35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankje Nienke, dat was een heleboel gooi-en-smijt-werk!

Alle meiden bedankt trouwens voor de opbeurende woorden.
    Ik voel me nog steeds k*t, maar het komt wel weer goed.
    We hebben vanmorgen wel een reisje naar Barcelona geboekt in Juni (5 dagen, van maandag - vrijdag). Dus dat is iets leuks om naar uit te kijken!

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben: heel erg goed dat reisje.
    Dat is ook bij ons de reden dat we zaterdag een weekje weggaan. Ik heb het de dag voor mijn curretage geboekt omdat ik al een idee had dat zoiets wel eens zou kunnen helpen.
    Bij mij is dan het lichamelijk aspect wel weer op orde maar heb ook zo mijn momenten. Afgelopen vrijdag was er weer zo een. Zou op die dag 12 weken geweest zijn. Is echt zo'n mijlpaal. Ging ook nog eens op de weegschaal staan en die was ook niet lief. 's Avonds echt tegen lief lopen klagen en zeuren. Maar gelukkig kan hij het hebben.
    Kortom, af en toe gewoon even eruit gooien.

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik was nu ook 12 weken geweest.........

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Voor jouw ook een knuf van mij kant Suzanne. Het doet pijn, ik weet het en ik voel het.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Moeilijk hè, al die mijlpalen die zo leuk hadden moeten zijn. :(
    Sterkte!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ladouce: dat de weegschaal niet lief is herken ik ook wel. Al het troost eten en drinken eist zijn tol ;)
    Wat eten betreft probeer ik het nu wat rustiger aan te doen. De drank gaat de deur weer uit als ik ongesteld ben. Tot die tijd geniet ik van mijn wijntjes!

Die mijlpalen, daar kijk ik ook maar af en toe naar. Ik zou morgen al 17 weken zijn...
    Maar ja, dat mocht helaas niet zo zijn :(

Groepshug dan maar?

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wat fijn voor je meis! Dat nieuws kon je wel even gebruiken!! Ik hoop dat ze nu gauw de oorzaak van de krachtvermindering kunnen vinden, zodat ze daar wat aan kunnen doen! Maar gelukkig geen achteruitgang en geen operatie, ik ben blij voor je! =D>

8. Suzanne68

*doet mee aan de groepshug*

@Zico....dat is nog eens goed nieuws!

Ik voel me weer naar,omdat een buurman net heel stom tegen me deed.

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Wel een beetje regelen zeg, om 1500 flesje met mamamelk, en nu om 17:15 echt zo verschrikkelijk huilen om eten, handjes in mondje en happen…maar na 60 ml FV gewoon klaar en tevreden….mmmm….zijn we erin getuind?
    @Zico : mooi toch, niet onder het mes? Hoewel ik me kan voorstellen dat je ook wel wil weten wat er aan de hand is…
    @Alle dames die het nodig hebben:dikke knuffff

*Doet ook mee aan de groepshug!*

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he liesben zie net je nieuws, jeetje meid, een dikke knuf en ga maar lekker van je reisje genieten

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zag hier en daar muziek voorbijkomen. Natuurlijk kon ik niet achterblijven. Dus speciaal voor Suzanne "mijn" favoriete herrie:

De Nederlandse Gothic Metal band Epica. Een mooi stuk van hen hieronder: Fools of damnation
    http://www.youtube.com/watch?v=csYBwZPCleY

Nog nooit live gezien, maar staan zeker op mijn verlanglijstje, Apocalyptica, Magistrale Metal op de cello, Hall of the Mountain King:
    http://www.youtube.com/watch?v=zf2aIVKp1OY

en een samenwerking met Ville Valo (van HIM) en Lauri Ylonen (The Rasmus), Bittersweet
    http://www.youtube.com/watch?v=xi1ArEPKlu0

Maar ik hou van meer dan alleen herrie. Ik ben namelijk ook Omnioot :)

Hieronder een bewerking van het gedicht The Raven van Edgar Allen Poe door Omnia...de beste neo-keltische folkband die ik ken:
    http://www.youtube.com/watch?v=JQyGWZWqKT8

Offeh..The Morrigan, een ode aan de Keltische Godin van Dood op het slagveld:
    http://www.youtube.com/watch?v=H0zTPCQFJ2c

En om het af te leren (ik ben erg he :oops: )nog eentje dan, ook van Omnia, Alive:
    http://www.youtube.com/watch?v=2pE-OwC1aes

Oww..ik hou ook nog enorm van Clannad en ik ben ook wég ban Blof, hoor. Dus muzikaal ben ik een aardige omnivoor. Maar ik dacht: ik breng eens wat minder bekende muziek onder de aandacht :D Ik moet dringend naar bed..morgen reageer ik even verder!!!

Fijne dag ladies!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ha, muziek! Leuke dingen even :)

Ik heb een heel brede smaak: U2, Placebo, Muse. Maar ook Racoon, Coldplay, Foo Fighters, Kings of Leon, Acda en de Munnik, Van Dik Hout.
    U2 heb ik 4 keer live gezien (dit jaar geen kaarten :( ), en Placebo zou ik live gaan zien, maar toen lag ik thuis met spit. En spit en veldkaarten zin geen goede combinatie....

