een nieuwe ronde.

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jaa..Lotuss moet nog maar 10 weken..super zeg!
    Nog even een dikke knuff voor Suzanne en Bebek enne Bebek..hier wordt geduimd!

Coto: vervelend hoor…dat het niet helemaal lekker gaat met je meisje. Ik hoop, dat het snel beter gaat!

Monique: welkom! Ik wens je een spoedig roze toe!

Mama2x: wat een leuk jochie!! En je katten zijn ook heel erg cute)

Hee Nef..wat is dat nu? Hoe gaat het intussen met je? Zo’n vroege echo is dan wel fijn..dan heb je hopelijk toch wat meer duidelijkheid.

Nou Ladouce..jij kunt weer snel aan een volgende ronde beginnen, dan!

Desmo: ik duim voor je!

Limmeke: wat fijn,. Dat jullie dag zo geslaagd was. Het blijft iets bijzonders, he?

Gister was het afscheidsfeest van mijn vader. Een druk bezette receptie met buffet en we waren laat thuis. Best een lange dag en met al dat opstaan-handen schudden-gaan zitten, wat de babybelt wederom zijn geld waard.

Vandaag zijn we eerst naar de gyn geweest voor de reguliere check. Kreeg een jonge arts-assistente die het zó leuk en kalm deed. We hebben het nog eens goed over de bloeddruk gehad en zij gaf aan, dat ze zich ( ook al was de onderdruk wederom 94 en daalde ie wat na een tijdje) daar niet zo’n zorgen over maakt De gehele zwangerschap is al al te hoog, maar stationair. Wél loop ik het risico later in de zwangerschap, als ik écht ga aankomen, wel aan de medicatie te moeten. Maar dat is medicatie die goed kan worden gebruikt bij een zwangerschap. Kortom: ze nam de tijd voor mijn zorgen en dat scheelt enorm.
    Verder kwam de 20-weken echo ter sprake. Omdat het kindje toch wel aan de maat is, mn. Het buikje, willen ze de groei extra checken. Ik krijg dan ook op 5 juni een extra groei-echo en verder wordt er urine gecheckt op eiwit en moet ik voor de zekerheid een glucose dagcurve laten maken. Het verontrust me niet en stelt me juist gerust, dat er goed wordt gekeken naar mij en wurm. Aanstaande pa heeft het hartje ook goed kunnen horen ( rond de 145 slagen per minuut) en de groei van de baarmoeder is prima. Ze benadrukte alleen wel bij herhaling, dat ik toch écht rustig aan moet doen..dus dat is wel menes.

Daarna was het naar het gemeentehuis voor de erkenning, dus wurm krijgt vanaf heden keurig zijn of haar vader’s achternaam. Zo ouderwets ben ik dan toch ook wel.

Ik zal de recentste buikfoto van gister ( met babybelt om, er eens inzetten. Maar vergeet niet: ik was al dik van mezelf…

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    NOD

*12-05 Nienke07*
    15-05 Giegel
    20-05 Desmo
    20-05 Mexicang
    21-05 Bebek/Carola
    ? ?-05 Yuca
    03-06 Benthe
    09-06 Mama2X

AFSPRAKEN

16-05-2009: Benthe FM gyn tbv 1e IVF
    19-05-2009: nefertary vroege echo
    25-05-2009: Linneke8 afspraak gynaecoloog
    28-05-2009: Agatha afspraak gynaecoloog
    29-05-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog + 3d echo
    03-06-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog
    04-06-2009: nefertary intake verloskundige
    05-06-2009: Hellen1971 extra groeiecho
    08-06-2009 Hellen1971 controle gynaecoloog

BEVALDATA

05-05-2009 Kaat
    20-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    20-11-2009 Koffieleutje
    05-01-2010 nefertary

