35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, och arme Yara toch. Had daar helemaal overheen gelezen van haar vingertje. Hoop dat het snel weer beter gaat en dat ze de sok niet lang om haar handje hoeft te houden.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pfff, nog even ego-en hoor...
    Maar het zal toch straks niet zo zijn dat ik die 40-dagen banner ook nog eens moet verlengen?
    Het ergste vind ik dat ik me al zo verraden voelde door mijn lichaam na die missed abortion. En nu wil dat stomme lichaam ook niet eens gewoon ongesteld worden! Bah!
    Ik was juist weer zo positief, en wilde vol vertrouwen vooruit kijken. Maar mijn lichaam werkt me tegen :(

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi lieverd,

Gun je lijf en jezelf een beetje tijd.Het komt echt wel goed op de korte termijn...zo'n MA is niet niks...best een aanslag op je lijf allemaal.Vaak is het alleen de eerste menstruatie die wat op zich laat wachten en trekt het de cycli(cyclussen,cycla...lol sorry) daarna al heel snel weer bij.Houd moed!

4. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Giegel, aan de ene kant ben ik wel blij dat ik dinsdag de echo al krijg, aan de andere kant weet ik niet wat ik dan te zien ga krijgen, dus... :(
    enneh, jij al zooo'n lange lf, en nog geen spotting! wat spanneeeeeeend!

lotuss, ja, ik heb jullie echt gek lopen maken hè, zal me nu in ieder geval tot dinsdag gedeisd houden! :)

Bebek, aah, jij hebt echt een hele erge dip hè, zowel geestelijk als lichamelijk! ik hoop dat je er, misschien wel door iets heel moois ;) , weer snel uit kan komen.

ik duim keihard voor alle wachtbankers, jullie beurt moet nu ook eindelijk eens komen!
    :thumup: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< :thumup:
    oh ja, en ook ik zal een berg HCGtjes jullie kant op werpen! :D

Hellen, mooi dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. voorkomen is beter dan genezen hè!?

Nienke, je testen gaan goed hè!? bij mij waren ze ook pas met een week overtijd knal hoor! het schoot in het begin ook niet op, nou je kent het verhaal nog wel... ;)

Suzanne, jeetje wat een ellende, dat busverhaal! maar er is één ding dat ik niet begrijp, je zei eerder toch dat je vriendin je op zou komen halen, of heb ik dat nu verkeerd begrepen? :(

Nienke, ik heb de foto's van mijn foto-album gewoon opgeslagen staan in 'mijn afbeeldingen'. ik plaats ze na de verhuizing gewoon weer terug.

Liesben, oh, wat ellendig is dat hè, als je zo graag verder wilt, maar je lichaam houdt je gewoon tegen!? :evil:
    ik duim heel hard voor je dat die duivels nu eindelijk eens onder hun steen vandaan komen!
    :thumup: [-o< :thumup:

coto, ik hoop dat je het je lukt de produktie weer op te krikken. mij is het destijds niet gelukt, maar dat kwam ook doordat dochterlief geen zin had om er moeite voor te doen. heb het toen maar opgelost door na het voeden flesjes bij te geven zodat ze niet tekort kwam, want in het begin groeide ze door haar gemiezemuis niet goed. ik heb haar zo totdat ze een jaar was bv. gegeven, en toen wilde ze niet meer.

ladouce, fijne verjaardag!

Dominique, welkom weer hier! en alvast succes gewenst!

Benthe, heeeeeeel veel succes vandaag -is het inmiddels-!!!!!!!

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden..
    Nef.. nog geen bloed gespot? Mooi zo!!

Hier vanmorgen een nagenoeg blanco test.. en bloed... einde verhaal dus... Eigenlijk zoals ik vermoedde... weet je.. ik gelóóf het hoor.. van die lichte tests bij anderen.. maar ik heb 3 x vóór NOD een knaltest gehad.. en dat vage gedoe.. ik heb er weinig vertrouwen in...
    Heb er even flink van moeten huilen, maar nu gaat het wel weer..
    Manlief ook even wat verslagen.. hij heeft het idee dat het ons niet meer 'gegund' is... en we zijn natuurlijk erg blij met ons zoete mannetje.. neemt niet weg dat we hopen dat hij (net als zijn broers) óók een grote broer mag worden..

Ik ga vandaag niet zoveel doen.. beetje in de zon hangen denk ik. Heb eigenlijk kantinedienst, maar gelukkig ook een puber van 16 die dat reuze interessant vind, dus het lijkt erop dat moeders van haar kantinedienst taak ontheven is ;)

Iedereen een fijne dag!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O nee Nienke...wat klote zeg!! :(
    Je had er inderdaad al weinig vertouwen in he..
    Maar niet de moed opgeven hoor! Is gewoon domme pech dat het dan net even langer blijft zitten, wie weet hoe vaak vrouwen wel bevrucht zijn maar toch gewoon op tijd ongesteld worden omdat het een afwijkende bevruchting betrof. Zeker na je 35e. Ik weet dat ik dat ook vaker gehad heb aangezien ik ovulatie testen gebruikte en regelmatig had dat hij donkerder was voor of op m'n nod, en ik toch ongesteld werd. Sterkte!

