35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb niet alles bijgelezen, sorry.

@ Nefertary: Sterkte!
    Knuff!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ga voor je duimen Benthe dat er toch mooie eitjes aangeprikt worden met natuurlijk een goed resultaat !!

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Benthe : Ik hoop toch zo voor je dat het nu gewoon lukt! We duimen voor je hier!

Ik ben weer teruggebeld door het CB om te vragen hoe het gaat (ik ben erg tevreden over de service!) Ze heeft me toch een lactatiedeskundige aangeraden, dus die heb ik gebeld. We gaan toch proberen de productie op te voeren dus ik moet nu elke keer als zij een voeding heeft, dubbelzijdig kolven en bijhouden wat ik produceer. Dit moet binnen enkele dagen dus meer worden. Dinsdag komt ze dan langs om te kijken hoe Djemi drinkt, en of ik van het tepelhoedje af kan…..Dus even aan het apparaat hangen….hoezo koe?

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    hoe gaat het nu met alle meiden?? Benthe, ik duim en hoop toch zo hard voor je!!!

Hier steeds minder ongi symptomen....maar durf niet meer te hopen! Hou jullie op de hoogte!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Doet nog maar een groepshug*

Ik doe verwoede pogingen om alles terug te lezen, maar zw.pagina zit volgens mij ook ergens onder een steen. Het werkt in ieder geval niet naar behoren :(
    Ik hoop dat we volgende maand een betere maand hebben op het 35+ forum zeg, het lijkt wel of ik een startsein heb gegeven voor ellende!
    Maar we spreken nu gewoon af dat we het volgende maand beter gaan doen.

*kruipt weer terug onder haar steen*

6. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Nef wat verdrietig dat de echo niet goed was, neem de tijd om het een plaatsje te geven heel veel sterkte meid.
    En een dikke knuffel…..

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Digi knuffel voor iedereen

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff Benthe..het is voor jullie ook spannend he? Ik duim hoor!!

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Van mij ook voor iedereen een knuffel.

Ik kwam vandaag een ooievaar tegen, zat bovenop een lantaarnpaal. Wie o wie vangt 'm? Zou dit een goed voorteken zijn?

10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Laten we het hopen Ladouce ................ik wil hem heeeeeel graag

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, stuur die ooievaar ook ff bij mij langs! :)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    staat iedereen vandaag in de uitslaap-modus??

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    owk, de eerste veeg roze is gesignaleerd...gewoon griezelig hoe precies ik ben in mijn cyclus! Maar er ligt een spierwitte test naast me en dat samen met die eerste veeg, laat de hoop weer vervliegen voor deze maand.
    Ik zal voorlopig ook wat minder op de site aanwezig zijn. Mijn vriend wil voorlopig even stoppen met het proberen zwanger te worden :cry: Hij ziet hoeveel pijn ik heb en hij vindt dat ik eerst aan mezelf moet denken en dan pas over een baby. Hij zegt dat hij liever een gezonde vrouw heeft zonder kinderen, dan een vrouw in een rolstoel mét kinderen... Hartstikke lief van hem, maar ik zit er wel door in de knoop, want mijn kinderwens gaat voor alles! Maar ja, alleen kan ik het niet, dus het houdt even op....ik zal dan ook uit zelfbescherming voorlopig wat minder aanwezig zijn, hoop dat jullie dat begrijpen!

Mijn banner laat ik tegen beter weten in nog een uurtje of wat staan, tot de duivels echt doorbreken.

Ik wens alle wachtende meiden heel veel succes toe met hun wens en alle meiden die het nodig hebben geef ik een dikke knuffel!

14. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Hier nog iemand die even onder een steen duikt...
    Mijn donor lijkt zich te willen terugtrekken. Hij had er al moeite mee om op kommando te "produceren" maar deze ronde liet hij me weten dat hij er geen goed gevoel bij had en dit weekend met me wil praten.
    Gisteren had ik een positieve ovulatietest en nadat ik hem een berichtje had gestuurd kreeg ik dus dát als antwoord.... Ik voelde me alsof ik een trap in m'n buik kreeg, maar omdat dochterlief in de buurt was heb ik m'n best gedaan niets te laten merken. Maar ik voel me zwaar kl.te!!!
    Hiermee lijkt mijn laatste kans dus verkeken :(
    Een andere donor vinden zal niet meevallen, waar begin je trouwens met zoeken?!

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jee meiden..dat moet heel moeilijk en frustrerend zijn voor jullie..

Bebek, ik snap je vriend wel, hij denkt natuurlijk aan jouw welzijn op de 1e plaats maar denk je niet dat je je juist rotter zal gaan voelen? Lijkt me heel moeilijk om afstand te doen van je kinderwens, ook al is het voorlopig..

Susanneke..is het internet juist geen goed medium om een donor te zoeken? Of wil je perse een bekende als donor?

16. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    zo, de misère is hier compleet zie ik! :( nog even en het 35+ topic kan worden opgedoekt, omdat iedereen aftaait :|

Bebek, ik kan me wel in jouw vriend inleven, maar is jouw mening in dezen ook meegenomen? ;)

wat die ooievaar betreft, die brengt mij alleen maar beschadigde pakketjes, dus ik weet niet hoor... :|
    tot nu toe alleen maar roze veegjes, doorzetten doet het helaas nog niet... :(

ik hoop dat die hoos aan ellende hier weer gauw wegwaait, want dat gaat hier echt niet goed! :(

Benthe, heeeeel veel succes morgen! ook al zijn het dan niet veel eitjes, die ene die jou het geluk gaat brengen kan er tussen zitten! :thumup: [-o< [-o< [-o< :thumup:

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BENTHE: ook ik snap je vriend, maar jou ook. Gelukkig qua leeftijd kun je nog wel eventjes "wachten"maar je gevoel zegt wrs wat anders. Zolang van uitstel geen afstel komt......

SUSANNEKE: jeetje das balen zeg, en inderdaad een alsof je een bokxbal in je snufferd krijgt. heeftie wel door wat hij met jou doet. Blijkbaar heeftie er vantevoren niet goed over nagedacht. Sjeetje, donor vinden zal inderdaad niet makkelijk zijn en of internet nou zo'n goede plek is om te zoeken.???

18. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    hoi meidenz

Hier weer een kort berichtje tussen door. Ben weer opgenomen in het ziekenhuis. Toch een zwangerschapsvergiftitging. Morgen vroeg word ik ingeleid. Als ik tijd heb horen jullie meer.

Duim voor me!! Heel spannend

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Heb nieuwe foto's geplaatst van Mika in het zwembad. Water wasn beetje koud, dus geweldig vondie het niet. Er was niet echt een peirebadje zeg maar, had ik wel verwacht.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    SHEILA: heeel veel sterkte en succes. JE KUNT HET.

Deel Deze Pagina