hallo dames mag ik me oook bij jullie voegen ben 36 jaar en we zijn al weer even bezig voor een eerste baby helaas zijn de laatste maanden de cyclussen steeds korter aan het worden, en ik maak me daar zorgen over (overgang?) Oke vragen stel ze gerust
laatste was 25 dagen (valt dus nog wel mee) maar ze worden dus steeds korter. ovutest was afgelopen ronde op dag 11 al positief en volgens FF had ik ei op dag 13 (valt ook nog onder normaal0 Maar ik vind het zo vreemd dat cyclussen korter worden terwijl ik al jaren op 28 dagen zit (zonder pil)
je bent je cyclussen bij gaan houden na MK? want elke MK kan cyclus ontregelen.. ik ben na Mk nr zoveel gegaan naar cyclus van 28 naar 26 dagen.. zolang je gewoon een eisprong hebt, dan zie ik eigenlijk nog geen reden voor zorgen
ach ja misschien ben ik ook te veel op zoek naar een oorzaak waarom dat deze KId pogingen niet gelukt zijn terwijl ronde 1 in januari raak was, pppf
Had ik me helemaal geïnstalleerd om van de afgelopen week bij te lezen, kind BV gegeven, een paar nectarines erin gestopt en met schone billen naar bed...... is alles weg. Zat eraan te komen natuurlijk, toch wel jammer dat ik nu niet heb kunnen lezen hoe het hier vorige week is gegaan. Heb ik belangrijke dingen gemist? Hier is alles goed. We zijn aan het voorbereiden voor de vakantie, volgende week zaterdag vertrekken we. Van alles aangeschaft voor Danique op de zeilboot zoals zwemvest, babytent voor aan boord om in te slapen zodat ze niet weg kan kruipen, lifeline, buggy, opvouwbaar stoeltje, zwemband, zonnehoedjes, zonnebrand, etc.). Haar spullen nemen al 1 van onze 2 grote weekendtassen in beslag, hahaha! We hopen wel dat we op tijd kunnen vertrekken want we vliegen dachten we met Transavia en die heeft heel veel vertragingen op het moment. Vrijdag was het opa en oma dag op het KDV. Mijn moeder en haar vriend zijn geweest (mijn vader en Chris z'n beide ouders zijn overleden). Ze vonden het erg leuk om het daar eens te zien, vooral mijn moeder was beretrots. Ik vind de site wel mooi geworden, en duidelijker. Wel weer even wennen natuurlijk, maar dat zal wel snel gaan. Alleen dat je maar 1 smiley mag gebruiken vind ik raar. Welkom hier Rosielove en Ricmar, heel veel succes! Sonja ook welkom, en gefelicteerd!
Zo, effe lekker naar de prenatal geweest…moest echt een flessenwarmer…dus ook weer wart kleertjes..hihi.. @Limmeke : Jee, het is echt “wachten” voor jou he? Ik weet dat nog goed…je bent er echt klaar voor…dan komt het ook hoor! En dan ga je in een achtbaan! Geniet nog heel even van dat hele speciale van zwanger zijn! @Ricmar : Welkom, enne succes met zwanger worden..je bent echt nog jong hoor! @Natas : Lekker hoor vakantie al bijna! Wij gaan 14-7 ook lekker…Spannend he, mat zo’n kleintje! Ik heb besloten nog tot het einde van de maand te kolven…en dan over te gaan op flesvoeding helemaal…het is best een belasting (tepels doen zeer) en zoveel komt er ook niet meer uit…We gaan dan een lang weekend weg met de hele familie en daarna op vakantie met de auto…is zo lastig kolven dan….ik vind het best moeilijk…voel me een beetje schuldig erover…daarom langzaam afbouwen…
Nee dus. Ik kan alleen een banner plaatsen en er verder niets bij zetten, want dan zou het te lang zijn???? Grrrr.
Liesben, dat probleem heb ik ook al. En bij anderen zie je toch echt nog lappen tekst onder de banner. Coto, je hoeft je er echt niet schuldig om te voelen meid. Je hebt je best gedaan en je hebt haar toch in ieder geval een paar maanden kunnen voeden.