Placebo, 20 years
    http://www.youtube.com/watch?v=rDnITiRNRks

Muse, butterflies and hurricanes:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZHKSrS8vJyI

Ik zou wel even door kunnen gaan, maar de rest mogen jullie zelf opzoeken ;)

Oh ja, nog steeds geen bloed hier :(
    *kruipt weer terug onder haar steen*

13. Suzanne68

@Hellen....je houdt van mijn man zijn herrie ;) en dat Keltische erg mooi ook.

@Liesben...: Placebo, Muse, Foo Fighters, Kings of Leon hou ik ook van.Ik heb niet zo'n brede smaak,ik hou vnml van herrie :) alleen Nick Drake en Leonard Cohen vind ik ook mooi.En ik hou ook nog van Led Zeppelin,The Cult,The Cure,David Bowie,Chris Cornell ....En aan Placebo live mis je niks,volgens mijn man dan.

Hier nog maar 1 nachtje zonder mijn man...pfieuw....ben er ook wel klaar mee.

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Lies.. ik duim me suf voor bloed bij jou.. Het is ook zo dúbbel allemaal... wel duivels, geen duivels....je mag wel wat van mij hoor.. bloed zát hier ..

Meiden.. wat leuk al die muziek!!
    Forum deed raar gisteravond.. ik heb een keer of`10 geprobeerd te posten.. wilde jullie graag mee laten genieten van nóg een muziekje :)

Het zit namelijk zó.. Dop en zijn drumstokken zijn onafscheidelijk...
    Soms verstop ik ze.. gewoon omdat de rest van het gezin éven rust nodig heeft... #-o

Hij kreeg voor zijn eerste verjaardag een trommeltje. Daar heeft hij 5 minuten plezier van gehad.. toen sloeg hij er aan beide kanten doorheen.. :cry:

Nou had ik wel het vermoeden dat drummen ècht zijn grote liefde is.. maar na vanmddag vrees ik dat we er ècht niet onderuit komen om over niet al te lange tijd zijn eerste eigen drumstel aan te schaffen.. :)
    Vandaag speelde manlief hier twee deuren verderop met de presentatie van zijn workshop leerlingen. Zijn band begeleidt daarbij de leerlingen die in groepsverband 10 gitaarlessen hebben gehad.

Dop kwam binnen... keek eens even naar de mensenmassa, worstelde zich los uit mijn armen en stapte resoluut het podium op richting drumstel. Hij pikte de twee reservestokken van de drummer... en ging meedoen :confused: :confused:

We zijn maar heel even gebleven... bij de band staan vind ik niet zo geweldig voor zijn oren.. en niet bij de band staan was voor Dop geen optie (lees: Als ik hem bij het drumstel weghaalde zette hij een keel op :D ) .. we waren dus snel weer thuis... Ik.. en een Dop die zwaar verontwaardigd de hele 50 meter naar huis heeft zitten gillen... tot hij thuis zijn drumstokke weer kreeg :)

Ik heb een klein stukje gefilmd.. zie hier.. Dop's eerste openbare optreden als (reserve) drummer!
    (waarschuwing: Let op volumeknop :) )

http://www.youtube.com/watch?v=Z5OSGjZAm_M

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik ga NU naar de fysio.. kom vanmiddag nog even bijlezen en reageren!
    Iedereen een fijne dag!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geweldig Nienke, een natuurtalentje ;)

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oehh..leuke musieksmaken zie ik voorbij komen. Helemaal leuk!

Oww...heerlijk dat kind Nienke!

Hier net naar de Cesar geweest. Die was ook al niet blij. Die bekkenband die naar zit, moet ik toch écht gaan dragen ( ik moet er alleen niet mee gaan zitten, dan klemt ie mijn buik af). Ze vindt, dat ik al link waggel en vreest dat ik, als het zo blijf gaan, niet lopend mijn verlof ga halen. Pff...i.v.m. de bloeddruk kreeg ik al eerder te horen dat ik op bedrust en/of medicatie afsteven. Bah..ik wil wel weer eens iets leuks horen!

Gelukkig geniet ik elke ochtend van een speelkwartiertje met wurm. Zodra ik wakker wordt, is het aan het bewegen en als ik een afstandsbediening op mijn buik leg, schopt het ertegen Zoooo leuk. Ben helemaal verliefd...

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geweldig Nienke! :D

Dat is zeker geen leuk nieuws Hellen.
    Lastig trouwens als je wel die band moet dragen maar niet bij het zitten, dan blijf je 'm op en af doen de hele dag.

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Allemaal bedankt voor het meedenken over hoe verlof opnemen.
    Ik heb werkweken van of 4 halve late of 2 hele dagen.
    Ik heb het gisteren helemaal uit zitten rekenen en ja hoor precies de 6e en 5e week voor de bevalling die hele dagen. (halve had ik nog wel zien zitten) dus ik neig er toch naar 6 weken voor de bevalling verlof op te nemen. Maar ik baal er dan wel van om 10 weken erna weer aan het werk te moeten. Tja je kunt niet alles hebben he ;)

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha Nienke! Wat leuk joh..die Dop! Dat dat er al zo in zit bij hem hij, echt schattig!
    Maar kan me voorstellen dat je wel eens de stokken verstopt, haha! Geweldig!

Deel Deze Pagina