Sjee inderdaad een boel ellende hier de laatste weken. Voor alle meiden die het nodig hebben een dikke knuf Suzanneke ik zou ook op het internet gaan proberen te zoeken een duidelijke advertentie wat precies de bedoeling is. Nee heb je, ja kun je krijgen. Jee zeg om je zomaar nee te verkopen omdat mijnheer er schijnbaar nogal moe van wordt. pffffffffff Dat had hij inderdaad eerder moeten bedenken. Sheila, succes meis, nog ff heb je je kleintje in de armen. Sanrob die ouwe kop valt me allezins mee hoor
Sterkte Sheila! Veel succes!! Als je een bekende donor zoekt heb je natuurlijk niets aan internet nee.. Maar er zijn wel klinieken en adressen te vinden die je misschien verder kunnen helpen, internet is heel breed, er zijn niet alleen anonieme donors met foute bedoelingen te vinden natuurlijk. Maar het blijft wel echt balen...zeker zo vlak voor je eisprong..
Bebek, ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Ik kan me zijn wel reactie wel een beetje voorstellen, hij ziet jou elke dag pijn hebben en een operatie in het verschiet... Maar jij verlangt natuurlijk gewoon naar een baby'tje in je armen. Sterkte Sheila, zwangerschapsvergiftiging! Heel veel succes morgen en dat het resultaat maar een mooi beebje mag zijn... Ik denk dat ik het internet maar eens ga afstruinen. Of aan m'n nicht vragen hoe zij aan dat leuke homostel is gekomen die haar al 2 tweelingen heeft geschonken. Ze wonen met z'n allen in een royaal huis en delen ook de zorg voor de jongelui. Mooi geregeld...
Jee susanneke, wat erg. Ik zou zeggen laat m'n man z'n kwakkie brengen maar die is helaas gesterliseerd ondertussen. Ik hoop dat je snel een donor vindt, heb je op Zappa baby al gekeken, vroeger kon je er vinden, sommigen boden zich daar aan.
Sheila: Heel veel succes, en we horen het wel hoe het je is vergaan! Bebek: Ach meisje! Misschien toch eerst eens goed met mannetje praten? IK heb nu het idee dat het zijn beslissing is...alhoewel ik hem wel een beetje begrijp. Je vrouw met zoveel pijn zien is niet leuk. Susanneke: Ook al zo'n verdriet door een botte donor! Ik zou niet weten waar je een fatsoenlijke donor vandaan haalt. Succes met de zoektocht en de hoop niet opgeven hoor! Iemand zei dat we het 35+ wel op konden doeken (ik weet niet meer wie), maar dat ben ik niet met je eens.Ik roep ook steeds dat ik afstand neem, maar ondertussen vind ik dit (nog steeds) het enige echt leuke forum-onderdeel. Ik kom nog wel eens op andere delen, maar soms zitten daar zulke mutsen tussen, dat ik er helemaal iebelig van wordt en ik dus van ellende maar niet meer reageer. Dat heb ik hier nog nooit gehad! Verder hier weinig nieuws. Nog steeds geen bloed gezien. Wel denk ik dat de eisprong geweest is, dus ik denk dat de condooms maar de deur weer uitgaan. Mocht ik me vergissen en word ik zwanger dan moest het zo zijn. Ik zit nu op dag 44 zeg, tis nu klaar. Ik zet mijn WOD ergens in de week rond mijn verjaardag (4 juni). Leuk, want dan valt de eerste vruchtbare tijd precies in onze vakantie. Laten we nu net een romantisch reisje naar Barcelona hebben geboekt
@Bebek je vriend heeft groot gelijk als hij zegt dat hij wil dat het met jou goed gaat mijn man is ook zo en hij houdt gewoon erg veel van je en wil dat je langer mee gaat. Natuurlijk gaat daardoor je kinderwens niet weg ,maar geef je zelf even de tijd om tot jezelf te komen. Ik heb het zelfde gehad ik mankeerde van alles en nog wat, nekpijn , rugpijn , bekkeninstabiliteit en ik wilde door gaan ,maar mijn lichaam gaf aan dat ik even en pauze moest inlassen en dat heb ik gedaan. Nu gaat het lichaamlijk beter met mij en kunnen we weer verder. Met een gezond lichaaam en een vrolijke vrouw. @suzanne Ik vind het echt heel naar voor je en die Donor heeft niet goed na gedacht waar hij aan begon toen hij zei dat hij de donor wilde zijn. Je vind hoop ik heus wel een nieuwe donor op internet. Kijk anders een keer op www.freya.nl.Of googelen. Ik hoop dat het je lukt .. @Sheila je kan ik het ik zal duimen voor je @Sanrob een ouwe kop WAAR??? Ik heb niks gezien je bent zo oud als je je voelt en je ziet er niet oud uit.
