35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Jeetje wat is er weer veel geschreven. Dat wordt nog wat als ik vanaf morgen op vakantie ben. Dan moet ik volgende week een week berichtjes gaan lezen. Phoe, ben ik weer aan vakantie toe.

@Shiela: heel veel succes vandaag. Na al dat wachten dan eindelijk de ontmoeting met je kindje.

@Nefertary: baalen zeg dat het nog niet door wil zetten. Blijf voor je duimen

@Bebek: ik kan de reacties van jullie alletwee begrijpen. Ik denk dat de meeste mannen dit hebben. Je hebt tenslotte niet voor niets voor elkaar gekozen. Maar ik begrijp jouw reactie ook en ik kan je helaas niet adviseren. Dit is iets van jullie samen. Praat er in elk geval over met je mannetje. Laat weten hoe jij je voelt. En misschien kun je al snel weer verder als alle pijn is verdwenen.

@Liesben: dat moet wel een "spaans" kindje worden. Mijn man hoopt op een "griekse" baby. Als alles een beetje meewerkt zou het volgende week ook mijn vruchtbare periode kunnen zijn. De ovulatietesten zijn in elk geval ingepakt.

@Yuca: welkom terug en gefeliciteerd.

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry. Ben druk aan het pakken. Morgenochtend zitten wij om 6 u. in het vliegtuig naar de zon. Heb er ook enorm veel zin in maar ben nu nog druk om alles te regelen en in te pakken.

Ben trouwens benieuwd, als ik terug kom is het forum weer gerestyled.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geniet van je vakantie Ladouce! Heerlijk hoor, lekker weg. Waar ga je precies heen in Griekenland? Ik vind het een heerlijk land!

3. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    he yuca wat een fijn nieuws.....blijf wel positief denken....wij zenden hiervandaan happythoughts en positiviteit!
    @ladouche : hele fijne vakantie! mmmmm griekenland! geniet ervan!
    hier gaat het goed, ik zit dubbel te kolven, 1 hand typen, andere hand houdt flesje vast en met been klem ik andere fles.
    mannetje (hubbie en stiefzoon) geven Djemi de fles en doen zo lief!
    shit ze gaan deze dagen het forum doen! wat moet ik dan doen tijdens het kolven?
    doei

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    @Liesben: we gaan naar Kreta. Ben er zelf nog nooit geweest, manlief wel maar dat is inmiddels 20 jaar terug (ver voordat hij mij kende.) Ben ooit wel op Corfu geweest. Kijk er echt naar uit, zon, lekker eten en drinken.

@Coto: Klinkt gezellig zo met z'n allen. Begrijp dat het kolven nu goed gaat.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kreta is leuk, ben er zelf ook geweest toen ik een jaar of 20 was. Chersonissos is een echt stap-festijn geloof ik. Toen al, maar nu helemaal. Maar er zijn zoveel mooie plekjes daar!
    Waar zitten jullie?

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Fijn dat het zo goed gaat nu,mama tevreden,Djemi,ventje en stiefzoon ook al helemaal in de wolken.
    Ik heb geen ervaring met borstvoeding omdat de 3andere de fles kregen.Bij mijn laatste had ik zo veel spijt dat ik het nog probeerde.Helaas,het was al stopgezet door een pilleke.
    Ben wel een beetje bang hoor dat het in het begin wat moeilijk zal gaan.
    Vannacht slecht geslapen(weeral)En na een paar nachtmerries,die ik alsmaar vaker krijg viel ik dan toch in slaap om 7u.Maar dit was buiten de wil van baby!!Om 9u schopte ze me er uit.Vond het wel leuk hoor,die band word alsmaar sterker.

7. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Yuca, gefeliciteerd! ik begrijp als geen ander dat je nog niet blij kan zijn. jij neemt zo'n beetje het stokje van mij over, aangezien ik nu in afwachting ben van mijn miskraam. ooh, en ik bid en smeek dat het geen curettage hoeft te worden! :( [-o< ik duim dat jij wèl die zo begeerde echo zult krijgen met een prachtig kloppend hartje :thumup: [-o< :thumup:
    zulke blije berichten hebben we hier nu echt nodig op het 35+ forum! :D

ladouce, fijne vakantie gewenst!

coto, je kunt tijdens tijdens de overstap gewoon blijven lezen en posten hoor! de berichten worden alleen niet bewaard ;)

ollebolleke, onderaan de pagina, naast 'plaats reactie', staat 'pagina '780' van '780'. als je daar op klikt opent een venstertje waar je het gewenste paginanummer in kan tikken ;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hm, ik denk dat de overgang naar een ander forum (of andere software) al in gang is. Als ik nu op : "toon je eigen berichten" klik krijg ik de volgende melding:

Als ik al geen permissie heb om mijn eigen berichten op te zoeken, wie dan wel? ;)
    We moeten er wel weer rekining mee houden dat er berichten verloren gaan las ik!

9. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Niet bij mij [-X ......komt dit nu door de hormonen of ben ik computerdom(zal het laatste wel zijn) :) :) :) #-o

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    gefeliciteerd yuca

sheila: succes met bevalling!

Voor alle dames bij wie het mis is gelopen.... moed niet opgeven hoor! Na 4 miskramen, waarvan 1 mola is het bij mij toch ook gelukt?

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    11893 berichten • Pagina 793 van 793 • olleke... op dat pagina 793... dat is rood.. als je daar op klikt dan moet je apart venstertje krijgen

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Yuca, fijn dat je er weer bent meid! En wat zie ik nu? Een mooie banner! Van harte gefeliciteerd. Ik begrijp maar al te goed dat je nog niet blij kunt en durft te zijn, maar na 1 MA en 4 VMK's hebben wij uiteindelijk toch nog Yelina mogen krijgen.

En zie Limmeke ... ook 4x MK waarvan een Mola. Zij mag eerdaags ook bevallen van een prachtig kindje. Hou je daar aan vast meid, het kan echt!

Verder iedereen die het nodig heeft: dikke digiknuf.
    Laat de :evil: :evil: maar snel komen bij Liesben en Nefertary zodat zij ook weer verder kunnen en hopelijk krijgen we snel weer meer roze nieuws.

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Na herhaaldelijk proberen,en geen venstertje zien.viel mijn oog op een venster boven aan de pagina!die moest ik eerst aanklikken en nu lukt het dus wel :p Bij mij komt dit grote venster bovenaan.maar dat is ook prima.
    merci om me te helpen he nef en limmeke =D>

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemiddag allemaal,

Wat kunnen jullie kletsen zeg. Pfffffffff. Ik heb ruim 10 pagina's terug gelezen en ik moet eerlijk bekennen ik weet niets meer.
    Alleen dat somminge even tijdelijk onder een steen zitten.
    ( geloof dat ik er bij kom zitten. Zo chocolade mee ).

Verder spring ik er hier maar in.
    Ben vandaag uit de nachtdienst gekomen en nu lekker vrij tot dinsdagavond. Heerlijk hoor.
    Maandag mag ik naar de gyn kijken wat die zegt. gelukkig na bijna 3 weken vloeien is het hier ook gestopt. Weet alleen nu niet meer van welke cyclus ik moet uitgaan.
    Ik zit er zelfs aan te denken dat ik na maandag maar met ovu testen aan de slag ga.

Ik wens iedereen ondanks alles een goed weekend toe.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kom er maar bij onder mijn steen hoor Lin, plek zat. Heb je ook pure chocolade? ;)
    Fijn dat het vloeien gestopt lijkt. Ik hoop dat de gyn maandag wat meer duidelijkheid kan geven.

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    @Liesben: we gaan dus naar Chersonissos, lekker stappen ;) . Ach, ik ga er vanuit dat het eind mei nog meevalt. Iedereen zit midden in z'n eindexamen. Begreep dat met name juli/aug erg is. Wij zitten (volgens de info van de touroperator) aan de rand. En we hebben een tuutje gehuurd zodat we de drukte kunnen ontvluchten. Ben zelf meer van het rondtouren dan van het strandliggen al wil ik deze keer toch echt wel af en toe aan de rand van het zwembad liggen met een goed boek (zojuist 2 boeken gekocht, oa laatste Nicci French).

17. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Welkom terug Yuca en gefeliciteerd met je zwangerschap.......

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    kom even gauw langswaaien...mijn ongi zet helemaal niet door...heb af en toe een veeg oud bloed, maar zelfs een verbandje is niet nodig! Wat betekent dit nu weer??? Gisteren met nod had ik een spierwitte test...snap er niks van! Heb ook heel geen buikpijn of wat dan ook aan ongi-klachten! HELP!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wou ook even zeggen dat ik jullie reacties allemaal heel erg lief vindt...dank daarvoor! Ik kan er echt nog niet veel mee,hoewel ik hem wel begrijp, maar die wens is zo enorm, dat het erg moeilijk voor me is! En dan nu weer met die rare menstruatie/veegjes...ik weet het even niet meer!

20. Yuca

Yuca Actief lid

Sep 16, 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Jeetje, wat fijn toch zo'n forum, vrouwen onder elkaar die elkaar begrijpen! Want begrip is een grote troost.
    #Limmeke en Inez, wat zwaar zeg! Maar ook super om te weten dat het na zulke tegenslagen toch nog gelukt is.

#Nefertary: veel sterkte! En hopelijk hoef je niet gecuretteerd te worden. Ikzelf ben twee keer gecuretteerd onder algehele verdoving, dus heb er niets van gemerkt.

Ik ga morgen bijlezen, pffffiieeeewwwwww. ...

Liefs

Share This Page