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek en Des.. ik duim me suf voor jullie hoor!!!
    Bebek... ik vind het zowiezo niet zo raar dat jij erg moe bent.. met zoveel pijn.. èn maar dóórgaan (bijna alsof er niets aan de hand is...) dat houdt echt een keer op.. dat zegt je koppetje echt:"ik doe niet meer mee.." Maar naar is het wel.. En laten we hopen, dat je over een weekje nóg meer reden hebt om moe te zijn!!! *digiknuf*
    Nef.. jasses .. dat duurt nog lang.. vk dacht blijkbaar niet aan bbz? Trek je aub wel aan de bel als de pijn erger wordt?! OOk jij *digiknuf*
    Coto... wat naar dat je meissie niet zo lekker gaat...Ik ben wel héél erg pro-borstvoeding.. natúúrlijk is het ieders eigen keuze wat je beter bevalt... dat in ieder geval....en het vergt inderdaad wel wat... Maar ik vind echt dat het 'nut' van bv (op alle vlakken) soms onderschat wordt, en kan me erg vinden in de post van Annna en Inez. Je zou, als je toch bv wil blijven geven eens kunnen kijken op http://www.borstvoeding.com en je zou wellicht ook wat hebben aan een lactatiedeskundige die eens met je 'meekijkt' en 'meedenkt'...
    Monique, welkom.. klinkt als een zware periode.. ik hoop dat er snel een roze wolk voorbij komt voor jou!!
    Ladouce... dat je nog eens zo blij zou zijn met je duivels ;) .. nu hopperdepop op naar roze!
    Liesben... wat zullen we.. duimen dat de duivels komen.. of duimen dat ze juist NIET meer komen... hmmm.. lastig.. zeg jij mij ff wat je wil? Eerst nog een ronde duivels en dan verder? Of ga ik me nú te pletter duimen voor een roze wolk???!!! ;)

Meiden.. foto's zijn weer aangevuld hoor :) Vanmorgen een mooie streep, niet übervet.. maar wel echt een streep =D> (mag ook verdorie wel eens, 2 dagen na NOD) Vanavond weer een "ik zie je zelfs met bril amper streepje" maar ja.. ik had vanmiddag 2 liter gedronken... wel om 17:00 nog een keer geplast.. maar ja.. dan heb je om 20:00 nog geen vette streep natuurlijk ;)
    Maar goed.. we hebben het 'archief' dus weer op orde.. Nu zijn de testen op.. dus morgenochtend niet.. daarna, als de winkels open zijn, zie ik wel wat ik doe :)

Oh ja.. ik las net dat het forum wéér gaat verhuizen.. en ik las dat het aangeraden werd om een backup te maken van onderschrift en foto-album..
    Iemand een idee hoe dat op een handige manier kan?????

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Vergeet ik helemaal Inez te bedanken voor het pakketje!!
    INEZ DANK!!!
    Helemaal leuk.. het past. .. en het stáát.. en ik ben heel blij met je verrassing! Wat LEUK.. en van die dingen kun je nooit genoeg hebben!! DANK DANK DANK!!!

14. Suzanne68

Goh,Nienke nog steeds zwanger? :)
    Zeg hoe zit dat met dat testverbod? ;)

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dat zouden we niet doen toch.. dat testverbod?! :D
    ... Hoe is het verder met jou Suus? Was jij nou wezen shoppen? En? Alweer wat bekomen van de onderneming?

16. Suzanne68

Haha....ik geloof dat ik een beetje hulp nodig heb bij dat testverbod.Versterking!