Hoi Meiden, Ik ben bijgelezen, maar was even niet geweest dus het was véééél.. Allereerst sheila heel veel succes morgen! Zet em op! Nef... ik hoop dat het snel doorzet.. klaar is klaar... maar verdrietig is het tóch.. Bebek.. ik snap jullie beiden, maar kan het niet beter verwoorden dan MaMax2 .. en toen was ik het alweer kwijt Hier niet veel bijzonders.. duivels zijn zo goed als weg... maar ik heb toch met terugwerkende kracht een steen gekregen om onder te kruipen.. ben sjaggo en lichtgeraakt (volgens man ) Nou ja.. gaat ook wel weer over.. gelukkig schijnt buiten de zon..
Helemaal niet en WAT EEN SCHATJE IS DAT MANNEKE MARE?foto 3 4 5 7 en 8 kan ik niet openen!!!!! Ik zit met een grote snotvalling!eerst mijn keel en nu ziet mijn neuske al behoorlijk rood Vanaf nu waggel ik ook offiieel(loop niet meer normaal)mijn buik is enorm. ik hoop ook dat het hier vanaf nu met iedereen wat beter gaat.
@bebek : ik hoop dat het snel beter met je gaat! @susanneke : jee wat balen meid, wat een domper .en je kan er zo weinig aan veranderen .sterkte! @shiela : DUIMEN voor je dat het soepel gaat! @sanrob : doe normaal hoor! Maar een lekker schatje hoor die mika! @liesben : jij klinkt gelukkig alweer een stuk positiever! Zo klaar met kolven, doei ik ga banken!
Hee meiden...wat een mineurstemming hier, he? Ik hoop echt, dat voor iedereen die het nu niet gemakkelijk heeft, het tij snel zal keren. Iedereen die wacht op roze, welwillende donors, meewerkende wederhelften enzovoorts: ik denk aan jullie! En even voor Shiela: zet um op meid!!!!
Liesben, dít zei ik, ..en dus niet dat dit per definitie zo is... en verder hoop ìk ook dat de impasse hier snel wordt doorbroken door betere berichten, want van wat er nu rondwaart wordt niemand vrolijk... Shiela, heeeeel veel sterkte morgen, en ik hoop dat je je kindje heel snel in de armen mag sluiten en dan maar genieten! Susanneke, succes met de zoektocht! ollebolleke, beterschap!
Shiela, oei, toch zwangerschapsvergiftiging. Ik denk morgen aan je meid, ik wens je een goede bevalling toe en we horen je wel als je eraan toebent. Bebek, ook al de . En meteen een dilemma voor je. Ik kan me best voorstellen dat je vriend liever een gezond Bebekje, desnoods zonder kindjes om zich heen heeft dan een Bebekje dat altijd maar pijn heeft. Ook jouw reactie kan ik begrijpen meid, maar hoewel je geen 25 meer bent en ik me kan voorstellen dat je de klok steeds harder hoort tikken, heb je gelukkig nog wel even. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent en nog beter, dat wanneer jullie er straks weer voor kunnen gaan dat je dan snel roze bent. Suzanneke, ook al vervelend nieuws, een donor die er eigenlijk mee wil stoppen. Dat moet erg moeilijk voor je zijn. Als je voor jezelf niet persé aan deze donor gebonden bent zou je inderdaad eens rond kunnen gaan kijken voor een andere. Ik denk dat wanneer je 'even' gaat googlen je wel een en ander zult kunnen vinden. Nefertary, balen meid, dat het nog niet wil doorzetten. Ik duim voor je dat het snel op gang komt en dat je het kunt afsluiten. Nienke ook al een beetje in mineur. Meid, ook al verwacht je het, zie je het aankomen, toch kan zo'n vroege MK behoorlijk inhakken. SanRob, LIEF!!! Enne, dat valt toch nog wel mee met die oude kop???
