Oehh Suzanne..ik ken ze wél, maar houd van andere herrie Heel veel plezier daar! Wanneer is het? Nienke: je mag je best even zwaar k*t voelen, meid. Hoe je leven verder is, staat daar op zo'n moment toch even los van? Vanavond gaan wij lekker naar de bios. De nieuwe Star Trek is het geworden. Binnenkort wil ik alleen ook nog wel naar Angels & Demons, maar ik heb nog even de tijd. Zo'n servicebioscoop is voor een zwangere wel een fijne plek, beter dan de hele avond in de benen in het uitgaansleven....
Ja Giegel, ik probeer inderdaad haar veel te knuffelen, en toch ook zelf de fles te geven, intiem boven waar we ook borstvoeding deden...en genieten van die momenten... Ik kom er wel overheen hoor. Maar je hebt zo'n perfect plaatje in je hoofd van borstvoeding en een baby die nooit huilt enzo....was een beetje anders de afgelopen weken... Misschien daar ook een beetje geestelijk moe van.....
Maar zeg nou zelf, hier kan je toch niet boos op worden... Ik hoop dat iedereen ook snel zo'n wondertje in de armen mag hebben :
@ Hellen.....veel plezier in de bios! Wij gaan ook naar Angels and Demons als mijn man terug is...Star Trek mag hij alleen heen Van wat voor herrie houd jij dan?Het is 8 jul,dus dat duurt nog even.Het is waarschijnlijk hun laatste tour. @Coto.....wat een schatje!Wat goed dat je het oplost door extra veel te knuffelen!Ik kan me voorstellen dat je baalt dat het allemaal niet zo gaat als je gehoopt had.knufffffffff @Nefertary.....ik sowieso blij...man bijna weer thuis...nog 3 nachtjes!!!!9 dagen is echt te lang..bah!Maar hij miste mij ook heel erg....zei dat ie het leuk had,maar sommige dingen liever met mij had gedaan.Schattig he.
Coto, Wat een schatje,ik smelt..... Nienke, Wat een positieve meid ben jij!maar ook al ben je tevreden met jou huisje,boompje ,beestje.ik begrijp je stil verlangen en gun je het evenveel. Limmeke, Ziet er goed uit voor jou,straks een babytje!yes!vind ik altijd zo leuk om hier te komen kijken of we babynieuws hebben WEL NOG EFFE WACHTEN(heel effe) Desmo, moed niet opgeven meid!!!nog 2dagen voor testen toch? Lin, welkom. Giegel, ooh spijtig,maar wens je veel succes met je volgende iui Nef, Aftellen tot dinsdag en proberen genieten van je weekend he. koffieleutje, Zo,zo alle dagjes tellen(uurkes)hoe komt het dat je nu een vroegere datum hebt? Suzanne, kaartje kunnen krijgen.heel fijn voor jou maar weet idd niet wie dit is?leg uit!
Dan nu de cursus Nine Inch Nails voor beginners. Even een rustig nummer uitgezocht,zodat je je niet gelijk rot schrikt. http://www.youtube.com/watch?v=UEW8riKU_tE Maar eigenlijk maken ze gewoon een flinke bak herrie: http://www.youtube.com/watch?v=5173TjVrUCI Ik heb maar niet gelijk het ergste nummer uitgezocht anders mag ik hier dalijk niet meer komen. Maar het is mijn nr 1 band....en elke keer als ze in NL waren kon ik niet.En nu dus wel Maar hij maakt ook hele mooie dingen(het is eigenlijk een eenmansproject) Verder heb ik niet zoveel dingen te melden die zwangerschapsrelevant zijn.Ik verlies nog steeds oud bloed van de curretage,dus ik hou mijn hart vast op de controle.
Suzanne.. gááf man.. kende het niet, maar heb lekker zitten luisteren!!! Ik hou óók van herrie... dit http://www.youtube.com/watch?v=AOuFMLcTk_c en natuurlijk manlief (eerst even de eerste 2 minuten drumsolo doorspoelen ) http://www.youtube.com/watch?v=1mwD5vfeVLE en dit: http://www.youtube.com/watch?v=hVDCAZmNMUc Meiden.. Ik ben ook wel verdrietig hoor.. maar als ik al het leed hier lees.. heb ik het echt zo slecht nog niet Maar eh.. jullie zijn LIEF! Coto.. wat een schatje!! En meissie toch... ik snap het hoor.. het is ook best wát allemaal... probeer je rust te nemen.. en je doet het GOED.. wát je ook doet.. jij bent haar mamma en als jij je gevoel volgt.. is het ALTIJD het beste wat je voor haar kunt doen!!! Hellen.. veel plezier! ST.. gááf!! Manlief is gister naar A&D geweest.. Hij had het boek gelezen maar vond de film erg tegenvallen .. erg 'amerikaans' Ahh.. de bel.. een klant aan de deur! Fijne avond meiden!!!
