35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben vorige week door het ziekenhuis nagekeken en mijn bloeddruk was 146/87 en mijn ogen zijn gewoon rood en met bloedarmoede wordt het juist wit bij mij (je weet wel, als je de onderkant van je oog naar beneden trekt!). Dus dat kan het niet zijn...Kweet het ook niet, misschien heeft het wel met de pijn te maken ofzo, geen idee. Ik hoop natuurlijk stiekem dat het een andere reden heeft, maar zo'n feest zal het wel weer niet zijn :cry:

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Als je veel pijn hebt dat is ook vermoeiend hoor....kan best daarvan komen.Maar als je het niet vertrouwd zou ik de huisarts bellen....beter keertje te vaak daarheen dan te weinig.
    Ik hoop met je mee ;)

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    plassen bebek? In de week voor nod moest ik ook zeker 1 keer, soms 2 keer eruit om te plassen.....en tja de oorzaak ligt nu in mijn armen!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

*even snel tussendoor*

BEBEK.. laat je even je bloedsuiker prikken?!

*rent weer door*

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Goh Hellen, jij ook alweer 22 weken he! Gaat snel! Mooie buik en ziet er comfortabel uit, die babybelt. Ik draag een hempje van Carriwell. Heerlijk een beetje extra steun, zeker als je echt gaat wandelen buiten. Gaat trouwens ineens veel moeilijker, echt van de een op andere dag! Haar hoofdje zat ook al vrij diep, heb het gevoeld laatst bij de verloskundige. Volgens mij is ze gezakt want het voelt echt anders met lopen.

Nienke, ze worden wel donkerder he, je testen!

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hopelijk gaat het nu snel beter met Yara's vingertje Anna, zal wel nu de troep eruit is!
    Zielig altijd he..

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Plaats je een foto van de echo jolanda? Fijn dat het niet tegenviel! Is altijd zooo leuk, even naar je kindje spieken!!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    meisjes, ik wil zoooo graag ook roze zijn :cry: kunnen jullie al jullie overtollige hcg'tjes even mijn kant opsturen? en een portie duiveluitdrijvers graag! :)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou..aan m'n buitjes af en toe te merken heb ik genoeg HCG over hoor Bebek!
    Strooi graag wat jouw kant op! Komen ze..!!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En een duivel uitdrijvertje!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je Lotuss! Ik vang alles op en dan hoop ik dat er over 9 maanden bij mij ook zo'n verrassing uitspringt! :)

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik help je hopen Bebek, gaat vast goedkomen! :thumup:

14. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @coto ik heb een kleine tip voor je tenminste bij mij hielp het…..komt ie dan.

Ik wilde stoppen met borstvoeding bij mijn zoon en ik ben toen gaan kolven met een handkolf en toen werd het juist veel en veel meer. Ik kreeg weer volop melk. Dus misschien is dat voor jou een oplossing gewoon met de handkolf kolven. Ik had een Avent kolf en ik had het zachte dopje (die je op de borst zet) er af gehaald het was in het begin erg moeilijk om er nog iets uit te krijgen maar na 24 uur had ik weer volop voeding.

Wat trouwens toen niet de bedoeling was. :confused: :confused:

Onze zoon had ook steeds last van spenen die te snel gingen ik heb er toen wat een heeeeeeeeel klein beetje Nutriton bij gedaan dan word het iets dikker de melk en is het makkelijker voor je kleintje om alles in haar mondje te houden.

@jolanda fijn dat de echo zo mooi en erg duidelijk was kun je misschien een beeld vormen hoe je kindje er uit komt te zien.

@Liesben ik duim dat je duivels snel komen en je gewoon verder kunt

@Bebek ik hoop dat het allemaal een goed teken is veel uitbed ‘snachts om te plassen bijna van je fiets vallen kan natuurlijk zo zijn dat je evt zwanger bent
    Ik hoop het zo voor je duim duim duim

Ik sluit me hier bij aan ook voor mij AUB 18 rondes is wel genoeg dacht ik zo Ik wil nu ook wel weer zwanger worden.

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hebben jullie dit ook al gelezen??????Ik ben er net aan gewend aan de site zoals het nu is.Jammer hoor.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    MaMa2x, ik deel mijn gekregen hcg'tjes met je! ;) Met alle meiden die het net zo hard nodig hebben!!

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    MaMa2X ik had het ook gezien. Kunnen we straks weer opnieuw beginnen!
    Dat soort veranderingen moeten ze eerst met ons oudjes overleggen anders kunnen wij het niet meer bijhouden hahahahahaha.

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Dank je Bebek...

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek: wie weet. Klinkt als... Ik duim voor je.

Benthe: heel veel plezier zondag! Gaat zeker mooi worden, ben echt benieuwd.

Hier druk druk druk. We vieren morgen manlief zijn verjaardag. Zojuist boodschappen gedaan en morgen nog het een en ander aan eten klaar maken. Onze verjaardagen zijn altijd compleet verzorgd inclusief eten voor alles en iedereen. Dan moet je niet in ene aankomen met alleen wat nootjes en een blokje kaas. Dus morgenochtend mag ik de keuken in. Maar goed, vind het ook leuk anders zou ik het niet doen.
    Ik zie dat we weer gaan verhuizen met het forum. Wilde net wat foto's van onze nijntjes plaatsen in mijn album; wacht ik dus maar even mee tot na de verhuizing.
    Deze week weer de hele week gewerkt. Ben echt superopgevangen op mijn werk. Vandaag kwam de HR dame nog even vragen hoe het me afgegaan was deze week. Vond ik echt heel erg attent. Ook mijn eigen manager had dit gisteren al gevraagd. Iedereen is echt heel erg lief. Moet zeggen dat het me ook wel meegevallen is, de afleiding was best lekker.

20. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi meiden,

ik wilde mij nog even melden. Ik lees regelmatig mee, maar helaas heb ik door omstandigheden en gedoe mijn spiraaltje niet kunnen laten verwijderen op de geplande datum. Toen ben ik hier even niet geweest omdat ik het wat pijnlijk vond.

Ik wil echt heel graag beginnen met proberen, maar mijn man en ik ervaren momenteel wat emotionele perikelen en we vonden het beter om even een maandje te wachten.

Zucht. Tergend.

Als we echt aan het proberen zijn zal ik wel wat actiever meepraten, denk ik. Ondertussen wens ik iedereen een hele dikke dikke buik toe, natuurlijk. :)

Tot binnenkort weer!

Dominique

Deel Deze Pagina