Hoi allemaal, ik ben hier alweer een paar maanden niet geweest, want ik had even geen zin om me bewust met het zwanger worden bezig te houden. Vorig jaar maart een missed abortion gehad en twee curettages gehad, want het bleek een partiële mola te zijn,waarvan de cellen dus nog voortgroeide na de curettage. Vanaf oktober mochten we het weer proberen en ik heb elke maand ovulatietests gedaan, en ik betrapte me er zelfs op dat ik er sommige maanden wel heel krampachtig mee bezig was. Deze maand heb ik geen ovulatietest gedaan, me ook niet echt beziggehouden daarmee, en vandaag na 29 dagen ciclus (gemiddeld is die 26) heb ik een positieve test in mijn handen. Ik ben natuurlijk blij dat er een bevruchting en een innesteling is geweest, maar ik ben pas echt blij als ik een embryo zie met een kloppend hartje. De eerste keer was ik natuurlijk euforisch met een positieve test in mijn handen, maar nu niet. Dus hopelijk kan ik over een paar weken naar die echografie kijken als ik naar de gynaecoloog ga, ik ga zo voor een afspraak bellen. Pfffffff, ik vind het enorm spannend. Wat is het forum veranderd, ik moet even aan de nieuwe layout wennen. Ik zal er ook "even" over doen om bij te lezen, dus voor nu veel liefs en geluk en sterkte voor iedereen die dat nodig heeft. xxx Yuca = Edith
*Dank je wel Hellen! *Jeetje Liesbeth, wat naar te horen dat je een MA had, ik weet hoe het voelt, ik wens je heel veel geluk en sterkte!!!!
YUCA, Een voorzichtige proficiat! kan heel goe begrijpen dat je pas echt zeker bent als je een kloppend hartje zoal zien! Het is zo moeilijk die eerste 12weken,om deze te doorspartelen. maar komop laten we nu positief zijn en geniet ti-och maar een beetje hoor(anders heb je dat gemist zoals je ziet laat mijn toetsenbord me af en toe in de steek,maar koop nog geen nieuwe . Tja het forum is er niet op verbeterd he,ze gaan eind deze maand over naar iets beter!hoop in ieder geval dat het wat vlugger is,want zit soms een tekst te tikken en ben hem dan plots weer kwijt,grrr.... En vinden jullie dit niet vervelend..Je zit bv te lezen op pag.792 en wil naar pag.780,moet je een voor een terug.Vroeger kon je het nr waar je naar toe wou toch gewoon intikken?Dan stond er ga naar..... Was er hier niet iemand die vandaag kon testen?
Welkom terug Yuca. En bedankt voor het medeleven, helaas weten heel veel vrouwen hoe het voelt. Ik ben nu in afwachting van mijn cyclus, die nogal van slag is na de curettage. Ik vermoed dat ik gewoon een hele cyclus oversla. Nou ja, als alles daarna maar weer op orde is is het goed. Maar wat heerlijk voor je dat je weer een positieve test hebt. Ik kan me voorstellen dat de echte vreugde pas komt na een goede echo. Ik denk dat normaal is na je eerdere ervaringen. Wij gaan gewoon voor je duimen. Per slot van rekening gaat het vaker wel goed dan niet goed!