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ach nee, Nienke. Dat is echt baalen.
    Maar wel moed blijven houden hoor, de aanhouder wint.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Nienke :(
    Dikke digiknuf vanonder mijn steen!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ladouce.. fijne verjaardag

nienke: wat K!! dikke knuf voor jou

nef: spannend 1e echo... je zit dan op randje toch van wel of geen kloppend hartje? ze kunnen in elk geval als het goed is vruchtzakje etc zien zitten.

gieg: *vreet rustig door aan mijn nagels hoor*

hier: hele avond en nacht gezeten met weeen, al warme douche genomen vannacht want als het geen weeen waren zou het moeten afnemen zei VK, maar tis alleen maar erger geworden.. om de 3 minuten ongeveer... nu is het iets weggezakt...moet ook, want mag pas vanaf maandag volgens termijnecho VK, want ik wil zo graag thuis bevallen... ik ga er maar vanuit dat het echte voorweeen zijn... die de boel voorbereiden..

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ooo Limmeke! Nog even volhouden dan! Wat Spannend, snap helemaal dat je thuis wil bevallen, ik ben zelf ook een 'thuisbevaller'
    Ga voor je duimen dat de kleine nog even blijft zitten!

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh meiden, soms is je eigen lichaam echt even je grootste vijand :evil: Het geeft signalen af, je begint stiekum te hopen en mag van jezelf een beetje fantaseren en dan ... BAM ... dag hoop, welkom moedeloosheid. Soms haat ik het zo :oops:

En het blijft spannend tot de laatste snik (of eigenlijk de eerste van de baby).
    Eerst die angst dat je niet zwanger zult worden, dan de angst dat het niet blijft zitten en tenslotte de angst of het niet te vroeg gaat komen. Waarom heeft moeder natuur het zo moeilijk voor ons gemaakt?

Zucht, ik ben even een beetje boos. Gisteren hoorde ik weer van iemand die per ongeluk zwanger was geraakt. AARRGGHHH niet eerlijk!!!! En ik las weer zo'n fijn verhaal over hoe weinig kans je eigenlijk hebt na je 35e. IK WIL HET NIET HOREN!!!!! Ik wil een baby, 1tje maar, dan ben ik al dolgelukkig.

....

Zo dat ben ik ff kwijt.

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ach Nienke wat vind ik dit erg voor je, sterkte meis !

Ik ben 3 dagen in brabant geweest en moest dus heel wat bijlezen, de ellende is dat ik niet meer precies weet wie wat allemaal heeft gezegd. Dus als ik iemand vergeet sorry !

@Liesben het wordt toch echt tijd dat jij ook van het wachtbankje afkomt, wat kan dat dan ellenlang duren he.
    @Monique welkom, ik hoop dat je snel roze test. Wat negatieve reacties betreft, ik heb tot nu toe alleen positieve op een na, die ik gisteren kreeg. "het krijgen van een kind na je 40e is heel erg zielig voor het kind" nou ja ik heb gezegd dat dat grote onzin is dat ik jonge mensen genoeg ken die helemaal niets ondernemen met hun kind dat een mens zo oud is als hij zich voelt en liet het lekker langs me afglijden.
    @ Mevrouw Limmeke, hoe voel je je nu als getrouwde vrouw :) Fijn dat je een leuke geslaagde dag hebt gehad.
    @BV ik ben zelf ook zeker pro BV maar niet als een moeder hiervan in de stress raakt, beter met liefde de fles dan met een hoop ongemak en tranen de borst. Maar ben het wel eens dat sommige vrouwen wel erg snel opgeven hoor.
    @Nef ik duim voor een mooie echo dinsdag.
    @ladouce fijne verjaardag !

Verder wil ik graag wat advies van jullie, mijn proeftijd is gisteren beeindigd en ik heb nu dus een jaarcontract, ik kreeg meteen een brief waarin ik NU AL moet aangeven hoe ik mijn zwangerschapsverlof wil opnemen ivm vervanging, ik kan kiezen tussen, 4, 5 en 6 weken van te voren verlof. maar hoe moet ik nu weten hoe ik me dan voel ???

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Koffieleutje: Gezien je beroep zou ik zowiezo voor 6 weken kiezen. Maar ja, dat is persoonlijk. Vier weken is best zwaar denk ik.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

En die gaat er komen! Kijk om je heen op dit forum, niets is onmogelijk!

(Zei ze heel stoer, maar ik weet precies wat je bedoelt...)

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen Dames,

IK heb jullie topic al een paar keer gelezen en nu maar de stoute schoenen aangetrokken om een berichtje achter te laten.
    Ik ben Linda 38 en moeder van een prachtige dochter van bijna 2 ( aug ).
    Wij zijn aan het knutselen voor een brusje , maar helaas heb ik 1 zekere miskraam gehad en de HA vermoed dat ik nu in een tweede zit. ( heb geen test gedaan alleen was mijn ongi anders dan normaal ) Verder vloei ik nu al vanaf 28 april , niet veel maar toch meerdere keren per dag moet ik verschonen zeg maar. ( srry voor details ).
    Maandag 15 mei mag ik weer naar de gyn om verder te kijken. Mijn huisarts zei dat het volgens haar nu wel lang genoeg heeft geduurd gezien mijn leeftijd en dat er misschien maar eens onderzoek gedaan moet worden,
    Ik ga maar eens uitgebreid lezen hier zodat ik een beetje op de hoogte ben van hoe , wie en wat.

Groetjes Lin

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Welkom hier Lin, bij alle andere "oudjes" ;)

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    :D Dank je :D

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Nienke......nee he :( Dan was je gevoel erover tch goed.Hele dikke knuf van mij.Vind het echt heel erg voor je.

@Linda......welkom

Dat was de avond ervoor....ik ging nu shoppen met mijn mama.
    Die paniekaanvallen zijn echt k*t,maar ik heb ze alleen zo erg als ik veel stress heb(of gehad) dus ik verwacht dat ze over een paar weekjes wel weer minder worden.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Welkom Lin!

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Welkom Lin... Hopelijk test je snel roze.

Deel Deze Pagina