Oh Nienke wat Kl*TE zeg balen .wel de moed er in houden hoor Limmeke nou zou het dan toch eerder komen sterkte in ieder geval Lin welkom hier hoop dat ook jij snel roze hebt/bent krijgt .. @Coto de melk die ik op het laatst afkolfde gaf ik niet aan onze zoon dat gooide ik weg omdat het niet de bedoeling was om meer te produceren. In het begin deed ik ook wel de fles met moedermelk in de water koker om op te warmen (toen ik nog BV gaf)gaat ook erg snel. Maar je zou de melk ook een paar seconden in de magnetron kunnen doen echt heeeel even maar. Je kunt het water in de waterkoker alvast koken voor de dag en in de koelkast zetten en wanneer je het nodig hebt heel even in de waterkoker tot het de juiste tempratuur heeft, ook dit gaat erg snel. Fles voeding kon ik gewoon met lauw water uit de kraan doen daar had hij geen last van toen was hij 3 maanden, maar ook hiervoor geld dat je het water van te voren kan koken in de waterkoker en later kan op warmen tot de juiste tempratuur. Nou meiden ik hoop dat ik ook snel op de ROZE WOLK mag zitten en blijven zitten ik wordt er niet goed van elke maand weer die GRIJZE WOLK mijn kant op al 18 maanden verder en nog niet zwanger nou ja 2 miskramen intussen is wel genoeg dacht ik zo.
@Nienke....Slash is zo gaaf!Velvet Revolver is gestopt toch? Dat was jouw man die de beste gitarist van NL was toch?Ik moet er altijd aan denken als ik Guitar Hero speel....op de makkelijkste stand en dan nog met moeite.Ik denk dan altijd :voor de man van Nienke is dit vast een eitje @Coto.....niemand is de perfecte mama hoor.Ik had er destijds ook een heel ander beeld van.Ik zou alles helemaal geweldig gaan doen..haha...maar volgens mij ben je juist een hele lieve mama!
Coto: wat een schatje!!!! Ik heb mn banner maar even verlengd Ik snap het niet. Ik heb al twee weken menstruatiepijn. Er zal toch niets aan de hand zijn? Morgen dag 40....... Kan er niet goed tegen, ik ben het zo zat. Ik was zo positief, en had het volste vertrouwen. Maar nu? Kan alleen maar janken, voel me lichamelijk ellendig. Ben er echt even helemaal klaar mee, dat kl**elijf! Wat nu als die MA echt onze enige kans was? Dat mijn lijf nu gewoon niet meer meewerkt? Wat dan? Was dit het dan? Is de foto van de echo dan alles wat we krijgen? Mag die dan in een baby-album, dat verder leegblijft?
Lieve Liesbeth mijn hart breekt als ik je berichtje lees. Maar het is zo akelig herkenbaar. Huil, jank en schreeuw ... bid, vecht en vertrouw. Hou je taai meissie, onze tijd komt nog (zei ze hoopvol)
LIeve Lies.. ik heb het zó met je te doen.. maar heb vertrouwen hoor meissie... nu zijn de wolken donker.. maar het zonnetje komt ook voor jou! Echt waar!!
Suus.. inderdaad...dat was mijn man enne.. ik kan er ook niet echt wat van hoor.. met zo'n ding met snaren En Slash.. *zwijmel* .. ik vind zijn sound zó gááf... ik herken hem uit duizenden Velvet Revolver is idd gestopt ja En Lotusss.. jaaaaa.. hij is goehoed, mijn man.. en óók nog èrg lief ( en een weekdier, niks stoere rocker. Toen hij de medaille uitgereikt kreeg voor 'Beste gitarist van Nederland, moest zijn zoon mee het podium op
Coto: Ik kookte altijd een litertje per keer en zette dat dan klaar in goed afgesloten flesjes in de koelkast. Meteen al de uitgemeten hoeveelheid. Ik warmde dat dan op in de magnetron, poeder erbij en klaar! Zo duurt het maar een minuutje voordat je een flesje klaar hebt