ja,gaat nu wel weer aardig....ging eigenlijk niet zo goed in eerste instantie....had de bus net gemist door een stomme open brug....en moest dus half uurtje wachten op de volgende....zat ik daar op een bankje,moest ik opeens vreselijk huilen....schaamde me kapot....vriendin gebeld,want durfde de bus niet meer in...zij me de hele reis er doorheen gepraat....wilde de bus uit gaan,omdat er opeens een grote groep mensen aan kwam....heb me heel de dag naar gevoeld,terwijl ik meestal wel op knap van een beetje shoppen.
    Maar het resultaat is wel weer leuk dan....nieuwe kleren en ze hadden bij het kruidvat een aanbieding van Nivea met allemaal badspul....2 halen 1 betalen en dan nog gratis bodylotion....maar dat had ik niet gezien....dus had 2 flessen gekocht en ging er met 6 naar buiten,....heb heel de weg gezeurd over mijn zware tas....hahaha.....mijn moeder begreep gelukkkig wel waarom ik me zo rot voelde.En ik kon mijn man maar niet bereiken,die zag ik in gedachten al ergens onder een auto liggen......ja,soms word ik wel eens moe van mezelf ;) Maar toen kwam ik thuis en had ik allemaal superlieve mailtjes van hem en daar ben ik wel van opgeknapt.Haha...al spijt dat je hebt gevraagd hoe het gaat?hihi

Maar nu echt niet meer testen hoor.....je bent gewoon zwanger nu tot het tegendeel bewezen is.Zolang er geen rare dingen gebeuren hoef je niet meer te testen.Ik vertel je nu gratis de uitslag van je volgende test:positief!!!!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Deal!

@ Inez: Curettage was 8 april.
    @ Inez en de rest: Deze maand is alles veilig gebeurd. Mocht niet zwanger worden van de gyn....Vind het zelf ook wel prettig om eerst een keer ongesteld te worden. Dan weet ik zeker dat alles weer werkt, en dat de bm goed schoon is.
    Maar...als ik nu over 1-2 weken nog niet ongesteld ben kunnen ze allemaal de boom in. Inclusief de gyn....

@ Nefertary: spannend, een echo. Mijn duimen draaien overuren!

@ Nienke: had jij geen testverbod? ;)

Desmo en Bebek: [-o< [-o< [-o<

18. Dop07

Dop07 Bekend lid

Neu.. ik had geen testverbod :D .. Niet dat IK weet :-$ \:D/
    (testen zijn nú op.. maar nieuwe besteld :oops: )

Nou Lies.. in dát geval.. ga ik me súf duimen dat jou duivels héél binnenkort bij je langskomen!!!

En Suus.. ik heb zéker geen spijt dat ik gevraagd heb hoe het met je is! Ik vind het zó herkenbaar allemaal... niet eens zozeer voor 'na mk' maar wel heel erg voor 'slecht in vel met wat voor oorzaak dan ook'... dat je door een klein voorval (brug open bv) zo verschrikkelijk van je sokken geblazen kan worden ineens.... Fijn dat je zoveel steun had aan vriendin! :thumup:
    Wèl een lekkere meevaller.. 6 flessen :confused: :) En super om te lezen dat het gisteravond wel weer ging...

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Oh ja.. nog maar even vragen voor de zekerheid: "is er hier iemand die weet hoe je (makkelijk) een backup kunt maken van fotoalbum?

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Sorry maar ik heb geen fauw benul hoe je een back up maakt. Sterker nog, het is me nog niet eens gelukt om foto;s in mijn album te plaatsen :) En met de komende verhuizing ga ik dat dus ook maar even niet proberen.

Enne meid, als je je daar goed bij voelt gewoon blijven testen. Ik ga er vandaag ook eentje doen. 3 dagen voor NOD dus eigenlijk niet logisch. Maar ik maak meelf zo gek de hele tijd. Dan maar een spierwitte test, maar dan heb ik hopelijk weer even rust.

Suus wat heerlijk dat er vriendinnen zijn die je zo kunnen helpen. Wanneer komt je mannetje weer naar huis, of ligt die voorlopig nog in de zon te bakken?

Meiden bijna weekend en voor 3 van ons de NOD in zicht (incl ikzelf).
    Giegel hoe zat het nou ook alweer bij jou? Volgens de lijst vandaag je NOD. Sorry als ik iets ben vergeten maar er staat me iets bij van een onderzoek ofzo?

Enne Mex, ik denk aan je hoor. Voor jou wordt het ook weer spannend ;)

Deel Deze Pagina